Ben ik ook helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
Als het meezit hebben we gauw weer Koen content op de Insta van Jacq 😉quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB in scheiding ik mis oprecht de leuke content van Koen die een leuke Sint avond regelt met speurtocht enzo
De domme mutsen zijn met meerquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:52 schreef Earring het volgende:
Al die lovende reacties onder die post van AM:
Wat geweldig dat we mee mochten kijken en hartje hartjes. Ik heb snel doorgeklikt maar heb heel wat gemist ofzo?
Misschien zat er voor hem een koffiekaart in de bingo kast?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?
Wel Amsterdam, want ze is bij Iris de podcast opnemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef lila01 het volgende:
Geen Sinterklaas samen met de kinderen voor Koen en Michelle. Dat geeft wel aan dat het geen happy scheiding was/ is.
En weer is daar vriendin Iris die haar via een berichtje een hart onder de riem steekt. Waar zijn haar andere vriendinnen gebleven?
Niet gezellig bij pa en ma Walk op de koffie of zo? Geen Amsterdam. Zou Tim er ook niet zijn?
Ik zag van de week het gezicht van de buurvrouw op standje oorlog toen HVK filmde. Eerder heeft ze wel eens vrolijke filmpjes gedeeld van haar kinderen bij alle kerstversiering van deze buren, maar ik kreeg het idee dat de kinderen nu alleen nog van afstand mogen kijken en dat ze HVK zelf ook niet meer zo waarderen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:54 schreef Annika2016 het volgende:
Hvk hing met haar jongste 2 weer eens naar de bieb, maar Jayda is heel erg ziek stond er. Vraag me dan echt af of dat meisje dan alleen ziek thuis is. Ze is dan wel 8 of 9 jaar, maar volgens mij was hvk best een tijd van huis (school brengen, optocht kijken, bieb). En als je kind zo ziek is laat je haar toch niet alleen thuis? Vind ik echt heel zielig als het zo zou zijn.
Je hebt gelijk! Wat raar. Ik dacht dat ik gisteren een post van Iris zag dat ze op wintersport was met David en de kinderen. Nou ja, geen idee.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:01 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Wel Amsterdam, want ze is bij Iris de podcast opnemen.
Maar ik vind het vooral bijzonder dat als Sinterklaas haar lievelings feestdag is dat ze dan niet wat meer geniet van de hele Sint periode. Ik bedoel ze is ook niet naar de intocht geweest, of gezellig de oudste twee geholpen met surprises en gedichten maken. Heb het idee dat Koen dat altijd allemaal deed, dat gezellige allemaal.
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:22 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat leeft AM ook toch in een armoede. Dat je gewoon een toeschouwer van je eigen leven bent.
Scherp verwoord! De reden dat ik haar niet meer volg. Ik wil niet faciliteren dat zij haar kinderen inzet voor verdiensten en dat doe ik wel als ik haar blijf volgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....
Toeschouwer van eigen emoties, relaties, dagelijkse routines. Haar leven is een decorstuk geworden, een product, iets om te optimaliseren voor views. De spontane lach werd een take, de stilte een 'awkward gap' die eruit moet, en zelfs intimiteit verandert in content.
En toch denk ik dar er er een diep verlangen naar verbinding is, naar gezien worden. Maar hoe echt kun je gezien worden als je jezelf voortdurend door een lens bekijkt?
Misschien is dat de paradox van onze tijd: ze filmt alles om te herinneren wat ze is, maar ze is gaandeweg uit het zicht verloren wie ze was zonder camera.
Ik gun haar nog 1 goede samenwerking en dat is met een psycholoog/psychiater
Een echt helemaal exact zo is de hele middag/avond gegaan 😱 Je omschrijft het gewoon precies als hoe het ging 😳🥲🙈quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:34 schreef Jenn1806 het volgende:
Och och wat heeft AM haar kinderen toch goed afgericht. Zodra Maarten het vuilnis buiten gaat zetten weten de oudere kinderen dat "het zakmoment" eraan komt en ze moeten gaan zingen. Ze krijgen daarnaast ook de taak om J&L bij de voordeur vandaan te houden. AM kan dat allemaal niet want zij moet het filmen natuurlijk 🙄 Ze klinkt weer alsof zij de Messias is die dat allemaal heeft uitgevonden en nu de drang voelt om iedereen te onderwijzen in haar wijsheden 🤮 Nu al zin in de beelden van de bingo waar de oudere kinderen als afgerichte honden de routine van AM afdraaien. Zorgvuldig gefilmd door AM die zich met uiterste precisie buiten haar gezin positioneert. Gezellig! 🥰
Dat zou maar zo kunnen, en wellicht alle drukte en hysterie thuis 😟 Arm meisjequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Henrike het volgende:
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Mama brengt de meisjes naar school, dat begrijp ik.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Zou het kunnen dat Jayda ziek is van spanning voor Sinterklaas op school?.
En de stiekeme droom van AM, denk ik wel eens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:52 schreef Tarantelle het volgende:
Maar als Annemarie er vele (😀) DM's over krijgt zal ze het wel weer downgraden vermoed ik (niets aan de hand, geintje, had S zelf om gevraagd enzovoorts).Ik word er echt boos over. Waarom post je dit (ik denk omdat ze het gewoon niet zag).
Ik mag hopen dat Annemarie of Maarten hier wat van zegt, maar ik vrees van niet, want hihihaha Rens is zo leuk en hij is de vriend van de kroonprinses.
Dit, en wel overduidelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....
Toeschouwer van eigen emoties, relaties, dagelijkse routines. Haar leven is een decorstuk geworden, een product, iets om te optimaliseren voor views. De spontane lach werd een take, de stilte een 'awkward gap' die eruit moet, en zelfs intimiteit verandert in content.
En toch denk ik dar er er een diep verlangen naar verbinding is, naar gezien worden. Maar hoe echt kun je gezien worden als je jezelf voortdurend door een lens bekijkt?
Misschien is dat de paradox van onze tijd: ze filmt alles om te herinneren wat ze is, maar ze is gaandeweg uit het zicht verloren wie ze was zonder camera.
Ik gun haar nog 1 goede samenwerking en dat is met een psycholoog/psychiater
En je vergeet nog het schaaltje pepernoten wat er ‘‘s middags stond.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:49 schreef Harper het volgende:
[..]
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.
En wat bazelde AM van de week nou over: voor de hapjes is gezorgd, wij hoeven alleen het bier koud te zeggen.
Niks hapjes. Een klein bordje papat met mayo toen de bingo bijna gedaan was.
Het feestje leek leuk voor de volwassen Geertsen. En Lot en Jet.
Van Guus en de tweeling weet ik niet. Het zag er wat ongemakkelijk uit.
En Sam lijkt alleen maar leuk te kunnen doen als er drank in zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:22 schreef Fiederels het volgende:
Wat een sociale armoe bij de geertsen... het idee van bingo is best leuk hoor, maar je ziet vooral aanstelgedrag, en moeders doet niet eens mee.
Misschien is dat gedrag wel het gevolg van de telefoon die tussen elk contact staat, op die manier ziet je moeder je tenminste heel even...
De rest van het filmpje is 1 grote lot-show, zelfs als ze een ander filmt draait haar camera weg.
En als 'ie dingen gratis krijgt (koffie, sinterklaascadeautjes, reisje, kleding).quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En Sam lijkt alleen maar leuk te kunnen doen als er drank in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |