abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219411717
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219411789
Wat een armoe bij HVK.. En dan die reacties onder haar post. Dat ze zo'n goede moeder is en het gezellig is daar 🫣 Weet niet welke stories die mensen hebben gezien. Het is een en al bende, ruzie en verwaarlozing. Het is gewoon triest, zij lijkt echt van geen enkel aspect van het moederschap te genieten. Misschien alleen de zwangerschap en borstvoeding geven maar daar trekt ze weer verkeerde aandacht mee 😅
pi_219411817
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:09 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een armoe bij HVK.. En dan die reacties onder haar post. Dat ze zo'n goede moeder is en het gezellig is daar 🫣 Weet niet welke stories die mensen hebben gezien. Het is een en al bende, ruzie en verwaarlozing. Het is gewoon triest, zij lijkt echt van geen enkel aspect van het moederschap te genieten. Misschien alleen de zwangerschap en borstvoeding geven maar daar trekt ze weer verkeerde aandacht mee 😅
En dan zegt er 1: wat ben je toch een goede mama..
Jayda doodziek, nou dan stel je het toch uit?
Ach het gezellige avondje was in 1 minuut voorbij.
pi_219411934
Ik verbaas mij sowieso over de hele sinterklaas tijd en pakjesavonden bij de fluflu's en de rest van Instagram/TikTok. Wat een heisa en bergen cadeautjes. Zag zelfs op TikTok dat kinderen een trampoline als schoencadeau kregen. Gewoon zo'n hele grote voor in de tuin. Schoen zetten mag blijkbaar bij sommige ook elke dag. Komen wij aan met 2x totaal schoentje zetten en 4 cadeaus op pakjesavond...
pi_219411974
Ik snap wel dat personeel managen niet Michelle haar ding is, zij vindt meteen iedereen de liefste en je bent een nieuwe bestie.
Ik zou binnen een week weer weg zijn denk ik🙈
pi_219411987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:31 schreef Mamavan1meisje het volgende:
Ik verbaas mij sowieso over de hele sinterklaas tijd en pakjesavonden bij de fluflu's en de rest van Instagram/TikTok. Wat een heisa en bergen cadeautjes. Zag zelfs op TikTok dat kinderen een trampoline als schoencadeau kregen. Gewoon zo'n hele grote voor in de tuin. Schoen zetten mag blijkbaar bij sommige ook elke dag. Komen wij aan met 2x totaal schoentje zetten en 4 cadeaus op pakjesavond...
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.
pi_219412028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar echt, wij vieren niet echt Sinterklaas. Ze krijgen morgen een gezamelijk cadeau, maar da's meer omdat ze dan maandag ook iets te vertellen hebben op school (ja slecht I know), dus wij zijn ook geen graadmeter. Maar ik sta soms echt versteld van de hoeveelheid cadeaus en de enorme cadeaus.
Ja ik ook, en dat schoen zetten, hier mochten ze destijds de schoen zetten in de weekenden na de intocht, keer of 3.
Het lijkt alsof de fluflus willen laten zien wat ze kunnen, tegen elkaar op.
En vaak ook zulke dure cadeaus.
pi_219412084
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 22:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Beide kinderen vinden hier Sint en de Pieten eng dus ik heb gewoon verteld dat het verklede mensen zijn.
Schoen zetten willen ze niet en de intocht wilden ze ook echt niet naartoe🤣
Hier krijgen ze wel een paar cadeautjes ‘omdat het hoort’ maar wij doen er ook weinig mee.
pi_219412186
Ik vind sinterklaas juist een uitstekend moment om mijn kinderen eens flink te verwennen.
Hier dus ook altijd veel cadeautjes (waaronder ook nuttige). Pas nu ze ouder worden, wordt het minder.
Ik zet het echter niet op Insta ;)
pi_219412212
M'n hart breekt echt bij het zien van die stories van hvk.. Ik hoop zo erg dat ze wél reageert en praat wanneer ze niet aan het filmen is....
pi_219412237
Blijkbaar is Deeeeevid van Iris Zeilstra 19 jaar ouder
pi_219412286
quote:
88s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:10 schreef Harper het volgende:
Ik vind sinterklaas juist een uitstekend moment om mijn kinderen eens flink te verwennen.
Hier dus ook altijd veel cadeautjes (waaronder ook nuttige). Pas nu ze ouder worden, wordt het minder.
Ik zet het echter niet op Insta ;)
Idem.. ik pak wel uit maar geen extreme dingen.. iedere zaterdag en woensdag schoen zetten en op papa's verjaardag extra als het niet op woensdag of zaterdag valt (vinden we leuk en max 3 euro in de schoen en op mijn mans verjaardag krijgen ze iets groters)
Pakjesavond is een grote berg met kleine pakjes die we om en om open maken met af en toe een speel en snack pauze 👍 geen spel computers of laptops... gewoon leuke dingen waar ze blij van worden (en wij als ouders dus ook)

Kerst vieren we minder groot dat is vooral eten en spelletjes spelen
pi_219412291
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:28 schreef slowie het volgende:
Sugardaddy 🫣
pi_219412485
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:19 schreef slowie het volgende:
M'n hart breekt echt bij het zien van die stories van hvk.. Ik hoop zo erg dat ze wél reageert en praat wanneer ze niet aan het filmen is....
Eerlijk gezegd verwacht ik daar ook niet al teveel van.
pi_219412770
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 23:28 schreef slowie het volgende:
Viel mij ook nu pas op.
pi_219412992
AM heeft het al twee avonden te druk om haar dag af te sluiten? Zou dat niet lukken met haar beugel? Wat zullen de volgmoekes slecht slapen (en berichten sturen, goed voor de engagement).
pi_219413015
Ik vind het toch wonderlijk dat Debbie opleeft door die poppetjes. Betere therapie dan dat is er voor haar niet.
pi_219413041
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 07:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vind het toch wonderlijk dat Debbie opleeft door die poppetjes. Betere therapie dan dat is er voor haar niet.
Ze komt er zelfs vroeg voor uit bed
pi_219413047
Bij hvk heeft Jayda het flink te pakken, ze kan niet tegen licht en geluid: en wat zien we in het filmpje: een tv die hard aan staat, veel flitsende beelden en kinderen die lawaai speelgoed aan zetten.
Snap ijk dit niet of zij niet?
pi_219413143
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
Bij hvk heeft Jayda het flink te pakken, ze kan niet tegen licht en geluid: en wat zien we in het filmpje: een tv die hard aan staat, veel flitsende beelden en kinderen die lawaai speelgoed aan zetten.
Snap ijk dit niet of zij niet?
Ze is gewoon echt simpel volgens mij
pi_219413147
Ik zou Jayda bijna ophalen voor een rustig weekendje bij mij. Arm meisje.
pi_219413171
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:29 schreef Miepje77 het volgende:
Ik denk dat je haar nog mee krijgt ook 😓
pi_219413178
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:29 schreef Miepje77 het volgende:
Maar echt hè, wat een chaos en herrie daar. Ik keek net de beelden van de Sinterklaas avond nog keer.
Het is eigenlijk te triest voor woorden, het grijpen zoveel je grijpen kunt, schreeuwen, uit elkaars handen trekken.
Dat kan toch ook wel anders?
Wat geef je ze dan mee in de opvoeding? Leer wachten en geef even aandacht aan een kado wat wordt uitgepakt.
Dat ze de moeite nog heeft genomen om het in te pakken, ze had er zelfs een vuilniszak om,leg het in een leuke mand.
pi_219413185
Ik zag net de surprise van het zoontje van Kim Kotter op insta. Ik weet niet hoe oud dat zoontje is, maar deze is echt heel erg mooi, maar eigenlijk vind ik het dan te mooi om als kind zelf gemaakt te hebben. Hij zal vast geholpen hebben hoor. Ik vind het jammer wanneer je bijna niet meer kunt zien dat het een kinder surprise is (niet te verwarren met het chocolade ei).
pi_219413252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 08:35 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Ik denk dat je haar nog mee krijgt ook 😓
Dit... zoveel rode vlaggen daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')