Onder de 1500 euro in totaal?quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:04 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
Pas nog een tripje naar een Scandinavisch land gemaak, met 4 personen, 3 dagen, vroege vlucht heen, late vlucht terug. Hotel inc. Ontbijt
Onder de 1500 euro, vind ik dan wel meevallen.
En helemaaaaaaal zelf alle excursies en restaurants en bars geregeld, zo moeilijk is het niet.
En ik vind dat echt leuk om uit te zoeken en te regelen, de voorpret is toch al de helft van het plezier.
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ieder vrij moment? Heeft hij die dan?
Overdag niet in ieder geval.![]()
Het kan alleen als Moeke het in de planner zet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:
[..]
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:38 schreef Harper het volgende:
[..]
Onder de 1500 euro in totaal?
Ik weet niet waar je heen ging en welke excursies je deed maar ik denk dat AM makkelijk zoiets per persoon kwijt zal zijn.
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja mee eens hoorquote:Op vrijdag 5 december 2025 17:24 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Nou, meer dan ik op mijn werkdagen. Hij kan twee keer uitgebreid koffie drinken en is eind vd middag alweer beneden om het "eten af te maken".
En dan kan hij dus ook prima tegen am zeggen dat hij even ergens heen gaat.
De georganiseerde excursies die AM doet zijn peperduur.quote:Op vrijdag 5 december 2025 17:12 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
De excursies zaten daar niet bij in( het was vlucht,hotel inc. Ontbijt)
Niet helemaal duidelijk omschreven excuses.
Ik denk dat we daar met z’n 4en bij elkaar nog zo’n duizend euro extra hebben uitgegeven ( drank is duur daar)
Ik vraag me af of ze dit ook nog eens gekregen heeft. Hier hebben we veel sinterklaas acties voor minder bedeelden etc. Aangezien ze wel meer krijgt, zelfs gratis maaltijden voor zichzelf, zal het me niet verbazen als ze ook ontvanger is van Sint acties.quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:02 schreef Henrike het volgende:
Hvk : het gekregen speelgoed ligt alweer in de prullenbak, kinderen moeten eerst ouder zijn.
Pardon;als jij je kinderen gewoon opvoed en leert hoe je met de spullen omgaat .
Is toch van de zotte dat alles daar gesloopt wordt?
Moeder staat erbij en filmt liever.Ga met die kinderen aan tafel zitten met een nieuw knutsel pakket.
Je kunt ze gewoon leren om netjes met spullen om te gaan.
Vanmorgen stonden ze ook weer op stoelen met laarsjes aan, tsja als dat thuis ook allemaal mag. Op deze manier houd ze het ook niet opgeruimd.
Ik vind hem ook niksquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet lief, eigenlijk. Ik vind d het van een onaantrekkelijke niksheid
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
duwt Rens met zijn knie tegen een van de meiden? Ze zag er ongemakkelijk uit toen het gebeurde. Ik vind Rens vervelend
Hij haalt wel vaker van die rare fratsen uit, niemand neemt het op voor de jongere kinderen. AM (en MG) staan er een beetje schaapachtig bij te lachen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:13 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Wat een ontzettend rare actie. Natuurlijk zien we niet de context en wat er aan vooraf is gegaan, maar S. leek not amused. En moeder staat het te filmen zonder te zien.
Ligt eraan of het bitje uit mag 🍆quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Maarten ook een zakmoment krijgen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |