abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219419592
Ik zit net te kijken maar het is een soort toneelstuk, leuk doen voor de camera. Alleen de kleintjes zijn zichzelf, de rest is zich ontzettend bewust van de camera en AM is niet te zien maar speelt de hoofdrol met haar verbale gebral. Haar echtgenoot mag de bingobaas zijn, mag ie eindelijk thuis ook eens de baas spelen, hij glundert ervan.
Verschrikkelijke vertoning!
pi_219419615
Waar halen jullie de tijd (en zin) vandaan om door al die honderden stories van AM heen te gaan? Het is alsof ze gewoon haar hele 24u deelt zonder door te spoelen oid.
pi_219419629
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Schaamteloos! En Tim "wordt nog weer even van stal gehaald". Oh en MG heeft 25 jaar voor het werk gereisd dus blijft liever thuis 🙄. Ik denk dat een reis met je (bijna) volwassen kind iets anders en veel leuker is, dan ergens naartoe te reizen voor werk met de baas/collega's. Ik heb ook voornamelijk sinds de podcast het idee, dat ze steeds meer sneren geeft richting MG.
Alsof ze zich verheven voelt omdat zij nu het grote geld binnenhaalt. Nu draait alles om haar.
pi_219419661
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ligt eraan of het bitje uit mag 🍆
🎶🎶 de zak van Maarten Geerts, Maarten Geerts, Maarten Geerts 🎶🎶 (op de tune van het welbekende Sint liedje)
pi_219419677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🎶🎶 de zak van Maarten Geerts, Maarten Geerts, Maarten Geerts 🎶🎶 (op de tune van het welbekende Sint liedje)
Ja ik zong het mee 🎶😂
pi_219419732
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
Stille meelezer. Deze story is blijkbaar verwijderd. Heb je een feestje met je gezin, zit je nog aan je scherm gekluisterd en blijkbaar mee lezen op dit forum.
pi_219419757
Staat er nog hoor. Story die begint met geroep van Julia of zij dan niet lief is geweest.
pi_219419767
Doet AM gewoon helemaal niet mee met de bingo?
Denk opzich wel dat Lot en Jet het leuk vonden, ze zagen er wel blij uit.
Het lijkt wel alsof ze de hele bingo aan een stuk heeft gestreamd.
En dat rare (en vrij harde?) knietje dat Rens ineens geeft? Raar jong is het.
pi_219420040
Maarten ook een paar nieuwe bordeelsluipers 🤣
pi_219420140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 18:17 schreef poohenzo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het mega ongezellig bij de Geertsen , een hoop geschreeuw , lege tafel , en nou ja , ik zou het anders doen. Hopelijk vinden zij het wel leuk
AM heeft het helemaal opgehyped. Zij vindt het leuk. Ik vraag mij af of de rest net zo enthousiast is.. zo ziet het er iig niet uit.
pi_219420143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
Ja maar durft hij dat?
pi_219420153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.
Zou heel goed kunnen, terwijl ze per saldo juist heel goed bedeeld is.
pi_219420337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:07 schreef Keesie123 het volgende:
Waar halen jullie de tijd (en zin) vandaan om door al die honderden stories van AM heen te gaan? Het is alsof ze gewoon haar hele 24u deelt zonder door te spoelen oid.
Ik kijk anoniem en zelden de filmpjes. Kost weinig tijd, wat ik mis lees ik hier wel bij (en momenteel heb ik alle tijd door een ongelukje).
pi_219420386
Ik ga morgen echt extra hard genieten van de kneuterige Sinterklaasavond met mijn familie, na dit hysterische Geertsen gedoe weer te hebben aanschouwd.

Stel je voor, dan ben je 5 jaar en mag je bijv op school vertellen over Sinterklaas: “m’n vader deed een bingo, ik won een mega takkie, m’n zus won een sekskalender en m’n moeder deed nergens aan mee want die stond alleen maar te filmen zodat 100.000 vreemden alles live konden zien”

“Oja en bij het zakmoment mocht ik alles tegelijkertijd openscheuren en had niemand aandacht voor elkaar”

“En m’n chocoladeletter mocht ik niet meer opeten want die had m’n moeder omgesmolten voor Sinterklaas het land uit was”
pi_219420389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Doet AM gewoon helemaal niet mee met de bingo?
Denk opzich wel dat Lot en Jet het leuk vonden, ze zagen er wel blij uit.
Het lijkt wel alsof ze de hele bingo aan een stuk heeft gestreamd.
En dat rare (en vrij harde?) knietje dat Rens ineens geeft? Raar jong is het.
Zo'n knietje doet gewoon pijn. Wat een vage actie en S. durft duidelijk niets te zeggen (omdat ze haar moeder ziet filmen).

Op basis van wat ik zie, lijkt Rens misschien niet zo geschikt als scoutingleiding (er aan denkend dat hij J. ook al een keer een klap gaf). Ik zou mijn jonge kind er niet gerust naar de scouting sturen.

Nogmaals, misschien zaten ze elkaar uit te dagen, maar zo zag het er niet uit en kom op zeg, Rens is hier echt te oud voor.
pi_219420398
Er was een tijd dat ik AM echt heel erg leuk vond om te volgen. Afgelopen week vond ik echt raar Ik heb haar nu ontvolgd. Ik kijk wel anoniem, als ik toch even wil kijken. Het is echt over-the-top.

Ik dacht dat ze in een soort midlifecrisis zat, maar ik heb afgelopen week naar een vrouw zitten kijken met, wat wij noemen 'bijzonder' gedrag. Vroeger dacht ik nog: dat zou mijn vriendin wel kunnen zijn. Die tijd ligt wel achter me. Wat een waanzin.

Van een 'Wat??? een koffiekaart van ¤15,00!!!' naar 'Ik wil met elk van mijn kinderen op een dure reis maken'. Liefde is echt wat anders dan ordinair omkopen.

Maar ook de decadentie: Ik heb Madelon, want ik heb geen tijd om een reis samen te stellen.
pi_219420400
En de kalender die Julia gewonnen had, werd die nou gewoon aan tafel uitgepakt? Dat kan toch niet met jonge kinderen in de buurt? Op een kinderfeest nota bene?
pi_219420417
Zou de tweeling dit nou echt leuk vinden? Veel cadeaus bij de bingo die voor hun echt (nog) niet leuk zijn, en nog op zo’n leeftijd dat een gewone pakjesavond of surprises ofzo toch veel leuker is? Zeker voor die creatieve meiden.
pi_219420431
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zou de tweeling dit nou echt leuk vinden? Veel cadeaus bij de bingo die voor hun echt (nog) niet leuk zijn, en nog op zo’n leeftijd dat een gewone pakjesavond of surprises ofzo toch veel leuker is? Zeker voor die creatieve meiden.
Dat vraag ik mij bij G. ook altijd af. Die jongen lijkt altijd niet helemaal aan het Geerts-beeld te voldoen.
pi_219420442
Wat leeft AM ook toch in een armoede. Dat je gewoon een toeschouwer van je eigen leven bent.
pi_219420550
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.

Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
pi_219420574
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja ik zong het mee 🎶😂
😂😂
pi_219420584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.

Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).
pi_219420591
Die Sarah Rebecca is ook maar een jankerd tegenwoordig he. Continu wel de hort op met vriendinnen en dr kinderen, maar ook dagelijks jank stories met "ik voelde vandaag zo veel.. en dat mag er ook zijn".
Doodvermoeiend mens is dat. Met de cringe dansjes ook steeds.
pi_219420596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Zo'n knietje doet gewoon pijn. Wat een vage actie en S. durft duidelijk niets te zeggen (omdat ze haar moeder ziet filmen).

Op basis van wat ik zie, lijkt Rens misschien niet zo geschikt als scoutingleiding (er aan denkend dat hij J. ook al een keer een klap gaf). Ik zou mijn jonge kind er niet gerust naar de scouting sturen.

Nogmaals, misschien zaten ze elkaar uit te dagen, maar zo zag het er niet uit en kom op zeg, Rens is hier echt te oud voor.
Rens is een etterbak
pi_219420606
quote:
Sanneke op threads:

En wat te denken van de mantelzorg voor haar moeder zelf!
De maatschappij kan écht niet zonder Sanneke.
pi_219420625
quote:
Sanneke op threads:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik, als alleenstaande werkende moeder, meer met mijn kinderen heb gedaan dan dat Sanneke doet.
pi_219420640
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:17 schreef Tarantelle het volgende:
En de kalender die Julia gewonnen had, werd die nou gewoon aan tafel uitgepakt? Dat kan toch niet met jonge kinderen in de buurt? Op een kinderfeest nota bene?
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.

En wat bazelde AM van de week nou over: voor de hapjes is gezorgd, wij hoeven alleen het bier koud te zeggen.
Niks hapjes. Een klein bordje papat met mayo toen de bingo bijna gedaan was.

Het feestje leek leuk voor de volwassen Geertsen. En Lot en Jet.
Van Guus en de tweeling weet ik niet. Het zag er wat ongemakkelijk uit.
pi_219420648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).
Ik heb gegoogeld: wanneer draag je bij aan de maatschappij.
Alles wat ik als antwoord krijg doet Sanneke niet. Dus in die zin draagt zij niet bij.
pi_219420655
Al die lovende reacties onder die post van AM:
Wat geweldig dat we mee mochten kijken en hartje hartjes. Ik heb snel doorgeklikt maar heb heel wat gemist ofzo? :?
pi_219420670
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
pi_219420715
MB in scheiding ik mis oprecht de leuke content van Koen die een leuke Sint avond regelt met speurtocht enzo
pi_219420740
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijn
pi_219420748
Iris zegt dat vandaag een moeilijke dag voor Mb is 👀
pi_219420752
Ik snap ook niet dat de oudere volwassen Geerts kinderen niet een kadootje voor hun ouders meegenomen hebben.
Ik zal wel gek zijn maar onze ouders komen morgen hier eten en borrelen en ik heb dus wel kleine kadootjes voor ze . Doosje bonbons , een plant , dat soort dingetjes . Het is immers toch Sinterklaas en zij doen altijd zoveel voor ons; dat is geen moeite toch dan ?
pi_219420776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijn
Tuurlijk niet, want AM en MG moeten op de bank met wijn, daar mogen geen kinderen bij zijn.
pi_219420803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap ook niet dat de oudere volwassen Geerts kinderen niet een kadootje voor hun ouders meegenomen hebben.
Ik zal wel gek zijn maar onze ouders komen morgen hier eten en borrelen en ik heb dus wel kleine kadootjes voor ze . Doosje bonbons , een plant , dat soort dingetjes . Het is immers toch Sinterklaas en zij doen altijd zoveel voor ons; dat is geen moeite toch dan ?
Ik begrijp daar ook niks van. Maar echt alles aan de Geertsen-sinterklaas begrijp ik niet.
Er moeten wel 10 schoenen gezet worden voor allerlei kinderen/aanhang die niet in huis wonen, maar in de zak zitten alleen cadeautjes voor lot en jet. De bingo in zijn geheel. Het gebrek aan aandacht voor elkaar. Het openscheuren van alle cadeaus tegelijk. AM die niet meedoet maar wel de boel volledig wil controleren tot aan wie welk cadeau mag kiezen. Dat een kind niet zelf mag kiezen wat ie met z’n chocoladeletter doet. Echt, schiet mij maar lek. :?
pi_219420808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iris zegt dat vandaag een moeilijke dag voor Mb is 👀
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
pi_219420829
Maarten heeft wel een paar seksloze sloffen gekregen van de drukke mama 🫣
pi_219420831
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
Waar zegt ze dat?
pi_219420834
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar had ik niet aan gedacht, maar dat zou inderdaad goed kunnen!
pi_219420841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:19 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Waar zegt ze dat?
Laat maar. Al gevonden.
pi_219420842
Dat knietje van Rens en dan met die gore grijns op zijn gezicht. En nee we kennen de context niet en weten niet wat er aan vooraf is gegaan, maar ik krijg er de kriebels van. Ik krijg sowieso de kriebels van die Rens (en niet het type kriebels waar je een easytoy kalender voor nodig hebt).
Ik begrijp ook niet dat de kinderen geen cadeau hebben voor hun ouders, aan de andere kant: er komt daar wekelijks zoveel gratis zooi binnen, wat moet je ze nou nog geven? Zelfs de sloffen die MG graag wilde zijn gesponsord binnen gekomen.

Ik kan wel begrijpen dat het voor MW een moeilijke dag is als ze de kinderen niet heeft. En ik hoop dat de kinderen dan gewoon een hele fijne Sinterklaas met papa hebben waar ze niet de hele tijd een anker hoeven te zijn, maar gewoon kind kunnen zijn.
pi_219420851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:19 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Waar zegt ze dat?
Dat zegt ze niet. Ik gok dat omdat Iris zegt dat MB een moeilijke dag heeft.
pi_219420852
Wat een sociale armoe bij de geertsen... het idee van bingo is best leuk hoor, maar je ziet vooral aanstelgedrag, en moeders doet niet eens mee.
Misschien is dat gedrag wel het gevolg van de telefoon die tussen elk contact staat, op die manier ziet je moeder je tenminste heel even...
De rest van het filmpje is 1 grote lot-show, zelfs als ze een ander filmt draait haar camera weg.
pi_219420895
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
pi_219420911
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat knietje van Rens en dan met die gore grijns op zijn gezicht. En nee we kennen de context niet en weten niet wat er aan vooraf is gegaan, maar ik krijg er de kriebels van. Ik krijg sowieso de kriebels van die Rens (en niet het type kriebels waar je een easytoy kalender voor nodig hebt).
Ik begrijp ook niet dat de kinderen geen cadeau hebben voor hun ouders, aan de andere kant: er komt daar wekelijks zoveel gratis zooi binnen, wat moet je ze nou nog geven? Zelfs de sloffen die MG graag wilde zijn gesponsord binnen gekomen.

Ik kan wel begrijpen dat het voor MW een moeilijke dag is als ze de kinderen niet heeft. En ik hoop dat de kinderen dan gewoon een hele fijne Sinterklaas met papa hebben waar ze niet de hele tijd een anker hoeven te zijn, maar gewoon kind kunnen zijn.
In 90% van de fragmenten waar hij te zien is, doet hij iets wat me op de zenuwen werkt. Van grijpgrage handjes tot opmerkingen en constant de aandacht willen (houding aannemen, zichzelf overschreeuwen). En dan heb ik het nog niet eens over dat vieze hempie waar hij het liefst in loopt.
  vrijdag 5 december 2025 @ 22:35:13 #198
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_219420919
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En geen van de (oudere) kinderen bedacht om misschien iets voor AM te kopen. Vind ik ook veelzeggend.
Graag verwijderen
pi_219420933
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten heeft wel een paar seksloze sloffen gekregen van de drukke mama 🫣
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219420954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
Klopt, dat is mijn mening ook. Die jongen is volwassen (en zou moeten besluiten dit niet te doen). Net als een tik op de arm. Misschien is het voor hem normaal, maar het iszeer ongepast (en dat was het 30 jaargeleden ook al).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')