abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219428216
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:35 schreef lila01 het volgende:
Als je oude video' s van Michelle ziet op YouTube dan valt op hoe erg ze is veranderd.
En ik herhaal het maar weer eens: waar zijn haar vriendinnen gebleven?
Sinds Curaçao niets meer van/ over gehoord. Is daar iets gebeurd?
Kan het me voorstellen dat je, als je wekenlang crisisdienst op de boerderie hebt gehad, terwijl je (andere bestie) net bevallen bent, en je er dan achterkomt dat Mies jankte in je armen omdat Tim nog niet vrij was, je er goed klaar mee bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 06-12-2025 20:54:08 (Typfout) ]
pi_219428240
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

[..]
Jacqueline staat tenminste in het magazijn te werken. Mevrouw Wolf schiet een paar plaatjes en is weer weg. En dan maar zeggen dat JvP gehaaid is…
Beiden zijn gehaaid.
pi_219428249
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:52 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat, als je wekenlang crisisdienst op de boerderie hebt gehad, terwijl je (andere bestie) net bevallen bent, en je er dan achterkomt dat Mies jankte in je armen omdat Tim nog niet vrij was.
Denk inderdaad dat het met Tim te maken heeft en misschien ook met Michelle' s geklit met Iris.
Die 3 vriendinnen stonden altijd voor haar klaar, zeker die eerste weken na de breuk.
Ben benieuwd of we ze nog weer zien.
pi_219428265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Beiden zijn gehaaid.
Ik zie dat bij JvP eerlijk gezegd niet zo.
pi_219428323
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:20 schreef Lalaland79 het volgende:
HVK speelt de hele dag serveerster want ze hebben om de 10 minuten honger. Dan geef je te weinig eten lijkt mij. Ik snap nu die berg afwas bij haar elke dag
Zij is zo vreselijk dom, nu ook weer haar post van de terror twins dat ze de hele dag elkaar spugen en dat ze daardoor zoveel was heeft.
Wat dacht je van een keer gaan opvoeden.
Spugen , zo vies. Deden ze hier 1 keer dan kregen ze straf zodat het niet weer gebeurde.
pi_219428355
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:57 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zie dat bij JvP eerlijk gezegd niet zo.
Dat kan heel goed. Ik kijk sinds het begin van de poly al met argusogen naar JvP. En sinds het uit elkaar gaan heeft ze al meerdere keren berichten geplaatst waar ik een reactie op MB in zie. En ondertussen speelt ze de onschuld zelve.
pi_219428358
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 17:09 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik begrijp uit jullie verhalen dat Bob geen Nerf mag van zijn moeder. Why not??? Nerfs zijn gewoon leuk en ongevaarlijk. Dan zal hij ook wel geen waterpistool mogen, die leuke groten voor in de zomer. Wat een benauwende "opvoeding".
Maar hij mocht op vakantie wel met pijl en boog schieten? Ok Judith
pi_219428443
Toch snap ik wel dat Judith niet blij is met zo’n nerf gun, ellendige dingen. Ook niet echt iets om vanuit school te krijgen. Maar zoals eerder gezegd zou ik het eerder laten ‘verdwijnen’ of opeens stuk ofzo. Teruggeven gaat me wat te ver.

En MB lijkt het idd weer prima naar haar zin te hebben ondanks dat ze zo zielig alleen is met Sinterklaas 🙄
Wel leuk dat JvP de speurtocht weer doet, al dan niet met Koen 😉
pi_219428473
Wat denken jullie, gaat Sanneke binnenkort een tikkie openen voor een andere auto?
pi_219428474
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:25 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Gaat dit over Iris Z.? Maar die heeft toch ook een sugar daddy? Zag die vent van de week voorbij komen maar zijn geboortejaar ligt echt vlak na de 2de wereldoorlog als je hem zo ziet. Wat een oudje 🤣 Was dat zo'n verstokte vrijgezel ofzo? Of is dit ook zn 2de, 3de of 4de leg?
Nou, dat is weer respectvol gezegd .
Iets met leven en laten leven?
pi_219428537
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dus leeftijdsverschil betekent sugardaddy? Eerder werd er gezegd dat ik een golddigger was, nu blijk ik een sugardaddy te hebben.
Blijkbaar is het lastig om te bedenken dat een relatie waarin leeftijdsverschil aan de orde is, gelijkwaardig kan zijn.
Sommigen kunnen dat niet bedenken
pi_219428602
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:53 schreef Lalaland79 het volgende:
En Debbie is op uitnodiging naar de dierentuin. Ook prikkelarm?
Gisteren sinterklaas vieren en vandaag naar de dierentuin 🫣
pi_219428621
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:55 schreef Noek het volgende:

[..]
hihaho omg

Vind het echt zwakzinnig als je anno 25 nog lult over sugar daddy's als je feitelijk kunt zien dat die vrouw meerdere ondernemingen heeft op de beste locaties. Ze boert zelf vrij aardig maar het is natuurlijk veel lolliger om iemand als hoer neer te zetten hihaho.

Oh ik vind het niet zwakzinnig. Het is zwakzinnig.
Zoals ik al aangaf was mijn opmerking ‘sugardaddy’ niet serieus bedoelt 🤦♀
pi_219428641
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:27 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gisteren sinterklaas vieren en vandaag naar de dierentuin 🫣
Dat vinden wij niet raar, dat vinden wij bijzonder😉ach voor de kids is het wel erg leuk , komen ze nog eens ergens.
pi_219428681
Wat een verademing vergeleken bij hvk . Bij Tamara gaat het er een stuk georganiseerder aan toe op pakjesavond. Even aandacht voor het kado wat een ander krijgt.
pi_219428716
Ik snap de gedachtengang van Judith ook niet over het waarom-nietverhaal van de nerf.

Hele tuin vol? Dan geef je dat dus weer aan de kinderen. Omdat het van die dingen zijn waarmee je niet altijd goed gericht mee kunt schieten, gaan ze alle kanten op. Nerf-dingen in je ogen? Dan houd je dus ook je ogen dicht als er wordt geschoten, want die dingen zie je al van ver aankomen. Ik denk dat ze niet goed weet wat het voor speelgoed is. En omdat het woord 'pistool' er in voorkomt, mag het niet.

Er werd hier veel mee gespeeld, ook in groepen buiten of op een camping. Nooit gedoe gehad met pijltjes in de ogen of wat voor ernstige blessures dan ook. Verder heeft mijn kind ook geen interesse in schiet-dingen. Ook niet IRL.
pi_219428734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat denken jullie, gaat Sanneke binnenkort een tikkie openen voor een andere auto?
Vast wel 🤔
pi_219429038
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat kan zij toch ongelooflijk zeuren!
Enige content is dat en het openen van die kalenders door Dion wat ook niet om aan te gluren is
pi_219429065
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 21:39 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik snap de gedachtengang van Judith ook niet over het waarom-nietverhaal van de nerf.

Hele tuin vol? Dan geef je dat dus weer aan de kinderen. Omdat het van die dingen zijn waarmee je niet altijd goed gericht mee kunt schieten, gaan ze alle kanten op. Nerf-dingen in je ogen? Dan houd je dus ook je ogen dicht als er wordt geschoten, want die dingen zie je al van ver aankomen. Ik denk dat ze niet goed weet wat het voor speelgoed is. En omdat het woord 'pistool' er in voorkomt, mag het niet.

Er werd hier veel mee gespeeld, ook in groepen buiten of op een camping. Nooit gedoe gehad met pijltjes in de ogen of wat voor ernstige blessures dan ook. Verder heeft mijn kind ook geen interesse in schiet-dingen. Ook niet IRL.
Of je koopt 2 skibrillen bij de kringloop, of met een van de vele bonnen die ze binnenharkt.
pi_219429075
En kind heeft een trauma tot in lengte van dagen. Voor iemand die allerlei gevaren laat ervaren, vind ik het een bijzonder gebeuren bij Judith.
pi_219429078
En Debbie is de dag na pakjesavond vanaf 2 uur in de dierentuin geweest, heeft de dieren bekeken, een hapje gegeten en toen de lichttour gedaan, compleet met flikkerende en van kleur veranderende objecten.

It’s amaaaaaaazing.
pi_219429148
Am zegt we delen de jas , maar de jas is te groot voor Julia, ik zou dat niet kunnen , dat als mijn dochter een jas heel leuk vind dat ik hem dan koop. Dat is iemand de ogen uitsteken en dan bij je eigen dochter , naar vind ik dat .
Ik vind het ook meer een jas voor jonge meiden .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219429151
Ook elke keer weer bijzonder om te zien dat mensen zoveel veren in de reet van influencers steken met de meest bizarre acties. Nu weer bij Judith, er was volgens haar maar 1 iemand die het niet met haar eens is.
En hup het shotje dopamine over de rug van haar kind waar ook zij verslaafd aan is is weer gegeven...
pi_219429175
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 22:25 schreef Nieve het volgende:
Ook elke keer weer bijzonder om te zien dat mensen zoveel veren in de reet van influencers steken met de meest bizarre acties. Nu weer bij Judith, er was volgens haar maar 1 iemand die het niet met haar eens is.
En hup het shotje dopamine over de rug van haar kind waar ook zij verslaafd aan is is weer gegeven...
Als je het niet eens bent dan verwijderen ze je , daarom houden de meesten zich stil
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219429183
Ik heb ook overal commentaar op , ben al verwijdert bij AM , drielingmama Julia en Sanneke 😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')