abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219411717
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219411789
Wat een armoe bij HVK.. En dan die reacties onder haar post. Dat ze zo'n goede moeder is en het gezellig is daar 🫣 Weet niet welke stories die mensen hebben gezien. Het is een en al bende, ruzie en verwaarlozing. Het is gewoon triest, zij lijkt echt van geen enkel aspect van het moederschap te genieten. Misschien alleen de zwangerschap en borstvoeding geven maar daar trekt ze weer verkeerde aandacht mee 😅
pi_219411817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een armoe bij HVK.. En dan die reacties onder haar post. Dat ze zo'n goede moeder is en het gezellig is daar 🫣 Weet niet welke stories die mensen hebben gezien. Het is een en al bende, ruzie en verwaarlozing. Het is gewoon triest, zij lijkt echt van geen enkel aspect van het moederschap te genieten. Misschien alleen de zwangerschap en borstvoeding geven maar daar trekt ze weer verkeerde aandacht mee 😅
En dan zegt er 1: wat ben je toch een goede mama..
Jayda doodziek, nou dan stel je het toch uit?
Ach het gezellige avondje was in 1 minuut voorbij.
pi_219411934
Ik verbaas mij sowieso over de hele sinterklaas tijd en pakjesavonden bij de fluflu's en de rest van Instagram/TikTok. Wat een heisa en bergen cadeautjes. Zag zelfs op TikTok dat kinderen een trampoline als schoencadeau kregen. Gewoon zo'n hele grote voor in de tuin. Schoen zetten mag blijkbaar bij sommige ook elke dag. Komen wij aan met 2x totaal schoentje zetten en 4 cadeaus op pakjesavond...
pi_219411974
Ik snap wel dat personeel managen niet Michelle haar ding is, zij vindt meteen iedereen de liefste en je bent een nieuwe bestie.
Ik zou binnen een week weer weg zijn denk ik🙈
pi_219411987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik verbaas mij sowieso over de hele sinterklaas tijd en pakjesavonden bij de fluflu's en de rest van Instagram/TikTok. Wat een heisa en bergen cadeautjes. Zag zelfs op TikTok dat kinderen een trampoline als schoencadeau kregen. Gewoon zo'n hele grote voor in de tuin. Schoen zetten mag blijkbaar bij sommige ook elke dag. Komen wij aan met 2x totaal schoentje zetten en 4 cadeaus op pakjesavond...
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.
pi_219412028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.
Ja ik ook, en dat schoen zetten, hier mochten ze destijds de schoen zetten in de weekenden na de intocht, keer of 3.
Het lijkt alsof de fluflus willen laten zien wat ze kunnen, tegen elkaar op.
En vaak ook zulke dure cadeaus.
pi_219412084
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Beide kinderen vinden hier Sint en de Pieten eng dus ik heb gewoon verteld dat het verklede mensen zijn.
Schoen zetten willen ze niet en de intocht wilden ze ook echt niet naartoe🤣
Hier krijgen ze wel een paar cadeautjes ‘omdat het hoort’ maar wij doen er ook weinig mee.
pi_219412186
Ik vind sinterklaas juist een uitstekend moment om mijn kinderen eens flink te verwennen.
Hier dus ook altijd veel cadeautjes (waaronder ook nuttige). Pas nu ze ouder worden, wordt het minder.
Ik zet het echter niet op Insta ;)
pi_219412212
M'n hart breekt echt bij het zien van die stories van hvk.. Ik hoop zo erg dat ze wél reageert en praat wanneer ze niet aan het filmen is....
pi_219412237
Blijkbaar is Deeeeevid van Iris Zeilstra 19 jaar ouder
pi_219412286
quote:
88s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik vind sinterklaas juist een uitstekend moment om mijn kinderen eens flink te verwennen.
Hier dus ook altijd veel cadeautjes (waaronder ook nuttige). Pas nu ze ouder worden, wordt het minder.
Ik zet het echter niet op Insta ;)
Idem.. ik pak wel uit maar geen extreme dingen.. iedere zaterdag en woensdag schoen zetten en op papa's verjaardag extra als het niet op woensdag of zaterdag valt (vinden we leuk en max 3 euro in de schoen en op mijn mans verjaardag krijgen ze iets groters)
Pakjesavond is een grote berg met kleine pakjes die we om en om open maken met af en toe een speel en snack pauze 👍 geen spel computers of laptops... gewoon leuke dingen waar ze blij van worden (en wij als ouders dus ook)

Kerst vieren we minder groot dat is vooral eten en spelletjes spelen
pi_219412291
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:28 schreef slowie het volgende:
Sugardaddy 🫣
pi_219412485
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:19 schreef slowie het volgende:
M'n hart breekt echt bij het zien van die stories van hvk.. Ik hoop zo erg dat ze wél reageert en praat wanneer ze niet aan het filmen is....
Eerlijk gezegd verwacht ik daar ook niet al teveel van.
pi_219412770
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:28 schreef slowie het volgende:
Viel mij ook nu pas op.
pi_219412992
AM heeft het al twee avonden te druk om haar dag af te sluiten? Zou dat niet lukken met haar beugel? Wat zullen de volgmoekes slecht slapen (en berichten sturen, goed voor de engagement).
pi_219413015
Ik vind het toch wonderlijk dat Debbie opleeft door die poppetjes. Betere therapie dan dat is er voor haar niet.
pi_219413041
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vind het toch wonderlijk dat Debbie opleeft door die poppetjes. Betere therapie dan dat is er voor haar niet.
Ze komt er zelfs vroeg voor uit bed
pi_219413047
Bij hvk heeft Jayda het flink te pakken, ze kan niet tegen licht en geluid: en wat zien we in het filmpje: een tv die hard aan staat, veel flitsende beelden en kinderen die lawaai speelgoed aan zetten.
Snap ijk dit niet of zij niet?
pi_219413143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
Bij hvk heeft Jayda het flink te pakken, ze kan niet tegen licht en geluid: en wat zien we in het filmpje: een tv die hard aan staat, veel flitsende beelden en kinderen die lawaai speelgoed aan zetten.
Snap ijk dit niet of zij niet?
Ze is gewoon echt simpel volgens mij
pi_219413147
Ik zou Jayda bijna ophalen voor een rustig weekendje bij mij. Arm meisje.
pi_219413171
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:29 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk dat je haar nog mee krijgt ook 😓
pi_219413178
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:29 schreef Miepje77 het volgende:
Maar echt hè, wat een chaos en herrie daar. Ik keek net de beelden van de Sinterklaas avond nog keer.
Het is eigenlijk te triest voor woorden, het grijpen zoveel je grijpen kunt, schreeuwen, uit elkaars handen trekken.
Dat kan toch ook wel anders?
Wat geef je ze dan mee in de opvoeding? Leer wachten en geef even aandacht aan een kado wat wordt uitgepakt.
Dat ze de moeite nog heeft genomen om het in te pakken, ze had er zelfs een vuilniszak om,leg het in een leuke mand.
pi_219413185
Ik zag net de surprise van het zoontje van Kim Kotter op insta. Ik weet niet hoe oud dat zoontje is, maar deze is echt heel erg mooi, maar eigenlijk vind ik het dan te mooi om als kind zelf gemaakt te hebben. Hij zal vast geholpen hebben hoor. Ik vind het jammer wanneer je bijna niet meer kunt zien dat het een kinder surprise is (niet te verwarren met het chocolade ei).
pi_219413252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:35 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik denk dat je haar nog mee krijgt ook 😓
Dit... zoveel rode vlaggen daar
pi_219413284
Dat gemompel bij Sanneke en dan sinds kort die ondertiteling erbij. Ze zijn al niet te verstaan en die ondertiteling maakt het niet beter. Vinden ze het gek dat ze er commentaar op krijgen.
pi_219413537
Ik word een beetje onpasselijk soms van AM , hoe zij dingen beschrijft. Krijg ik zo'n viezig gevoel van op een of andere manier. Zoals met Sinterklaas; het zakmoment komt eraan. Maar ook met die muesli; met poepgarantie. Gatverdamme! Ik moet nu altijd aan stront denken als ik haar die muesli weer zie aanprijzen. Ik vind dat geen reclame.
En nu dat gedoe met die beugel, jasses bah! Hou voor je die vieze details.
pi_219413614
Och och wat heeft AM haar kinderen toch goed afgericht. Zodra Maarten het vuilnis buiten gaat zetten weten de oudere kinderen dat "het zakmoment" eraan komt en ze moeten gaan zingen. Ze krijgen daarnaast ook de taak om J&L bij de voordeur vandaan te houden. AM kan dat allemaal niet want zij moet het filmen natuurlijk 🙄 Ze klinkt weer alsof zij de Messias is die dat allemaal heeft uitgevonden en nu de drang voelt om iedereen te onderwijzen in haar wijsheden 🤮 Nu al zin in de beelden van de bingo waar de oudere kinderen als afgerichte honden de routine van AM afdraaien. Zorgvuldig gefilmd door AM die zich met uiterste precisie buiten haar gezin positioneert. Gezellig! 🥰
pi_219413680
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
pi_219413715
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
Wat denk je? Omdat junk AM dan instort.
pi_219413718
Ik dacht hetzelfde bij “zakmoment” :r

Ze gaat dus toch met Sam naar Noorwegen. Ik vond het al opvallend dat ze zei dat ze deze maand “maar twee weken moest” voor ze offline ging.
Maar hij ging liever met zijn vader. Waarom dat niet respecteren en je man en zoon een reis samen gunnen?
Ik vind het erg egoïstisch.
pi_219413783
quote:
Haar wil is wet!!! Draak!
pi_219413888
Ik vind het oprecht sneu voor Maarten dat AM alle herinneringen met de kinderen opeist. Naar IJsland, naar Noorwegen. Ik snap niet waarom Maarten niet mee mag.
pi_219413904
quote:
Dat mag niet van vrouw Geerts, want ZIJ gaat met ieder kind een reis maken.

En Maarten vindt het blijkbaar allemaal goed.

Triest gedoe..
pi_219413916
Jaa free Maarten!

Die arme man, moeders verdiend het geld dus hij heeft nix in te brengen zeker.. hij ziet alle reisjes aan zn neus voorbij gaan! Enige wat ie mag is stofzuigen en schoonmaken op zn thuisdag en werken, oh ja en naar de school van G voor gesprekken.
pi_219413934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Flipflop12 het volgende:
Jaa free Maarten!

Die arme man, moeders verdiend het geld dus hij heeft nix in te brengen zeker.. hij ziet alle reisjes aan zn neus voorbij gaan! Enige wat ie mag is stofzuigen en schoonmaken op zn thuisdag en werken, oh ja en naar de school van G voor gesprekken.
Terwijl hij meer dan 20 jaar het gezin onderhield...
pi_219414098
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Mama brengt de meisjes naar school, dat begrijp ik.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Zou het kunnen dat Jayda ziek is van spanning voor Sinterklaas op school?.
pi_219414101
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor Maarten dat AM alle herinneringen met de kinderen opeist. Naar IJsland, naar Noorwegen. Ik snap niet waarom Maarten niet mee mag.
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷‍♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
pi_219414123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:38 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zag net de surprise van het zoontje van Kim Kotter op insta. Ik weet niet hoe oud dat zoontje is, maar deze is echt heel erg mooi, maar eigenlijk vind ik het dan te mooi om als kind zelf gemaakt te hebben. Hij zal vast geholpen hebben hoor. Ik vind het jammer wanneer je bijna niet meer kunt zien dat het een kinder surprise is (niet te verwarren met het chocolade ei).
Die is van Muck de oudste, heeft hij samen met de oppas opa gemaakt.
Volgens mij is Muck 9 jaar
pi_219414143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Henrike het volgende:
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Denk eigenlijk wel lekker even rust voor jayda...
pi_219414157
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
pi_219414160
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
pi_219414181
Huh dat antwoord van AM is toch helemaal geen antwoord op de vraag?

Vraag: Waarom gaat hij niet met Maarten?
Antwoord: mijn aanbod is beter en Maarten blijft huis met de kinderen.

Dit lijkt op het BOOS interview: geen antwoord geven op de vraag maar er vaag omheen draaien.
pi_219414191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk eigenlijk wel lekker even rust voor jayda...
Ja aan de ene kant is dat wel zo, maar ik zat niet lekker rustig bij de bieb als ik wist dat mijn kind zo ziek in huis ligt
pi_219414224
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef ZombieQueen het volgende:
Inderdaad en laatst ook het weekend naar Schiermonnikoog, paardrijden op het strand met Juul, Guus en de tweeling. AM schreef toen al "dat Maarten het jammer vond dat ie niet mee mocht". Wie betaalt, die bepaalt 🙄.
pi_219414226
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Flipflop12 het volgende:
Jaa free Maarten!

Echt bizar. Het enige voordeel is dat hij dan even niet gefilmd wordt.
pi_219414244
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷‍♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
Reclame kan toch ook zonder de CEO. Dat MG zelf een paar foto's en een AI verhaal typt. Maar dat gaat echt niet gebeuren want dan moet zij helemaal alleen Hetgrotegezin draaiende houden. We weten allemaal dat koken en de was wegbrengen precies op hetzelfde tijdstip moet gebeuren, dus daarvoor moet je met zijn tweeën zijn.
pi_219414266
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Terwijl hij meer dan 20 jaar het gezin onderhield...
AM kennende zal ie dat nog steeds doen en dat zij haar inkomsten gebruikt voor "vakantie's met de kinderen en Sinterklaas bingo voor de kinderen". Dus hij krijgt wat zij hem geeft en dat is, wat ik kan zien, vrij weinig.
pi_219414275
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef Jenn1806 het volgende:
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
Ik denk eigenlijk dat ze niet online zal zijn tijdens de reis. Net als tijdens de cruise, ook geregeld door Madelon. Blijkbaar is vooraf en erna een paar keer noemen genoeg.
pi_219414338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja aan de ene kant is dat wel zo, maar ik zat niet lekker rustig bij de bieb als ik wist dat mijn kind zo ziek in huis ligt
99.9 van de de dingen die deze moeder doet zou ik nooit overwegen.. dus met dit in gedachte en gezien de omstandigheden is jayda beter alleen thuis dan met haar moeder en broertjes
pi_219414345
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
pi_219414396
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wel de lusten, niet de lasten.
pi_219414415
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
Aangezien dbm vorige week riep dat sinterklaas klaar was vermoed ik dat dit dagje vrij ingecalculeerd is
pi_219414435
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
Nog nooit haar naam horen vallen toen ze leefde, maar nu ze overleden is wordt ze overal bijgehaald.
pi_219414464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:57 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Nog nooit haar naam horen vallen toen ze leefde, maar nu ze overleden is wordt ze overal bijgehaald.
Precies. En alsof het dan wel goed gevonden moet worden dat zij met Sam gaat.
Dit is voor Maarten zoveel leuker maar ja ineens vist AM ook graag :)
pi_219414483
quote:
Schaamteloos! En Tim "wordt nog weer even van stal gehaald". Oh en MG heeft 25 jaar voor het werk gereisd dus blijft liever thuis 🙄. Ik denk dat een reis met je (bijna) volwassen kind iets anders en veel leuker is, dan ergens naartoe te reizen voor werk met de baas/collega's. Ik heb ook voornamelijk sinds de podcast het idee, dat ze steeds meer sneren geeft richting MG.
pi_219414491
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef Jenn1806 het volgende:
Sam zou dan ook voet bij stuk kunnen houden dat hij dat met zijn vader wil doen. En de slappe zak MG ook.
Maarja, ook Sam zwicht voor een gratis vakantie, want als hij met zijn vader zou gaan zou hij het zelf moeten betalen?

Bah.
pi_219414501
Inderdaad de naam Jennifer is nooit gevallen bij leven, nu ze is overleden kan AM er constant naar verwijzen en mee lopen pronken. En ja hoor, zij had op haar sterfbed wel ff met Sam gebeld om te zeggen dat ie met zijn moeder moet gaan. Ze had op haar sterfbed ook kunnen zeggen dat AM zich niet als een kleuter moet gedragen en Sam met zijn vader had kunnen laten gaan.
Ik heb AM ook nog nooit gehoord over vissen, maar kennelijk heeft ze die hobby nu ineens gemeen met Sam.
pi_219414624
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Aangezien dbm vorige week riep dat sinterklaas klaar was vermoed ik dat dit dagje vrij ingecalculeerd is
Sinterklaas is daar woensdag of gister geweest, de kinderen hadden een cadeau uitgezocht op school. Ze moeten het zelf weten allemaal, maar die kinderen zijn echt vaak zomaar thuis.
pi_219414629
De zoon van Judith deed niet echt mee aan het Sinterklaasfeest op school. Hij was kritisch aan het observeren.
Zou het kunnen dat hij het heel misschien een beetje spannend vond? Of heeft haar kind daar geen last van?
pi_219414646
Iemand die ook eilandmama op Instagram volgt? Zij woont als alleenstaande mama met haar 2 kinderen grotendeels op Menorca. Ze verkoopt (breed gezegd) "leren hoe te manifisteren". Vervolgens is zo'n 90% van wat ze post "gedoe en narigheid" wat eigenlijk gewoon dagelijks leven is, maar wat ze verkoopt lijkt nog niet helemaal verweven te zijn in haar eigen leven. Het is een beetje "doe wat ik verkoop en niet doe zoals ik het doe".
pi_219414675
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.

#wantdelievememsenzijnmetmeet
pi_219414729
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith deed niet echt mee aan het Sinterklaasfeest op school. Hij was kritisch aan het observeren.
Zou het kunnen dat hij het heel misschien een beetje spannend vond? Of heeft haar kind daar geen last van?
Judith heeft heel veel verwachtingen van B; van de atletiekbaan naar het spelen van een spelletje tot aan zijn reactie op het Sinterklaasfeest. Alles is content en heeft ze een mening over, zelfs wanneer ie tv zit te kijken of ie met een vriendje speelt. Het is net zo ongemakkelijk om te zien als de overige "momfluencers", alleen B is enig kind en dan komt het voor mij nóg intensiever over.
pi_219414731
quote:
Dit was ook mijn gedachte, maar dat gaat er bij Judith natuurlijk niet in.
Mijn oudste geloofd niet in Sinterklaas en vond t alsnog spannend dat ie aankwam op school vanmorgen.
pi_219414732
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Inderdaad de naam Jennifer is nooit gevallen bij leven, nu ze is overleden kan AM er constant naar verwijzen en mee lopen pronken. En ja hoor, zij had op haar sterfbed wel ff met Sam gebeld om te zeggen dat ie met zijn moeder moet gaan. Ze had op haar sterfbed ook kunnen zeggen dat AM zich niet als een kleuter moet gedragen en Sam met zijn vader had kunnen laten gaan.
Ik heb AM ook nog nooit gehoord over vissen, maar kennelijk heeft ze die hobby nu ineens gemeen met Sam.
AM en vissen, haha, op de camping met een netje, meer niet. Dat ze nog niet dwangmatig is gaan oefenen de laatste tijd ervoor.
Maar als je met je vader wilde, dan is er toch weinig lol aan om nu met je moeder te gaan, ik zou bedanken. Maarja, moeders wil en geld he.
pi_219414745
quote:
Zodat wij niet vergeten dat hij 1 a 2 jaar voorloopt op klasgenootjes.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219414770
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit was ook mijn gedachte, maar dat gaat er bij Judith natuurlijk niet in.
Mijn oudste geloofd niet in Sinterklaas en vond t alsnog spannend dat ie aankwam op school vanmorgen.
Ik zag verschillende stories van Sinterklaas aankomst bij diverse scholen en ik werd er zelfs nerveus van 🤣🙈.
pi_219414789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Paardrijden123 het volgende:
Huh dat antwoord van AM is toch helemaal geen antwoord op de vraag?

Vraag: Waarom gaat hij niet met Maarten?
Antwoord: mijn aanbod is beter en Maarten blijft huis met de kinderen.

Dit lijkt op het BOOS interview: geen antwoord geven op de vraag maar er vaag omheen draaien.
Dit antwoord zegt ook zoveel. 'Mijn aanbod is beter'. Is het een wedstrijd dan welke reis leuker of duurder is? Wat een nare en rare uitspraak. Maar Maarten mag er wel verlof voor opnemen zeker, misschien nog extra verlof kopen, vrije dagen zijn ook niet oneindig. Hij laat het zelf allemaal toe, maar ik zie weinig gelijkwaardigheid in de relatie, zeg de laatste 1,5 -2 jaar.
pi_219414835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.

Ik heb dezelfde gedachten over de signeersessies, die nog tot ver in 2026 doorgaan. Waarom jezelf zo bereik- en benaderbaar maken tijdens (tientallen) 20 minuten signeersessies waarvoor je uren in de auto zit óf tijdens een vakantie met je kind? Maar ja, daarentegen wordt er niets geheim gehouden; scholen, manege, scouting, waar Rens werkt, de begravenis van J, etc.
pi_219414851
Ze zouden ook beide met Sam kunnen gaan. Jim en Julia kunnen dan toch oppassen?
pi_219414905
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik denk dat AM dat niet wil. Is haar moeder- zoon vakantie. Daarom snap ik niet dat vader en zoon niet samen gaan, iets met gunnen. Maarten gunt haar ook al die reizen.
pi_219414911
Bijzonder dat AM schrijft dat hun sinterklaasfeest vooral om de kleintjes draait. Van wat ze eerder van die bingo liet zien en van de voorbereidingen voor dit jaar lijkt het toch vooral om de grotere kinderen en de content voor AM te gaan
pi_219414939
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:
Bijzonder dat AM schrijft dat hun sinterklaasfeest vooral om de kleintjes draait. Van wat ze eerder van die bingo liet zien en van de voorbereidingen voor dit jaar lijkt het toch vooral om de grotere kinderen en de content voor AM te gaan
De kleintjes krijgen vanavond ergens niet meer dan 5 minuten tussen de geweldige bingo door om 3 cadeautjes open te maken. Haar neus groeit echt met de minuut.
pi_219415098
Toch knap dat Debbie hulp heeft in de huishouding, hulp heeft met de kinderen , in huis nergens energie voor heeft .Maar zodra het elfjes tijd is fröbelt ze hele waslijnen en teiltjes sop in elkaar. Misschien moet ze eens bij die elfjes in de leer.
  vrijdag 5 december 2025 @ 12:11:44 #75
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219415102
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:36 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dit antwoord zegt ook zoveel. 'Mijn aanbod is beter'. Is het een wedstrijd dan welke reis leuker of duurder is? Wat een nare en rare uitspraak. Maar Maarten mag er wel verlof voor opnemen zeker, misschien nog extra verlof kopen, vrije dagen zijn ook niet oneindig. Hij laat het zelf allemaal toe, maar ik zie weinig gelijkwaardigheid in de relatie, zeg de laatste 1,5 -2 jaar.
haar mental load stokpaardje is over gegaloppeerd maar Maarten
W
Z
E
pi_219415173
Wat een complete nonsens zit Annemarie uit te kramen. Sam wil liever met zijn vader, maar hij moet met zijn moeder. En Jennifer er weer bijhalen wordt nu wel heel ongemakkelijk. Nou ja, ik ben het volledig met jullie eens. Wat een bizar gedrag weer (niet dat ze met een kind op vakantie gaat, maar alle redeneringen er omheen).

En is Annemarie er nu serieus nog boos om dat Maarten kennelijk 8 of 9 jaar geleden naar Australië ging? Newsflash: als ze voor minder kinderen had gekozen had ze al enige tijd kunnen gaan en staan waar ze wilde. Had ze desnoods een half jaar solo kunnen backpacken.
pi_219415211
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.
pi_219415325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.
Nou, dit dus en "een slotje erop" 🤗 (is dat nog een gezegde óf ben ik nu hopeloos ouderwets ✌️?).

AM wordt in mijn ogen steeds meer rancuneuzerder (...). Pfff, laten we het vooral niet opnemen voor haar man. Wel grappig om te zien, dat er genoeg volgers zijn die dit doen, terwijl AM alleen maar complimentjes had verwacht na haar narcistische egoïstische verkoopverhaaltjes over zichzelf en haar reisadviseur.
pi_219415403
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.
Ik weet dat dit soort reizen aardig aan de prijs zijn, maar dit is wel heel gehaast.
pi_219415411
AM kan sneren naar haar volgers wat ze wil maar ze.snapt.het.punt.gewoon.niet. Sam wil met zijn vader en zij koopt hem om zodat hij met haar gaat. Hoeveel reisjes heeft Maarten nou helemaal gemaakt met zijn werk? Kan me 1x Engeland herinneren. Dat zij dat durft te vergelijken met haar snoepreisjes is gewoon te dom voor woorden. Maar AM gelooft in wat AM verkondigd.
pi_219415412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een complete nonsens zit Annemarie uit te kramen. Sam wil liever met zijn vader, maar hij moet met zijn moeder. En Jennifer er weer bijhalen wordt nu wel heel ongemakkelijk. Nou ja, ik ben het volledig met jullie eens. Wat een bizar gedrag weer (niet dat ze met een kind op vakantie gaat, maar alle redeneringen er omheen).

En is Annemarie er nu serieus nog boos om dat Maarten kennelijk 8 of 9 jaar geleden naar Australië ging? Newsflash: als ze voor minder kinderen had gekozen had ze al enige tijd kunnen gaan en staan waar ze wilde. Had ze desnoods een half jaar solo kunnen backpacken.
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoe :'( (hoog calimero gehalte hier).
Nee, want Maarten ging voor zijn werk. Als zijn werk had gezegd dat ze liever wilde dat AM was gegaan, had ze dat vast gedaan. En ik geloof best dat mensen die zakenreizen maken tussendoor ook toeristen dingen gaan doen, je bent er dan toch.
pi_219415413
Wisten jullie trouwens al dat Madelon een reisagent is die reizen organiseert?
8)7
pi_219415432
AM is zo doorzichtig. Lekker de knuppel in het hoenderhok gooien door te zeggen dat Sam liever met Maarten zou gaan. Dan kan ze weer 15 stories vullen en lekker veel dm's ontvangen. En nog even zeggen dat ze misschien wel naar Korea gaat met Saar/Suus en modeshow met Jet in Milaan als iemand kritisch reageert dat ze haar kinderen uitbuit voor geld. Nou, fantastisch hoor! Ik zou nog niet voor 10 miljoen de hele dag door mn moeder gefilmd willen worden en tentoongesteld worden aan vreemden.

En dan zo; nu is het klaar, volgende onderwerp. Haar engagement is binnen voor deze ochtend, iedereen bekken dicht.
AM is echt door de centjes verblind.
pi_219415440
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoe :'( (hoog calimero gehalte hier).
Nee, want Maarten ging voor zijn werk. Als zijn werk had gezegd dat ze liever wilde dat AM was gegaan, had ze dat vast gedaan. En ik geloof best dat mensen die zakenreizen maken tussendoor ook toeristen dingen gaan doen, je bent er dan toch.
Ja, toch raar dat mensen dat niet vragen als je met een jonge baby met borstvoeding zit. Echt vreemd.
pi_219415474
Kijk, in de basis vind ik het prima als je met je kinderen een reis maakt (mits ze willen). Maar bij Annemarie lijkt het soort excuus te zijn voor het geld verdienen aan haar gezin. Zo van kijk, niet zeuren, mijn kinderen mogen op vakantie.
Dat vind ik het ongemakkelijke erbij. Dat het dan ook nog een samenwerking is maakt het nog ongemakkelijker en onoprechter. Ik vind de reis bizar kort: als je gaat, ga dan ook goed. Nu is het vooral haasten, net als bij de boekhandel"momenten" (om maar in de woorden van Annemarie te blijven).
pi_219415583
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hier zijn sint en piet vd week al op school geweest.
pi_219415612
quote:
Sneu dat Sam eigenlijk gedwongen word om met AM te gaan ipv met Maartje
pi_219415623
Debbie die eerder de plank mis heeft geslagen door te zeggen dat je een kankerpatiënt ook geen ongevraagde adviezen geeft (wat absoluut wel gebeurt) deelt nu een reel waarmee ze haar eigen woorden ontkracht. Domkop, zij moet echt eens leren onthouden wat ze het internet opslingert.
pi_219415650
Misschien mag de beugel vanavond wel weer even uit!!!🍆👄🥳🥳🥳🥳
pi_219415661
Maarten had voor zijn zakenreis in Australië direct vanuit zijn werk naar zijn hotelkamer moeten gaan en daar niet meer vanaf komen. Geen bezoekje aan de Sydney Zoo of het Opera House, want dat is voor fun en zij zat thuis met het gebroed en niemand vroeg of zij ook weg wilde.

En daarom mag Maarten tot in lengte van dagen niet met een van zijn kinderen op vakantie. Dat recht heeft alleen de CEO. Ongeacht wat het kind wil.

Zij wil herinneringen maken met haar kinderen, want dat heeft de overleden Jennifer tegen haar gezegd. Je weet wel, haar beste vriendin.
Maarten moet herinneringen maken met het naar school fietsen op vrijdag en een keer naar een concert en hompen vlees eten met Sam.

Echt, wat een sekreet.
pi_219415666
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:
Toch knap dat Debbie hulp heeft in de huishouding, hulp heeft met de kinderen , in huis nergens energie voor heeft .Maar zodra het elfjes tijd is fröbelt ze hele waslijnen en teiltjes sop in elkaar. Misschien moet ze eens bij die elfjes in de leer.
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer over
pi_219415678
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef Johanna38 het volgende:
Misschien mag de beugel vanavond wel weer even uit!!!🍆👄🥳🥳🥳🥳
Wel goed poetsen daarna zodat er niks achter de haakjes blijft hangen 🤢
pi_219415690
En Lies van de kliek mag nu weer met de oliehandel 4 dagen naar Griekenland.

Duurzaam bedrijf joh, en lekker verdienen met die flesjes die tig keer over de kop gaan, want veel lagen moeten er aan verdienen.
pi_219415751
Ja Annemarie, weet je waar je kinderen nog veel meer aan hebben? Dat ze worden gezien en gewaardeed om wie ze zijn ipv dat ze jouw inkomstenbron zijn en je hun privacy schaamteloos te grabbel gooit voor wie het maar wil zien. Niet iedereen zal in die Geertsen-mal passen.

#manmanmanwateengeleuter
pi_219415781
Zo eens met jullie!
Wat een heks. Misschien had ze zelf moeten gaan werken. Had ze misschien ook wel eens een zakenreis gehad. Ze is zeker vergeten dat ze jarenlang in haar zelfgesponnen cocon heeft gezeten, zwanger, borstvoedend en taartbakkend? Haar keuze, niemand heeft haar gedwongen, integendeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 05-12-2025 19:04:00 ]
pi_219415958
Maar eh, Maarten zal toch wel toegang hebben tot zijn bankrekening? Lijkt me dat hij best een tripje kan boeken als hij dat écht wil.
Dit tripje is gewoon een moeten, en daarom met AM. Zal ze geen cent voor betaald hebben lijkt me.
pi_219416018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef Geertje_G het volgende:
Maar eh, Maarten zal toch wel toegang hebben tot zijn bankrekening? Lijkt me dat hij best een tripje kan boeken als hij dat écht wil.
Dit tripje is gewoon een moeten, en daarom met AM. Zal ze geen cent voor betaald hebben lijkt me.
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
pi_219416090
In een ander daglicht en niet echt my cup of tea maar Kinderkoopjesjagers had een adventskalender deze maand. Waar met alle kliks naar websites alsnog enorm veel aan verdiend wordt, maar dat dat tegelijkertijd alle gekregen spullen weer verloot en zoals gezegd 'zelf betaald' Disney kaarten weggeeft. Die in het business model van de adventskalender allang door de mens zelf bij elkaar is geklikt en ze alsnog niks kost.
Maaaarrrr;
Het laatste vakje was een inzameling voor stichting vergeten kind en toen ik gisteren keek al 10.000eu bij elkaar gezameld.
En dan heb je Annemarie die de wereld alleen middelvingers van haar dochter gunt.
Ik denk dat zij een deur collecte niet eens 50ct geeft.
Ik gun de gehele straat van AM de Postcodeloterij hopende dat ze zelf geen lot hebben.
pi_219416094
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
Vandaar dat de wc vloer daar limoncello lijkt
Maar je bedoelt pasje denk ipv plasje :Y
pi_219416155
quote:
Dode mensen kunnen zich niet meer verweren, of vertellen hoe het écht zat.
pi_219416179
En MG is gewoon een ontzettende slappe zak. Wat een onaantrekkelijke, zielloze domme dweil is dat. Echt, al kreeg ik er een villa, een zomerhuis en een complete manege bij, geen uur zou ik het volhouden met zo'n nikserig kereltje.

Kom op zeg, als je zoon met jou op reis wil dan doe je dat toch gewoon?
Geld verdient hij ook meer dan genoeg, dus een mooie reis kan hij echt wel betalen zonder sneue sponsor.

Niets is zó onaantrekkelijk als een man die zich door een vrouw laat domineren.
pi_219416325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer over
Nee inderdaad, hopelijk hebben ze ingezien dat er mensen zijn die de hulp harder nodig hebben.
pi_219416357
AM: steeds denk je dat het niet erger kan maar ze gaat daar steeds weer overheen. Ze snapt het werkelijk niet lijkt het en de reacties die ze geeft op de kritische dm's slaan kant noch wal. Ze is continu om zich heen aan het schoppen en verliest denk ik steeds meer sympathie. Wat Maarten betreft, ik heb geen meelij maar ik zou dit allemaal nooit pikken van mijn partner en dan ook nog allemaal het www op gooien. Ik geloof in karma ....
pi_219416383
Hvk : het gekregen speelgoed ligt alweer in de prullenbak, kinderen moeten eerst ouder zijn.
Pardon;als jij je kinderen gewoon opvoed en leert hoe je met de spullen omgaat .
Is toch van de zotte dat alles daar gesloopt wordt?
Moeder staat erbij en filmt liever.Ga met die kinderen aan tafel zitten met een nieuw knutsel pakket.
Je kunt ze gewoon leren om netjes met spullen om te gaan.
Vanmorgen stonden ze ook weer op stoelen met laarsjes aan, tsja als dat thuis ook allemaal mag. Op deze manier houd ze het ook niet opgeruimd.
  vrijdag 5 december 2025 @ 15:04:34 #105
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219416405
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.
Ik weet dat dit soort reizen aardig aan de prijs zijn, maar dit is wel heel gehaast.
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijt
Onder de 1500 euro, vind ik dan wel meevallen.
En helemaaaaaaal zelf alle excursies en restaurants en bars geregeld, zo moeilijk is het niet.
En ik vind dat echt leuk om uit te zoeken en te regelen, de voorpret is toch al de helft van het plezier.
W
Z
E
pi_219416439
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Wat was er met een koffie kaart?
pi_219416465
Ik zou als ouder helemaal gek worden van de traktatie van FlapVriendinnie. Al die meuk en kleine troepjes. 1,75 per traktatie, 30 kinderen; ruim 50 euro verder.
pi_219416516
Zagen jullie ook bij Mies dat Tim achter haar bij Walk Digital liep? In de weerspiegeling van deur/raam. Dus broertje oké met Koen 2.0.

Dan heeft the Godfather hem waarschijnlijk ook al geaccepteerd 😂
pi_219416549
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:44 schreef Harper het volgende:
Ik dacht hetzelfde bij “zakmoment” :r

Ze gaat dus toch met Sam naar Noorwegen. Ik vond het al opvallend dat ze zei dat ze deze maand “maar twee weken moest” voor ze offline ging.
Maar hij ging liever met zijn vader. Waarom dat niet respecteren en je man en zoon een reis samen gunnen?
Ik vind het erg egoïstisch.
Maar dan snap ik sam ook niet, dan was ik niet met mijn moeder gegaan ondanks dat het gratis was .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219416562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Zagen jullie ook bij Mies dat Tim achter haar bij Walk Digital liep? In de weerspiegeling van deur/raam. Dus broertje oké met Koen 2.0.

Dan heeft the Godfather hem waarschijnlijk ook al geaccepteerd 😂
Iemand moet haar steunen😉
pi_219416564
Wat naar dat je als ouders met elkaar gaat concurreren om je kinderen en wie er mee op reis gaat. Met dr aanbod dat hij niet kon weigeren, wat een nare feeks.
pi_219416572
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar dan snap ik sam ook niet, dan was ik niet met mijn moeder gegaan ondanks dat het gratis was .
Wij Geertsen doen wat mama wil, anders hebben we geen leven meer.
pi_219416575
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:26 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Maar straks weer het slachtoffer als er kinderen zijn die het contact met haar verbreken. Dan ligt het allemaal niet aan haar.
pi_219416581
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:
Nou dat draait niet om jet en lot.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219416608
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Wat was er met een koffie kaart?
In het programma Waar doen ze het van? bleek dat MG een koffiekaart kocht bij de toko onder zijn werk omdat die lekkere koffie hadden. Dus ja dat was natuurlijk overbodige luxe volgens AM terwijl ze op zijn werk gratis koffie hadden.
En dat was iets van 15 of 25 euro pmnd terwijl hij ruim 5000 euro netto verdiende he
pi_219416617
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En MG is gewoon een ontzettende slappe zak. Wat een onaantrekkelijke, zielloze domme dweil is dat. Echt, al kreeg ik er een villa, een zomerhuis en een complete manege bij, geen uur zou ik het volhouden met zo'n nikserig kereltje.

Kom op zeg, als je zoon met jou op reis wil dan doe je dat toch gewoon?
Geld verdient hij ook meer dan genoeg, dus een mooie reis kan hij echt wel betalen zonder sneue sponsor.

Niets is zó onaantrekkelijk als een man die zich door een vrouw laat domineren.
Oh ik vind maarten ook drie keer niets,
pi_219416622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Oh ik vind maarten ook drie keer niets,
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem wel.
En hij zal met de kinderen eindelijk weer eens zijn eigen moeder bezoeken misschien als AM op reis is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Earring op 05-12-2025 15:46:58 ]
pi_219416635
[..]
[/quote]
zou sam daarom overstag zijn gegaan ?
pi_219416649
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem
Onder voorbehoud Hij vind het ook goed dat de kinderen hele dagen gefilmd worden , en hij heeft geen eigen mening , hij lijkt lief omdat je hem nooit een mening hoort hebben
pi_219416664
Ik had wel eens een TikTok van een vrouw gezien waarbij de haar hele neus 2x zo groot was geworden tijdens haar zwangerschap en na de zwangerschap was deze week normaal. Vond ik zo bizar maar dat is zeker wel een jaar of 2 geleden. Was ook de enige keer dat ik het gezien had.

Keek nu toevallig bij Elyse en ik dacht te zien dat dit ook bij haar is gebeurd als ik haar foto voor de zwangerschap bekijk en nu. Zag haar ineens in m'n story en dit viel me direct op, heb zelf dus ook even vergeleken met een foto voor haar zwangerschap.

Dit gebeurd las ik wel eens vaker bij vrouwen maar ik had het eigenlijk nog nooit zo gezien bij iemand om eerlijk te zijn
Het wordt trouwens ook wel eens een zwangerschapsneus genoemd en kan daadwerkelijk bij iedereen gebeuren door hormonen e.d.

Vaak trekt het ook wel weer weg na een zwangerschap, hoop voor Elyse dat dit ook zo is!

En ik wil er even op wijzen dat ik hier niks mee wil ontlokken of dat ik hier een waarde aan hecht. Iedereen heeft een andere neus, andere oren etc.
Ik zag het, het viel op en ik wil weten of ik de enige ben wie het opvalt. En blijkbaar kan dit plaats vinden tijdens een zwangerschap.
pi_219416688
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem wel.
En hij zal met de kinderen eindelijk weer eens zijn eigen moeder bezoeken misschien als AM op reis is.
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.
pi_219416759
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Onder voorbehoud Hij vind het ook goed dat de kinderen hele dagen gefilmd worden , en hij heeft geen eigen mening , hij lijkt lief omdat je hem nooit een mening hoort hebben
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheid
pi_219416761
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.
Nou dit idd. Hij gaat wel naar verjaardagen. Ik neem aan dat hij gewoon naar zijn moeder kan gaan, ook als am thuis is.
pi_219416813
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou dit idd. Hij gaat wel naar verjaardagen. Ik neem aan dat hij gewoon naar zijn moeder kan gaan, ook als am thuis is.
Nee want dan moet hij koken en stofzuigen🤪
pi_219416857
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ieder vrij moment? Heeft hij die dan?
Overdag niet in ieder geval. :)
pi_219416898
AM is sinds Tim alleen maar nog extremer geworden volgens mij.
pi_219416919
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:04 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijt
Onder de 1500 euro, vind ik dan wel meevallen.
En helemaaaaaaal zelf alle excursies en restaurants en bars geregeld, zo moeilijk is het niet.
En ik vind dat echt leuk om uit te zoeken en te regelen, de voorpret is toch al de helft van het plezier.
Onder de 1500 euro in totaal?
Ik weet niet waar je heen ging en welke excursies je deed maar ik denk dat AM makkelijk zoiets per persoon kwijt zal zijn.
pi_219416952
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.
Als zij net de was om moet draaien of de AH moet verwelkomen kan lulletje rozenwater echt geen eigen planning ernaast hebben. GrOoT GeZiN he, dat is LOODZWAAR.
pi_219416959
quote:

[..]
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.
Als zij net de was om moet draaien of de AH moet verwelkomen kan lulletje rozenwater echt geen eigen planning ernaast hebben. GrOoT GeZiN he, dat is LOODZWAAR. Dan moet dat eerst als TAAK in de planner, en die TAAk moet hij dan oppakken😆
  vrijdag 5 december 2025 @ 17:12:20 #130
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219417109
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Onder de 1500 euro in totaal?
Ik weet niet waar je heen ging en welke excursies je deed maar ik denk dat AM makkelijk zoiets per persoon kwijt zal zijn.
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)
Niet helemaal duidelijk omschreven excuses.
Ik denk dat we daar met z’n 4en bij elkaar nog zo’n duizend euro extra hebben uitgegeven ( drank is duur daar) :D
W
Z
E
pi_219417217
quote:

[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
pi_219417229
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
Ja mee eens hoor
Alleen is hij naar zijn moeder wel even langer weg. Maar goed, dat zou hij ook op zondag kunnen doen. Het is net wat iemand hier zei: de behoefte zal hij zelf ook niet hebben
pi_219417358
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:12 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)
Niet helemaal duidelijk omschreven excuses.
Ik denk dat we daar met z’n 4en bij elkaar nog zo’n duizend euro extra hebben uitgegeven ( drank is duur daar) :D
De georganiseerde excursies die AM doet zijn peperduur.
pi_219417400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Henrike het volgende:
Hvk : het gekregen speelgoed ligt alweer in de prullenbak, kinderen moeten eerst ouder zijn.
Pardon;als jij je kinderen gewoon opvoed en leert hoe je met de spullen omgaat .
Is toch van de zotte dat alles daar gesloopt wordt?
Moeder staat erbij en filmt liever.Ga met die kinderen aan tafel zitten met een nieuw knutsel pakket.
Je kunt ze gewoon leren om netjes met spullen om te gaan.
Vanmorgen stonden ze ook weer op stoelen met laarsjes aan, tsja als dat thuis ook allemaal mag. Op deze manier houd ze het ook niet opgeruimd.
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.
pi_219417586
Ik snap het niet. De Geertsen dekken de tafel voor elke maaltijd. In het weekend wordt er altijd uitgebreid geborreld.
En op pakjesavond zitten ze aan een kale tafel met één bakje pepernoten oid. Gezellig zeg!
pi_219417696
AM doet niet eens mee! Alleen maar filmen.
Getver! En hoe vaak gaan we deze film weer zien de komende tijd?
Het is gewoon echt een live verslag aan het worden
pi_219417700
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het mega ongezellig bij de Geertsen , een hoop geschreeuw , lege tafel , en nou ja , ik zou het anders doen. Hopelijk vinden zij het wel leuk
pi_219417738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheid
Ik vind hem ook niks
pi_219417882
Maarten met een hoed op en hij is de bingograppenmaker 🙃 hahaha not , ik kan mij niet voorstellen dat hij grappig is , wat een sprookje daar , en de heks is aan het filmen
pi_219417909
duwt Rens met zijn knie tegen een van de meiden? Ze zag er ongemakkelijk uit toen het gebeurde. Ik vind Rens vervelend
pi_219418105
Dat uitpakken van de Sint kadootjes ook weer zó ongezellig! Rats rats alles open. Grotere kinderen zijn er niet eens bij. Wat sneu om te zien
pi_219418401
Maar wanneer moest AM nou de was wegbrengen? Error.
pi_219418520
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
duwt Rens met zijn knie tegen een van de meiden? Ze zag er ongemakkelijk uit toen het gebeurde. Ik vind Rens vervelend
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
pi_219418527
Rens vind zichzelf wel geweldig.

AM doet helemaal niet mee… even filmen/foto’s en leg toch die mobiel eens weg. Heel bijzonder!
Waarschijnlijk moeten de kinderen meerdere malen de scène herhalen 🤣
pi_219418597
Een "gezellig" kinderfeest, en moeder loopt rondjes om de tafel om live verslag te doen op haar kanaal. En iedereen in de kamer vindt het volkomen normaal.
pi_219419023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
Hij haalt wel vaker van die rare fratsen uit, niemand neemt het op voor de jongere kinderen. AM (en MG) staan er een beetje schaapachtig bij te lachen.
pi_219419095
Ik vind het juist wel leuk en slim hoe ze het vieren. Ik had alleen wel de bingo cadeaus niet de hele week te kijk gezet.
Alleen jammer dat am vooral aan het filmen is ipv naast een kind zit en mee doet.
pi_219419112
Zou Maarten ook een zakmoment krijgen vanavond
pi_219419271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Maarten ook een zakmoment krijgen vanavond
Ligt eraan of het bitje uit mag 🍆
pi_219419402
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
😂😂
pi_219419592
Ik zit net te kijken maar het is een soort toneelstuk, leuk doen voor de camera. Alleen de kleintjes zijn zichzelf, de rest is zich ontzettend bewust van de camera en AM is niet te zien maar speelt de hoofdrol met haar verbale gebral. Haar echtgenoot mag de bingobaas zijn, mag ie eindelijk thuis ook eens de baas spelen, hij glundert ervan.
Verschrikkelijke vertoning!
pi_219419615
Waar halen jullie de tijd (en zin) vandaan om door al die honderden stories van AM heen te gaan? Het is alsof ze gewoon haar hele 24u deelt zonder door te spoelen oid.
pi_219419629
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:02 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Schaamteloos! En Tim "wordt nog weer even van stal gehaald". Oh en MG heeft 25 jaar voor het werk gereisd dus blijft liever thuis 🙄. Ik denk dat een reis met je (bijna) volwassen kind iets anders en veel leuker is, dan ergens naartoe te reizen voor werk met de baas/collega's. Ik heb ook voornamelijk sinds de podcast het idee, dat ze steeds meer sneren geeft richting MG.
Alsof ze zich verheven voelt omdat zij nu het grote geld binnenhaalt. Nu draait alles om haar.
pi_219419661
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
🎶🎶 de zak van Maarten Geerts, Maarten Geerts, Maarten Geerts 🎶🎶 (op de tune van het welbekende Sint liedje)
pi_219419677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🎶🎶 de zak van Maarten Geerts, Maarten Geerts, Maarten Geerts 🎶🎶 (op de tune van het welbekende Sint liedje)
Ja ik zong het mee 🎶😂
pi_219419732
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Stille meelezer. Deze story is blijkbaar verwijderd. Heb je een feestje met je gezin, zit je nog aan je scherm gekluisterd en blijkbaar mee lezen op dit forum.
pi_219419757
Staat er nog hoor. Story die begint met geroep van Julia of zij dan niet lief is geweest.
pi_219419767
Doet AM gewoon helemaal niet mee met de bingo?
Denk opzich wel dat Lot en Jet het leuk vonden, ze zagen er wel blij uit.
Het lijkt wel alsof ze de hele bingo aan een stuk heeft gestreamd.
En dat rare (en vrij harde?) knietje dat Rens ineens geeft? Raar jong is het.
pi_219420040
Maarten ook een paar nieuwe bordeelsluipers 🤣
pi_219420140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 18:17 schreef poohenzo het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het mega ongezellig bij de Geertsen , een hoop geschreeuw , lege tafel , en nou ja , ik zou het anders doen. Hopelijk vinden zij het wel leuk
AM heeft het helemaal opgehyped. Zij vindt het leuk. Ik vraag mij af of de rest net zo enthousiast is.. zo ziet het er iig niet uit.
pi_219420143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ja maar durft hij dat?
pi_219420153
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:46 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.
Zou heel goed kunnen, terwijl ze per saldo juist heel goed bedeeld is.
pi_219420337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:07 schreef Keesie123 het volgende:
Waar halen jullie de tijd (en zin) vandaan om door al die honderden stories van AM heen te gaan? Het is alsof ze gewoon haar hele 24u deelt zonder door te spoelen oid.
Ik kijk anoniem en zelden de filmpjes. Kost weinig tijd, wat ik mis lees ik hier wel bij (en momenteel heb ik alle tijd door een ongelukje).
pi_219420386
Ik ga morgen echt extra hard genieten van de kneuterige Sinterklaasavond met mijn familie, na dit hysterische Geertsen gedoe weer te hebben aanschouwd.

Stel je voor, dan ben je 5 jaar en mag je bijv op school vertellen over Sinterklaas: “m’n vader deed een bingo, ik won een mega takkie, m’n zus won een sekskalender en m’n moeder deed nergens aan mee want die stond alleen maar te filmen zodat 100.000 vreemden alles live konden zien”

“Oja en bij het zakmoment mocht ik alles tegelijkertijd openscheuren en had niemand aandacht voor elkaar”

“En m’n chocoladeletter mocht ik niet meer opeten want die had m’n moeder omgesmolten voor Sinterklaas het land uit was”
pi_219420389
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:21 schreef Missinglink24 het volgende:
Doet AM gewoon helemaal niet mee met de bingo?
Denk opzich wel dat Lot en Jet het leuk vonden, ze zagen er wel blij uit.
Het lijkt wel alsof ze de hele bingo aan een stuk heeft gestreamd.
En dat rare (en vrij harde?) knietje dat Rens ineens geeft? Raar jong is het.
Zo'n knietje doet gewoon pijn. Wat een vage actie en S. durft duidelijk niets te zeggen (omdat ze haar moeder ziet filmen).

Op basis van wat ik zie, lijkt Rens misschien niet zo geschikt als scoutingleiding (er aan denkend dat hij J. ook al een keer een klap gaf). Ik zou mijn jonge kind er niet gerust naar de scouting sturen.

Nogmaals, misschien zaten ze elkaar uit te dagen, maar zo zag het er niet uit en kom op zeg, Rens is hier echt te oud voor.
pi_219420398
Er was een tijd dat ik AM echt heel erg leuk vond om te volgen. Afgelopen week vond ik echt raar Ik heb haar nu ontvolgd. Ik kijk wel anoniem, als ik toch even wil kijken. Het is echt over-the-top.

Ik dacht dat ze in een soort midlifecrisis zat, maar ik heb afgelopen week naar een vrouw zitten kijken met, wat wij noemen 'bijzonder' gedrag. Vroeger dacht ik nog: dat zou mijn vriendin wel kunnen zijn. Die tijd ligt wel achter me. Wat een waanzin.

Van een 'Wat??? een koffiekaart van ¤15,00!!!' naar 'Ik wil met elk van mijn kinderen op een dure reis maken'. Liefde is echt wat anders dan ordinair omkopen.

Maar ook de decadentie: Ik heb Madelon, want ik heb geen tijd om een reis samen te stellen.
pi_219420400
En de kalender die Julia gewonnen had, werd die nou gewoon aan tafel uitgepakt? Dat kan toch niet met jonge kinderen in de buurt? Op een kinderfeest nota bene?
pi_219420417
Zou de tweeling dit nou echt leuk vinden? Veel cadeaus bij de bingo die voor hun echt (nog) niet leuk zijn, en nog op zo’n leeftijd dat een gewone pakjesavond of surprises ofzo toch veel leuker is? Zeker voor die creatieve meiden.
pi_219420431
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Zou de tweeling dit nou echt leuk vinden? Veel cadeaus bij de bingo die voor hun echt (nog) niet leuk zijn, en nog op zo’n leeftijd dat een gewone pakjesavond of surprises ofzo toch veel leuker is? Zeker voor die creatieve meiden.
Dat vraag ik mij bij G. ook altijd af. Die jongen lijkt altijd niet helemaal aan het Geerts-beeld te voldoen.
pi_219420442
Wat leeft AM ook toch in een armoede. Dat je gewoon een toeschouwer van je eigen leven bent.
pi_219420550
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.

Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
pi_219420574
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 20:11 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja ik zong het mee 🎶😂
😂😂
pi_219420584
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads:
Het is nog veel erger. Ik ben een werloze autist die altijd thuis is met haar kind. Maar mensen dragen niet alleen bij aan de maatschappij als ze werken. Klinkt heel interessant. Hoop dat er ook nog ergens tijd voor je kind was.

Op wat voor manier zou zij bijdragen aan de maatschappij? Op de hond van haar moeder passen?
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).
pi_219420591
Die Sarah Rebecca is ook maar een jankerd tegenwoordig he. Continu wel de hort op met vriendinnen en dr kinderen, maar ook dagelijks jank stories met "ik voelde vandaag zo veel.. en dat mag er ook zijn".
Doodvermoeiend mens is dat. Met de cringe dansjes ook steeds.
pi_219420596
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:16 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Zo'n knietje doet gewoon pijn. Wat een vage actie en S. durft duidelijk niets te zeggen (omdat ze haar moeder ziet filmen).

Op basis van wat ik zie, lijkt Rens misschien niet zo geschikt als scoutingleiding (er aan denkend dat hij J. ook al een keer een klap gaf). Ik zou mijn jonge kind er niet gerust naar de scouting sturen.

Nogmaals, misschien zaten ze elkaar uit te dagen, maar zo zag het er niet uit en kom op zeg, Rens is hier echt te oud voor.
Rens is een etterbak
pi_219420606
quote:
Sanneke op threads:

En wat te denken van de mantelzorg voor haar moeder zelf!
De maatschappij kan écht niet zonder Sanneke.
pi_219420625
quote:
Sanneke op threads:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik, als alleenstaande werkende moeder, meer met mijn kinderen heb gedaan dan dat Sanneke doet.
pi_219420640
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:17 schreef Tarantelle het volgende:
En de kalender die Julia gewonnen had, werd die nou gewoon aan tafel uitgepakt? Dat kan toch niet met jonge kinderen in de buurt? Op een kinderfeest nota bene?
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.

En wat bazelde AM van de week nou over: voor de hapjes is gezorgd, wij hoeven alleen het bier koud te zeggen.
Niks hapjes. Een klein bordje papat met mayo toen de bingo bijna gedaan was.

Het feestje leek leuk voor de volwassen Geertsen. En Lot en Jet.
Van Guus en de tweeling weet ik niet. Het zag er wat ongemakkelijk uit.
pi_219420648
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Draag je alleen maar iets bij als je werkt dan? Dus elke chronische zieke die niet kan werken (en echt niet kan werken) draagt dus niks bij aan de maatschappij? En is dus eigenlijk nutteloos (dit laatste is mijn eigen interpretatie).
Ik heb gegoogeld: wanneer draag je bij aan de maatschappij.
Alles wat ik als antwoord krijg doet Sanneke niet. Dus in die zin draagt zij niet bij.
pi_219420655
Al die lovende reacties onder die post van AM:
Wat geweldig dat we mee mochten kijken en hartje hartjes. Ik heb snel doorgeklikt maar heb heel wat gemist ofzo? :?
pi_219420670
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
pi_219420715
MB in scheiding ik mis oprecht de leuke content van Koen die een leuke Sint avond regelt met speurtocht enzo
pi_219420740
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Het spel is afgelopen en de meeste kinderen zijn gevlogen. Dat vind ik ook heel veelzeggend.
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijn
pi_219420748
Iris zegt dat vandaag een moeilijke dag voor Mb is 👀
pi_219420752
Ik snap ook niet dat de oudere volwassen Geerts kinderen niet een kadootje voor hun ouders meegenomen hebben.
Ik zal wel gek zijn maar onze ouders komen morgen hier eten en borrelen en ik heb dus wel kleine kadootjes voor ze . Doosje bonbons , een plant , dat soort dingetjes . Het is immers toch Sinterklaas en zij doen altijd zoveel voor ons; dat is geen moeite toch dan ?
pi_219420776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad! De buit is binnen dus ze kunnen naar huis. Geen gezellige borrel en kletsen met de ouderen als de kleintjes naar bed zijn
Tuurlijk niet, want AM en MG moeten op de bank met wijn, daar mogen geen kinderen bij zijn.
pi_219420803
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:06 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap ook niet dat de oudere volwassen Geerts kinderen niet een kadootje voor hun ouders meegenomen hebben.
Ik zal wel gek zijn maar onze ouders komen morgen hier eten en borrelen en ik heb dus wel kleine kadootjes voor ze . Doosje bonbons , een plant , dat soort dingetjes . Het is immers toch Sinterklaas en zij doen altijd zoveel voor ons; dat is geen moeite toch dan ?
Ik begrijp daar ook niks van. Maar echt alles aan de Geertsen-sinterklaas begrijp ik niet.
Er moeten wel 10 schoenen gezet worden voor allerlei kinderen/aanhang die niet in huis wonen, maar in de zak zitten alleen cadeautjes voor lot en jet. De bingo in zijn geheel. Het gebrek aan aandacht voor elkaar. Het openscheuren van alle cadeaus tegelijk. AM die niet meedoet maar wel de boel volledig wil controleren tot aan wie welk cadeau mag kiezen. Dat een kind niet zelf mag kiezen wat ie met z’n chocoladeletter doet. Echt, schiet mij maar lek. :?
pi_219420808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iris zegt dat vandaag een moeilijke dag voor Mb is 👀
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
pi_219420829
Maarten heeft wel een paar seksloze sloffen gekregen van de drukke mama 🫣
pi_219420831
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vast omdat het Sinterklaas is. Eerste keer in de nieuwe situatie, misschien zelfs geen kinderen.
Waar zegt ze dat?
pi_219420834
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daar had ik niet aan gedacht, maar dat zou inderdaad goed kunnen!
pi_219420841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:19 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Waar zegt ze dat?
Laat maar. Al gevonden.
pi_219420842
Dat knietje van Rens en dan met die gore grijns op zijn gezicht. En nee we kennen de context niet en weten niet wat er aan vooraf is gegaan, maar ik krijg er de kriebels van. Ik krijg sowieso de kriebels van die Rens (en niet het type kriebels waar je een easytoy kalender voor nodig hebt).
Ik begrijp ook niet dat de kinderen geen cadeau hebben voor hun ouders, aan de andere kant: er komt daar wekelijks zoveel gratis zooi binnen, wat moet je ze nou nog geven? Zelfs de sloffen die MG graag wilde zijn gesponsord binnen gekomen.

Ik kan wel begrijpen dat het voor MW een moeilijke dag is als ze de kinderen niet heeft. En ik hoop dat de kinderen dan gewoon een hele fijne Sinterklaas met papa hebben waar ze niet de hele tijd een anker hoeven te zijn, maar gewoon kind kunnen zijn.
pi_219420851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:19 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Waar zegt ze dat?
Dat zegt ze niet. Ik gok dat omdat Iris zegt dat MB een moeilijke dag heeft.
pi_219420852
Wat een sociale armoe bij de geertsen... het idee van bingo is best leuk hoor, maar je ziet vooral aanstelgedrag, en moeders doet niet eens mee.
Misschien is dat gedrag wel het gevolg van de telefoon die tussen elk contact staat, op die manier ziet je moeder je tenminste heel even...
De rest van het filmpje is 1 grote lot-show, zelfs als ze een ander filmt draait haar camera weg.
pi_219420895
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
pi_219420911
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat knietje van Rens en dan met die gore grijns op zijn gezicht. En nee we kennen de context niet en weten niet wat er aan vooraf is gegaan, maar ik krijg er de kriebels van. Ik krijg sowieso de kriebels van die Rens (en niet het type kriebels waar je een easytoy kalender voor nodig hebt).
Ik begrijp ook niet dat de kinderen geen cadeau hebben voor hun ouders, aan de andere kant: er komt daar wekelijks zoveel gratis zooi binnen, wat moet je ze nou nog geven? Zelfs de sloffen die MG graag wilde zijn gesponsord binnen gekomen.

Ik kan wel begrijpen dat het voor MW een moeilijke dag is als ze de kinderen niet heeft. En ik hoop dat de kinderen dan gewoon een hele fijne Sinterklaas met papa hebben waar ze niet de hele tijd een anker hoeven te zijn, maar gewoon kind kunnen zijn.
In 90% van de fragmenten waar hij te zien is, doet hij iets wat me op de zenuwen werkt. Van grijpgrage handjes tot opmerkingen en constant de aandacht willen (houding aannemen, zichzelf overschreeuwen). En dan heb ik het nog niet eens over dat vieze hempie waar hij het liefst in loopt.
pi_219420919
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En geen van de (oudere) kinderen bedacht om misschien iets voor AM te kopen. Vind ik ook veelzeggend.
pi_219420933
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten heeft wel een paar seksloze sloffen gekregen van de drukke mama 🫣
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?
pi_219420954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Wat betreft de context bij Rens, er is geen enkele reden om als 20+er een knietje te geven aan een 12/13 jarig kind. Sowieso is er nooit een reden om fysiek te worden maar met deze leeftijdsverschillen al helemaal niet.
Klopt, dat is mijn mening ook. Die jongen is volwassen (en zou moeten besluiten dit niet te doen). Net als een tik op de arm. Misschien is het voor hem normaal, maar het iszeer ongepast (en dat was het 30 jaargeleden ook al).
pi_219420962
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:30 schreef Lostit het volgende:
Ben ik ook helemaal met je eens.
pi_219420984
Maar als Annemarie er vele (😀) DM's over krijgt zal ze het wel weer downgraden vermoed ik (niets aan de hand, geintje, had S zelf om gevraagd enzovoorts).Ik word er echt boos over. Waarom post je dit (ik denk omdat ze het gewoon niet zag).

Ik mag hopen dat Annemarie of Maarten hier wat van zegt, maar ik vrees van niet, want hihihaha Rens is zo leuk en hij is de vriend van de kroonprinses.
pi_219421138
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:02 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB in scheiding ik mis oprecht de leuke content van Koen die een leuke Sint avond regelt met speurtocht enzo
Als het meezit hebben we gauw weer Koen content op de Insta van Jacq 😉
pi_219421150
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:52 schreef Earring het volgende:
Al die lovende reacties onder die post van AM:
Wat geweldig dat we mee mochten kijken en hartje hartjes. Ik heb snel doorgeklikt maar heb heel wat gemist ofzo? :?
De domme mutsen zijn met meer :)
pi_219421200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:39 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Reclame ja gratis, heeft AM nog iets gekocht voor hem ?
Misschien zat er voor hem een koffiekaart in de bingo kast?
pi_219421208
Zou Debbie pakjesavond overleefd hebben? Zie ik haar broer erbij zitten? Hoeveel pakjes zou de diva voor zichzelf gekocht hebben
pi_219421222
Ik kan me trouwens best voorstellen dat MB het pittig vind, eerste Sinterklaas zonder de kinderen
pi_219421230
Hvk hing met haar jongste 2 weer eens naar de bieb, maar Jayda is heel erg ziek stond er. Vraag me dan echt af of dat meisje dan alleen ziek thuis is. Ze is dan wel 8 of 9 jaar, maar volgens mij was hvk best een tijd van huis (school brengen, optocht kijken, bieb). En als je kind zo ziek is laat je haar toch niet alleen thuis? Vind ik echt heel zielig als het zo zou zijn.
pi_219421237
Geen Sinterklaas samen met de kinderen voor Koen en Michelle. Dat geeft wel aan dat het geen happy scheiding was/ is.

En weer is daar vriendin Iris die haar via een berichtje een hart onder de riem steekt. Waar zijn de andere vriendinnen van Mies gebleven?

Niet gezellig bij pa en ma Walk op de koffie of zo? Geen Amsterdam. Zou Tim er ook niet zijn? Door wie werd ze dan ingestopt toen ze op de bank in slaap viel?

[ Bericht 6% gewijzigd door lila01 op 06-12-2025 00:00:39 ]
pi_219421261
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 23:55 schreef lila01 het volgende:
Geen Sinterklaas samen met de kinderen voor Koen en Michelle. Dat geeft wel aan dat het geen happy scheiding was/ is.

En weer is daar vriendin Iris die haar via een berichtje een hart onder de riem steekt. Waar zijn haar andere vriendinnen gebleven?

Niet gezellig bij pa en ma Walk op de koffie of zo? Geen Amsterdam. Zou Tim er ook niet zijn?
Wel Amsterdam, want ze is bij Iris de podcast opnemen.
Maar ik vind het vooral bijzonder dat als Sinterklaas haar lievelings feestdag is dat ze dan niet wat meer geniet van de hele Sint periode. Ik bedoel ze is ook niet naar de intocht geweest, of gezellig de oudste twee geholpen met surprises en gedichten maken. Heb het idee dat Koen dat altijd allemaal deed, dat gezellige allemaal.
pi_219421432
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 23:54 schreef Annika2016 het volgende:
Hvk hing met haar jongste 2 weer eens naar de bieb, maar Jayda is heel erg ziek stond er. Vraag me dan echt af of dat meisje dan alleen ziek thuis is. Ze is dan wel 8 of 9 jaar, maar volgens mij was hvk best een tijd van huis (school brengen, optocht kijken, bieb). En als je kind zo ziek is laat je haar toch niet alleen thuis? Vind ik echt heel zielig als het zo zou zijn.
Ik zag van de week het gezicht van de buurvrouw op standje oorlog toen HVK filmde. Eerder heeft ze wel eens vrolijke filmpjes gedeeld van haar kinderen bij alle kerstversiering van deze buren, maar ik kreeg het idee dat de kinderen nu alleen nog van afstand mogen kijken en dat ze HVK zelf ook niet meer zo waarderen.
pi_219421487
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:01 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Wel Amsterdam, want ze is bij Iris de podcast opnemen.
Maar ik vind het vooral bijzonder dat als Sinterklaas haar lievelings feestdag is dat ze dan niet wat meer geniet van de hele Sint periode. Ik bedoel ze is ook niet naar de intocht geweest, of gezellig de oudste twee geholpen met surprises en gedichten maken. Heb het idee dat Koen dat altijd allemaal deed, dat gezellige allemaal.
Je hebt gelijk! Wat raar. Ik dacht dat ik gisteren een post van Iris zag dat ze op wintersport was met David en de kinderen. Nou ja, geen idee.

En inderdaad, nu ik er zo over nadenk: Michelle had natuurlijk al veel meer dingen kunnen doen, ik zag dat Maud een surprise had gemaakt. Zondag heeft ze de kinderen weer, dan kun je toch ook nog iets doen?
pi_219421488
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:22 schreef ZombieQueen het volgende:
Wat leeft AM ook toch in een armoede. Dat je gewoon een toeschouwer van je eigen leven bent.
Precies dit! 47 stories van haar Sinterklaasavond met het gezin.....

Toeschouwer van eigen emoties, relaties, dagelijkse routines. Haar leven is een decorstuk geworden, een product, iets om te optimaliseren voor views. De spontane lach werd een take, de stilte een 'awkward gap' die eruit moet, en zelfs intimiteit verandert in content.

En toch denk ik dar er er een diep verlangen naar verbinding is, naar gezien worden. Maar hoe echt kun je gezien worden als je jezelf voortdurend door een lens bekijkt?
Misschien is dat de paradox van onze tijd: ze filmt alles om te herinneren wat ze is, maar ze is gaandeweg uit het zicht verloren wie ze was zonder camera.

Ik gun haar nog 1 goede samenwerking en dat is met een psycholoog/psychiater
pi_219421557
Lees over hoe Tim Hofman over AM denkt.
https://www.linkedin.com/(...)m_campaign=copy_link
pi_219421563
Ellen, die zonder Koen, staat op een foto met Sint met echt een te kort jurkje hoor. Ik vind het geen snuit. Het is meer een soort trui/tuniek. Die huiskleur benen eronder. Ieuwww
pi_219421675
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:24 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Toeschouwer van eigen emoties, relaties, dagelijkse routines. Haar leven is een decorstuk geworden, een product, iets om te optimaliseren voor views. De spontane lach werd een take, de stilte een 'awkward gap' die eruit moet, en zelfs intimiteit verandert in content.

En toch denk ik dar er er een diep verlangen naar verbinding is, naar gezien worden. Maar hoe echt kun je gezien worden als je jezelf voortdurend door een lens bekijkt?
Misschien is dat de paradox van onze tijd: ze filmt alles om te herinneren wat ze is, maar ze is gaandeweg uit het zicht verloren wie ze was zonder camera.

Scherp verwoord! De reden dat ik haar niet meer volg. Ik wil niet faciliteren dat zij haar kinderen inzet voor verdiensten en dat doe ik wel als ik haar blijf volgen.

Bizar, leeg en stuitend. Deze vrouw heeft hulp nodig bij het inzien van patronen
pi_219421922
Waarom geen vriendinnen of ouders van mies op 5-12? Ja ze is blij voor vriendschap schrijft ze maar Iris is geen oprechte vriendin
pi_219421975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:34 schreef Jenn1806 het volgende:
Och och wat heeft AM haar kinderen toch goed afgericht. Zodra Maarten het vuilnis buiten gaat zetten weten de oudere kinderen dat "het zakmoment" eraan komt en ze moeten gaan zingen. Ze krijgen daarnaast ook de taak om J&L bij de voordeur vandaan te houden. AM kan dat allemaal niet want zij moet het filmen natuurlijk 🙄 Ze klinkt weer alsof zij de Messias is die dat allemaal heeft uitgevonden en nu de drang voelt om iedereen te onderwijzen in haar wijsheden 🤮 Nu al zin in de beelden van de bingo waar de oudere kinderen als afgerichte honden de routine van AM afdraaien. Zorgvuldig gefilmd door AM die zich met uiterste precisie buiten haar gezin positioneert. Gezellig! 🥰
Een echt helemaal exact zo is de hele middag/avond gegaan 😱 Je omschrijft het gewoon precies als hoe het ging 😳🥲🙈
pi_219421979
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Henrike het volgende:
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Dat zou ik niet kunnen.
Dat zou maar zo kunnen, en wellicht alle drukte en hysterie thuis 😟 Arm meisje
pi_219421983
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:52 schreef Tarantelle het volgende:
Maar als Annemarie er vele (😀) DM's over krijgt zal ze het wel weer downgraden vermoed ik (niets aan de hand, geintje, had S zelf om gevraagd enzovoorts).Ik word er echt boos over. Waarom post je dit (ik denk omdat ze het gewoon niet zag).

Ik mag hopen dat Annemarie of Maarten hier wat van zegt, maar ik vrees van niet, want hihihaha Rens is zo leuk en hij is de vriend van de kroonprinses.
En de stiekeme droom van AM, denk ik wel eens.
Moe wordt in ieder geval heel blij en opgewonden als Rens in de buurt is.
Eng mens.
pi_219421992
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:24 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Dit, en wel overduidelijk.
Am is een patiënt met een verslaving.

Wel een hele mooie, rake post trouwens!

[ Bericht 1% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 06-12-2025 07:23:54 ]
pi_219422104
Annemarie had beter gewoon een statief met een live stream neer kunnen zetten. Dan was ze tenminste zelf ook nog onderdeel geweest van haar gezin.
pi_219422149
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:49 schreef Harper het volgende:

[..]
De Geertsen snappen sowieso de bedoeling van een adventskalender niet. Maar dat krijg je met een moeder die elk jaar haar muesli/havermoutkalender in één keer openscheurt.

En wat bazelde AM van de week nou over: voor de hapjes is gezorgd, wij hoeven alleen het bier koud te zeggen.
Niks hapjes. Een klein bordje papat met mayo toen de bingo bijna gedaan was.

Het feestje leek leuk voor de volwassen Geertsen. En Lot en Jet.
Van Guus en de tweeling weet ik niet. Het zag er wat ongemakkelijk uit.
En je vergeet nog het schaaltje pepernoten wat er ‘‘s middags stond.
pi_219422164
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:22 schreef Fiederels het volgende:
Wat een sociale armoe bij de geertsen... het idee van bingo is best leuk hoor, maar je ziet vooral aanstelgedrag, en moeders doet niet eens mee.
Misschien is dat gedrag wel het gevolg van de telefoon die tussen elk contact staat, op die manier ziet je moeder je tenminste heel even...
De rest van het filmpje is 1 grote lot-show, zelfs als ze een ander filmt draait haar camera weg.
En Sam lijkt alleen maar leuk te kunnen doen als er drank in zit.
pi_219422226
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:04 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
En Sam lijkt alleen maar leuk te kunnen doen als er drank in zit.
En als 'ie dingen gratis krijgt (koffie, sinterklaascadeautjes, reisje, kleding).
pi_219422242
AM, ik kijk anoniem en zie dan hoeveel stories er gemaakt zijn en moet er echt op klikken om ze te bekijken. 98 stories... Ik zie staan; het was zo gezellig. Ja vast, zo gezellig een moeder die rond de tafel loopt de hele avond om live verslag voor een zooitje vreemden te doen in 98 stories. Geen haar op mn hoofd die 98 stories van de bingo van de Geertsen gaat bekijken en ik hoop dat die 2 jongste meisjes het leuk hebben gehad maar wat totale armoede daar...
pi_219422255
Toch weer mooi 30k omzet binnengeharkt deze maand, bij AM. Dus netto zeker 10k inclusief een mooie storting in haar pensioenpotje. Dat je dan je eigen Sinterklaasfeest door een schermpje meemaakt zal daar dan bijhoren ofzo…
pi_219422276
Maar ze verdient nu toch niks via Insta? Of is dat terug gedraaid?
pi_219422322
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 07:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
En de stiekeme droom van AM, denk ik wel eens.
Moe wordt in ieder geval heel blij en opgewonden als Rens in de buurt is.
Eng mens.
Ik denk idd dat Rens helemaal het type is van Am. Zij lijkt ook haar verloren jeugd in te willen halen. Dan zou ze Scoutingleider zijn, motorrijden en eizen met een een leuk vriendje die in tuinbroek en hemdje kookt op een studentenkamer.
pi_219422324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie pakjesavond overleefd hebben? Zie ik haar broer erbij zitten? Hoeveel pakjes zou de diva voor zichzelf gekocht hebben
Volgens mij is het inderdaad haar broer. Vorig jaar vierden ze het ook met haar broer. En weer geen ouders. Ik vind het apart.
pi_219422403
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:39 schreef Vingerkeautje het volgende:
Maar ze verdient nu toch niks via Insta? Of is dat terug gedraaid?
Dat gaat niet over haar samenwerkingen natuurlijk. Dat gaat over die ¤0,50 abonnementen die ze heeft.
pi_219422405
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is het inderdaad haar broer. Vorig jaar vierden ze het ook met haar broer. En weer geen ouders. Ik vind het apart.
Ik vind het ook vreemd dat de ouders niet echt meer in beeld lijken te zijn
pi_219422448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het ook vreemd dat de ouders niet echt meer in beeld lijken te zijn
Vreemd niet, verdrietig wel.
pi_219422453
Toppunt van triest bij AM,niet aan tafel zitten en mee doen, ook als speel je niet mee, maar alles filmen, om te huilen.

En als die mensen die op haar reageren met wat leuk dat we mee mochten kijken, moeten is bij zichzelf te raden gaan of ze dit zelf zo zouden doen op hun eigen sinterklaas avond. Dus zelf niet mee doen en iedereen een telefoon op z'n neus zetten. Denk niet dat er veel animo voor is...
pi_219422477
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Precies dat, en als ze zo dol is op haar oma en opa dan nodig je ze er toch bij uit?
pi_219422481
AM gaat ook gewoon lekker door met Lot filmen in bed... Of hadden haar "experts" haar alleen geadviseerd dat dat niet kon als ze sliep? Maar als ze nog net wakker is, is het natuurlijk helemaal prima 😑
Jeetje, wat ontzettend naar en schadelijk vind ik dat toch. Dat kleine meisje dat zich veilig waant in bed met haar knuffel na een drukke Sinterklaas avond. En daar is die telefoon weer die boven haar hoofd zweeft. Niet even lekker rustig napraten met mama maar hoppa, die camera er weer op. Mama hangt weer boven dat bedje te filmen. En dat vind ik al extreem sneu maar dan kijken er dus duizenden vreemde ogen mee via die telefoon. In dat bedje van dat jonge meisje die daar totaaaaal geen weet van heeft.
Ik heb medelijden met al de Geerts kinderen dat ze hierin mee zijn gezogen door hun aandachtsgeile moeder maar het allermeest met Lot.
pi_219422497
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat die familie uit elkaar is gevallen en dat opa en oma en haar broer de enigen zijn die ze echt zien.
pi_219422498
Ik ben gestopt met kijken bij am.
Wat een saaie eentonige filmpjes.Een hoop hysterisch geschreeuw.
AM moet zich eens afvragen of dit de bedoeling is van een gezellig avondje.
Wat zou zij ervan vinden dat iedereen in de ruimte ook continu de telefoon in de hand heeft.
Vreselijk
pi_219422504
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:33 schreef Weerikier het volgende:
AM gaat ook gewoon lekker door met Lot filmen in bed... Of hadden haar "experts" haar alleen geadviseerd dat dat niet kon als ze sliep? Maar als ze nog net wakker is, is het natuurlijk helemaal prima 😑
Jeetje, wat ontzettend naar en schadelijk vind ik dat toch. Dat kleine meisje dat zich veilig waant in bed met haar knuffel na een drukke Sinterklaas avond. En daar is die telefoon weer die boven haar hoofd zweeft. Niet even lekker rustig napraten met mama maar hoppa, die camera er weer op. Mama hangt weer boven dat bedje te filmen. En dat vind ik al extreem sneu maar dan kijken er dus duizenden vreemde ogen mee via die telefoon. In dat bedje van dat jonge meisje die daar totaaaaal geen weet van heeft.
Ik heb medelijden met al de Geerts kinderen dat ze hierin mee zijn gezogen door hun aandachtsgeile moeder maar het allermeest met Lot.
Eens!
pi_219422507
Ik lees hier veel berichten over Annemarie en hoe schadelijk het filmen en delen van haar kinderen wordt gevonden. Maar besef je dat je hieraan bijdraagt door (anoniem) haar stories te kijken? Je houdt het in stand want zolang er kijkers zijn en over haar wordt gesproken, is ze relevant.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219422511
Judith haar zoon, die nooit snoept, is z’n tand verloren door kruidnoten en andere lekkernijen.
En weer iets wat naar het land der fabelen verwezen kan worden.
pi_219422563
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 08:33 schreef Lostit het volgende:
Toch weer mooi 30k omzet binnengeharkt deze maand, bij AM. Dus netto zeker 10k inclusief een mooie storting in haar pensioenpotje. Dat je dan je eigen Sinterklaasfeest door een schermpje meemaakt zal daar dan bijhoren ofzo…
Niet alleen het Sinterklaas feest, gewoon haar hele leven.
Als je wel eens ziet dat ze de autoruit of een spiegel (per ongeluk) filmt, dan zie je dat ze naar haar scherm kijkt en niet over haar telefoon heen.
pi_219422568
Ik verbaas me over de tekst van Am:
Wij organiseren het dus voor ons geen cadeaus.
Wat een lul verhaal.
Triest dat je zoveel volwassen kinderen en aanhang hebt die niet kunnen bedenken dat je wat voor je ouders koopt. Dan gaat er in mijn ogen ook iets in de opvoeding niet goed, erg egoïstisch.
pi_219422570
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
Ik lees hier veel berichten over Annemarie en hoe schadelijk het filmen en delen van haar kinderen wordt gevonden. Maar besef je dat je hieraan bijdraagt door (anoniem) haar stories te kijken? Je houdt het in stand want zolang er kijkers zijn en over haar wordt gesproken, is ze relevant.
Ik dacht anoniem toch niet? Ik kijk via een Belgische site trouwens , die vind ik fijner. Maar daarmee tellen views niet mee. En ik volg absoluut geen een van de hier besproken influencers. Maar verder heb je gelijk hoor! Wij praten erover dus blijven die family influencers relevant. Ik denk wel dat de 1e stap om dit te stoppen bij de bedrijven die ze inhuren om reclame te maken moet liggen. Zolang er nog geld te verdienen valt met kinderen het internet op slingeren gaan die family flu's er nooit mee stoppen.
pi_219422574
De ouders van Debbie zijn volgens mij wel in beeld, kreeg ze laatst geen slowcooker cadeau van haar ouders?
pi_219422575
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet alleen het Sinterklaas feest, gewoon haar hele leven.
Als je wel eens ziet dat ze de autoruit of een spiegel (per ongeluk) filmt, dan zie je dat ze naar haar scherm kijkt en niet over haar telefoon heen.
Triest hoor, ook dat filmpje met Jet. Ga lekker even met dat meisje zitten ipv dat ze tegen de camera praat.
pi_219422582
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De ouders van Debbie zijn volgens mij wel in beeld, kreeg ze laatst geen slowcooker cadeau van haar ouders?
Ja , maar je ziet ze nooit bij elkaar op bezoek
pi_219422584
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat klopt maar geen kerst en geen 5 dec. vieren met je ouders is toch raar? Cadeau kan ook opgestuurd zijn.
pi_219422589
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith haar zoon, die nooit snoept, is z’n tand verloren door kruidnoten en andere lekkernijen.
En weer iets wat naar het land der fabelen verwezen kan worden.
Ja want kinderen van zes wisselen niet🤣
pi_219422601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
Daar heb je absoluut een punt en daar twijfel ik ook weleens over. Anderzijds vind ik het wel goed dat dit soort dingen in de media komen (aandacht voor Annemarie) en besproken worden. En dan hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat de online wereld geen plek is voor jonge kinderen.

Maar het is een lastige balans en je hebt absoluut een punt.

Ik kjk alleen maar anoniem en ergens hoop ik dat influencers hier meelezen en van gedachten veranderen (ik wil mijn rol hier niet groter maken dan het is, maar hoop altijd dat er een discussie kan ontstaan, waarin (met respect) gediscussieerd kan over het wel en wee van je kinderen online zetten).
pi_219422614
Zouden er kinderen van AM zijn die denken 'als ik later kinderen heb, dan ga ik ook op Insta. Dat verdiend lekker veel geld!'? Ik hoop heel erg van niet!
pi_219422616
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat klopt maar geen kerst en geen 5 dec. vieren met je ouders is toch raar? Cadeau kan ook opgestuurd zijn.
Misschien willen ze niet op insta ofzo, ik heb geen idee haha. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een slowcooker cadeau doet (opgestuurd of niet) als je geen contact meer hebt met elkaar.

Je ziet ze idd nooit op beeld
pi_219422676
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:51 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Daar heb je absoluut een punt en daar twijfel ik ook weleens over. Anderzijds vind ik het wel goed dat dit soort dingen in de media komen (aandacht voor Annemarie) en besproken worden. En dan hoop ik dat meer mensen gaan beseffen dat de online wereld geen plek is voor jonge kinderen.

Maar het is een lastige balans en je hebt absoluut een punt.

Ik kjk alleen maar anoniem en ergens hoop ik dat influencers hier meelezen en van gedachten veranderen (ik wil mijn rol hier niet groter maken dan het is, maar hoop altijd dat er een discussie kan ontstaan, waarin (met respect) gediscussieerd kan over het wel en wee van je kinderen online zetten).
Ik kijk ook anoniem. Bij Debbie, trouwen ook.
Ik vind am gewoon niet interessant genoeg om alle filmpjes te bekijken. Het is in mijn ogen niet normaal hoeveel zij filmt. En door dat te beseffen ga ik zelf ook nadenken wat ik wel of niet op fb of insta plaats.
Dat is dus een voordeel. Mijn kinderen zijn al ouder, destijds was niemand er zo mee bezig en dacht er minder over na wat men poste, niet goed dat weet ik.
Ik heb onze dochters ook wel eens in bikini op de foto gezet en gepost, achteraf denk ik daar anders over.
En dat begrijp ik van Am niet. Er word zo duidelijk aangegeven dat het schadelijk is, ze is er al zo vaak op aangesproken. Het is ook niet een keer een filmpje maar bijna 24/7.
Dat ze dat niet beseft kan ik met mijn hoofd niet bij. En deze vrouw heeft zo'n bord voor de kop, als er minder volgers zouden zijn zal ze het ook gewoon blijven doen, niet te stoppen.
pi_219422752
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 09:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien willen ze niet op insta ofzo, ik heb geen idee haha. Maar ik kan me niet voorstellen dat je een slowcooker cadeau doet (opgestuurd of niet) als je geen contact meer hebt met elkaar.

Je ziet ze idd nooit op beeld
Uit mijn omgeving herken ik dit. Daar worden, uit een soort plichtsbesef, ook cadeaus over en weer gestuurd met verjaardagen.
Debbie haar vader kwam ook altijd kaas brengen, liet ze ook regelmatig zien. En wat ik ook vreemd vind is dat ze het ook niet benoemt dat ze naar haar ouders gaan of iets met haar ouders gaan doen.
pi_219422755
DBM: een week zonder droger is voor haar niet te doen. Ze doet net of ze 8kinderen heeft.
Ja een weekje zonder droger is misschien onhandig, maar vind dit rijkelijk overdreven
pi_219422762
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sugardaddy 🫣
Je hebt meegekregen hoeveel zaken ze zelf heeft?
Go hard or go home
pi_219422776
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uit mijn omgeving herken ik dit. Daar worden, uit een soort plichtsbesef, ook cadeaus over en weer gestuurd met verjaardagen.
Debbie haar vader kwam ook altijd kaas brengen, liet ze ook regelmatig zien. En wat ik ook vreemd vind is dat ze het ook niet benoemt dat ze naar haar ouders gaan of iets met haar ouders gaan doen.
Klopt idd van die vader.
Ik zou het gek vinden om cadeaus te blijven sturen, maar missvhien idd neer uut plichtsbesef.

Wat ik wel altijd gek vind is dat alle foto cadeaus alleen voor haar opa&oma zijn. Die mensen kunnen een museum beginnen aan Lether family items 🙈. Daarbij hoor je ook nooit dat het voor haar (schoon) ouders is.
pi_219422777
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:10 schreef Noek het volgende:

[..]
Vast like very veel business
pi_219422779
Bij Am voelt het niet oprecht, het komt heel geforceerd over. Iedereen is opgetrommeld en geïnstrueerd om er een leuke, hysterische bingo van te maken.

Je ziet ook hoe Arte zogenaamd enthousiast gilt en schrikt van zichzelf, de ongemakkelijkheid straalt er vanaf.

Alleen Lot en Jet zijn nog enigszins onwetend, de rest weet dat er geleverd moet worden.
En wederom is iedereen omgekocht.
pi_219422803
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klopt idd van die vader.
Ik zou het gek vinden om cadeaus te blijven sturen, maar missvhien idd neer uut plichtsbesef.

Wat ik wel altijd gek vind is dat alle foto cadeaus alleen voor haar opa&oma zijn. Die mensen kunnen een museum beginnen aan Lether family items 🙈. Daarbij hoor je ook nooit dat het voor haar (schoon) ouders is.
Ze gaan met kerst naar de schoonouders volgens mij.
pi_219422807
Maike laat haar creamy bh zien, helemaal lyrisch erover. Ik zie alleen een bh die niet goed aansluit
pi_219422969
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze gaan met kerst naar de schoonouders volgens mij.
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?
pi_219423092
Het blijft me soms toch verbazen hoe snel en rigoureus AM haar principes heeft laten varen. Ze riep altijd dat de kinderen met Sint 3 cadeaus kregen, en dat was dan iets functioneels, iets lekkers en iets leuks ofzo (?), liefst tweedehands. En daar was ze heeeeel stellig in.
Van de week zei ze ook nog dat ze voor jet en lot drie cadeaus in de zak had en dat dat genoeg was, dat “het niet om de cadeaus draaide”. Bijna als opscheppen hoe bescheiden hun pakjesavond is.

Maar dan zie je die bingo en de enorme cadeaus die jet en lot kregen; dat strookt toch niet met elkaar. Ja me dunkt dat je kunt koketteren dat je zo “bescheiden” pakjesavond hebt met “maar” 3 cadeaus in de zak per kind, maar als je daarnaast een hysterische bingo doet waar ze voor een godsvermogen aan meuk winnen dan moet je je verhaal echt even aanpassen hoor

(Nog los van het feit dat het daar elke week pakjesavond is met de bizarre diarree aan plastic troep speelgoed die daar altijd binnenkomt)
pi_219423096
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:42 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben niet zo'n volger maar er staat mij ook bij dat ze zei "dit jaar mijn schoonouders, volgend jaar mijn ouders". Was haar vader niet onlangs bij haar om puzzels te brengen, die ze op Vinted ging verkopen?
Nee dat waren opa en oma (die van haarzelf)
pi_219423166
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
pi_219423268
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:18 schreef Tarantelle het volgende:
Judith Noordzij: leuk hoor, zo'n bankje en stoelen van H&H aan de eettafel. Maar met jonge kinderen zou ik er nooit voor kiezen (misschien had ik slordige eters, maar ik had er niet aan moeten denken vroeger).
Afgezien daarvan is echt iedere storie bij haar met een linkje. Alles is een samenwerking.
Ik ben haar gaan volgen toen ik zag dat zij bestie was van Jaimy maar ik vind haar toch wel een reclameblok hoor. Dat is iedere influencer dat weet ik. Zelfde als Saskia Weerstand, ook alles met n tag
pi_219423277
Sanne heeft weer truien besteld voor M, want in de sale. Toch weer ¤ 50,-

Zou het jochie echt niks meer hebben in zijn maat? Of is ze koopziek en opent ze voor tzt een huis wel weer een tikkie?

(Retorische vraag 😁)
pi_219423320
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Afgezien daarvan is echt iedere storie bij haar met een linkje. Alles is een samenwerking.
Ik ben haar gaan volgen toen ik zag dat zij bestie was van Jaimy maar ik vind haar toch wel een reclameblok hoor. Dat is iedere influencer dat weet ik. Zelfde als Saskia Weerstand, ook alles met n tag
Klopt, ik kijk een paar keer per jaar en dan ben ik ook meteen weer genezen (en vaak ook blij dat ik gewoon zelf betaal en werk voor mijn spullen, ik heb altijd het idee dat mijn lol en voldoening daardoor toch groter is).

Nog afgezien van het feit dat de (vele) dames uiteraard nooit transparant zijn over samenwerkingen.
pi_219423427
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zou het jochie echt niks meer hebben in zijn maat? Of is ze koopziek en opent ze voor tzt een huis wel weer een tikkie?

(Retorische vraag 😁)
En dure sokken. Terwijl haar favo winkel Hema afgelopen week een leuke aktie had. Maar ja, ziek he. Ze filmt zichzelf nog even charmant zodat we dat niet vergeten
pi_219423804
Ik blijf mij ook verbazen om alles rondom AM. Wij hadden gisteren pakjesavond en mijn zoon van 14 zei toen ik even een filmpje maakte: 'En nu de telefoon weer weg!' Nou en die zit echt wel regelmatig vastgekleefd aan zijn telefoon maar hij wil bij zoiets gewoon dat iedereen geniet, zonder schermpjes.
En die comments op de reel van AM... Iemand die ongerust was of dat Takkie wel bij Lot terecht zou komen. Mijn god, alsof de Geertsen familie of vrienden van diegene zijn. Al zullen veel volgers dat zo wel voelen. Dat zo'n moeke allemaal stories aan haar man laat zien en erover verteld. De mijne zou in zo'n geval echt denken: Couldn't care less 😂
pi_219423871
quote:

[..]
Denk dat ze idd David niet nodig heeft, en hij haar niet wat geld betreft.
pi_219423901
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vast like very veel business
Iedereen kan veel over haar zeggen of vinden. Ze is een mega harde werker, heeft meerdere goedlopende restaurants en prachtige huizen.
  zaterdag 6 december 2025 @ 12:48:48 #273
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219424205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

(Retorische vraag 😁)
Een paar weken geleden vertelde ze nog dat ze bijna alles tweedehands koopt, ook kleding voor M. Dat vond ik toen al twijfelachtig. En nu koopt ze ineens sweaters van 20/30 euro per stuk.
pi_219424227
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:42 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dat was haar opa
pi_219424253
quote:

[..]
Dit was ook niet serieus bedoeld 🫣
pi_219424271
Hoe vaak gaat AM nog vragen aan de kinderen of ze er blij mee zijn? Ze heeft 24/7 bevestiging nodig van alles en iedereen en de idiote reacties van die volgmoekes bewijzen keer op keer dat haar doelgroep niet al te snugger is.
pi_219424321
Heftige nacht geweest voor Maarten 🫣 hij is er zelfs van door zijn rug gegaan 😆
pi_219424330
Wat kletst AM weer onzin over die hapjes en dat ze daardoor dingen gemist heeft van de avond? Ze heeft de hele via haar telefoon meegemaakt
pi_219424352
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM weer onzin over die hapjes en dat ze daardoor dingen gemist heeft van de avond? Ze heeft de hele via haar telefoon meegemaakt
Ik dacht precies hetzelfde. Door een paar keer de tuin in te lopen voor de frituur mis je van alles. Maar de hele avond een telefoon voor je bakkes is geen probleem. Het is niet alleen het filmen natuurlijk, alles moet dan nog gepost worden, tekstje erbij. Ze heeft gewoon de hele avond op dr telefoon gezeten, die kinderen tekenen niet voor niets mama met een telefoon in d'r handen als een tekening maken op school. Ze kennen haar niet anders.
pi_219424379
Sanneke komt ook weer even klagen hoor 🤦♀
pi_219424384
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:54 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe vaak gaat AM nog vragen aan de kinderen of ze er blij mee zijn? Ze heeft 24/7 bevestiging nodig van alles en iedereen en de idiote reacties van die volgmoekes bewijzen keer op keer dat haar doelgroep niet al te snugger is.
Zou het daarom ook zijn dat er voor de nog gelovigen maar 3 cadeautjes in de zak zitten. Dat komt namelijk van Sinterklaas.
De leukste, grootste, duurste cadeaus kun je "winnen" bij de bingo. Daarvan is duidelijk dat AM ze zelf heeft gekocht binnengebracht/gesponsord gekregen. Dat maakt ze in de week ervoor maar al te graag vaak duidelijk aan haar kinderen werknemers.
Als het van Sinterklaas komt zou AM geen credits krijgen.
pi_219424398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ook: er is 1 quiz master en 1 iemand die de groep in de gaten houdt (en dus kan zien waar hulp nodig is) alles filmt.
Werkelijk? Ze beweert altijd dat de oudste(n) op de jongste(n) letten. Lot en Jet winnen sowieso dus wie heeft er hulp nodig met bingo?
Echt hoor, wat maakt ze er weer een poppenkast van.
Gelukkig kunnen we haar vragen stellen over de bingo. Zo´n ingewikkeld spel! :Y
pi_219424424
Ooh ik had die story over die frituur snacks niet goed gezien nog. Wat een giller! Ze verloor het overzicht want moest naar de frituur lopen 🤣
En ook, er is een quizmaster en 1 iemand " die de groep in de gaten houdt" doe ff normaal mens! De groep in de gaten houden! Alsof ze met een stel meervoudig zwaar gehandicapten op pad gaat in de binnenstad van Amsterdam. Ze zitten met 8 volwassen, 3 pubers en wel geteld 2 jonge kinderen thuis in de woonkamer te bingooen. Maar goed in de gaten houden die groep hoor, raak het overzicht niet kwijt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 06-12-2025 14:02:50 (Type fout) ]
pi_219424452
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:13 schreef Weerikier het volgende:
Ooh ik had die story over die frituur snacks niet goed gezien nog. Wat een giller! Ze verloor het overzicht want moest naar de frituur lopen 🤣
En ook, er is een quizmaster en 1 iemand " die groep in de gaten houdt" die ff normaal mens! De groep in de gaten houden! Alsof ze met een stel meervoudig zwaar gehandicapten op pad gaat in de binnenstad van Amsterdam. Ze zitten met 8 volwassen, 3 pubers en wel geteld 2 jonge kinderen thuis in de woonkamer te bingooen. Maar goed in de gaten houden die groep hoor, raak het overzicht niet kwijt!
Ik denk niet dat AM degene was die naar de frituur liep.. Echt die opmerking dat ze het overzicht niet kwijt wil raken, bizar joh dat je zo vast zit in je controledrang.
pi_219424490
Echt bizar dit.

Ik ben ook wel benieuwd of S en S inmiddels Insta mogen. Een jaar of twee jaar geleden nog niet. Die zouden zich toch lam schrikken als ze zichzelf en het gezin de hele dag zien en pas echt beseffen dat iedereen al die tijd had kunnen mee kijken.

Ze zegt nl wel dat de kinderen toestemming geven maar daar geloof ik nix van, van de jongste vier. Lot zei een keer.. geen foto’s maken! Dus die weet niet eens dat er gefilmd wordt.
pi_219424512
“Ik help Maarten even met opruimen “
😂😂😂😂

Ik zeg wel eens voor de grap tegen m’n man: ik heb de vaatwasser voor je leeggehaald hoor. Hoef jij dat niet meer te doen”😂😂

Als je samen het huishouden runt doe je dat toch gewoon en “help je niet je partner mee”, toch? Klinkt wel mooi overigens, waar de ander je voor kan bedanken 😂
pi_219424557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zij is echt gezellig.
pi_219424581
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij is echt gezellig.
Zonnetje in huis
pi_219424590
Nou zeg dat, samen opruimen is toch heel normaal. En zeker als je man door zijn rug is gegaan, dan hoeft hij toch even niks te doen. Althans, bij mij thuis.
pi_219424623
quote:
Haar bijdrage aan de maatschappij.
pi_219424627
JvP had een Sint speurtocht . Georganiseerd door Koen ?? Kindjes bollen tactisch buiten beeld gehouden maar ik gok dat zij dit samen deden
pi_219424637
Dat Jet zo'n spanning ervaart of er iets in de zak zit voor haar komt toch gewoon door die bingo? AM blaat al weken dat het "zakmoment" alleen voor kleine kinderen is.
pi_219424640
Wie ook even lekker los ging en flink met euro’s gesmeten heeft is mamabloggersuus. Niet. Normaal. Hoeveel die kinderen daar krijgen.
pi_219424689
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:48 schreef Danielle_ het volgende:
Wie ook even lekker los ging en flink met euro’s gesmeten heeft is mamabloggersuus. Niet. Normaal. Hoeveel die kinderen daar krijgen.
Bij Kyra ook altijd
pi_219424690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
JvP had een Sint speurtocht . Georganiseerd door Koen ?? Kindjes bollen tactisch buiten beeld gehouden maar ik gok dat zij dit samen deden
👀 zou het
pi_219424708
[quote]1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM: een week zonder droger is voor haar niet te doen. Ze doet net of ze 8kinderen heeft.
Ja een weekje zonder droger is misschien onhandig, maar vind dit rijkelijk overdreven

Dan stopt ze denk alles in dat ding. Hier staat hij hooguit 1 x per week aan.
pi_219424840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:45 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
🤣
pi_219424905
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bij Kyra ook altijd
Dat is Kyra's bijdrage aan de maatschappij 😂
pi_219424908
Bob van Judith kreeg nerf en dat heeft Judith terug gebracht naar school 😲 Ik had dat echt niet gedaan, zo’n nerf pistool is snel genoeg weer vergeten of is ineens kwijt 😉 terug geven had ik niet gedaan. Hij krijgt een kadootje van sinterklaas en moeders brengt het terug en krijgt een ander kadootje terug, zo raar.
pi_219424989
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith kreeg nerf en dat heeft Judith terug gebracht naar school 😲 Ik had dat echt niet gedaan, zo’n nerf pistool is snel genoeg weer vergeten of is ineens kwijt 😉 terug geven had ik niet gedaan. Hij krijgt een kadootje van sinterklaas en moeders brengt het terug en krijgt een ander kadootje terug, zo raar.
Vreemde gedachtengang heeft zij
pi_219425007
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef IlseMarije het volgende:
Ik begrijp dit echt niet. Mijn zoon bouwde met drie jaar zelf zijn "pieuw pieuw" uit Duplo. Moet je dat dan ook gaan verbieden?

Ik wens Judith succes met de Switch. Dat wordt dan alle spellen checken vooraf. En kinderfeestjes met paintball en lasergamen gaan dan ook niet mogen? En vechtsporten ook niet?

Natuurlijk is opvoeding een kwestie van iets met pick hour batlles, maar deze battle had ze beter kunnen negeren. Dit is echt zeuren om het zeuren, sowieso hoe bedenk je het om zoiets terug naar school te brengen? Misschien moet ze maar in de ouderraad gaan. Mag je meedenken over cadeautjes waar niemand aanstoot aan neemt. Ik wens haar veel succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')