Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze zouden ook beide met Sam kunnen gaan. Jim en Julia kunnen dan toch oppassen?
Nou, dit dus en "een slotje erop" 🤗 (is dat nog een gezegde óf ben ik nu hopeloos ouderwets ✌️?).quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.
Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.
#wantdelievememsenzijnmetmeet
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoequote:Op vrijdag 5 december 2025 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een complete nonsens zit Annemarie uit te kramen. Sam wil liever met zijn vader, maar hij moet met zijn moeder. En Jennifer er weer bijhalen wordt nu wel heel ongemakkelijk. Nou ja, ik ben het volledig met jullie eens. Wat een bizar gedrag weer (niet dat ze met een kind op vakantie gaat, maar alle redeneringen er omheen).
En is Annemarie er nu serieus nog boos om dat Maarten kennelijk 8 of 9 jaar geleden naar Australië ging? Newsflash: als ze voor minder kinderen had gekozen had ze al enige tijd kunnen gaan en staan waar ze wilde. Had ze desnoods een half jaar solo kunnen backpacken.
Ja, toch raar dat mensen dat niet vragen als je met een jonge baby met borstvoeding zit. Echt vreemd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoe(hoog calimero gehalte hier).
Nee, want Maarten ging voor zijn werk. Als zijn werk had gezegd dat ze liever wilde dat AM was gegaan, had ze dat vast gedaan. En ik geloof best dat mensen die zakenreizen maken tussendoor ook toeristen dingen gaan doen, je bent er dan toch.
Hier zijn sint en piet vd week al op school geweest.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
Sneu dat Sam eigenlijk gedwongen word om met AM te gaan ipv met Maartjequote:Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer overquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:
Toch knap dat Debbie hulp heeft in de huishouding, hulp heeft met de kinderen , in huis nergens energie voor heeft .Maar zodra het elfjes tijd is fröbelt ze hele waslijnen en teiltjes sop in elkaar. Misschien moet ze eens bij die elfjes in de leer.
Wel goed poetsen daarna zodat er niks achter de haakjes blijft hangen 🤢quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef Johanna38 het volgende:
Misschien mag de beugel vanavond wel weer even uit!!!🍆👄🥳🥳🥳🥳
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef Geertje_G het volgende:
Maar eh, Maarten zal toch wel toegang hebben tot zijn bankrekening? Lijkt me dat hij best een tripje kan boeken als hij dat écht wil.
Dit tripje is gewoon een moeten, en daarom met AM. Zal ze geen cent voor betaald hebben lijkt me.
Vandaar dat de wc vloer daar limoncello lijktquote:Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
Dode mensen kunnen zich niet meer verweren, of vertellen hoe het écht zat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |