abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219413284
Dat gemompel bij Sanneke en dan sinds kort die ondertiteling erbij. Ze zijn al niet te verstaan en die ondertiteling maakt het niet beter. Vinden ze het gek dat ze er commentaar op krijgen.
pi_219413537
Ik word een beetje onpasselijk soms van AM , hoe zij dingen beschrijft. Krijg ik zo'n viezig gevoel van op een of andere manier. Zoals met Sinterklaas; het zakmoment komt eraan. Maar ook met die muesli; met poepgarantie. Gatverdamme! Ik moet nu altijd aan stront denken als ik haar die muesli weer zie aanprijzen. Ik vind dat geen reclame.
En nu dat gedoe met die beugel, jasses bah! Hou voor je die vieze details.
pi_219413614
Och och wat heeft AM haar kinderen toch goed afgericht. Zodra Maarten het vuilnis buiten gaat zetten weten de oudere kinderen dat "het zakmoment" eraan komt en ze moeten gaan zingen. Ze krijgen daarnaast ook de taak om J&L bij de voordeur vandaan te houden. AM kan dat allemaal niet want zij moet het filmen natuurlijk 🙄 Ze klinkt weer alsof zij de Messias is die dat allemaal heeft uitgevonden en nu de drang voelt om iedereen te onderwijzen in haar wijsheden 🤮 Nu al zin in de beelden van de bingo waar de oudere kinderen als afgerichte honden de routine van AM afdraaien. Zorgvuldig gefilmd door AM die zich met uiterste precisie buiten haar gezin positioneert. Gezellig! 🥰
pi_219413680
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
pi_219413715
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
Wat denk je? Omdat junk AM dan instort.
pi_219413718
Ik dacht hetzelfde bij “zakmoment” :r

Ze gaat dus toch met Sam naar Noorwegen. Ik vond het al opvallend dat ze zei dat ze deze maand “maar twee weken moest” voor ze offline ging.
Maar hij ging liever met zijn vader. Waarom dat niet respecteren en je man en zoon een reis samen gunnen?
Ik vind het erg egoïstisch.
pi_219413783
quote:
Haar wil is wet!!! Draak!
pi_219413888
Ik vind het oprecht sneu voor Maarten dat AM alle herinneringen met de kinderen opeist. Naar IJsland, naar Noorwegen. Ik snap niet waarom Maarten niet mee mag.
pi_219413904
quote:
Dat mag niet van vrouw Geerts, want ZIJ gaat met ieder kind een reis maken.

En Maarten vindt het blijkbaar allemaal goed.

Triest gedoe..
pi_219413916
Jaa free Maarten!

Die arme man, moeders verdiend het geld dus hij heeft nix in te brengen zeker.. hij ziet alle reisjes aan zn neus voorbij gaan! Enige wat ie mag is stofzuigen en schoonmaken op zn thuisdag en werken, oh ja en naar de school van G voor gesprekken.
pi_219413934
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Flipflop12 het volgende:
Jaa free Maarten!

Die arme man, moeders verdiend het geld dus hij heeft nix in te brengen zeker.. hij ziet alle reisjes aan zn neus voorbij gaan! Enige wat ie mag is stofzuigen en schoonmaken op zn thuisdag en werken, oh ja en naar de school van G voor gesprekken.
Terwijl hij meer dan 20 jaar het gezin onderhield...
pi_219414098
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Mama brengt de meisjes naar school, dat begrijp ik.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Zou het kunnen dat Jayda ziek is van spanning voor Sinterklaas op school?.
pi_219414101
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik vind het oprecht sneu voor Maarten dat AM alle herinneringen met de kinderen opeist. Naar IJsland, naar Noorwegen. Ik snap niet waarom Maarten niet mee mag.
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷‍♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
pi_219414123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:38 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zag net de surprise van het zoontje van Kim Kotter op insta. Ik weet niet hoe oud dat zoontje is, maar deze is echt heel erg mooi, maar eigenlijk vind ik het dan te mooi om als kind zelf gemaakt te hebben. Hij zal vast geholpen hebben hoor. Ik vind het jammer wanneer je bijna niet meer kunt zien dat het een kinder surprise is (niet te verwarren met het chocolade ei).
Die is van Muck de oudste, heeft hij samen met de oppas opa gemaakt.
Volgens mij is Muck 9 jaar
pi_219414143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Henrike het volgende:
Ach die Jayda,
Ziek thuis.
Mama brengt de meisjes naar school, dat begrijp ik.
Maar dat je daarna de bieb induikt terwijl je kind ziek op de bank alleen thuis is( 8 is ze?)
Dat zou ik niet kunnen.
Zou het kunnen dat Jayda ziek is van spanning voor Sinterklaas op school?.
Denk eigenlijk wel lekker even rust voor jayda...
pi_219414157
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
pi_219414160
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
pi_219414181
Huh dat antwoord van AM is toch helemaal geen antwoord op de vraag?

Vraag: Waarom gaat hij niet met Maarten?
Antwoord: mijn aanbod is beter en Maarten blijft huis met de kinderen.

Dit lijkt op het BOOS interview: geen antwoord geven op de vraag maar er vaag omheen draaien.
pi_219414191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Denk eigenlijk wel lekker even rust voor jayda...
Ja aan de ene kant is dat wel zo, maar ik zat niet lekker rustig bij de bieb als ik wist dat mijn kind zo ziek in huis ligt
pi_219414224
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:03 schreef ZombieQueen het volgende:
Inderdaad en laatst ook het weekend naar Schiermonnikoog, paardrijden op het strand met Juul, Guus en de tweeling. AM schreef toen al "dat Maarten het jammer vond dat ie niet mee mocht". Wie betaalt, die bepaalt 🙄.
pi_219414226
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:06 schreef Flipflop12 het volgende:
Jaa free Maarten!

Echt bizar. Het enige voordeel is dat hij dan even niet gefilmd wordt.
pi_219414244
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷‍♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
Reclame kan toch ook zonder de CEO. Dat MG zelf een paar foto's en een AI verhaal typt. Maar dat gaat echt niet gebeuren want dan moet zij helemaal alleen Hetgrotegezin draaiende houden. We weten allemaal dat koken en de was wegbrengen precies op hetzelfde tijdstip moet gebeuren, dus daarvoor moet je met zijn tweeën zijn.
pi_219414266
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Terwijl hij meer dan 20 jaar het gezin onderhield...
AM kennende zal ie dat nog steeds doen en dat zij haar inkomsten gebruikt voor "vakantie's met de kinderen en Sinterklaas bingo voor de kinderen". Dus hij krijgt wat zij hem geeft en dat is, wat ik kan zien, vrij weinig.
pi_219414275
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef Jenn1806 het volgende:
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
Ik denk eigenlijk dat ze niet online zal zijn tijdens de reis. Net als tijdens de cruise, ook geregeld door Madelon. Blijkbaar is vooraf en erna een paar keer noemen genoeg.
pi_219414338
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja aan de ene kant is dat wel zo, maar ik zat niet lekker rustig bij de bieb als ik wist dat mijn kind zo ziek in huis ligt
99.9 van de de dingen die deze moeder doet zou ik nooit overwegen.. dus met dit in gedachte en gezien de omstandigheden is jayda beter alleen thuis dan met haar moeder en broertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')