abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219422614
Zouden er kinderen van AM zijn die denken 'als ik later kinderen heb, dan ga ik ook op Insta. Dat verdiend lekker veel geld!'? Ik hoop heel erg van niet!
pi_219422616
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat klopt maar geen kerst en geen 5 dec. vieren met je ouders is toch raar? Cadeau kan ook opgestuurd zijn.
Misschien willen ze niet op insta ofzo, ik heb geen idee haha. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een slowcooker cadeau doet (opgestuurd of niet) als je geen contact meer hebt met elkaar.

Je ziet ze idd nooit op beeld
pi_219422676
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:51 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Daar heb je absoluut een punt en daar twijfel ik ook weleens over. Anderzijds vind ik het wel goed dat dit soort dingen in de media komen (aandacht voor Annemarie) en besproken worden. En dan hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat de online wereld geen plek is voor jonge kinderen.

Maar het is een lastige balans en je hebt absoluut een punt.

Ik kjk alleen maar anoniem en ergens hoop ik dat influencers hier meelezen en van gedachten veranderen (ik wil mijn rol hier niet groter maken dan het is, maar hoop altijd dat er een discussie kan ontstaan, waarin (met respect) gediscussieerd kan over het wel en wee van je kinderen online zetten).
Ik kijk ook anoniem. Bij Debbie, trouwen ook.
Ik vind am gewoon niet interessant genoeg om alle filmpjes te bekijken. Het is in mijn ogen niet normaal hoeveel zij filmt. En door dat te beseffen ga ik zelf ook nadenken wat ik wel of niet op fb of insta plaats.
Dat is dus een voordeel. Mijn kinderen zijn al ouder, destijds was niemand er zo mee bezig en dacht er minder over na wat men poste, niet goed dat weet ik.
Ik heb onze dochters ook wel eens in bikini op de foto gezet en gepost, achteraf denk ik daar anders over.
En dat begrijp ik van Am niet. Er word zo duidelijk aangegeven dat het schadelijk is, ze is er al zo vaak op aangesproken. Het is ook niet een keer een filmpje maar bijna 24/7.
Dat ze dat niet beseft kan ik met mijn hoofd niet bij. En deze vrouw heeft zo'n bord voor de kop, als er minder volgers zouden zijn zal ze het ook gewoon blijven doen, niet te stoppen.
pi_219422752
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien willen ze niet op insta ofzo, ik heb geen idee haha. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een slowcooker cadeau doet (opgestuurd of niet) als je geen contact meer hebt met elkaar.

Je ziet ze idd nooit op beeld
Uit mijn omgeving herken ik dit. Daar worden, uit een soort plichtsbesef, ook cadeaus over en weer gestuurd met verjaardagen.
Debbie haar vader kwam ook altijd kaas brengen, liet ze ook regelmatig zien. En wat ik ook vreemd vind is dat ze het ook niet benoemt dat ze naar haar ouders gaan of iets met haar ouders gaan doen.
pi_219422755
DBM: een week zonder droger is voor haar niet te doen. Ze doet net of ze 8kinderen heeft.
Ja een weekje zonder droger is misschien onhandig, maar vind dit rijkelijk overdreven
pi_219422762
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sugardaddy 🫣
Je hebt meegekregen hoeveel zaken ze zelf heeft?
Go hard or go home
pi_219422776
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uit mijn omgeving herken ik dit. Daar worden, uit een soort plichtsbesef, ook cadeaus over en weer gestuurd met verjaardagen.
Debbie haar vader kwam ook altijd kaas brengen, liet ze ook regelmatig zien. En wat ik ook vreemd vind is dat ze het ook niet benoemt dat ze naar haar ouders gaan of iets met haar ouders gaan doen.
Klopt idd van die vader.
Ik zou het gek vinden om cadeaus te blijven sturen, maar missvhien idd neer uut plichtsbesef.

Wat ik wel altijd gek vind is dat alle foto cadeaus alleen voor haar opa&oma zijn. Die mensen kunnen een museum beginnen aan Lether family items 🙈. Daarbij hoor je ook nooit dat het voor haar (schoon) ouders is.
pi_219422777
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:10 schreef Noek het volgende:

[..]
Vast like very veel business
pi_219422779
Bij Am voelt het niet oprecht, het komt heel geforceerd over. Iedereen is opgetrommeld en geïnstrueerd om er een leuke, hysterische bingo van te maken.

Je ziet ook hoe Arte zogenaamd enthousiast gilt en schrikt van zichzelf, de ongemakkelijkheid straalt er vanaf.

Alleen Lot en Jet zijn nog enigszins onwetend, de rest weet dat er geleverd moet worden.
En wederom is iedereen omgekocht.
pi_219422803
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klopt idd van die vader.
Ik zou het gek vinden om cadeaus te blijven sturen, maar missvhien idd neer uut plichtsbesef.

Wat ik wel altijd gek vind is dat alle foto cadeaus alleen voor haar opa&oma zijn. Die mensen kunnen een museum beginnen aan Lether family items 🙈. Daarbij hoor je ook nooit dat het voor haar (schoon) ouders is.
Ze gaan met kerst naar de schoonouders volgens mij.
pi_219422807
Maike laat haar creamy bh zien, helemaal lyrisch erover. Ik zie alleen een bh die niet goed aansluit
pi_219422969
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze gaan met kerst naar de schoonouders volgens mij.
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?
pi_219423092
Het blijft me soms toch verbazen hoe snel en rigoureus AM haar principes heeft laten varen. Ze riep altijd dat de kinderen met Sint 3 cadeaus kregen, en dat was dan iets functioneels, iets lekkers en iets leuks ofzo (?), liefst tweedehands. En daar was ze heeeeel stellig in.
Van de week zei ze ook nog dat ze voor jet en lot drie cadeaus in de zak had en dat dat genoeg was, dat “het niet om de cadeaus draaide”. Bijna als opscheppen hoe bescheiden hun pakjesavond is.

Maar dan zie je die bingo en de enorme cadeaus die jet en lot kregen; dat strookt toch niet met elkaar. Ja me dunkt dat je kunt koketteren dat je zo “bescheiden” pakjesavond hebt met “maar” 3 cadeaus in de zak per kind, maar als je daarnaast een hysterische bingo doet waar ze voor een godsvermogen aan meuk winnen dan moet je je verhaal echt even aanpassen hoor

(Nog los van het feit dat het daar elke week pakjesavond is met de bizarre diarree aan plastic troep speelgoed die daar altijd binnenkomt)
pi_219423096
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:42 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?
Nee dat waren opa en oma (die van haarzelf)
pi_219423166
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
pi_219423268
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
Afgezien daarvan is echt iedere storie bij haar met een linkje. Alles is een samenwerking.
Ik ben haar gaan volgen toen ik zag dat zij bestie was van Jaimy maar ik vind haar toch wel een reclameblok hoor. Dat is iedere influencer dat weet ik. Zelfde als Saskia Weerstand, ook alles met n tag
pi_219423277
Sanne heeft weer truien besteld voor M, want in de sale. Toch weer ¤ 50,-

Zou het jochie echt niks meer hebben in zijn maat? Of is ze koopziek en opent ze voor tzt een huis wel weer een tikkie?

(Retorische vraag 😁)
pi_219423320
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Afgezien daarvan is echt iedere storie bij haar met een linkje. Alles is een samenwerking.
Ik ben haar gaan volgen toen ik zag dat zij bestie was van Jaimy maar ik vind haar toch wel een reclameblok hoor. Dat is iedere influencer dat weet ik. Zelfde als Saskia Weerstand, ook alles met n tag
Klopt, ik kijk een paar keer per jaar en dan ben ik ook meteen weer genezen (en vaak ook blij dat ik gewoon zelf betaal en werk voor mijn spullen, ik heb altijd het idee dat mijn lol en voldoening daardoor toch groter is).

Nog afgezien van het feit dat de (vele) dames uiteraard nooit transparant zijn over samenwerkingen.
pi_219423427
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou het jochie echt niks meer hebben in zijn maat? Of is ze koopziek en opent ze voor tzt een huis wel weer een tikkie?

(Retorische vraag 😁)
En dure sokken. Terwijl haar favo winkel Hema afgelopen week een leuke aktie had. Maar ja, ziek he. Ze filmt zichzelf nog even charmant zodat we dat niet vergeten
pi_219423804
Ik blijf mij ook verbazen om alles rondom AM. Wij hadden gisteren pakjesavond en mijn zoon van 14 zei toen ik even een filmpje maakte: 'En nu de telefoon weer weg!' Nou en die zit echt wel regelmatig vastgekleefd aan zijn telefoon maar hij wil bij zoiets gewoon dat iedereen geniet, zonder schermpjes.
En die comments op de reel van AM... Iemand die ongerust was of dat Takkie wel bij Lot terecht zou komen. Mijn god, alsof de Geertsen familie of vrienden van diegene zijn. Al zullen veel volgers dat zo wel voelen. Dat zo'n moeke allemaal stories aan haar man laat zien en erover verteld. De mijne zou in zo'n geval echt denken: Couldn't care less 😂
pi_219423871
quote:

[..]
Denk dat ze idd David niet nodig heeft, en hij haar niet wat geld betreft.
pi_219423901
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vast like very veel business
Iedereen kan veel over haar zeggen of vinden. Ze is een mega harde werker, heeft meerdere goedlopende restaurants en prachtige huizen.
  zaterdag 6 december 2025 @ 12:48:48 #273
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219424205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

(Retorische vraag 😁)
Een paar weken geleden vertelde ze nog dat ze bijna alles tweedehands koopt, ook kleding voor M. Dat vond ik toen al twijfelachtig. En nu koopt ze ineens sweaters van 20/30 euro per stuk.
pi_219424227
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:42 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat was haar opa
pi_219424253
quote:

[..]
Dit was ook niet serieus bedoeld 🫣
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')