Nee inderdaad, hopelijk hebben ze ingezien dat er mensen zijn die de hulp harder nodig hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Over al die hulp hoor je de laatste tijd niks meer over
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijtquote:Op vrijdag 5 december 2025 12:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Wat een strak gepland tripje! Minder dan 3 dagen daar, en twee keer vroeg in de ochtend vliegen.
Ik weet dat dit soort reizen aardig aan de prijs zijn, maar dit is wel heel gehaast.
Wat was er met een koffie kaart?quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:20 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Maarten? De man die voor het oog van tv kijkend Nederland op zijn sodemieter kreeg over een koffie kaart terwijl hij als enige inkomen binnenbracht op dat moment?
Ik denk dat Maarten geluk heeft als hij een eigen plasje heeft gekregen van am 🤣
Maar dan snap ik sam ook niet, dan was ik niet met mijn moeder gegaan ondanks dat het gratis was .quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:44 schreef Harper het volgende:
Ik dacht hetzelfde bij “zakmoment”![]()
Ze gaat dus toch met Sam naar Noorwegen. Ik vond het al opvallend dat ze zei dat ze deze maand “maar twee weken moest” voor ze offline ging.
Maar hij ging liever met zijn vader. Waarom dat niet respecteren en je man en zoon een reis samen gunnen?
Ik vind het erg egoïstisch.
Iemand moet haar steunen😉quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Zagen jullie ook bij Mies dat Tim achter haar bij Walk Digital liep? In de weerspiegeling van deur/raam. Dus broertje oké met Koen 2.0.
Dan heeft the Godfather hem waarschijnlijk ook al geaccepteerd 😂
Wij Geertsen doen wat mama wil, anders hebben we geen leven meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar dan snap ik sam ook niet, dan was ik niet met mijn moeder gegaan ondanks dat het gratis was .
Maar straks weer het slachtoffer als er kinderen zijn die het contact met haar verbreken. Dan ligt het allemaal niet aan haar.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:26 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wij Geertsen doen wat mama wil, anders hebben we geen leven meer.
Nou dat draait niet om jet en lot.quote:Op vrijdag 5 december 2025 11:52 schreef Louuuu_lou het volgende:
Bijzonder dat AM schrijft dat hun sinterklaasfeest vooral om de kleintjes draait. Van wat ze eerder van die bingo liet zien en van de voorbereidingen voor dit jaar lijkt het toch vooral om de grotere kinderen en de content voor AM te gaan
In het programma Waar doen ze het van? bleek dat MG een koffiekaart kocht bij de toko onder zijn werk omdat die lekkere koffie hadden. Dus ja dat was natuurlijk overbodige luxe volgens AM terwijl ze op zijn werk gratis koffie hadden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat was er met een koffie kaart?
Oh ik vind maarten ook drie keer niets,quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:39 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En MG is gewoon een ontzettende slappe zak. Wat een onaantrekkelijke, zielloze domme dweil is dat. Echt, al kreeg ik er een villa, een zomerhuis en een complete manege bij, geen uur zou ik het volhouden met zo'n nikserig kereltje.
Kom op zeg, als je zoon met jou op reis wil dan doe je dat toch gewoon?
Geld verdient hij ook meer dan genoeg, dus een mooie reis kan hij echt wel betalen zonder sneue sponsor.
Niets is zó onaantrekkelijk als een man die zich door een vrouw laat domineren.
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Oh ik vind maarten ook drie keer niets,
Onder voorbehoud Hij vind het ook goed dat de kinderen hele dagen gefilmd worden , en hij heeft geen eigen mening , hij lijkt lief omdat je hem nooit een mening hoort hebbenquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik vind hem wel oke. Alleen jammer dat hij zo meegaand is.
Maar een lieve, betrokken vader vind ik hem wel.
En hij zal met de kinderen eindelijk weer eens zijn eigen moeder bezoeken misschien als AM op reis is.
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheidquote:Op vrijdag 5 december 2025 15:46 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Onder voorbehoud Hij vind het ook goed dat de kinderen hele dagen gefilmd worden , en hij heeft geen eigen mening , hij lijkt lief omdat je hem nooit een mening hoort hebben
Nou dit idd. Hij gaat wel naar verjaardagen. Ik neem aan dat hij gewoon naar zijn moeder kan gaan, ook als am thuis is.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.
Nee want dan moet hij koken en stofzuigen🤪quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou dit idd. Hij gaat wel naar verjaardagen. Ik neem aan dat hij gewoon naar zijn moeder kan gaan, ook als am thuis is.
Ieder vrij moment? Heeft hij die dan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:58 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij dat doen als Annemarie weg is? Kan het anders niet? Hij kan, dunkt me, ieder vrij moment een bezoek aan zijn moeder brengen, met of zonder kinderen. Kennelijk heeft hij er weinig behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |