Tip: lees even waar ik op reageerde en oordeel dan, dankjewelquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:43 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Nou Henrike het wordt wel een beetje flauw dat je alles wat MB doet goed praat en de rest van de influencers niet. Als je zo ongenuanceerd bent kan je bijvoorbeeld ook over HVK of Am zeggen dat we niet alles zuen
Thanks, doe mijn bestquote:Op zaterdag 6 december 2025 23:59 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Is opzich een onnodige opmerking (waar ik mezelf vroeger ook schuldig aan heb gemaakt).
En onnodig aangezien het best fijn is en ik het knap vind dat Henrike de laatste dagen juist helemaal niet ingaat op MB. Dank daarvoor! Ook omdat ik weet dat je het niet eens bent met alles wat hier wordt vermeld Henrike.
Nou even eerlijk; ik heb even naar boven gescrolld: wat deed ik verkeerd? Post 85quote:Op zondag 7 december 2025 00:26 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is bij Henrike vaak ook niet duidelijk op welk bericht ze precies reageert, omdat ze dan een deel toevoegt of weghaalt.
Niks!quote:Op zondag 7 december 2025 00:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou even eerlijk; ik heb even naar boven gescrolld: wat deed ik verkeerd? Post 85
Als users niet de moeite nemen om mijn reactie goed te lezen maar wel gelijk hun oordeel klaar hebben, dan ligt dat aan mij?
Rustig joh, ik zeg niet dat het aan jou ligt, ik zeg dat het soms moeilijker te zien is als je niet de volledige tekst laat staan, maar alleen de laatste zin van een reactie overlaat. Of als je soms twee reacties boven elkaar zet en daar dan antwoord op geeft.quote:Op zondag 7 december 2025 00:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou even eerlijk; ik heb even naar boven gescrolld: wat deed ik verkeerd? Post 85
Als users niet de moeite nemen om mijn reactie goed te lezen maar wel gelijk hun oordeel klaar hebben, dan ligt dat aan mij?
Thanks, weet je ik word er soms beetje zat van, als ik zie wat anderen hier schrijven, speculeren wordt er nooit wat van gezegd .quote:Op zondag 7 december 2025 00:48 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Niks!
Om er mooie flu flu quotes in te gooien; de lieven zijn met meer, youdoyou, maximaal negeren 💪
Nou je zegt en noemt toch duidelijk mijn naam, niks met rustig joh, dat was hier niet het geval dus had je niet hoeven typen,had een discussie gescheeld.quote:Op zondag 7 december 2025 00:49 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Rustig joh, ik zeg niet dat het aan jou ligt, ik zeg dat het soms moeilijker te zien is als je niet de volledige tekst laat staan, maar alleen de laatste zin van een reactie overlaat. Of als je soms twee reacties boven elkaar zet en daar dan antwoord op geeft.
Maar de meeste mensen lezen gelukkig wel goed.
Nee, over Iris en Deeeeevidquote:Op zondag 7 december 2025 00:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De post waarop Henrike reageert ging niet over MB though 🤓
👍quote:Op zondag 7 december 2025 00:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tip: lees even waar ik op reageerde en oordeel dan, dankjewel
Ik vind het echt met de dag triester worden daar.quote:Op zondag 7 december 2025 07:10 schreef Paardrijden123 het volgende:
Respect is bij HVK ver te zoeken…. Nu zitten de eerste vingers alweer tussen de deur omdat een ander kind de deuren dichtslaat (om 06.30 uur in het weekend). Huilende en gillende kinderen.
Wat moet het fantastisch zijn om daar buurman/vrouw van te zijn. 🫣
En het is wachten tot er een nieuwe baby komt want daar stond ze voorheen nog voor open.quote:Op zondag 7 december 2025 07:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het echt met de dag triester worden daar.
Alsof ze de kinderen totaal niet aan kan.
Het lijkt me vreselijk om zo de dagen te moeten starten.
Maar goed ze zal er straks wel weer mee de hort op gaan.
Vluchten uit de situatie, het is een vicieuze cirkel daar, het probleem wordt niet bij de kern aangepakt.
Onvoorstelbaar triestquote:Op zondag 7 december 2025 07:24 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
En het is wachten tot er een nieuwe baby komt want daar stond ze voorheen nog voor open.
Ook als er alleen de laatste zin staat kun je toch alsnog gewoon via de quote naar de originele post als je het graag precies wil weten?quote:Op zondag 7 december 2025 00:49 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Rustig joh, ik zeg niet dat het aan jou ligt, ik zeg dat het soms moeilijker te zien is als je niet de volledige tekst laat staan, maar alleen de laatste zin van een reactie overlaat. Of als je soms twee reacties boven elkaar zet en daar dan antwoord op geeft.
Maar de meeste mensen lezen gelukkig wel goed.
Je bent er niet bij toch?! Leven en laten leven…quote:Op zondag 7 december 2025 00:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat aldus, zou me kapot schamen omdat ik mijn kinderen niet onder controle heb.
En dat terror Twin: als zij als moeder gewoon eens op gaat voeden.
Net als die honger , geef ze een fatsoenlijke maaltijd.
Ik vind haar zo vreselijk dom.
Nou , je hoeft er niet bij te zijn om te zien hoe het er daar aan toe gaat, ze zet de beelden zelf online.quote:Op zondag 7 december 2025 07:42 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Je bent er niet bij toch?! Leven en laten leven…
En om direct iemand dom te noemen lijkt me niet nodig. Je kunt ook gewoon ontvolgen
Dat is mijn gevoel op basis van wat zij doet en laat zien.quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar is dat daadwerkelijk zo of is het een invulling van jezelf? 😉
Er zijn heel veel mensen bij want ze plaatst alles op internet. Ondertussen kan half Nederland toeschouwer zijn van hoe Jayda gepest wordt, Zayn die nog steeds in z'n broek plast, schreeuwende en ruziënde kinderen en moeder die dag in dag uit aan het overleven is met haar kinderen. Je ziet haar nooit q momentje van dankbaarheid of geluk tonen. Ze zit alleen maar te fitten op die kinderen. Het zou de kinderen goed doen als ze niet continu openbaar worden tentoongesteld.quote:Op zondag 7 december 2025 07:42 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Je bent er niet bij toch?! Leven en laten leven…
En om direct iemand dom te noemen lijkt me niet nodig. Je kunt ook gewoon ontvolgen
Stop hiermee, iedereen heeft recht op zijn mening!quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:43 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Nou Henrike het wordt wel een beetje flauw dat je alles wat MB doet goed praat en de rest van de influencers niet. Als je zo ongenuanceerd bent kan je bijvoorbeeld ook over HVK of Am zeggen dat we niet alles zuen
Ik denk echt dat zij ze gewoon niet aankan, niet weet hoe het moet. En dat vind ik triest, vooral voor de kinderen.quote:Op zondag 7 december 2025 08:20 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen bij want ze plaatst alles op internet. Ondertussen kan half Nederland toeschouwer zijn van hoe Jayda gepest wordt, Zayn die nog steeds in z'n broek plast, schreeuwende en ruziënde kinderen en moeder die dag in dag uit aan het overleven is met haar kinderen. Je ziet haar nooit q momentje van dankbaarheid of geluk tonen. Ze zit alleen maar te fitten op die kinderen. Het zou de kinderen goed doen als ze niet continu openbaar worden tentoongesteld.
Eens, maar ik denk dat de meesten van ons er zo over denken.quote:Op zondag 7 december 2025 08:20 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen bij want ze plaatst alles op internet. Ondertussen kan half Nederland toeschouwer zijn van hoe Jayda gepest wordt, Zayn die nog steeds in z'n broek plast, schreeuwende en ruziënde kinderen en moeder die dag in dag uit aan het overleven is met haar kinderen. Je ziet haar nooit q momentje van dankbaarheid of geluk tonen. Ze zit alleen maar te fitten op die kinderen. Het zou de kinderen goed doen als ze niet continu openbaar worden tentoongesteld.
Edit: het is gewoon in en in triest wat ze laat zien. Nu ook weer alleen maar klaagposts. Ga verdorie die kinderen eens opvoeden!!! Spugen op elkaar is niet normaal. Arme kinderen... worden gewoon (emotioneel)verwaarloosd daar. Een kind opvoeden is meer dan alleen elke dag onder de douche en mooie kleren aan, want daar hecht ze wel veel waarde aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |