Maar ook dat het heel rustig was. Dus misschien een beperkt aantal toegangskaarten beschikbaar gesteld voor mensen zoals Debbie. Prikkelarm naar de dierentuin, net als naar dat Sinterklaasgebeuren en laatst naar zo’n indoor speeltuin.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:51 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dan was t wel drukker geweest denk ik🙈.
Ze schreef erbij dat ze uitgenodigd waren.
Oh echt? Hahaha, ik ging uit van wat ze zelf zei, dat haar vader een keer drie nieuwe auto’s in een week voor haar moeder kocht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:50 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Oh ja daarom hebben ze jarenlang hun afgefikte boerderij niet kunnen herbouwen... Ik woon in de buurt he 😉
Mijn beredenering was meer; de dag na Sinterklaas, daarom is het rustig 🙈. Maar dit kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ook dat het heel rustig was. Dus misschien een beperkt aantal toegangskaarten beschikbaar gesteld voor mensen zoals Debbie. Prikkelarm naar de dierentuin, net als naar dat Sinterklaasgebeuren en laatst naar zo’n indoor speeltuin.
Prikkelarm was vanuit mij ook niet serieus hoor. Voor mij is een dierentuin alleen al vanwege de geuren niet prikkelarm. Ik ben daarom ook altijd zo verbaasd dat zij geurkaarsen heeft en altijd lawaai in huis (en dan bedoel ik de kinderen niet).quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mijn beredenering was meer; de dag na Sinterklaas, daarom is het rustig 🙈. Maar dit kan natuurlijk ook.
Ik maakte er trouwens prikkelarm van, dat schreef ze zelf niet 🙈
Mijn prikkelarm was sarcastisch, omdat die lampjes best veel kunnen zijn i.c.m. drukte in een dierentuin en ze de hele dag er was.
Dit heeft ze zelf ook meerdere malen aangegeven. Zonder de financiële hulp van hem en haar ouders had ze nooit kunnen starten als ondernemer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ja nee dat klopt..Al heb ik wel het vermoeden dat hij het startkapitaal heeft ingelegd 😉
Ik had ze ook niet omgekleed. Als ze het vies vinden dan leren ze het misschien af.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:23 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik weet niet wat ik lees. De kinderen van HVK spúgen op elkaar. Als er iets denigrerend, smerig en asociaal is dan is het wel spugen. Echt, bizar dit. Je kan alles wel goed vinden. Dat zou hier 1 keer gebeuren en NOOIT weer. Grenzen en opvoeden.
Die kleur doet niets voor dr. Ze heeft hem echt voor de heb.quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Omg die tijgerprint panterprint jas van AM 🫣 Stond haar echt verschrikkelijk.. Hoeveel jassen van the stone heeft zij nu al? Rupsje nooitgenoeg is er niks bij 🙄
Handen vasthouden in de auto. Waar, wanneer en met wie zagen we dat eerder? En de kamer nog geboekt onder de naam Bollen😬quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef Hope88 het volgende:
Wolf was ook duidelijk te zien nu op de stories van MW, zag ik...
Binnenkort op haar feed met maximaal dankbaar, maximaal genieten en maximaal verliefd denk ik.
Net als ooit die jas die ze met haar moeder ging passen. Stond haar moeder prachtig. Maar wie kocht hem voor zichzelf? Juist AMquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Die kleur doet niets voor dr. Ze heeft hem echt voor de heb.
Hypocrisie ten top. Ik zie echt geen supermom (meer) hoor. Alles draait om Mies. Dat worden weer decadente plaatjes uit de hoofdstad, ze hing alweer als een drenkeling aan de arm van Iris.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:27 schreef lila01 het volgende:
Liefdesliedjes voor Wolf onder Michelles stories.
Het liefdeskoppel in duur hotel.
En gisteren weer maximaal janken omdat ze geen Sinterklaas met de kinderen kon vieren.
Hou op met me, hoor.
Ik zie die meiden keihard werken daar bij Jolie Noe. Michelle komt even langs voor wat foto' s en smeert 'm dan met Wolf naar Amsterdam.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Hypocrisie ten top. Ik zie echt geen supermom (meer) hoor. Alles draait om Mies. Dat worden weer decadente plaatjes uit de hoofdstad, ze hing alweer als een drenkeling aan de arm van Iris.
Zo hing ze voorheen aan de arm van haar bestie, haar alles Marieke.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Hypocrisie ten top. Ik zie echt geen supermom (meer) hoor. Alles draait om Mies. Dat worden weer decadente plaatjes uit de hoofdstad, ze hing alweer als een drenkeling aan de arm van Iris.
Jacqueline staat tenminste in het magazijn te werken. Mevrouw Wolf schiet een paar plaatjes en is weer weg. En dan maar zeggen dat JvP gehaaid is…quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zie die meiden keihard werken daar bij Jolie Noe. Michelle komt even langs voor wat foto' s en smeert 'm dan met Wolf naar Amsterdam.
Ik zie JvP in deze drukke tijd aldoor hard werken. Ook met Black Friday.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:36 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
[..]
Jacqueline staat tenminste in het magazijn te werken. Mevrouw Wolf schiet een paar plaatjes en is weer weg. En dan maar zeggen dat JvP gehaaid is…
Komt doodmoe terug, doet 3 dagen samen met de au pair de kinderen en jankt overal over, en daarna is ze weer ... vrij! Al die reisjes van de afgelopen jaren waren ook met Tim, denk ik.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zie die meiden keihard werken daar bij Jolie Noe. Michelle komt even langs voor wat foto' s en smeert 'm dan met Wolf naar Amsterdam.
Als je denkt dat het niet erger kan daar.. Zij leert haar kinderen werkelijk geen enkel fatsoen aan. Vraag me echt af waarom ze dit ook weer deelt. Denk dat juist die twee meiden baat zouden hebben bij een vaste structuur en duidelijke regels/grenzen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:09 schreef WinnieWana het volgende:
Jemig hvk weer een bericht over haar tweeling. Ze spugen en trekken aan elkaars haren.
Ze zijn 6.
Ze had ze ook al meer dan 4 jaar kunnen opvoeden.
"Zomaar spontaan, toen ze het het minst verwachtte."quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:28 schreef Hope88 het volgende:
Wolf was ook duidelijk te zien nu op de stories van MW, zag ik...
Binnenkort op haar feed met maximaal dankbaar, maximaal genieten en maximaal verliefd denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |