abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219422242
AM, ik kijk anoniem en zie dan hoeveel stories er gemaakt zijn en moet er echt op klikken om ze te bekijken. 98 stories... Ik zie staan; het was zo gezellig. Ja vast, zo gezellig een moeder die rond de tafel loopt de hele avond om live verslag voor een zooitje vreemden te doen in 98 stories. Geen haar op mn hoofd die 98 stories van de bingo van de Geertsen gaat bekijken en ik hoop dat die 2 jongste meisjes het leuk hebben gehad maar wat totale armoede daar...
pi_219422255
Toch weer mooi 30k omzet binnengeharkt deze maand, bij AM. Dus netto zeker 10k inclusief een mooie storting in haar pensioenpotje. Dat je dan je eigen Sinterklaasfeest door een schermpje meemaakt zal daar dan bijhoren ofzo…
pi_219422276
Maar ze verdient nu toch niks via Insta? Of is dat terug gedraaid?
pi_219422322
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 07:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En de stiekeme droom van AM, denk ik wel eens.
Moe wordt in ieder geval heel blij en opgewonden als Rens in de buurt is.
Eng mens.
Ik denk idd dat Rens helemaal het type is van Am. Zij lijkt ook haar verloren jeugd in te willen halen. Dan zou ze Scoutingleider zijn, motorrijden en eizen met een een leuk vriendje die in tuinbroek en hemdje kookt op een studentenkamer.
pi_219422324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie pakjesavond overleefd hebben? Zie ik haar broer erbij zitten? Hoeveel pakjes zou de diva voor zichzelf gekocht hebben
Volgens mij is het inderdaad haar broer. Vorig jaar vierden ze het ook met haar broer. En weer geen ouders. Ik vind het apart.
pi_219422403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:39 schreef Vingerkeautje het volgende:
Maar ze verdient nu toch niks via Insta? Of is dat terug gedraaid?
Dat gaat niet over haar samenwerkingen natuurlijk. Dat gaat over die ¤0,50 abonnementen die ze heeft.
pi_219422405
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is het inderdaad haar broer. Vorig jaar vierden ze het ook met haar broer. En weer geen ouders. Ik vind het apart.
Ik vind het ook vreemd dat de ouders niet echt meer in beeld lijken te zijn
pi_219422448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het ook vreemd dat de ouders niet echt meer in beeld lijken te zijn
Vreemd niet, verdrietig wel.
pi_219422453
Toppunt van triest bij AM,niet aan tafel zitten en mee doen, ook als speel je niet mee, maar alles filmen, om te huilen.

En als die mensen die op haar reageren met wat leuk dat we mee mochten kijken, moeten is bij zichzelf te raden gaan of ze dit zelf zo zouden doen op hun eigen sinterklaas avond. Dus zelf niet mee doen en iedereen een telefoon op z'n neus zetten. Denk niet dat er veel animo voor is...
pi_219422477
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Precies dat, en als ze zo dol is op haar oma en opa dan nodig je ze er toch bij uit?
pi_219422481
AM gaat ook gewoon lekker door met Lot filmen in bed... Of hadden haar "experts" haar alleen geadviseerd dat dat niet kon als ze sliep? Maar als ze nog net wakker is, is het natuurlijk helemaal prima 😑
Jeetje, wat ontzettend naar en schadelijk vind ik dat toch. Dat kleine meisje dat zich veilig waant in bed met haar knuffel na een drukke Sinterklaas avond. En daar is die telefoon weer die boven haar hoofd zweeft. Niet even lekker rustig napraten met mama maar hoppa, die camera er weer op. Mama hangt weer boven dat bedje te filmen. En dat vind ik al extreem sneu maar dan kijken er dus duizenden vreemde ogen mee via die telefoon. In dat bedje van dat jonge meisje die daar totaaaaal geen weet van heeft.
Ik heb medelijden met al de Geerts kinderen dat ze hierin mee zijn gezogen door hun aandachtsgeile moeder maar het allermeest met Lot.
pi_219422497
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat die familie uit elkaar is gevallen en dat opa en oma en haar broer de enigen zijn die ze echt zien.
pi_219422498
Ik ben gestopt met kijken bij am.
Wat een saaie eentonige filmpjes.Een hoop hysterisch geschreeuw.
AM moet zich eens afvragen of dit de bedoeling is van een gezellig avondje.
Wat zou zij ervan vinden dat iedereen in de ruimte ook continu de telefoon in de hand heeft.
Vreselijk
pi_219422504
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:33 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat ook gewoon lekker door met Lot filmen in bed... Of hadden haar "experts" haar alleen geadviseerd dat dat niet kon als ze sliep? Maar als ze nog net wakker is, is het natuurlijk helemaal prima 😑
Jeetje, wat ontzettend naar en schadelijk vind ik dat toch. Dat kleine meisje dat zich veilig waant in bed met haar knuffel na een drukke Sinterklaas avond. En daar is die telefoon weer die boven haar hoofd zweeft. Niet even lekker rustig napraten met mama maar hoppa, die camera er weer op. Mama hangt weer boven dat bedje te filmen. En dat vind ik al extreem sneu maar dan kijken er dus duizenden vreemde ogen mee via die telefoon. In dat bedje van dat jonge meisje die daar totaaaaal geen weet van heeft.
Ik heb medelijden met al de Geerts kinderen dat ze hierin mee zijn gezogen door hun aandachtsgeile moeder maar het allermeest met Lot.
Eens!
pi_219422507
Ik lees hier veel berichten over Annemarie en hoe schadelijk het filmen en delen van haar kinderen wordt gevonden. Maar besef je dat je hieraan bijdraagt door (anoniem) haar stories te kijken? Je houdt het in stand want zolang er kijkers zijn en over haar wordt gesproken, is ze relevant.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219422511
Judith haar zoon, die nooit snoept, is z’n tand verloren door kruidnoten en andere lekkernijen.
En weer iets wat naar het land der fabelen verwezen kan worden.
pi_219422563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:33 schreef Lostit het volgende:
Toch weer mooi 30k omzet binnengeharkt deze maand, bij AM. Dus netto zeker 10k inclusief een mooie storting in haar pensioenpotje. Dat je dan je eigen Sinterklaasfeest door een schermpje meemaakt zal daar dan bijhoren ofzo…
Niet alleen het Sinterklaas feest, gewoon haar hele leven.
Als je wel eens ziet dat ze de autoruit of een spiegel (per ongeluk) filmt, dan zie je dat ze naar haar scherm kijkt en niet over haar telefoon heen.
pi_219422568
Ik verbaas me over de tekst van Am:
Wij organiseren het dus voor ons geen cadeaus.
Wat een lul verhaal.
Triest dat je zoveel volwassen kinderen en aanhang hebt die niet kunnen bedenken dat je wat voor je ouders koopt. Dan gaat er in mijn ogen ook iets in de opvoeding niet goed, erg egoïstisch.
pi_219422570
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
Ik lees hier veel berichten over Annemarie en hoe schadelijk het filmen en delen van haar kinderen wordt gevonden. Maar besef je dat je hieraan bijdraagt door (anoniem) haar stories te kijken? Je houdt het in stand want zolang er kijkers zijn en over haar wordt gesproken, is ze relevant.
Ik dacht anoniem toch niet? Ik kijk via een Belgische site trouwens , die vind ik fijner. Maar daarmee tellen views niet mee. En ik volg absoluut geen een van de hier besproken influencers. Maar verder heb je gelijk hoor! Wij praten erover dus blijven die family influencers relevant. Ik denk wel dat de 1e stap om dit te stoppen bij de bedrijven die ze inhuren om reclame te maken moet liggen. Zolang er nog geld te verdienen valt met kinderen het internet op slingeren gaan die family flu's er nooit mee stoppen.
pi_219422574
De ouders van Debbie zijn volgens mij wel in beeld, kreeg ze laatst geen slowcooker cadeau van haar ouders?
pi_219422575
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet alleen het Sinterklaas feest, gewoon haar hele leven.
Als je wel eens ziet dat ze de autoruit of een spiegel (per ongeluk) filmt, dan zie je dat ze naar haar scherm kijkt en niet over haar telefoon heen.
Triest hoor, ook dat filmpje met Jet. Ga lekker even met dat meisje zitten ipv dat ze tegen de camera praat.
pi_219422582
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De ouders van Debbie zijn volgens mij wel in beeld, kreeg ze laatst geen slowcooker cadeau van haar ouders?
Ja , maar je ziet ze nooit bij elkaar op bezoek
pi_219422584
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat klopt maar geen kerst en geen 5 dec. vieren met je ouders is toch raar? Cadeau kan ook opgestuurd zijn.
pi_219422589
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith haar zoon, die nooit snoept, is z’n tand verloren door kruidnoten en andere lekkernijen.
En weer iets wat naar het land der fabelen verwezen kan worden.
Ja want kinderen van zes wisselen niet🤣
pi_219422601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
Daar heb je absoluut een punt en daar twijfel ik ook weleens over. Anderzijds vind ik het wel goed dat dit soort dingen in de media komen (aandacht voor Annemarie) en besproken worden. En dan hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat de online wereld geen plek is voor jonge kinderen.

Maar het is een lastige balans en je hebt absoluut een punt.

Ik kjk alleen maar anoniem en ergens hoop ik dat influencers hier meelezen en van gedachten veranderen (ik wil mijn rol hier niet groter maken dan het is, maar hoop altijd dat er een discussie kan ontstaan, waarin (met respect) gediscussieerd kan over het wel en wee van je kinderen online zetten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')