abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219426322
Als je er zo'n probleem mee hebt, raak te dat nerf ding toch "kwijt" of stuk?
Zou me dood schamen om met een gekregen cadeau naar school terug te gaan. Onder het mom van het past niet in de wijze waarin ik mijn kind opvoed

[ Bericht 18% gewijzigd door Lalaland79 op 06-12-2025 16:51:40 (Toevoeging ) ]
pi_219426343
En Debbie is op uitnodiging naar de dierentuin. Ook prikkelarm?
pi_219426353
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vast like very veel business
hihaho omg

Vind het echt zwakzinnig als je anno 25 nog lult over sugar daddy's als je feitelijk kunt zien dat die vrouw meerdere ondernemingen heeft op de beste locaties. Ze boert zelf vrij aardig maar het is natuurlijk veel lolliger om iemand als hoer neer te zetten hihaho.

Oh ik vind het niet zwakzinnig. Het is zwakzinnig.
Go hard or go home
pi_219426409
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:55 schreef Noek het volgende:

[..]
hihaho omg

Vind het echt zwakzinnig als je anno 25 nog lult over sugar daddy's als je feitelijk kunt zien dat die vrouw meerdere ondernemingen heeft op de beste locaties. Ze boert zelf vrij aardig maar het is natuurlijk veel lolliger om iemand als hoer neer te zetten hihaho.

Ik heb niks gezegd over sugar daddy's en zeker niemand een hoer genoemd.
Mijn opmerking was puur sarcastisch vanwege haar taalgebruik.

Maar goed om te weten dat ik zwakzinnig ben 👌
pi_219426444
Ik begrijp uit jullie verhalen dat Bob geen Nerf mag van zijn moeder. Why not??? Nerfs zijn gewoon leuk en ongevaarlijk. Dan zal hij ook wel geen waterpistool mogen, die leuke groten voor in de zomer. Wat een benauwende "opvoeding".
pi_219426459
quote:

[..]
hihaho omg

Nou zeg… dat kan wel een tandje minder. @Dievanhiernaast schrijft niks over hoer etc.
pi_219426751
quote:

[..]
hihaho omg

Wat kom jij altijd onvriendelijk dit topic binnen! :R
pi_219426899
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:00 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat kom jij altijd onvriendelijk dit topic binnen! :R
Gaat dit over Iris Z.? Maar die heeft toch ook een sugar daddy? Zag die vent van de week voorbij komen maar zijn geboortejaar ligt echt vlak na de 2de wereldoorlog als je hem zo ziet. Wat een oudje 🤣 Was dat zo'n verstokte vrijgezel ofzo? Of is dit ook zn 2de, 3de of 4de leg?
pi_219426908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:25 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Gaat dit over Iris Z.? Maar die heeft toch ook een sugar daddy? Zag die vent van de week voorbij komen maar zijn geboortejaar ligt echt vlak na de 2de wereldoorlog als je hem zo ziet. Wat een oudje 🤣 Was dat zo'n verstokte vrijgezel ofzo? Of is dit ook zn 2de, 3de of 4de leg?
Maar dat iemand een stuk ouder is maakt hem toch niet automatisch een sugardaddy?
Ik dacht altijd dat dat meer met geld te maken had 😅
pi_219426917
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:25 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dus leeftijdsverschil betekent sugardaddy? Eerder werd er gezegd dat ik een golddigger was, nu blijk ik een sugardaddy te hebben.
Blijkbaar is het lastig om te bedenken dat een relatie waarin leeftijdsverschil aan de orde is, gelijkwaardig kan zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door JaNeeDan op 06-12-2025 18:34:18 ]
Ik wil blijven.
pi_219426929
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dat iemand een stuk ouder is maakt hem toch niet automatisch een sugardaddy?
Een sugardaddy is iemand die een, vaak jongere partner, financieel ondersteunt in ruil voor…
Ik wil blijven.
pi_219426943
Sanneke snapt niet dat het pakketpunt niet heel gewillig was om haar pakket mee te geven. Het adres van het pakketpunt was ingevuld als geadresseerde, niet als pakketpunt. Stel dat Sanneke dit heeft gekocht met achteraf betalen en niet betaalt. Eén keer raden waar dan de herinneringen etc. naartoe gaan.
Ik wil blijven.
pi_219426949
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een sugardaddy is iemand die een, vaak jongere partner, financieel ondersteunt in ruil voor…
Maar zij verdiend haar eigen geld, ik ken haar verder niet. Maar ze is nogal succesvol? Dus niet per se een golddigger/sugardaddy situatie denk ik
pi_219426955
Hè jakkes, wat flauw en kinderachtig dat AM een jas 'koopt' die Julia graag wilde hebben. Mijn moeder heeft dat vroeger ook wel eens gedaan en ik vond dat echt niet leuk. Wees dan gewoon gul en neem die gratis jas mee voor je dochter.

Over het Nerf-verhaal van Judith moet ik ook zuchten. Maak dan afspraken hoe Bob er mee mag spelen, maar val de juffen niet lastig die er een leuk feest van gemaakt hebben voor de kinderen en die vrijdagmiddag ma schooltijd de school moeten omtoveren van Sint naar kerst (dat was mijn middag tenminste gisteren en ik was echt niet aardig tegen haar geweest als ze terug was gekomen met dit cadeau).
pi_219426960
Omg die tijgerprint panterprint jas van AM 🫣 Stond haar echt verschrikkelijk.. Hoeveel jassen van the stone heeft zij nu al? Rupsje nooitgenoeg is er niks bij 🙄
pi_219426974
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja nee dat klopt..Al heb ik wel het vermoeden dat hij het startkapitaal heeft ingelegd 😉
pi_219426981
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:34 schreef Samarkand het volgende:
Hè jakkes, wat flauw en kinderachtig dat AM een jas 'koopt' die Julia graag wilde hebben. Mijn moeder heeft dat vroeger ook wel eens gedaan en ik vond dat echt niet leuk. Wees dan gewoon gul en neem die gratis jas mee voor je dochter.

Over het Nerf-verhaal van Judith moet ik ook zuchten. Maak dan afspraken hoe Bob er mee mag spelen, maar val de juffen niet lastig die er een leuk feest van gemaakt hebben voor de kinderen en die vrijdagmiddag ma schooltijd de school moeten omtoveren van Sint naar kerst (dat was mijn middag tenminste gisteren en ik was echt niet aardig tegen haar geweest als ze terug was gekomen met dit cadeau).
Jaa zo flauw! Het had haar gesierd als ze 1 voor Juul had gekocht
pi_219426982
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar zij verdiend haar eigen geld, ik ken haar verder niet. Maar ze is nogal succesvol? Dus niet per se een golddigger/sugardaddy situatie denk ik
Precies. Iris Z lijkt mij een hardwerkend persoon. Iemand die de partner als sugardaddy gebruikt doet verder vrij weinig. Ik zou bijna zeggen dat Roy de sugardaddy van Debbie is.
Ik wil blijven.
pi_219426991
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:36 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja nee dat klopt..Al heb ik wel het vermoeden dat hij het startkapitaal heeft ingelegd 😉
Iris Z komt zelf uit een gezin waar genoeg geld zit.
Ik wil blijven.
pi_219427003
Ik vind PME ook echt geen merk voor jonge mannen, echt meer zo’n ouwe lullen vibe.
pi_219427009
Debbie is lekker prikkelarm naar de lightnights in Ouwehands dierenpark.
Zo jammer dat juist zij daarvoor is uitgenodigd. Vind dat een heel leuke dierentuin en de light nights zijn ook echt een aanrader.
pi_219427014
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
Kinderen zitten toch vaak op een kinderstoel?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219427040
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie is lekker prikkelarm naar de lightnights in Ouwehands dierenpark.
Zo jammer dat juist zij daarvoor is uitgenodigd. Vind dat een heel leuke dierentuin en de light nights zijn ook echt een aanrader.
Ik gun iedereen uitjes naar parken, vooral mensen die het zelf niet kunnen betalen. Maar ik vraag me dan toch af hoe zo’n park bij Debbie uitkomt. Of is dit weer zo’n dag waarvoor je je kon aanmelden met een zielig jankverhaal? En hoezo lukt het Debbie om dit te doen op de dag na pakjesavond?
Ik wil blijven.
pi_219427052
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iris Z komt zelf uit een gezin waar genoeg geld zit.
Oh ja daarom hebben ze jarenlang hun afgefikte boerderij niet kunnen herbouwen... Ik woon in de buurt he 😉
pi_219427060
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik gun iedereen uitjes naar parken, vooral mensen die het zelf niet kunnen betalen. Maar ik vraag me dan toch af hoe zo’n park bij Debbie uitkomt. Of is dit weer zo’n dag waarvoor je je kon aanmelden met een zielig jankverhaal? En hoezo lukt het Debbie om dit te doen op de dag na pakjesavond?
Dan was t wel drukker geweest denk ik🙈.
Ze schreef erbij dat ze uitgenodigd waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')