Wel de lusten, niet de lasten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De gesprekken op school moeten verdeeld worden, want moeilijk moeilijk. Maar een reis met de kinderen moet AM allemaal doen 🤷♀️. Verdeel dat dan ook en helemaal als een kind heeft aangegeven liever met zijn vader te gaan. Misschien wel vanwege het gebrek aan telefoon/camera, de reisdame heeft deze reis weer geregeld, dus er zal wel weer reclame gemaakt moeten worden.
Aangezien dbm vorige week riep dat sinterklaas klaar was vermoed ik dat dit dagje vrij ingecalculeerd isquote:Op vrijdag 5 december 2025 10:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De dochter van DBM blijft vandaag een dagje thuis. Opzich prima natuurlijk, alleen wordt er daar geen sinterklaas gevierd op school? Daar wil een kind toch juist bij zijn?
Nog nooit haar naam horen vallen toen ze leefde, maar nu ze overleden is wordt ze overal bijgehaald.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
Precies. En alsof het dan wel goed gevonden moet worden dat zij met Sam gaat.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:57 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Nog nooit haar naam horen vallen toen ze leefde, maar nu ze overleden is wordt ze overal bijgehaald.
Schaamteloos! En Tim "wordt nog weer even van stal gehaald". Oh en MG heeft 25 jaar voor het werk gereisd dus blijft liever thuis 🙄. Ik denk dat een reis met je (bijna) volwassen kind iets anders en veel leuker is, dan ergens naartoe te reizen voor werk met de baas/collega's. Ik heb ook voornamelijk sinds de podcast het idee, dat ze steeds meer sneren geeft richting MG.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:53 schreef Earring het volgende:
Oh my, nu wordt Jennifer er weer bijgehaald. Het is toch werkelijk om je rot te schamen!
Sam zou dan ook voet bij stuk kunnen houden dat hij dat met zijn vader wil doen. En de slappe zak MG ook.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef Jenn1806 het volgende:
AM haalt het grote geld binnen (eigenlijk de kinderen maar oké, het is haar bankrekening..) Daarom moet Sam met haar mee. Alle activiteiten die ze noemt in Noorwegen kan Sam ook gewoon met Maarten doen. Absurd dat ze dus beide niet tegen moeder de vrouw ingaan, ik snap daar werkelijk niks van. Ze zal wel bang zijn dat de heren niet genoeg filmen voor haar kanaal 🙄 En om reclame te maken voor Madelon, haar zoveelste stiekeme samenwerking
Sinterklaas is daar woensdag of gister geweest, de kinderen hadden een cadeau uitgezocht op school. Ze moeten het zelf weten allemaal, maar die kinderen zijn echt vaak zomaar thuis.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Aangezien dbm vorige week riep dat sinterklaas klaar was vermoed ik dat dit dagje vrij ingecalculeerd is
Judith heeft heel veel verwachtingen van B; van de atletiekbaan naar het spelen van een spelletje tot aan zijn reactie op het Sinterklaasfeest. Alles is content en heeft ze een mening over, zelfs wanneer ie tv zit te kijken of ie met een vriendje speelt. Het is net zo ongemakkelijk om te zien als de overige "momfluencers", alleen B is enig kind en dan komt het voor mij nóg intensiever over.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith deed niet echt mee aan het Sinterklaasfeest op school. Hij was kritisch aan het observeren.
Zou het kunnen dat hij het heel misschien een beetje spannend vond? Of heeft haar kind daar geen last van?
Dit was ook mijn gedachte, maar dat gaat er bij Judith natuurlijk niet in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
De zoon van Judith deed niet echt mee aan het Sinterklaasfeest op school. Hij was kritisch aan het observeren.
Zou het kunnen dat hij het heel misschien een beetje spannend vond? Of heeft haar kind daar geen last van?
AM en vissen, haha, op de camping met een netje, meer niet. Dat ze nog niet dwangmatig is gaan oefenen de laatste tijd ervoor.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Inderdaad de naam Jennifer is nooit gevallen bij leven, nu ze is overleden kan AM er constant naar verwijzen en mee lopen pronken. En ja hoor, zij had op haar sterfbed wel ff met Sam gebeld om te zeggen dat ie met zijn moeder moet gaan. Ze had op haar sterfbed ook kunnen zeggen dat AM zich niet als een kleuter moet gedragen en Sam met zijn vader had kunnen laten gaan.
Ik heb AM ook nog nooit gehoord over vissen, maar kennelijk heeft ze die hobby nu ineens gemeen met Sam.
Zodat wij niet vergeten dat hij 1 a 2 jaar voorloopt op klasgenootjes.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik zag verschillende stories van Sinterklaas aankomst bij diverse scholen en ik werd er zelfs nerveus van 🤣🙈.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gedachte, maar dat gaat er bij Judith natuurlijk niet in.
Mijn oudste geloofd niet in Sinterklaas en vond t alsnog spannend dat ie aankwam op school vanmorgen.
Dit antwoord zegt ook zoveel. 'Mijn aanbod is beter'. Is het een wedstrijd dan welke reis leuker of duurder is? Wat een nare en rare uitspraak. Maar Maarten mag er wel verlof voor opnemen zeker, misschien nog extra verlof kopen, vrije dagen zijn ook niet oneindig. Hij laat het zelf allemaal toe, maar ik zie weinig gelijkwaardigheid in de relatie, zeg de laatste 1,5 -2 jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:37 schreef Paardrijden123 het volgende:
Huh dat antwoord van AM is toch helemaal geen antwoord op de vraag?
Vraag: Waarom gaat hij niet met Maarten?
Antwoord: mijn aanbod is beter en Maarten blijft huis met de kinderen.
Dit lijkt op het BOOS interview: geen antwoord geven op de vraag maar er vaag omheen draaien.
Ik heb dezelfde gedachten over de signeersessies, die nog tot ver in 2026 doorgaan. Waarom jezelf zo bereik- en benaderbaar maken tijdens (tientallen) 20 minuten signeersessies waarvoor je uren in de auto zit óf tijdens een vakantie met je kind? Maar ja, daarentegen wordt er niets geheim gehouden; scholen, manege, scouting, waar Rens werkt, de begravenis van J, etc.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM heeft er geen enkel probleem mee om het reisschema en hotelgegevens te delen met haar volgers.
#wantdelievememsenzijnmetmeet
Ik denk dat AM dat niet wil. Is haar moeder- zoon vakantie. Daarom snap ik niet dat vader en zoon niet samen gaan, iets met gunnen. Maarten gunt haar ook al die reizen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:44 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze zouden ook beide met Sam kunnen gaan. Jim en Julia kunnen dan toch oppassen?
De kleintjes krijgen vanavond ergens niet meer dan 5 minuten tussen de geweldige bingo door om 3 cadeautjes open te maken. Haar neus groeit echt met de minuut.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:
Bijzonder dat AM schrijft dat hun sinterklaasfeest vooral om de kleintjes draait. Van wat ze eerder van die bingo liet zien en van de voorbereidingen voor dit jaar lijkt het toch vooral om de grotere kinderen en de content voor AM te gaan
haar mental load stokpaardje is over gegaloppeerd maar Maartenquote:Op vrijdag 5 december 2025 11:36 schreef papierentas het volgende:
[..]
Dit antwoord zegt ook zoveel. 'Mijn aanbod is beter'. Is het een wedstrijd dan welke reis leuker of duurder is? Wat een nare en rare uitspraak. Maar Maarten mag er wel verlof voor opnemen zeker, misschien nog extra verlof kopen, vrije dagen zijn ook niet oneindig. Hij laat het zelf allemaal toe, maar ik zie weinig gelijkwaardigheid in de relatie, zeg de laatste 1,5 -2 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |