En M had toch zoveel cadeaus gehad van vriendinnen? Maar die kunnen niet oppassen/M meenemen? Al denk ik dat dat laatste niet zal mogen want ze wil iedere minuut kunnen controleren, ook als Dijon hem heeft verschoont.quote:Op maandag 8 december 2025 10:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.
En dan ook nog eens "vergeten boodschappen" omdat ze de dag ervoor (toen Dion ook al boodschappen had gedaan) "vergeten was om potjes eten voor M op het lijstje te zetten, want ze was vergeten dat haar 1-jarig kind niet alleen meer uit een flesje drinkt". En dan zichzelf lachend "loedermoeder" blijven noemen. Ook haar verdenk ik vaak van "rage bait", vooral dit soort filmpjes waarin ze maar stompzinnig blijft lachen.quote:Op maandag 8 december 2025 10:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
Maar ze was zo ziek dat ze wel een verjaardag gevierd hebben, naar een krijspaleis geweest is, mee boodschappen gaat doen etc... Neem gister, dan gaat ze mee met de auto om vergeten boodschappen te doen. Maar dan blijft ze in de auto zitten. Had je man en kind samen laten gaan, had je zelf even rust. Maar het is allemaal ook zo moeilijk daar.
Daarom zei ik ook 'lijkt het opgeruimder' haha. Haar woonkamer ziet er iig niet uit als een veredelde kringloopwinkel. Maar haar kasten staan ook kei vol en het is er vaak een beetje viezig vind ik. Dat zie je dan vooral weer als het taaktober isquote:Op maandag 8 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Totdat Milou haar kasten en lades opent. Dan is het ook gewoon een ongeorganiseerde en vieze bende.
Iedereen noemt zichzelf tegenwoordig loedermoeder, da's ook weer hip kennelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 10:23 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En dan ook nog eens "vergeten boodschappen" omdat ze de dag ervoor (toen Dion ook al boodschappen had gedaan) "vergeten was om potjes eten voor M op het lijstje te zetten, want ze was vergeten dat haar 1-jarig kind niet alleen meer uit een flesje drinkt". En dan zichzelf lachend "loedermoeder" blijven noemen. Ook haar verdenk ik vaak van "rage bait", vooral dit soort filmpjes waarin ze maar stompzinnig blijft lachen.
Zo vermoeiend, ieder jaar weer hetzelfde geblaat. Totdat er een keer een paar kinderen niet komen dan is ze echt niet zo relaxt hoor. Die overige 363 dagen hebben ze ook niemand die daar op bezoek komt dus ze mag ophouden met verkondigen dat ze vrienden/familie hebben buiten HeT gRoTe GeZiN. Benieuwd of Maarten zijn moeder nog ophaalt met Kerstmis of er even langs gaat.quote:Op maandag 8 december 2025 10:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM doet net alsof zij de trendsetter is die een relaxte kerst heeft, met mensen die komen wanneer en hoe ze willen. Dat beschrijft ze ook in haar eerste boek, dus dat moest weer even gemeld worden.
En dat het niet altijd het reclame-perfecte plaatje rondom kerst hoeft te zijn.
Goh AM, dat had ik nóóit zelf kunnen bedenken, ik dacht dat het in ieder gezin zo ging als op de TV.. 🙄
Geen idee. Maar ik vind het wel heel ongemakkelijk/onveilig dat iemand zomaar foto’s maakt in het wild.quote:Op maandag 8 december 2025 09:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Is het niet opvallend dat ze alleen daar samen worden gespot en gefotografeerd? Nergens anders (behalve "haar auto voor zijn deur"). Zijn zij wellicht zelf de "juice spion"?
Zeer vermoeiend, elk jaar hetzelfde. Bla bla bla.quote:Op maandag 8 december 2025 10:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM doet net alsof zij de trendsetter is die een relaxte kerst heeft, met mensen die komen wanneer en hoe ze willen. Dat beschrijft ze ook in haar eerste boek, dus dat moest weer even gemeld worden.
En dat het niet altijd het reclame-perfecte plaatje rondom kerst hoeft te zijn.
Goh AM, dat had ik nóóit zelf kunnen bedenken, ik dacht dat het in ieder gezin zo ging als op de TV.. 🙄
Nee, ze kan niet zelf gaan met de bakfiets waarvoor ze zo gedreind heeft; dat snap je toch wel (*huilstemmetje van Sanneke) 😉.quote:Op maandag 8 december 2025 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Iedereen noemt zichzelf tegenwoordig loedermoeder, da's ook weer hip kennelijk.
Alsof je meteen een loeder bent als je ff een boodschapje vergeet. Maar nee Sanneke moet er weer een ding van maken 🙈.
Had ze nou maar iets waar ze zich mee kon verplaatsen waar Mijan gewoon in kan zonder dat ze daar een rijbewijs voor nodig heeft. Dan had ze ook zelf ff een boodschap kunnen gaan doen...
En als ze thuis is weer zeuren dat Maarten het anders heeft gedaan dan zij met Lot.quote:Op maandag 8 december 2025 10:57 schreef papierentas het volgende:
Ja maar Maarten moet alles wel precies op de minuut af doen, zoals hoe moeder de vrouw het heeft opgeschreven in de heilige planner. Want anders raken de kindertjes AM, overstuur. Maarten kan dat prima zelf allemaal lijkt me, maar zij kan echt niks loslaten. Die gaat vanuit Noorwegen nog de boel lopen controleren gok ik. Echt mens je gaat zelf weg, bemoei je er dan niet mee.
Hoezo nog meer rusten, de enige beweging die ze krijgt is van de bed naar de bank en weer terugquote:Op maandag 8 december 2025 09:41 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt op treads dat ze al twee weken ziek is en dat ze niemand kan vinden om op te passen zodat ze een paar uurtjes echt kan uitrusten.
Ze is niet alleenstaand toch? Ze kan genoeg uren op een dag rusten als haar 'verloofde' gewoon thuis is.
En bovendien hoeft ze niet te werken en slaapt haar kind nog overdag.
Het gaat er vaak een stuk relaxter aan toe. Maar nee, het zijn de kinderen die dwangmatige structuur nodig hebben.quote:Op maandag 8 december 2025 11:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En als ze thuis is weer zeuren dat Maarten het anders heeft gedaan dan zij met Lot.
En dat ze weer 100 halve wasjes moet draaien.
Volgens mij lukt het Maarten allemaal prima zonder zijn vrouw en haar planner 😅
Dank voor het melden! Echt, na het bitje van AM twee keer voorbij te hebben zien komen vanochtend, ben ik wel even klaar met dit soort content. Maar "ze apen elkaar ook na op IG" dus ik zet me schrap voor nóg meer ranzigheid op diverse accounts 🙄.quote:Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
Lijkt me heerlijk voor de thuisblijvers, geen camera op hun neus!quote:Op maandag 8 december 2025 10:57 schreef papierentas het volgende:
Ja maar Maarten moet alles wel precies op de minuut af doen, zoals hoe moeder de vrouw het heeft opgeschreven in de heilige planner. Want anders raken de kindertjes AM, overstuur. Maarten kan dat prima zelf allemaal lijkt me, maar zij kan echt niks loslaten. Die gaat vanuit Noorwegen nog de boel lopen controleren gok ik. Echt mens je gaat zelf weg, bemoei je er dan niet mee.
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣quote:
Dat hoeft ook pas weer in oktober, dus maak je niet druk 😉quote:Op maandag 8 december 2025 11:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben na taaktober in een zwart gat gevallen, ik weet niet wat ik moet doen qua schoonmaken 😣
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |