En wat te denken van de mantelzorg voor haar moeder zelf!quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.
Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik, als alleenstaande werkende moeder, meer met mijn kinderen heb gedaan dan dat Sanneke doet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.
Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:17 schreef Tarantelle het volgende:
En de kalender die Julia gewonnen had, werd die nou gewoon aan tafel uitgepakt? Dat kan toch niet met jonge kinderen in de buurt? Op een kinderfeest nota bene?
Ik heb gegoogeld: wanneer draag je bij aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijnquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
Tuurlijk niet, want AM en MG moeten op de bank met wijn, daar mogen geen kinderen bij zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijn
Ik begrijp daar ook niks van. Maar echt alles aan de Geertsen-sinterklaas begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap ook niet dat de oudere volwassen Geerts kinderen niet een kadootje voor hun ouders meegenomen hebben.
Ik zal wel gek zijn maar onze ouders komen morgen hier eten en borrelen en ik heb dus wel kleine kadootjes voor ze . Doosje bonbons , een plant , dat soort dingetjes . Het is immers toch Sinterklaas en zij doen altijd zoveel voor ons; dat is geen moeite toch dan ?
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iris zegt dat vandaag een moeilijke dag voor Mb is 👀
Waar zegt ze dat?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
Daar had ik niet aan gedacht, maar dat zou inderdaad goed kunnen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
In 90% van de fragmenten waar hij te zien is, doet hij iets wat me op de zenuwen werkt. Van grijpgrage handjes tot opmerkingen en constant de aandacht willen (houding aannemen, zichzelf overschreeuwen). En dan heb ik het nog niet eens over dat vieze hempie waar hij het liefst in loopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat knietje van Rens en dan met die gore grijns op zijn gezicht. En nee we kennen de context niet en weten niet wat er aan vooraf is gegaan, maar ik krijg er de kriebels van. Ik krijg sowieso de kriebels van die Rens (en niet het type kriebels waar je een easytoy kalender voor nodig hebt).
Ik begrijp ook niet dat de kinderen geen cadeau hebben voor hun ouders, aan de andere kant: er komt daar wekelijks zoveel gratis zooi binnen, wat moet je ze nou nog geven? Zelfs de sloffen die MG graag wilde zijn gesponsord binnen gekomen.
Ik kan wel begrijpen dat het voor MW een moeilijke dag is als ze de kinderen niet heeft. En ik hoop dat de kinderen dan gewoon een hele fijne Sinterklaas met papa hebben waar ze niet de hele tijd een anker hoeven te zijn, maar gewoon kind kunnen zijn.
En geen van de (oudere) kinderen bedacht om misschien iets voor AM te kopen. Vind ik ook veelzeggend.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten heeft wel een paar seksloze sloffen gekregen van de drukke mama 🫣
Klopt, dat is mijn mening ook. Die jongen is volwassen (en zou moeten besluiten dit niet te doen). Net als een tik op de arm. Misschien is het voor hem normaal, maar het iszeer ongepast (en dat was het 30 jaargeleden ook al).quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |