abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219415173
Wat een complete nonsens zit Annemarie uit te kramen. Sam wil liever met zijn vader, maar hij moet met zijn moeder. En Jennifer er weer bijhalen wordt nu wel heel ongemakkelijk. Nou ja, ik ben het volledig met jullie eens. Wat een bizar gedrag weer (niet dat ze met een kind op vakantie gaat, maar alle redeneringen er omheen).

En is Annemarie er nu serieus nog boos om dat Maarten kennelijk 8 of 9 jaar geleden naar Australië ging? Newsflash: als ze voor minder kinderen had gekozen had ze al enige tijd kunnen gaan en staan waar ze wilde. Had ze desnoods een half jaar solo kunnen backpacken.
pi_219415211
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze zouden ook beide met Sam kunnen gaan. Jim en Julia kunnen dan toch oppassen?
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.
pi_219415325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Natuurlijk kan dat, maar Sam moet wel even goed weten dat dit aanbod van zijn moeder komt. Ze kan de reis ook aam Sam en zijn vriendin kunnen geven. Maar ik kan Annemarie niet zo vaak betrappen op iets zonder voorwaarden voor een ander doen of iets schenken. Ik de k dat dat niet zo in haar zit.
Nou, dit dus en "een slotje erop" 🤗 (is dat nog een gezegde óf ben ik nu hopeloos ouderwets ✌️?).

AM wordt in mijn ogen steeds meer rancuneuzerder (...). Pfff, laten we het vooral niet opnemen voor haar man. Wel grappig om te zien, dat er genoeg volgers zijn die dit doen, terwijl AM alleen maar complimentjes had verwacht na haar narcistische egoïstische verkoopverhaaltjes over zichzelf en haar reisadviseur.
pi_219415403
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.

#wantdelievememsenzijnmetmeet
Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.
Ik weet dat dit soort reizen aardig aan de prijs zijn, maar dit is wel heel gehaast.
pi_219415411
AM kan sneren naar haar volgers wat ze wil maar ze.snapt.het.punt.gewoon.niet. Sam wil met zijn vader en zij koopt hem om zodat hij met haar gaat. Hoeveel reisjes heeft Maarten nou helemaal gemaakt met zijn werk? Kan me 1x Engeland herinneren. Dat zij dat durft te vergelijken met haar snoepreisjes is gewoon te dom voor woorden. Maar AM gelooft in wat AM verkondigd.
pi_219415412
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:21 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een complete nonsens zit Annemarie uit te kramen. Sam wil liever met zijn vader, maar hij moet met zijn moeder. En Jennifer er weer bijhalen wordt nu wel heel ongemakkelijk. Nou ja, ik ben het volledig met jullie eens. Wat een bizar gedrag weer (niet dat ze met een kind op vakantie gaat, maar alle redeneringen er omheen).

En is Annemarie er nu serieus nog boos om dat Maarten kennelijk 8 of 9 jaar geleden naar Australië ging? Newsflash: als ze voor minder kinderen had gekozen had ze al enige tijd kunnen gaan en staan waar ze wilde. Had ze desnoods een half jaar solo kunnen backpacken.
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoe :'( (hoog calimero gehalte hier).
Nee, want Maarten ging voor zijn werk. Als zijn werk had gezegd dat ze liever wilde dat AM was gegaan, had ze dat vast gedaan. En ik geloof best dat mensen die zakenreizen maken tussendoor ook toeristen dingen gaan doen, je bent er dan toch.
pi_219415413
Wisten jullie trouwens al dat Madelon een reisagent is die reizen organiseert?
8)7
pi_219415432
AM is zo doorzichtig. Lekker de knuppel in het hoenderhok gooien door te zeggen dat Sam liever met Maarten zou gaan. Dan kan ze weer 15 stories vullen en lekker veel dm's ontvangen. En nog even zeggen dat ze misschien wel naar Korea gaat met Saar/Suus en modeshow met Jet in Milaan als iemand kritisch reageert dat ze haar kinderen uitbuit voor geld. Nou, fantastisch hoor! Ik zou nog niet voor 10 miljoen de hele dag door mn moeder gefilmd willen worden en tentoongesteld worden aan vreemden.

En dan zo; nu is het klaar, volgende onderwerp. Haar engagement is binnen voor deze ochtend, iedereen bekken dicht.
AM is echt door de centjes verblind.
pi_219415440
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En niemand heeft toen aan haar gevraagd of zij er niet even tussenuit wilde, boe-hoe :'( (hoog calimero gehalte hier).
Nee, want Maarten ging voor zijn werk. Als zijn werk had gezegd dat ze liever wilde dat AM was gegaan, had ze dat vast gedaan. En ik geloof best dat mensen die zakenreizen maken tussendoor ook toeristen dingen gaan doen, je bent er dan toch.
Ja, toch raar dat mensen dat niet vragen als je met een jonge baby met borstvoeding zit. Echt vreemd.
pi_219415474
Kijk, in de basis vind ik het prima als je met je kinderen een reis maakt (mits ze willen). Maar bij Annemarie lijkt het soort excuus te zijn voor het geld verdienen aan haar gezin. Zo van kijk, niet zeuren, mijn kinderen mogen op vakantie.
Dat vind ik het ongemakkelijke erbij. Dat het dan ook nog een samenwerking is maakt het nog ongemakkelijker en onoprechter. Ik vind de reis bizar kort: als je gaat, ga dan ook goed. Nu is het vooral haasten, net als bij de boekhandel"momenten" (om maar in de woorden van Annemarie te blijven).
pi_219415583
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
Hier zijn sint en piet vd week al op school geweest.
pi_219415612
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 09:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ze wil met ieder kind een reis maken, Sam wilde liever met zijn vader, maar toch gaat AM met hem. Waarom gaat ie dan niet gewoon met zijn vader?
Sneu dat Sam eigenlijk gedwongen word om met AM te gaan ipv met Maartje
pi_219415623
Debbie die eerder de plank mis heeft geslagen door te zeggen dat je een kankerpatiënt ook geen ongevraagde adviezen geeft (wat absoluut wel gebeurt) deelt nu een reel waarmee ze haar eigen woorden ontkracht. Domkop, zij moet echt eens leren onthouden wat ze het internet opslingert.
Ik wil blijven.
pi_219415650
Misschien mag de beugel vanavond wel weer even uit!!!🍆👄🥳🥳🥳🥳
pi_219415661
Maarten had voor zijn zakenreis in Australië direct vanuit zijn werk naar zijn hotelkamer moeten gaan en daar niet meer vanaf komen. Geen bezoekje aan de Sydney Zoo of het Opera House, want dat is voor fun en zij zat thuis met het gebroed en niemand vroeg of zij ook weg wilde.

En daarom mag Maarten tot in lengte van dagen niet met een van zijn kinderen op vakantie. Dat recht heeft alleen de CEO. Ongeacht wat het kind wil.

Zij wil herinneringen maken met haar kinderen, want dat heeft de overleden Jennifer tegen haar gezegd. Je weet wel, haar beste vriendin.
Maarten moet herinneringen maken met het naar school fietsen op vrijdag en een keer naar een concert en hompen vlees eten met Sam.

Echt, wat een sekreet.
pi_219415666
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:
Toch knap dat Debbie hulp heeft in de huishouding, hulp heeft met de kinderen , in huis nergens energie voor heeft .Maar zodra het elfjes tijd is fröbelt ze hele waslijnen en teiltjes sop in elkaar. Misschien moet ze eens bij die elfjes in de leer.
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer over
pi_219415678
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef Johanna38 het volgende:
Misschien mag de beugel vanavond wel weer even uit!!!🍆👄🥳🥳🥳🥳
Wel goed poetsen daarna zodat er niks achter de haakjes blijft hangen 🤢
pi_219415690
En Lies van de kliek mag nu weer met de oliehandel 4 dagen naar Griekenland.

Duurzaam bedrijf joh, en lekker verdienen met die flesjes die tig keer over de kop gaan, want veel lagen moeten er aan verdienen.
pi_219415751
Ja Annemarie, weet je waar je kinderen nog veel meer aan hebben? Dat ze worden gezien en gewaardeed om wie ze zijn ipv dat ze jouw inkomstenbron zijn en je hun privacy schaamteloos te grabbel gooit voor wie het maar wil zien. Niet iedereen zal in die Geertsen-mal passen.

#manmanmanwateengeleuter
pi_219415781
Zo eens met jullie!
Wat een heks. Misschien had ze zelf moeten gaan werken. Had ze misschien ook wel eens een zakenreis gehad. Ze is zeker vergeten dat ze jarenlang in haar zelfgesponnen cocon heeft gezeten, zwanger, borstvoedend en taartbakkend? Haar keuze, niemand heeft haar gedwongen, integendeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 05-12-2025 19:04:00 ]
pi_219415958
Maar eh, Maarten zal toch wel toegang hebben tot zijn bankrekening? Lijkt me dat hij best een tripje kan boeken als hij dat écht wil.
Dit tripje is gewoon een moeten, en daarom met AM. Zal ze geen cent voor betaald hebben lijkt me.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_219416018
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:13 schreef Geertje_G het volgende:
Maar eh, Maarten zal toch wel toegang hebben tot zijn bankrekening? Lijkt me dat hij best een tripje kan boeken als hij dat écht wil.
Dit tripje is gewoon een moeten, en daarom met AM. Zal ze geen cent voor betaald hebben lijkt me.
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
pi_219416090
In een ander daglicht en niet echt my cup of tea maar Kinderkoopjesjagers had een adventskalender deze maand. Waar met alle kliks naar websites alsnog enorm veel aan verdiend wordt, maar dat dat tegelijkertijd alle gekregen spullen weer verloot en zoals gezegd 'zelf betaald' Disney kaarten weggeeft. Die in het business model van de adventskalender allang door de mens zelf bij elkaar is geklikt en ze alsnog niks kost.
Maaaarrrr;
Het laatste vakje was een inzameling voor stichting vergeten kind en toen ik gisteren keek al 10.000eu bij elkaar gezameld.
En dan heb je Annemarie die de wereld alleen middelvingers van haar dochter gunt.
Ik denk dat zij een deur collecte niet eens 50ct geeft.
Ik gun de gehele straat van AM de Postcodeloterij hopende dat ze zelf geen lot hebben.
pi_219416094
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
Vandaar dat de wc vloer daar limoncello lijkt
Maar je bedoelt pasje denk ipv plasje :Y
pi_219416155
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
Dode mensen kunnen zich niet meer verweren, of vertellen hoe het écht zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')