abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219424271
Hoe vaak gaat AM nog vragen aan de kinderen of ze er blij mee zijn? Ze heeft 24/7 bevestiging nodig van alles en iedereen en de idiote reacties van die volgmoekes bewijzen keer op keer dat haar doelgroep niet al te snugger is.
pi_219424321
Heftige nacht geweest voor Maarten 🫣 hij is er zelfs van door zijn rug gegaan 😆
pi_219424330
Wat kletst AM weer onzin over die hapjes en dat ze daardoor dingen gemist heeft van de avond? Ze heeft de hele via haar telefoon meegemaakt
pi_219424352
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat kletst AM weer onzin over die hapjes en dat ze daardoor dingen gemist heeft van de avond? Ze heeft de hele via haar telefoon meegemaakt
Ik dacht precies hetzelfde. Door een paar keer de tuin in te lopen voor de frituur mis je van alles. Maar de hele avond een telefoon voor je bakkes is geen probleem. Het is niet alleen het filmen natuurlijk, alles moet dan nog gepost worden, tekstje erbij. Ze heeft gewoon de hele avond op dr telefoon gezeten, die kinderen tekenen niet voor niets mama met een telefoon in d'r handen als een tekening maken op school. Ze kennen haar niet anders.
pi_219424379
Sanneke komt ook weer even klagen hoor 🤦♀
pi_219424384
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:54 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe vaak gaat AM nog vragen aan de kinderen of ze er blij mee zijn? Ze heeft 24/7 bevestiging nodig van alles en iedereen en de idiote reacties van die volgmoekes bewijzen keer op keer dat haar doelgroep niet al te snugger is.
Zou het daarom ook zijn dat er voor de nog gelovigen maar 3 cadeautjes in de zak zitten. Dat komt namelijk van Sinterklaas.
De leukste, grootste, duurste cadeaus kun je "winnen" bij de bingo. Daarvan is duidelijk dat AM ze zelf heeft gekocht binnengebracht/gesponsord gekregen. Dat maakt ze in de week ervoor maar al te graag vaak duidelijk aan haar kinderen werknemers.
Als het van Sinterklaas komt zou AM geen credits krijgen.
pi_219424398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
En ook: er is 1 quiz master en 1 iemand die de groep in de gaten houdt (en dus kan zien waar hulp nodig is) alles filmt.
Werkelijk? Ze beweert altijd dat de oudste(n) op de jongste(n) letten. Lot en Jet winnen sowieso dus wie heeft er hulp nodig met bingo?
Echt hoor, wat maakt ze er weer een poppenkast van.
Gelukkig kunnen we haar vragen stellen over de bingo. Zo´n ingewikkeld spel! :Y
pi_219424424
Ooh ik had die story over die frituur snacks niet goed gezien nog. Wat een giller! Ze verloor het overzicht want moest naar de frituur lopen 🤣
En ook, er is een quizmaster en 1 iemand " die de groep in de gaten houdt" doe ff normaal mens! De groep in de gaten houden! Alsof ze met een stel meervoudig zwaar gehandicapten op pad gaat in de binnenstad van Amsterdam. Ze zitten met 8 volwassen, 3 pubers en wel geteld 2 jonge kinderen thuis in de woonkamer te bingooen. Maar goed in de gaten houden die groep hoor, raak het overzicht niet kwijt!

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 06-12-2025 14:02:50 (Type fout) ]
pi_219424452
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:13 schreef Weerikier het volgende:
Ooh ik had die story over die frituur snacks niet goed gezien nog. Wat een giller! Ze verloor het overzicht want moest naar de frituur lopen 🤣
En ook, er is een quizmaster en 1 iemand " die groep in de gaten houdt" die ff normaal mens! De groep in de gaten houden! Alsof ze met een stel meervoudig zwaar gehandicapten op pad gaat in de binnenstad van Amsterdam. Ze zitten met 8 volwassen, 3 pubers en wel geteld 2 jonge kinderen thuis in de woonkamer te bingooen. Maar goed in de gaten houden die groep hoor, raak het overzicht niet kwijt!
Ik denk niet dat AM degene was die naar de frituur liep.. Echt die opmerking dat ze het overzicht niet kwijt wil raken, bizar joh dat je zo vast zit in je controledrang.
pi_219424490
Echt bizar dit.

Ik ben ook wel benieuwd of S en S inmiddels Insta mogen. Een jaar of twee jaar geleden nog niet. Die zouden zich toch lam schrikken als ze zichzelf en het gezin de hele dag zien en pas echt beseffen dat iedereen al die tijd had kunnen mee kijken.

Ze zegt nl wel dat de kinderen toestemming geven maar daar geloof ik nix van, van de jongste vier. Lot zei een keer.. geen foto’s maken! Dus die weet niet eens dat er gefilmd wordt.
pi_219424512
“Ik help Maarten even met opruimen “
😂😂😂😂

Ik zeg wel eens voor de grap tegen m’n man: ik heb de vaatwasser voor je leeggehaald hoor. Hoef jij dat niet meer te doen”😂😂

Als je samen het huishouden runt doe je dat toch gewoon en “help je niet je partner mee”, toch? Klinkt wel mooi overigens, waar de ander je voor kan bedanken 😂
pi_219424557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zij is echt gezellig.
pi_219424581
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zij is echt gezellig.
Zonnetje in huis
pi_219424590
Nou zeg dat, samen opruimen is toch heel normaal. En zeker als je man door zijn rug is gegaan, dan hoeft hij toch even niks te doen. Althans, bij mij thuis.
pi_219424623
quote:
Haar bijdrage aan de maatschappij.
pi_219424627
JvP had een Sint speurtocht . Georganiseerd door Koen ?? Kindjes bollen tactisch buiten beeld gehouden maar ik gok dat zij dit samen deden
pi_219424637
Dat Jet zo'n spanning ervaart of er iets in de zak zit voor haar komt toch gewoon door die bingo? AM blaat al weken dat het "zakmoment" alleen voor kleine kinderen is.
pi_219424640
Wie ook even lekker los ging en flink met euro’s gesmeten heeft is mamabloggersuus. Niet. Normaal. Hoeveel die kinderen daar krijgen.
pi_219424689
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:48 schreef Danielle_ het volgende:
Wie ook even lekker los ging en flink met euro’s gesmeten heeft is mamabloggersuus. Niet. Normaal. Hoeveel die kinderen daar krijgen.
Bij Kyra ook altijd
pi_219424690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:46 schreef Lovelii2026 het volgende:
JvP had een Sint speurtocht . Georganiseerd door Koen ?? Kindjes bollen tactisch buiten beeld gehouden maar ik gok dat zij dit samen deden
👀 zou het
pi_219424708
[quote]1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 10:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM: een week zonder droger is voor haar niet te doen. Ze doet net of ze 8kinderen heeft.
Ja een weekje zonder droger is misschien onhandig, maar vind dit rijkelijk overdreven

Dan stopt ze denk alles in dat ding. Hier staat hij hooguit 1 x per week aan.
pi_219424840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:45 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
🤣
pi_219424905
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 13:58 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bij Kyra ook altijd
Dat is Kyra's bijdrage aan de maatschappij 😂
pi_219424908
Bob van Judith kreeg nerf en dat heeft Judith terug gebracht naar school 😲 Ik had dat echt niet gedaan, zo’n nerf pistool is snel genoeg weer vergeten of is ineens kwijt 😉 terug geven had ik niet gedaan. Hij krijgt een kadootje van sinterklaas en moeders brengt het terug en krijgt een ander kadootje terug, zo raar.
pi_219424989
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 14:35 schreef IlseMarije het volgende:
Bob van Judith kreeg nerf en dat heeft Judith terug gebracht naar school 😲 Ik had dat echt niet gedaan, zo’n nerf pistool is snel genoeg weer vergeten of is ineens kwijt 😉 terug geven had ik niet gedaan. Hij krijgt een kadootje van sinterklaas en moeders brengt het terug en krijgt een ander kadootje terug, zo raar.
Vreemde gedachtengang heeft zij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')