En dan zegt er 1: wat ben je toch een goede mama..quote:Op donderdag 4 december 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een armoe bij HVK.. En dan die reacties onder haar post. Dat ze zo'n goede moeder is en het gezellig is daar 🫣 Weet niet welke stories die mensen hebben gezien. Het is een en al bende, ruzie en verwaarlozing. Het is gewoon triest, zij lijkt echt van geen enkel aspect van het moederschap te genieten. Misschien alleen de zwangerschap en borstvoeding geven maar daar trekt ze weer verkeerde aandacht mee 😅
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik verbaas mij sowieso over de hele sinterklaas tijd en pakjesavonden bij de fluflu's en de rest van Instagram/TikTok. Wat een heisa en bergen cadeautjes. Zag zelfs op TikTok dat kinderen een trampoline als schoencadeau kregen. Gewoon zo'n hele grote voor in de tuin. Schoen zetten mag blijkbaar bij sommige ook elke dag. Komen wij aan met 2x totaal schoentje zetten en 4 cadeaus op pakjesavond...
Ja ik ook, en dat schoen zetten, hier mochten ze destijds de schoen zetten in de weekenden na de intocht, keer of 3.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.
Beide kinderen vinden hier Sint en de Pieten eng dus ik heb gewoon verteld dat het verklede mensen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.
Idem.. ik pak wel uit maar geen extreme dingen.. iedere zaterdag en woensdag schoen zetten en op papa's verjaardag extra als het niet op woensdag of zaterdag valt (vinden we leuk en max 3 euro in de schoen en op mijn mans verjaardag krijgen ze iets groters)quote:Op donderdag 4 december 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik vind sinterklaas juist een uitstekend moment om mijn kinderen eens flink te verwennen.
Hier dus ook altijd veel cadeautjes (waaronder ook nuttige). Pas nu ze ouder worden, wordt het minder.
Ik zet het echter niet op Insta
Sugardaddy 🫣quote:Op donderdag 4 december 2025 23:28 schreef slowie het volgende:
Blijkbaar is Deeeeevid van Iris Zeilstra 19 jaar ouder
Eerlijk gezegd verwacht ik daar ook niet al teveel van.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:19 schreef slowie het volgende:
M'n hart breekt echt bij het zien van die stories van hvk.. Ik hoop zo erg dat ze wél reageert en praat wanneer ze niet aan het filmen is....
Viel mij ook nu pas op.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:28 schreef slowie het volgende:
Blijkbaar is Deeeeevid van Iris Zeilstra 19 jaar ouder
Ze komt er zelfs vroeg voor uit bedquote:Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vind het toch wonderlijk dat Debbie opleeft door die poppetjes. Betere therapie dan dat is er voor haar niet.
Ze is gewoon echt simpel volgens mijquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
Bij hvk heeft Jayda het flink te pakken, ze kan niet tegen licht en geluid: en wat zien we in het filmpje: een tv die hard aan staat, veel flitsende beelden en kinderen die lawaai speelgoed aan zetten.
Snap ijk dit niet of zij niet?
Ik denk dat je haar nog mee krijgt ook 😓quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:29 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zou Jayda bijna ophalen voor een rustig weekendje bij mij. Arm meisje.
Maar echt hè, wat een chaos en herrie daar. Ik keek net de beelden van de Sinterklaas avond nog keer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:29 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zou Jayda bijna ophalen voor een rustig weekendje bij mij. Arm meisje.
Dit... zoveel rode vlaggen daarquote:Op vrijdag 5 december 2025 08:35 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar nog mee krijgt ook 😓
Wat denk je? Omdat junk AM dan instort.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
Haar wil is wet!!! Draak!quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
Dat mag niet van vrouw Geerts, want ZIJ gaat met ieder kind een reis maken.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Terwijl hij meer dan 20 jaar het gezin onderhield...quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Flipflop12 het volgende:
Jaa free Maarten!
Die arme man, moeders verdiend het geld dus hij heeft nix in te brengen zeker.. hij ziet alle reisjes aan zn neus voorbij gaan! Enige wat ie mag is stofzuigen en schoonmaken op zn thuisdag en werken, oh ja en naar de school van G voor gesprekken.
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor Maarten dat AM alle herinneringen met de kinderen opeist. Naar IJsland, naar Noorwegen. Ik snap niet waarom Maarten niet mee mag.
Die is van Muck de oudste, heeft hij samen met de oppas opa gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:38 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zag net de surprise van het zoontje van Kim Kotter op insta. Ik weet niet hoe oud dat zoontje is, maar deze is echt heel erg mooi, maar eigenlijk vind ik het dan te mooi om als kind zelf gemaakt te hebben. Hij zal vast geholpen hebben hoor. Ik vind het jammer wanneer je bijna niet meer kunt zien dat het een kinder surprise is (niet te verwarren met het chocolade ei).
Denk eigenlijk wel lekker even rust voor jayda...quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Henrike het volgende:
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Mama brengt de meisjes naar school, dat begrijp ik.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Zou het kunnen dat Jayda ziek is van spanning voor Sinterklaas op school?.
Ja aan de ene kant is dat wel zo, maar ik zat niet lekker rustig bij de bieb als ik wist dat mijn kind zo ziek in huis ligtquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Denk eigenlijk wel lekker even rust voor jayda...
Inderdaad en laatst ook het weekend naar Schiermonnikoog, paardrijden op het strand met Juul, Guus en de tweeling. AM schreef toen al "dat Maarten het jammer vond dat ie niet mee mocht". Wie betaalt, die bepaalt 🙄.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor Maarten dat AM alle herinneringen met de kinderen opeist. Naar IJsland, naar Noorwegen. Ik snap niet waarom Maarten niet mee mag.
Echt bizar. Het enige voordeel is dat hij dan even niet gefilmd wordt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Flipflop12 het volgende:
Jaa free Maarten!
Die arme man, moeders verdiend het geld dus hij heeft nix in te brengen zeker.. hij ziet alle reisjes aan zn neus voorbij gaan! Enige wat ie mag is stofzuigen en schoonmaken op zn thuisdag en werken, oh ja en naar de school van G voor gesprekken.
Reclame kan toch ook zonder de CEO. Dat MG zelf een paar foto's en een AI verhaal typt. Maar dat gaat echt niet gebeuren want dan moet zij helemaal alleen Hetgrotegezin draaiende houden. We weten allemaal dat koken en de was wegbrengen precies op hetzelfde tijdstip moet gebeuren, dus daarvoor moet je met zijn tweeën zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
AM kennende zal ie dat nog steeds doen en dat zij haar inkomsten gebruikt voor "vakantie's met de kinderen en Sinterklaas bingo voor de kinderen". Dus hij krijgt wat zij hem geeft en dat is, wat ik kan zien, vrij weinig.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Terwijl hij meer dan 20 jaar het gezin onderhield...
Ik denk eigenlijk dat ze niet online zal zijn tijdens de reis. Net als tijdens de cruise, ook geregeld door Madelon. Blijkbaar is vooraf en erna een paar keer noemen genoeg.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef Jenn1806 het volgende:
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
99.9 van de de dingen die deze moeder doet zou ik nooit overwegen.. dus met dit in gedachte en gezien de omstandigheden is jayda beter alleen thuis dan met haar moeder en broertjesquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja aan de ene kant is dat wel zo, maar ik zat niet lekker rustig bij de bieb als ik wist dat mijn kind zo ziek in huis ligt
Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
Aangezien dbm vorige week riep dat sinterklaas klaar was vermoed ik dat dit dagje vrij ingecalculeerd isquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
Nog nooit haar naam horen vallen toen ze leefde, maar nu ze overleden is wordt ze overal bijgehaald.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
Precies. En alsof het dan wel goed gevonden moet worden dat zij met Sam gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Nog nooit haar naam horen vallen toen ze leefde, maar nu ze overleden is wordt ze overal bijgehaald.
Schaamteloos! En Tim "wordt nog weer even van stal gehaald". Oh en MG heeft 25 jaar voor het werk gereisd dus blijft liever thuis 🙄. Ik denk dat een reis met je (bijna) volwassen kind iets anders en veel leuker is, dan ergens naartoe te reizen voor werk met de baas/collega's. Ik heb ook voornamelijk sinds de podcast het idee, dat ze steeds meer sneren geeft richting MG.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
Sam zou dan ook voet bij stuk kunnen houden dat hij dat met zijn vader wil doen. En de slappe zak MG ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef Jenn1806 het volgende:
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
Sinterklaas is daar woensdag of gister geweest, de kinderen hadden een cadeau uitgezocht op school. Ze moeten het zelf weten allemaal, maar die kinderen zijn echt vaak zomaar thuis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Aangezien dbm vorige week riep dat sinterklaas klaar was vermoed ik dat dit dagje vrij ingecalculeerd is
Judith heeft heel veel verwachtingen van B; van de atletiekbaan naar het spelen van een spelletje tot aan zijn reactie op het Sinterklaasfeest. Alles is content en heeft ze een mening over, zelfs wanneer ie tv zit te kijken of ie met een vriendje speelt. Het is net zo ongemakkelijk om te zien als de overige "momfluencers", alleen B is enig kind en dan komt het voor mij nóg intensiever over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith deed niet echt mee aan het Sinterklaasfeest op school. Hij was kritisch aan het observeren.
Zou het kunnen dat hij het heel misschien een beetje spannend vond? Of heeft haar kind daar geen last van?
Dit was ook mijn gedachte, maar dat gaat er bij Judith natuurlijk niet in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith deed niet echt mee aan het Sinterklaasfeest op school. Hij was kritisch aan het observeren.
Zou het kunnen dat hij het heel misschien een beetje spannend vond? Of heeft haar kind daar geen last van?
AM en vissen, haha, op de camping met een netje, meer niet. Dat ze nog niet dwangmatig is gaan oefenen de laatste tijd ervoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Inderdaad de naam Jennifer is nooit gevallen bij leven, nu ze is overleden kan AM er constant naar verwijzen en mee lopen pronken. En ja hoor, zij had op haar sterfbed wel ff met Sam gebeld om te zeggen dat ie met zijn moeder moet gaan. Ze had op haar sterfbed ook kunnen zeggen dat AM zich niet als een kleuter moet gedragen en Sam met zijn vader had kunnen laten gaan.
Ik heb AM ook nog nooit gehoord over vissen, maar kennelijk heeft ze die hobby nu ineens gemeen met Sam.
Zodat wij niet vergeten dat hij 1 a 2 jaar voorloopt op klasgenootjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag verschillende stories van Sinterklaas aankomst bij diverse scholen en ik werd er zelfs nerveus van 🤣🙈.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gedachte, maar dat gaat er bij Judith natuurlijk niet in.
Mijn oudste geloofd niet in Sinterklaas en vond t alsnog spannend dat ie aankwam op school vanmorgen.
Dit antwoord zegt ook zoveel. 'Mijn aanbod is beter'. Is het een wedstrijd dan welke reis leuker of duurder is? Wat een nare en rare uitspraak. Maar Maarten mag er wel verlof voor opnemen zeker, misschien nog extra verlof kopen, vrije dagen zijn ook niet oneindig. Hij laat het zelf allemaal toe, maar ik zie weinig gelijkwaardigheid in de relatie, zeg de laatste 1,5 -2 jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Paardrijden123 het volgende:
Huh dat antwoord van AM is toch helemaal geen antwoord op de vraag?
Vraag: Waarom gaat hij niet met Maarten?
Antwoord: mijn aanbod is beter en Maarten blijft huis met de kinderen.
Dit lijkt op het BOOS interview: geen antwoord geven op de vraag maar er vaag omheen draaien.
Ik heb dezelfde gedachten over de signeersessies, die nog tot ver in 2026 doorgaan. Waarom jezelf zo bereik- en benaderbaar maken tijdens (tientallen) 20 minuten signeersessies waarvoor je uren in de auto zit óf tijdens een vakantie met je kind? Maar ja, daarentegen wordt er niets geheim gehouden; scholen, manege, scouting, waar Rens werkt, de begravenis van J, etc.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.
#wantdelievememsenzijnmetmeet
Ik denk dat AM dat niet wil. Is haar moeder- zoon vakantie. Daarom snap ik niet dat vader en zoon niet samen gaan, iets met gunnen. Maarten gunt haar ook al die reizen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze zouden ook beide met Sam kunnen gaan. Jim en Julia kunnen dan toch oppassen?
De kleintjes krijgen vanavond ergens niet meer dan 5 minuten tussen de geweldige bingo door om 3 cadeautjes open te maken. Haar neus groeit echt met de minuut.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:
Bijzonder dat AM schrijft dat hun sinterklaasfeest vooral om de kleintjes draait. Van wat ze eerder van die bingo liet zien en van de voorbereidingen voor dit jaar lijkt het toch vooral om de grotere kinderen en de content voor AM te gaan
haar mental load stokpaardje is over gegaloppeerd maar Maartenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:36 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dit antwoord zegt ook zoveel. 'Mijn aanbod is beter'. Is het een wedstrijd dan welke reis leuker of duurder is? Wat een nare en rare uitspraak. Maar Maarten mag er wel verlof voor opnemen zeker, misschien nog extra verlof kopen, vrije dagen zijn ook niet oneindig. Hij laat het zelf allemaal toe, maar ik zie weinig gelijkwaardigheid in de relatie, zeg de laatste 1,5 -2 jaar.
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze zouden ook beide met Sam kunnen gaan. Jim en Julia kunnen dan toch oppassen?
Nou, dit dus en "een slotje erop" 🤗 (is dat nog een gezegde óf ben ik nu hopeloos ouderwets ✌️?).quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.
Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.
#wantdelievememsenzijnmetmeet
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een complete nonsens zit Annemarie uit te kramen. Sam wil liever met zijn vader, maar hij moet met zijn moeder. En Jennifer er weer bijhalen wordt nu wel heel ongemakkelijk. Nou ja, ik ben het volledig met jullie eens. Wat een bizar gedrag weer (niet dat ze met een kind op vakantie gaat, maar alle redeneringen er omheen).
En is Annemarie er nu serieus nog boos om dat Maarten kennelijk 8 of 9 jaar geleden naar Australië ging? Newsflash: als ze voor minder kinderen had gekozen had ze al enige tijd kunnen gaan en staan waar ze wilde. Had ze desnoods een half jaar solo kunnen backpacken.
Ja, toch raar dat mensen dat niet vragen als je met een jonge baby met borstvoeding zit. Echt vreemd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoe(hoog calimero gehalte hier).
Nee, want Maarten ging voor zijn werk. Als zijn werk had gezegd dat ze liever wilde dat AM was gegaan, had ze dat vast gedaan. En ik geloof best dat mensen die zakenreizen maken tussendoor ook toeristen dingen gaan doen, je bent er dan toch.
Hier zijn sint en piet vd week al op school geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
Sneu dat Sam eigenlijk gedwongen word om met AM te gaan ipv met Maartjequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer overquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:
Toch knap dat Debbie hulp heeft in de huishouding, hulp heeft met de kinderen , in huis nergens energie voor heeft .Maar zodra het elfjes tijd is fröbelt ze hele waslijnen en teiltjes sop in elkaar. Misschien moet ze eens bij die elfjes in de leer.
Wel goed poetsen daarna zodat er niks achter de haakjes blijft hangen 🤢quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef Johanna38 het volgende:
Misschien mag de beugel vanavond wel weer even uit!!!🍆👄🥳🥳🥳🥳
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef Geertje_G het volgende:
Maar eh, Maarten zal toch wel toegang hebben tot zijn bankrekening? Lijkt me dat hij best een tripje kan boeken als hij dat écht wil.
Dit tripje is gewoon een moeten, en daarom met AM. Zal ze geen cent voor betaald hebben lijkt me.
Vandaar dat de wc vloer daar limoncello lijktquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
Dode mensen kunnen zich niet meer verweren, of vertellen hoe het écht zat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Nee inderdaad, hopelijk hebben ze ingezien dat er mensen zijn die de hulp harder nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer over
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijtquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.
Ik weet dat dit soort reizen aardig aan de prijs zijn, maar dit is wel heel gehaast.
Wat was er met een koffie kaart?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
Maar dan snap ik sam ook niet, dan was ik niet met mijn moeder gegaan ondanks dat het gratis was .quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:44 schreef Harper het volgende:
Ik dacht hetzelfde bij “zakmoment”![]()
Ze gaat dus toch met Sam naar Noorwegen. Ik vond het al opvallend dat ze zei dat ze deze maand “maar twee weken moest” voor ze offline ging.
Maar hij ging liever met zijn vader. Waarom dat niet respecteren en je man en zoon een reis samen gunnen?
Ik vind het erg egoïstisch.
Iemand moet haar steunen😉quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Zagen jullie ook bij Mies dat Tim achter haar bij Walk Digital liep? In de weerspiegeling van deur/raam. Dus broertje oké met Koen 2.0.
Dan heeft the Godfather hem waarschijnlijk ook al geaccepteerd 😂
Wij Geertsen doen wat mama wil, anders hebben we geen leven meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar dan snap ik sam ook niet, dan was ik niet met mijn moeder gegaan ondanks dat het gratis was .
Maar straks weer het slachtoffer als er kinderen zijn die het contact met haar verbreken. Dan ligt het allemaal niet aan haar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:26 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wij Geertsen doen wat mama wil, anders hebben we geen leven meer.
Nou dat draait niet om jet en lot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:
Bijzonder dat AM schrijft dat hun sinterklaasfeest vooral om de kleintjes draait. Van wat ze eerder van die bingo liet zien en van de voorbereidingen voor dit jaar lijkt het toch vooral om de grotere kinderen en de content voor AM te gaan
In het programma Waar doen ze het van? bleek dat MG een koffiekaart kocht bij de toko onder zijn werk omdat die lekkere koffie hadden. Dus ja dat was natuurlijk overbodige luxe volgens AM terwijl ze op zijn werk gratis koffie hadden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat was er met een koffie kaart?
Oh ik vind maarten ook drie keer niets,quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En MG is gewoon een ontzettende slappe zak. Wat een onaantrekkelijke, zielloze domme dweil is dat. Echt, al kreeg ik er een villa, een zomerhuis en een complete manege bij, geen uur zou ik het volhouden met zo'n nikserig kereltje.
Kom op zeg, als je zoon met jou op reis wil dan doe je dat toch gewoon?
Geld verdient hij ook meer dan genoeg, dus een mooie reis kan hij echt wel betalen zonder sneue sponsor.
Niets is zó onaantrekkelijk als een man die zich door een vrouw laat domineren.
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Oh ik vind maarten ook drie keer niets,
Onder voorbehoud Hij vind het ook goed dat de kinderen hele dagen gefilmd worden , en hij heeft geen eigen mening , hij lijkt lief omdat je hem nooit een mening hoort hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem wel.
En hij zal met de kinderen eindelijk weer eens zijn eigen moeder bezoeken misschien als AM op reis is.
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheidquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Onder voorbehoud Hij vind het ook goed dat de kinderen hele dagen gefilmd worden , en hij heeft geen eigen mening , hij lijkt lief omdat je hem nooit een mening hoort hebben
Nou dit idd. Hij gaat wel naar verjaardagen. Ik neem aan dat hij gewoon naar zijn moeder kan gaan, ook als am thuis is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.
Nee want dan moet hij koken en stofzuigen🤪quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou dit idd. Hij gaat wel naar verjaardagen. Ik neem aan dat hij gewoon naar zijn moeder kan gaan, ook als am thuis is.
Ieder vrij moment? Heeft hij die dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.
Onder de 1500 euro in totaal?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:04 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijt
Onder de 1500 euro, vind ik dan wel meevallen.
En helemaaaaaaal zelf alle excursies en restaurants en bars geregeld, zo moeilijk is het niet.
En ik vind dat echt leuk om uit te zoeken en te regelen, de voorpret is toch al de helft van het plezier.
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ieder vrij moment? Heeft hij die dan?
Overdag niet in ieder geval.![]()
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:
[..]
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef Harper het volgende:
[..]
Onder de 1500 euro in totaal?
Ik weet niet waar je heen ging en welke excursies je deed maar ik denk dat AM makkelijk zoiets per persoon kwijt zal zijn.
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja mee eens hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
De georganiseerde excursies die AM doet zijn peperduur.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:12 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)
Niet helemaal duidelijk omschreven excuses.
Ik denk dat we daar met z’n 4en bij elkaar nog zo’n duizend euro extra hebben uitgegeven ( drank is duur daar)
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Henrike het volgende:
Hvk : het gekregen speelgoed ligt alweer in de prullenbak, kinderen moeten eerst ouder zijn.
Pardon;als jij je kinderen gewoon opvoed en leert hoe je met de spullen omgaat .
Is toch van de zotte dat alles daar gesloopt wordt?
Moeder staat erbij en filmt liever.Ga met die kinderen aan tafel zitten met een nieuw knutsel pakket.
Je kunt ze gewoon leren om netjes met spullen om te gaan.
Vanmorgen stonden ze ook weer op stoelen met laarsjes aan, tsja als dat thuis ook allemaal mag. Op deze manier houd ze het ook niet opgeruimd.
Ik vind hem ook niksquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheid
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
duwt Rens met zijn knie tegen een van de meiden? Ze zag er ongemakkelijk uit toen het gebeurde. Ik vind Rens vervelend
Hij haalt wel vaker van die rare fratsen uit, niemand neemt het op voor de jongere kinderen. AM (en MG) staan er een beetje schaapachtig bij te lachen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
Ligt eraan of het bitje uit mag 🍆quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Maarten ook een zakmoment krijgen vanavond
Alsof ze zich verheven voelt omdat zij nu het grote geld binnenhaalt. Nu draait alles om haar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Schaamteloos! En Tim "wordt nog weer even van stal gehaald". Oh en MG heeft 25 jaar voor het werk gereisd dus blijft liever thuis 🙄. Ik denk dat een reis met je (bijna) volwassen kind iets anders en veel leuker is, dan ergens naartoe te reizen voor werk met de baas/collega's. Ik heb ook voornamelijk sinds de podcast het idee, dat ze steeds meer sneren geeft richting MG.
🎶🎶 de zak van Maarten Geerts, Maarten Geerts, Maarten Geerts 🎶🎶 (op de tune van het welbekende Sint liedje)quote:
Ja ik zong het mee 🎶😂quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
🎶🎶 de zak van Maarten Geerts, Maarten Geerts, Maarten Geerts 🎶🎶 (op de tune van het welbekende Sint liedje)
Stille meelezer. Deze story is blijkbaar verwijderd. Heb je een feestje met je gezin, zit je nog aan je scherm gekluisterd en blijkbaar mee lezen op dit forum.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
AM heeft het helemaal opgehyped. Zij vindt het leuk. Ik vraag mij af of de rest net zo enthousiast is.. zo ziet het er iig niet uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:17 schreef poohenzo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het mega ongezellig bij de Geertsen , een hoop geschreeuw , lege tafel , en nou ja , ik zou het anders doen. Hopelijk vinden zij het wel leuk
Ja maar durft hij dat?quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
Zou heel goed kunnen, terwijl ze per saldo juist heel goed bedeeld is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.
Ik kijk anoniem en zelden de filmpjes. Kost weinig tijd, wat ik mis lees ik hier wel bij (en momenteel heb ik alle tijd door een ongelukje).quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:07 schreef Keesie123 het volgende:
Waar halen jullie de tijd (en zin) vandaan om door al die honderden stories van AM heen te gaan? Het is alsof ze gewoon haar hele 24u deelt zonder door te spoelen oid.
Zo'n knietje doet gewoon pijn. Wat een vage actie en S. durft duidelijk niets te zeggen (omdat ze haar moeder ziet filmen).quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Doet AM gewoon helemaal niet mee met de bingo?
Denk opzich wel dat Lot en Jet het leuk vonden, ze zagen er wel blij uit.
Het lijkt wel alsof ze de hele bingo aan een stuk heeft gestreamd.
En dat rare (en vrij harde?) knietje dat Rens ineens geeft? Raar jong is het.
Dat vraag ik mij bij G. ook altijd af. Die jongen lijkt altijd niet helemaal aan het Geerts-beeld te voldoen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zou de tweeling dit nou echt leuk vinden? Veel cadeaus bij de bingo die voor hun echt (nog) niet leuk zijn, en nog op zo’n leeftijd dat een gewone pakjesavond of surprises ofzo toch veel leuker is? Zeker voor die creatieve meiden.
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.
Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
Rens is een etterbakquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:16 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Zo'n knietje doet gewoon pijn. Wat een vage actie en S. durft duidelijk niets te zeggen (omdat ze haar moeder ziet filmen).
Op basis van wat ik zie, lijkt Rens misschien niet zo geschikt als scoutingleiding (er aan denkend dat hij J. ook al een keer een klap gaf). Ik zou mijn jonge kind er niet gerust naar de scouting sturen.
Nogmaals, misschien zaten ze elkaar uit te dagen, maar zo zag het er niet uit en kom op zeg, Rens is hier echt te oud voor.
En wat te denken van de mantelzorg voor haar moeder zelf!quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.
Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik, als alleenstaande werkende moeder, meer met mijn kinderen heb gedaan dan dat Sanneke doet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:17 schreef Tarantelle het volgende:
En de kalender die Julia gewonnen had, werd die nou gewoon aan tafel uitgepakt? Dat kan toch niet met jonge kinderen in de buurt? Op een kinderfeest nota bene?
Ik heb gegoogeld: wanneer draag je bij aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijnquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
Tuurlijk niet, want AM en MG moeten op de bank met wijn, daar mogen geen kinderen bij zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijn
Ik begrijp daar ook niks van. Maar echt alles aan de Geertsen-sinterklaas begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap ook niet dat de oudere volwassen Geerts kinderen niet een kadootje voor hun ouders meegenomen hebben.
Ik zal wel gek zijn maar onze ouders komen morgen hier eten en borrelen en ik heb dus wel kleine kadootjes voor ze . Doosje bonbons , een plant , dat soort dingetjes . Het is immers toch Sinterklaas en zij doen altijd zoveel voor ons; dat is geen moeite toch dan ?
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iris zegt dat vandaag een moeilijke dag voor Mb is 👀
Waar zegt ze dat?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
Daar had ik niet aan gedacht, maar dat zou inderdaad goed kunnen!quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
In 90% van de fragmenten waar hij te zien is, doet hij iets wat me op de zenuwen werkt. Van grijpgrage handjes tot opmerkingen en constant de aandacht willen (houding aannemen, zichzelf overschreeuwen). En dan heb ik het nog niet eens over dat vieze hempie waar hij het liefst in loopt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat knietje van Rens en dan met die gore grijns op zijn gezicht. En nee we kennen de context niet en weten niet wat er aan vooraf is gegaan, maar ik krijg er de kriebels van. Ik krijg sowieso de kriebels van die Rens (en niet het type kriebels waar je een easytoy kalender voor nodig hebt).
Ik begrijp ook niet dat de kinderen geen cadeau hebben voor hun ouders, aan de andere kant: er komt daar wekelijks zoveel gratis zooi binnen, wat moet je ze nou nog geven? Zelfs de sloffen die MG graag wilde zijn gesponsord binnen gekomen.
Ik kan wel begrijpen dat het voor MW een moeilijke dag is als ze de kinderen niet heeft. En ik hoop dat de kinderen dan gewoon een hele fijne Sinterklaas met papa hebben waar ze niet de hele tijd een anker hoeven te zijn, maar gewoon kind kunnen zijn.
En geen van de (oudere) kinderen bedacht om misschien iets voor AM te kopen. Vind ik ook veelzeggend.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten heeft wel een paar seksloze sloffen gekregen van de drukke mama 🫣
Klopt, dat is mijn mening ook. Die jongen is volwassen (en zou moeten besluiten dit niet te doen). Net als een tik op de arm. Misschien is het voor hem normaal, maar het iszeer ongepast (en dat was het 30 jaargeleden ook al).quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
Ben ik ook helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
Als het meezit hebben we gauw weer Koen content op de Insta van Jacq 😉quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB in scheiding ik mis oprecht de leuke content van Koen die een leuke Sint avond regelt met speurtocht enzo
De domme mutsen zijn met meerquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:52 schreef Earring het volgende:
Al die lovende reacties onder die post van AM:
Wat geweldig dat we mee mochten kijken en hartje hartjes. Ik heb snel doorgeklikt maar heb heel wat gemist ofzo?
Misschien zat er voor hem een koffiekaart in de bingo kast?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?
Wel Amsterdam, want ze is bij Iris de podcast opnemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef lila01 het volgende:
Geen Sinterklaas samen met de kinderen voor Koen en Michelle. Dat geeft wel aan dat het geen happy scheiding was/ is.
En weer is daar vriendin Iris die haar via een berichtje een hart onder de riem steekt. Waar zijn haar andere vriendinnen gebleven?
Niet gezellig bij pa en ma Walk op de koffie of zo? Geen Amsterdam. Zou Tim er ook niet zijn?
Ik zag van de week het gezicht van de buurvrouw op standje oorlog toen HVK filmde. Eerder heeft ze wel eens vrolijke filmpjes gedeeld van haar kinderen bij alle kerstversiering van deze buren, maar ik kreeg het idee dat de kinderen nu alleen nog van afstand mogen kijken en dat ze HVK zelf ook niet meer zo waarderen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:54 schreef Annika2016 het volgende:
Hvk hing met haar jongste 2 weer eens naar de bieb, maar Jayda is heel erg ziek stond er. Vraag me dan echt af of dat meisje dan alleen ziek thuis is. Ze is dan wel 8 of 9 jaar, maar volgens mij was hvk best een tijd van huis (school brengen, optocht kijken, bieb). En als je kind zo ziek is laat je haar toch niet alleen thuis? Vind ik echt heel zielig als het zo zou zijn.
Je hebt gelijk! Wat raar. Ik dacht dat ik gisteren een post van Iris zag dat ze op wintersport was met David en de kinderen. Nou ja, geen idee.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:01 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Wel Amsterdam, want ze is bij Iris de podcast opnemen.
Maar ik vind het vooral bijzonder dat als Sinterklaas haar lievelings feestdag is dat ze dan niet wat meer geniet van de hele Sint periode. Ik bedoel ze is ook niet naar de intocht geweest, of gezellig de oudste twee geholpen met surprises en gedichten maken. Heb het idee dat Koen dat altijd allemaal deed, dat gezellige allemaal.
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:22 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat leeft AM ook toch in een armoede. Dat je gewoon een toeschouwer van je eigen leven bent.
Scherp verwoord! De reden dat ik haar niet meer volg. Ik wil niet faciliteren dat zij haar kinderen inzet voor verdiensten en dat doe ik wel als ik haar blijf volgen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....
Toeschouwer van eigen emoties, relaties, dagelijkse routines. Haar leven is een decorstuk geworden, een product, iets om te optimaliseren voor views. De spontane lach werd een take, de stilte een 'awkward gap' die eruit moet, en zelfs intimiteit verandert in content.
En toch denk ik dar er er een diep verlangen naar verbinding is, naar gezien worden. Maar hoe echt kun je gezien worden als je jezelf voortdurend door een lens bekijkt?
Misschien is dat de paradox van onze tijd: ze filmt alles om te herinneren wat ze is, maar ze is gaandeweg uit het zicht verloren wie ze was zonder camera.
Ik gun haar nog 1 goede samenwerking en dat is met een psycholoog/psychiater
Een echt helemaal exact zo is de hele middag/avond gegaan 😱 Je omschrijft het gewoon precies als hoe het ging 😳🥲🙈quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:34 schreef Jenn1806 het volgende:
Och och wat heeft AM haar kinderen toch goed afgericht. Zodra Maarten het vuilnis buiten gaat zetten weten de oudere kinderen dat "het zakmoment" eraan komt en ze moeten gaan zingen. Ze krijgen daarnaast ook de taak om J&L bij de voordeur vandaan te houden. AM kan dat allemaal niet want zij moet het filmen natuurlijk 🙄 Ze klinkt weer alsof zij de Messias is die dat allemaal heeft uitgevonden en nu de drang voelt om iedereen te onderwijzen in haar wijsheden 🤮 Nu al zin in de beelden van de bingo waar de oudere kinderen als afgerichte honden de routine van AM afdraaien. Zorgvuldig gefilmd door AM die zich met uiterste precisie buiten haar gezin positioneert. Gezellig! 🥰
Dat zou maar zo kunnen, en wellicht alle drukte en hysterie thuis 😟 Arm meisjequote:Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Henrike het volgende:
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Mama brengt de meisjes naar school, dat begrijp ik.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Zou het kunnen dat Jayda ziek is van spanning voor Sinterklaas op school?.
En de stiekeme droom van AM, denk ik wel eens.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:52 schreef Tarantelle het volgende:
Maar als Annemarie er vele (😀) DM's over krijgt zal ze het wel weer downgraden vermoed ik (niets aan de hand, geintje, had S zelf om gevraagd enzovoorts).Ik word er echt boos over. Waarom post je dit (ik denk omdat ze het gewoon niet zag).
Ik mag hopen dat Annemarie of Maarten hier wat van zegt, maar ik vrees van niet, want hihihaha Rens is zo leuk en hij is de vriend van de kroonprinses.
Dit, en wel overduidelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:24 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....
Toeschouwer van eigen emoties, relaties, dagelijkse routines. Haar leven is een decorstuk geworden, een product, iets om te optimaliseren voor views. De spontane lach werd een take, de stilte een 'awkward gap' die eruit moet, en zelfs intimiteit verandert in content.
En toch denk ik dar er er een diep verlangen naar verbinding is, naar gezien worden. Maar hoe echt kun je gezien worden als je jezelf voortdurend door een lens bekijkt?
Misschien is dat de paradox van onze tijd: ze filmt alles om te herinneren wat ze is, maar ze is gaandeweg uit het zicht verloren wie ze was zonder camera.
Ik gun haar nog 1 goede samenwerking en dat is met een psycholoog/psychiater
En je vergeet nog het schaaltje pepernoten wat er ‘‘s middags stond.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:49 schreef Harper het volgende:
[..]
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.
En wat bazelde AM van de week nou over: voor de hapjes is gezorgd, wij hoeven alleen het bier koud te zeggen.
Niks hapjes. Een klein bordje papat met mayo toen de bingo bijna gedaan was.
Het feestje leek leuk voor de volwassen Geertsen. En Lot en Jet.
Van Guus en de tweeling weet ik niet. Het zag er wat ongemakkelijk uit.
En Sam lijkt alleen maar leuk te kunnen doen als er drank in zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:22 schreef Fiederels het volgende:
Wat een sociale armoe bij de geertsen... het idee van bingo is best leuk hoor, maar je ziet vooral aanstelgedrag, en moeders doet niet eens mee.
Misschien is dat gedrag wel het gevolg van de telefoon die tussen elk contact staat, op die manier ziet je moeder je tenminste heel even...
De rest van het filmpje is 1 grote lot-show, zelfs als ze een ander filmt draait haar camera weg.
En als 'ie dingen gratis krijgt (koffie, sinterklaascadeautjes, reisje, kleding).quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En Sam lijkt alleen maar leuk te kunnen doen als er drank in zit.
Ik denk idd dat Rens helemaal het type is van Am. Zij lijkt ook haar verloren jeugd in te willen halen. Dan zou ze Scoutingleider zijn, motorrijden en eizen met een een leuk vriendje die in tuinbroek en hemdje kookt op een studentenkamer.quote:Op zaterdag 6 december 2025 07:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
En de stiekeme droom van AM, denk ik wel eens.
Moe wordt in ieder geval heel blij en opgewonden als Rens in de buurt is.
Eng mens.
Volgens mij is het inderdaad haar broer. Vorig jaar vierden ze het ook met haar broer. En weer geen ouders. Ik vind het apart.quote:Op vrijdag 5 december 2025 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie pakjesavond overleefd hebben? Zie ik haar broer erbij zitten? Hoeveel pakjes zou de diva voor zichzelf gekocht hebben
Dat gaat niet over haar samenwerkingen natuurlijk. Dat gaat over die ¤0,50 abonnementen die ze heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:39 schreef Vingerkeautje het volgende:
Maar ze verdient nu toch niks via Insta? Of is dat terug gedraaid?
Ik vind het ook vreemd dat de ouders niet echt meer in beeld lijken te zijnquote:Op zaterdag 6 december 2025 08:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad haar broer. Vorig jaar vierden ze het ook met haar broer. En weer geen ouders. Ik vind het apart.
Vreemd niet, verdrietig wel.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd dat de ouders niet echt meer in beeld lijken te zijn
Precies dat, en als ze zo dol is op haar oma en opa dan nodig je ze er toch bij uit?quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Vreemd niet, verdrietig wel.
Ik heb het idee dat die familie uit elkaar is gevallen en dat opa en oma en haar broer de enigen zijn die ze echt zien.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Vreemd niet, verdrietig wel.
Eens!quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:33 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat ook gewoon lekker door met Lot filmen in bed... Of hadden haar "experts" haar alleen geadviseerd dat dat niet kon als ze sliep? Maar als ze nog net wakker is, is het natuurlijk helemaal prima 😑
Jeetje, wat ontzettend naar en schadelijk vind ik dat toch. Dat kleine meisje dat zich veilig waant in bed met haar knuffel na een drukke Sinterklaas avond. En daar is die telefoon weer die boven haar hoofd zweeft. Niet even lekker rustig napraten met mama maar hoppa, die camera er weer op. Mama hangt weer boven dat bedje te filmen. En dat vind ik al extreem sneu maar dan kijken er dus duizenden vreemde ogen mee via die telefoon. In dat bedje van dat jonge meisje die daar totaaaaal geen weet van heeft.
Ik heb medelijden met al de Geerts kinderen dat ze hierin mee zijn gezogen door hun aandachtsgeile moeder maar het allermeest met Lot.
Niet alleen het Sinterklaas feest, gewoon haar hele leven.quote:Op zaterdag 6 december 2025 08:33 schreef Lostit het volgende:
Toch weer mooi 30k omzet binnengeharkt deze maand, bij AM. Dus netto zeker 10k inclusief een mooie storting in haar pensioenpotje. Dat je dan je eigen Sinterklaasfeest door een schermpje meemaakt zal daar dan bijhoren ofzo…
Ik dacht anoniem toch niet? Ik kijk via een Belgische site trouwens , die vind ik fijner. Maar daarmee tellen views niet mee. En ik volg absoluut geen een van de hier besproken influencers. Maar verder heb je gelijk hoor! Wij praten erover dus blijven die family influencers relevant. Ik denk wel dat de 1e stap om dit te stoppen bij de bedrijven die ze inhuren om reclame te maken moet liggen. Zolang er nog geld te verdienen valt met kinderen het internet op slingeren gaan die family flu's er nooit mee stoppen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
Ik lees hier veel berichten over Annemarie en hoe schadelijk het filmen en delen van haar kinderen wordt gevonden. Maar besef je dat je hieraan bijdraagt door (anoniem) haar stories te kijken? Je houdt het in stand want zolang er kijkers zijn en over haar wordt gesproken, is ze relevant.
Triest hoor, ook dat filmpje met Jet. Ga lekker even met dat meisje zitten ipv dat ze tegen de camera praat.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet alleen het Sinterklaas feest, gewoon haar hele leven.
Als je wel eens ziet dat ze de autoruit of een spiegel (per ongeluk) filmt, dan zie je dat ze naar haar scherm kijkt en niet over haar telefoon heen.
Ja , maar je ziet ze nooit bij elkaar op bezoekquote:Op zaterdag 6 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De ouders van Debbie zijn volgens mij wel in beeld, kreeg ze laatst geen slowcooker cadeau van haar ouders?
Dat klopt maar geen kerst en geen 5 dec. vieren met je ouders is toch raar? Cadeau kan ook opgestuurd zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De ouders van Debbie zijn volgens mij wel in beeld, kreeg ze laatst geen slowcooker cadeau van haar ouders?
Ja want kinderen van zes wisselen niet🤣quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith haar zoon, die nooit snoept, is z’n tand verloren door kruidnoten en andere lekkernijen.
En weer iets wat naar het land der fabelen verwezen kan worden.
Daar heb je absoluut een punt en daar twijfel ik ook weleens over. Anderzijds vind ik het wel goed dat dit soort dingen in de media komen (aandacht voor Annemarie) en besproken worden. En dan hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat de online wereld geen plek is voor jonge kinderen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
Ik lees hier veel berichten over Annemarie en hoe schadelijk het filmen en delen van haar kinderen wordt gevonden. Maar besef je dat je hieraan bijdraagt door (anoniem) haar stories te kijken? Je houdt het in stand want zolang er kijkers zijn en over haar wordt gesproken, is ze relevant.
Misschien willen ze niet op insta ofzo, ik heb geen idee haha. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een slowcooker cadeau doet (opgestuurd of niet) als je geen contact meer hebt met elkaar.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat klopt maar geen kerst en geen 5 dec. vieren met je ouders is toch raar? Cadeau kan ook opgestuurd zijn.
Ik kijk ook anoniem. Bij Debbie, trouwen ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:51 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut een punt en daar twijfel ik ook weleens over. Anderzijds vind ik het wel goed dat dit soort dingen in de media komen (aandacht voor Annemarie) en besproken worden. En dan hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat de online wereld geen plek is voor jonge kinderen.
Maar het is een lastige balans en je hebt absoluut een punt.
Ik kjk alleen maar anoniem en ergens hoop ik dat influencers hier meelezen en van gedachten veranderen (ik wil mijn rol hier niet groter maken dan het is, maar hoop altijd dat er een discussie kan ontstaan, waarin (met respect) gediscussieerd kan over het wel en wee van je kinderen online zetten).
Uit mijn omgeving herken ik dit. Daar worden, uit een soort plichtsbesef, ook cadeaus over en weer gestuurd met verjaardagen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet op insta ofzo, ik heb geen idee haha. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een slowcooker cadeau doet (opgestuurd of niet) als je geen contact meer hebt met elkaar.
Je ziet ze idd nooit op beeld
Klopt idd van die vader.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving herken ik dit. Daar worden, uit een soort plichtsbesef, ook cadeaus over en weer gestuurd met verjaardagen.
Debbie haar vader kwam ook altijd kaas brengen, liet ze ook regelmatig zien. En wat ik ook vreemd vind is dat ze het ook niet benoemt dat ze naar haar ouders gaan of iets met haar ouders gaan doen.
Vast like very veel businessquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt meegekregen hoeveel zaken ze zelf heeft?
Ze gaan met kerst naar de schoonouders volgens mij.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Klopt idd van die vader.
Ik zou het gek vinden om cadeaus te blijven sturen, maar missvhien idd neer uut plichtsbesef.
Wat ik wel altijd gek vind is dat alle foto cadeaus alleen voor haar opa&oma zijn. Die mensen kunnen een museum beginnen aan Lether family items 🙈. Daarbij hoor je ook nooit dat het voor haar (schoon) ouders is.
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze gaan met kerst naar de schoonouders volgens mij.
Nee dat waren opa en oma (die van haarzelf)quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:42 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?
Afgezien daarvan is echt iedere storie bij haar met een linkje. Alles is een samenwerking.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
Klopt, ik kijk een paar keer per jaar en dan ben ik ook meteen weer genezen (en vaak ook blij dat ik gewoon zelf betaal en werk voor mijn spullen, ik heb altijd het idee dat mijn lol en voldoening daardoor toch groter is).quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is echt iedere storie bij haar met een linkje. Alles is een samenwerking.
Ik ben haar gaan volgen toen ik zag dat zij bestie was van Jaimy maar ik vind haar toch wel een reclameblok hoor. Dat is iedere influencer dat weet ik. Zelfde als Saskia Weerstand, ook alles met n tag
En dure sokken. Terwijl haar favo winkel Hema afgelopen week een leuke aktie had. Maar ja, ziek he. Ze filmt zichzelf nog even charmant zodat we dat niet vergetenquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanne heeft weer truien besteld voor M, want in de sale. Toch weer ¤ 50,-
Zou het jochie echt niks meer hebben in zijn maat? Of is ze koopziek en opent ze voor tzt een huis wel weer een tikkie?
(Retorische vraag 😁)
Denk dat ze idd David niet nodig heeft, en hij haar niet wat geld betreft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Iedereen kan veel over haar zeggen of vinden. Ze is een mega harde werker, heeft meerdere goedlopende restaurants en prachtige huizen.quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vast like very veel business
Een paar weken geleden vertelde ze nog dat ze bijna alles tweedehands koopt, ook kleding voor M. Dat vond ik toen al twijfelachtig. En nu koopt ze ineens sweaters van 20/30 euro per stuk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanne heeft weer truien besteld voor M, want in de sale. Toch weer ¤ 50,-
Zou het jochie echt niks meer hebben in zijn maat? Of is ze koopziek en opent ze voor tzt een huis wel weer een tikkie?
(Retorische vraag 😁)
Dat was haar opaquote:Op zaterdag 6 december 2025 10:42 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?
Dit was ook niet serieus bedoeld 🫣quote:Op zaterdag 6 december 2025 10:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Door een paar keer de tuin in te lopen voor de frituur mis je van alles. Maar de hele avond een telefoon voor je bakkes is geen probleem. Het is niet alleen het filmen natuurlijk, alles moet dan nog gepost worden, tekstje erbij. Ze heeft gewoon de hele avond op dr telefoon gezeten, die kinderen tekenen niet voor niets mama met een telefoon in d'r handen als een tekening maken op school. Ze kennen haar niet anders.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM weer onzin over die hapjes en dat ze daardoor dingen gemist heeft van de avond? Ze heeft de hele via haar telefoon meegemaakt
Zou het daarom ook zijn dat er voor de nog gelovigen maar 3 cadeautjes in de zak zitten. Dat komt namelijk van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:54 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe vaak gaat AM nog vragen aan de kinderen of ze er blij mee zijn? Ze heeft 24/7 bevestiging nodig van alles en iedereen en de idiote reacties van die volgmoekes bewijzen keer op keer dat haar doelgroep niet al te snugger is.
En ook: er is 1 quiz master en 1 iemand die de groep in de gaten houdt (en dus kan zien waar hulp nodig is) alles filmt.quote:Op zaterdag 6 december 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM weer onzin over die hapjes en dat ze daardoor dingen gemist heeft van de avond? Ze heeft de hele via haar telefoon meegemaakt
Ik denk niet dat AM degene was die naar de frituur liep.. Echt die opmerking dat ze het overzicht niet kwijt wil raken, bizar joh dat je zo vast zit in je controledrang.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:13 schreef Weerikier het volgende:
Ooh ik had die story over die frituur snacks niet goed gezien nog. Wat een giller! Ze verloor het overzicht want moest naar de frituur lopen 🤣
En ook, er is een quizmaster en 1 iemand " die groep in de gaten houdt" die ff normaal mens! De groep in de gaten houden! Alsof ze met een stel meervoudig zwaar gehandicapten op pad gaat in de binnenstad van Amsterdam. Ze zitten met 8 volwassen, 3 pubers en wel geteld 2 jonge kinderen thuis in de woonkamer te bingooen. Maar goed in de gaten houden die groep hoor, raak het overzicht niet kwijt!
Zij is echt gezellig.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke komt ook weer even klagen hoor 🤦♀
Haar bijdrage aan de maatschappij.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij Kyra ook altijdquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:48 schreef Danielle_ het volgende:
Wie ook even lekker los ging en flink met euro’s gesmeten heeft is mamabloggersuus. Niet. Normaal. Hoeveel die kinderen daar krijgen.
👀 zou hetquote:Op zaterdag 6 december 2025 13:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
JvP had een Sint speurtocht . Georganiseerd door Koen ?? Kindjes bollen tactisch buiten beeld gehouden maar ik gok dat zij dit samen deden
Op zaterdag 6 december 2025 10:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
🤣quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:45 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Haar bijdrage aan de maatschappij.
Haar bijdrage aan de maatschappij.quote:Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat is Kyra's bijdrage aan de maatschappij 😂quote:
Vreemde gedachtengang heeft zijquote:Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith kreeg nerf en dat heeft Judith terug gebracht naar school 😲 Ik had dat echt niet gedaan, zo’n nerf pistool is snel genoeg weer vergeten of is ineens kwijt 😉 terug geven had ik niet gedaan. Hij krijgt een kadootje van sinterklaas en moeders brengt het terug en krijgt een ander kadootje terug, zo raar.
Ik begrijp dit echt niet. Mijn zoon bouwde met drie jaar zelf zijn "pieuw pieuw" uit Duplo. Moet je dat dan ook gaan verbieden?quote:Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith kreeg nerf en dat heeft Judith terug gebracht naar school 😲 Ik had dat echt niet gedaan, zo’n nerf pistool is snel genoeg weer vergeten of is ineens kwijt 😉 terug geven had ik niet gedaan. Hij krijgt een kadootje van sinterklaas en moeders brengt het terug en krijgt een ander kadootje terug, zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |