abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219431420

[ Bericht 100% gewijzigd door Snaky op 07-12-2025 10:50:14 ]
pi_219431422
Ik vind de opmerking over instanties wel erg negatief voor HVK.

Velen zullen het anders doen. Maar de kinderen worden niet mishandeld, geen partner geweld (ze komen alleen zaad afleveren), ze krijgen te eten, zien er schoon uit.

Perfect nee.
Kan het anders, waarschijnlijk wel. Maar met beperkte financiële middelen, kleine woning is het niet makkelijk. Andere manier van opvoeden is met wat hulp veelal lastig te realiseren.
Vind het mooi dat ze ondanks alles wel haar best doet met naar buiten gaan, de bibliotheek.
pi_219431423
Het valt wel mee met de beperkte financiële middelen hoor. Zij ontvangt behoorlijk wat geld zonder ervoor te werken.
pi_219431455
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
MB geeft aan dat ze sinterklaas niet samen kunnen vieren. Ruzie in de tent, toch niet zo vriendelijk uit elkaar als voorheen leek?
Je zou ook denken "dat een 600 vierkante meter boerderie groot genoeg is, om elkaar niet om de haverklap tegen te hoeven komen", dus ik vraag me af waarom J en K uit óók hun investering zijn vertrokken.

Waarom is MB vaak in Amsterdam? En woont Iris niet in Spanje (ik weet dat ze zaken in Amsterdam heeft)? Het enige wat ik van Iris denk te weten, is dat ze eens "de bestie" was van Maria Tailor (die ook van de ene bestie naar de andere gaat).
pi_219431504
quote:
MB geeft aan dat ze sinterklaas niet samen kunnen vieren. Ruzie in de tent, toch niet zo vriendelijk uit elkaar als voorheen leek?
Ik denk dat ze niet meer zo goed door één deur kunnen. Koen wordt nu opeens de ex en de vader van genoemd.

Ik begreep ook dat Michelle haar grens bijna is bereikt en dat het niet lang meer duurt voordat ze dat duidelijk maakt aan 'bepaalde mensen'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219431600
quote:
Wat ik niet snap. Vorig weekend was ze in Spanje. Nu dit weekend heeft ze weer het hele weekend de kinderen niet want afgelopen donderdag gingen ze al naar Koen. Ze zou ze dan toch om het weekend wel hebben lijkt me?
pi_219431604
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:49 schreef Snaky het volgende:
Het valt wel mee met de beperkte financiële middelen hoor. Zij ontvangt behoorlijk wat geld zonder ervoor te werken.
En de betaalde fotoshoots met de kinderen, veel gratis uitjes naar van alles want ‘laag inkomen’, gesponsorde meuk spullen en misschien nog een filmopname her en der door moeders: daar hoef je absoluut geen medelijden mee te hebben.

Ik heb het idee dat de andere kinderen flink lijden onder het niet-gecorrigeerde gedrag van de terror twins.
pi_219431631
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:08 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Wat ik niet snap. Vorig weekend was ze in Spanje. Nu dit weekend heeft ze weer het hele weekend de kinderen niet want afgelopen donderdag gingen ze al naar Koen. Ze zou ze dan toch om het weekend wel hebben lijkt me?
Volgens mij heeft Koen de kinderen in het weekend en zij doordeweeks
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219431644
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:54 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik begreep ook dat Michelle haar grens bijna is bereikt en dat het niet lang meer duurt voordat ze dat duidelijk maakt aan 'bepaalde mensen'.
Nou, de volgende uit te melken cliffhanger.
pi_219431655
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Velen zullen het anders doen. Maar de kinderen worden niet mishandeld, geen partner geweld (ze komen alleen zaad afleveren), ze krijgen te eten, zien er schoon uit.

Perfect nee.
Kan het anders, waarschijnlijk wel. Maar met beperkte financiële middelen, kleine woning is het niet makkelijk. Andere manier van opvoeden is met wat hulp veelal lastig te realiseren.
Vind het mooi dat ze ondanks alles wel haar best doet met naar buiten gaan, de bibliotheek.
Ik ben het deels met je (on)eens. Feit blijft, wat mij betreft, dat HvK laat zien waar ze een reactie op wil en wat haar beweegredenen zijn, weet alleen zij. En hier mag iedereen reageren op wat ze zien. Het maakt mij niet eens meer uit hoe blij, gelukkig, schoon en wel(op)gevoed de kinderen zijn. Wat storend is, is dat zij dag in dag uit een narratief schetst op Instagram en, wat haar betreft, is deze 100 % niet opbeurend en positief.
pi_219431673
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:49 schreef Blossemtje_twente het volgende:

Perfect nee.
Niet lichamelijk mishandeld, maar sorry hoor maar ik zie toch echt wel tekenen van verwaarlozing daar.
pi_219431707
HVK "ik voel me net een serveerster, want ze hebben hele dag honger" Ook HVK die ze een droog beschuitje geeft om 10.45 uur als ontbijt...
pi_219431732
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 10:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Welke aflevering heeft Sanneke in lang leve de liefde gezeten? Lijkt mij lollig om terug te zien 🤭
2021, welke aflevering weet ik niet als je googled op hun namen en lang leve de liefde zie je verschillende vides voorbij komen.
pi_219431913
Die kerstboom bij niet hip en niet hot vind ik erg leuk maar als de rest van je huis al weinig tot geen sfeer heeft zoals daar vind ik het ongezellig. Ook de keuze voor een klein bankje en enkele losse stoelen zou ik niet maken als je met 6 bent. Aan de eettafel hebben ze wel 10 stoelen, dat is fijn als je visite hebt. Vind ik ook belangrijk, vaak eters hier dus echt fijn!
pi_219431949
B is weer op wedstrijd, alle records worden alweer benoemd. En het is een sterk veld, Judith zegt dat ze dat leuk vindt. Het moet echt altijd een competitie zijn…
pi_219431977
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:14 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Niet lichamelijk mishandeld, maar sorry hoor maar ik zie toch echt wel tekenen van verwaarlozing daar.
Die lichamelijke mishandeling doen de kinderen elkaar wel aan.. Ik zie nog voor me hoe die tweeling Jayda in een hoekje van de gang hadden gedreven en op haar in stonden te slaan en trappen. Dat hele huishouden is ongezond. Denk onder andere aan de schimmel in de muren, het voorgeschotelde eten, ontbrekende slaaproutine, uren en uren achter de tablet en het negatieve commentaar van moeder.
pi_219432026
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:55 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Die lichamelijke mishandeling doen de kinderen elkaar wel aan.. Ik zie nog voor me hoe die tweeling Jayda in een hoekje van de gang hadden gedreven en op haar in stonden te slaan en trappen. Dat hele huishouden is ongezond. Denk onder andere aan de schimmel in de muren, het voorgeschotelde eten, ontbrekende slaaproutine, uren en uren achter de tablet en het negatieve commentaar van moeder.
Ja, die staat ook nog op mijn netvlies. Net als die keer dat Jayda maar alleen thuis moest blijven om op te passen toen moeders en de tweeling iets op school haddrn.
pi_219432056
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:50 schreef Rimboequeen het volgende:
Die kerstboom bij niet hip en niet hot vind ik erg leuk maar als de rest van je huis al weinig tot geen sfeer heeft zoals daar vind ik het ongezellig. Ook de keuze voor een klein bankje en enkele losse stoelen zou ik niet maken als je met 6 bent. Aan de eettafel hebben ze wel 10 stoelen, dat is fijn als je visite hebt. Vind ik ook belangrijk, vaak eters hier dus echt fijn!
Volgens mij heeft zij ooit gezegd dat dit een bewuste keuze was omdat ze niet wil dat de kinderen alleen maar op de bank hangen
pi_219432147
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:11 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Koen de kinderen in het weekend en zij doordeweeks
Wat een rare verdeling.
pi_219432163
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 12:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, die staat ook nog op mijn netvlies. Net als die keer dat Jayda maar alleen thuis moest blijven om op te passen toen moeders en de tweeling iets op school haddrn.
Toen ik haar daar een DM over stuurde( ja dom ik weet het) werd ik geblokkeerd.
Ik kijk nu nooit anoniem meer bij haar, kan het gewoon niet aanzien.
Ik lees hier al meer dan genoeg ellende in dat huishouden
pi_219432176
De Marketingvrouw, die onlangs nog een video maakte over "kinderen voor content gebruiker" AM en "Boos" tagte, en nu, achter haar betaalmuur, haar beide kinderen "al spelend in hun pyjama" laat zien (vanaf de zijkant en dus prima herkenbaar als je ze ooit tegen zou komen). Deze moraalridder vrouw is het toppunt van hyprocrisie.
pi_219432328
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:08 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Volgens mij zijn de kinderen om het weekend een heel weekend (van do-zo) bij K en het andere weekend de za en zo bij M.
Dan klopt het dus wel dat ze met Sinterklaas niet bij M waren.
Ik wil blijven.
pi_219432333
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 12:19 schreef Harper het volgende:

[..]
Wat een rare verdeling.
Hoe weet je dag
pi_219432344
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 11:18 schreef Hope88 het volgende:
HVK "ik voel me net een serveerster, want ze hebben hele dag honger" Ook HVK die ze een droog beschuitje geeft om 10.45 uur als ontbijt...
En zonder er wat op te doen , nou dat is toch bijna niet weg te krijgen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219432359
Zou DBM met "de mannen zijn aan het gamen" haar man en zoon bedoelen? Dat spel is 16+ 🥲
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')