abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219416898
AM is sinds Tim alleen maar nog extremer geworden volgens mij.
pi_219416919
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:04 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijt
Onder de 1500 euro, vind ik dan wel meevallen.
En helemaaaaaaal zelf alle excursies en restaurants en bars geregeld, zo moeilijk is het niet.
En ik vind dat echt leuk om uit te zoeken en te regelen, de voorpret is toch al de helft van het plezier.
Onder de 1500 euro in totaal?
Ik weet niet waar je heen ging en welke excursies je deed maar ik denk dat AM makkelijk zoiets per persoon kwijt zal zijn.
pi_219416952
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Ieder vrij moment? Heeft hij die dan?
Overdag niet in ieder geval. :)
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.
Als zij net de was om moet draaien of de AH moet verwelkomen kan lulletje rozenwater echt geen eigen planning ernaast hebben. GrOoT GeZiN he, dat is LOODZWAAR.
pi_219416959
quote:

[..]
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.
Als zij net de was om moet draaien of de AH moet verwelkomen kan lulletje rozenwater echt geen eigen planning ernaast hebben. GrOoT GeZiN he, dat is LOODZWAAR. Dan moet dat eerst als TAAK in de planner, en die TAAk moet hij dan oppakken😆
  vrijdag 5 december 2025 @ 17:12:20 #130
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_219417109
quote:
88s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef Harper het volgende:

[..]
Onder de 1500 euro in totaal?
Ik weet niet waar je heen ging en welke excursies je deed maar ik denk dat AM makkelijk zoiets per persoon kwijt zal zijn.
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)
Niet helemaal duidelijk omschreven excuses.
Ik denk dat we daar met z’n 4en bij elkaar nog zo’n duizend euro extra hebben uitgegeven ( drank is duur daar) :D
W
Z
E
pi_219417217
quote:

[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
pi_219417229
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
Ja mee eens hoor
Alleen is hij naar zijn moeder wel even langer weg. Maar goed, dat zou hij ook op zondag kunnen doen. Het is net wat iemand hier zei: de behoefte zal hij zelf ook niet hebben
pi_219417358
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 17:12 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)
Niet helemaal duidelijk omschreven excuses.
Ik denk dat we daar met z’n 4en bij elkaar nog zo’n duizend euro extra hebben uitgegeven ( drank is duur daar) :D
De georganiseerde excursies die AM doet zijn peperduur.
pi_219417400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Henrike het volgende:
Hvk : het gekregen speelgoed ligt alweer in de prullenbak, kinderen moeten eerst ouder zijn.
Pardon;als jij je kinderen gewoon opvoed en leert hoe je met de spullen omgaat .
Is toch van de zotte dat alles daar gesloopt wordt?
Moeder staat erbij en filmt liever.Ga met die kinderen aan tafel zitten met een nieuw knutsel pakket.
Je kunt ze gewoon leren om netjes met spullen om te gaan.
Vanmorgen stonden ze ook weer op stoelen met laarsjes aan, tsja als dat thuis ook allemaal mag. Op deze manier houd ze het ook niet opgeruimd.
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.
pi_219417586
Ik snap het niet. De Geertsen dekken de tafel voor elke maaltijd. In het weekend wordt er altijd uitgebreid geborreld.
En op pakjesavond zitten ze aan een kale tafel met één bakje pepernoten oid. Gezellig zeg!
pi_219417696
AM doet niet eens mee! Alleen maar filmen.
Getver! En hoe vaak gaan we deze film weer zien de komende tijd?
Het is gewoon echt een live verslag aan het worden
pi_219417700
Ik kan er niks aan doen maar ik vind het mega ongezellig bij de Geertsen , een hoop geschreeuw , lege tafel , en nou ja , ik zou het anders doen. Hopelijk vinden zij het wel leuk
pi_219417738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheid
Ik vind hem ook niks
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219417882
Maarten met een hoed op en hij is de bingograppenmaker 🙃 hahaha not , ik kan mij niet voorstellen dat hij grappig is , wat een sprookje daar , en de heks is aan het filmen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219417909
duwt Rens met zijn knie tegen een van de meiden? Ze zag er ongemakkelijk uit toen het gebeurde. Ik vind Rens vervelend
pi_219418105
Dat uitpakken van de Sint kadootjes ook weer zó ongezellig! Rats rats alles open. Grotere kinderen zijn er niet eens bij. Wat sneu om te zien
pi_219418401
Maar wanneer moest AM nou de was wegbrengen? Error.
pi_219418520
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
duwt Rens met zijn knie tegen een van de meiden? Ze zag er ongemakkelijk uit toen het gebeurde. Ik vind Rens vervelend
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
pi_219418527
Rens vind zichzelf wel geweldig.

AM doet helemaal niet mee… even filmen/foto’s en leg toch die mobiel eens weg. Heel bijzonder!
Waarschijnlijk moeten de kinderen meerdere malen de scène herhalen 🤣
pi_219418597
Een "gezellig" kinderfeest, en moeder loopt rondjes om de tafel om live verslag te doen op haar kanaal. En iedereen in de kamer vindt het volkomen normaal.
pi_219419023
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
Hij haalt wel vaker van die rare fratsen uit, niemand neemt het op voor de jongere kinderen. AM (en MG) staan er een beetje schaapachtig bij te lachen.
pi_219419095
Ik vind het juist wel leuk en slim hoe ze het vieren. Ik had alleen wel de bingo cadeaus niet de hele week te kijk gezet.
Alleen jammer dat am vooral aan het filmen is ipv naast een kind zit en mee doet.
pi_219419112
Zou Maarten ook een zakmoment krijgen vanavond
pi_219419271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Maarten ook een zakmoment krijgen vanavond
Ligt eraan of het bitje uit mag 🍆
pi_219419402
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 19:47 schreef Earring het volgende:

[..]
Ligt eraan of het bitje uit mag 🍆