abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219443113
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:51 schreef Fleur79 het volgende:
Over MB/MW:

Ik denk dat M verliefd werd op Tim. Dat daar meer is gebeurd.
Maar dat Michelle er niet verder mee kon en tóch wilde werken aan haar poly-relatie.(destijds)
Maar dat Koen het toen helemaal zat was. En vervolgens Jacqueline ook.
Michelle was heel gestrest. En dat was goed te zien met dat afvallen. Net de boerderij gekocht. Alle kinderen. De samenwerkingen, Jolie Enz.

Vervolgens liepen er nog behoorlijk wat samenwerkingen die indirect om de poly gingen zoals Hello Fresh (met z'n tienen aan tafel.)
En ook Leen Bakker? Met z'n drieeen iets inrichten.
De gehele zomer was het overduidelijk dat ze al uit elkaar waren maar dat ze nog veel zakelijk moesten regelen.
Toen MB het uiteindelijk bekend maakte op 1 sept waren K&J op 2 september vertrokkken uit de boerderie. Dat was echt geen toeval.
K&J moesten er eerst uit. En daarna werd het bekend gemaakt.

Ik denk ook dat ze in eerste instantie allemaal uit elkaar waren maar J&K nu aan Michelle hebben gezegd samen verder te gaan. Sinds dat Intratuin verhaal zegt Michelle ook steeds hoe zwaar het weer is. En hoe graag ze dingen wil vertellen.
Maar niet kan. Of mag.

In de Podcast hint Iris ergens over.
In de trant: "gaat die andere deur nou ook dicht?"
En M zegt dan iets van dat dit bijna zo is.
Ja, het blijft gissen. Maar tóch denk ik dat het gaat over K&J.
Dit denk ik ook. Dat alles is begonnen met het gerommel van Michelle met Tim en dat toen Koen en Jacq erachter kwamen Michelle heeft geprobeerd om de poly te herstellen, maar dat vooral Koen daar niets meer voor voelde.
Tim was ook nog geen vrij man, want ook nog in een relatie, ziedaar de stress en het afvallen van Michelle.

De juicechannels hadden de info over het vreemdgaan van Michelle uit hun inner circle.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 08-12-2025 16:13:44 ]
pi_219443122
quote:
88s.gif Op maandag 8 december 2025 10:58 schreef Harper het volgende:
En ook: In plaats van cadeautjes onder de boom gaan we iets gezameNlijks ondernemen in de kerstvakantie.
Wandelen, chocolademelk drinken, schaatsen oid.

Weer alsof dat heel bijzonder is, terwijl vrijwel elk gezin zulke dingen in de kerstvakantie doet.
Bij hen wordt het hele uitje ook gesponsord , lachen joh , en iedereen doet mee, vorig jaar hadden ze ook zo’n infantiel uitje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219443157
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar dan even een gewetensvraag, gun je dat Michelle ook?
En daar bedoel ik niks mee, voordat iedereen weer in de aanval gaat. Ik vraag het mij oprecht af omdat ze toch wel vaak als de schuldige wordt gezien.
Scheiden is nooit leuk, of dat nu een stel van 2 is of een poly . Ik zeg altijd , ze zullen er allemaal wel ergens een aandeel in hebben gehad.Maar ik gun ze alle 3 ook weer veel geluk met wie het dan ook mag zijn. Vooral voor de kinderen.
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.
pi_219443165
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Loveischocolala het volgende:
K en M waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.
pi_219443199
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Als dat zo is dan kan het zomaar zo zijn dat Michelle (de meestverdiener) partneralimentatie aan hem moet betalen.
Dat zouden best de 'grote mensen dingen' kunnen zijn waar mb het over had. In de podcast klinkt het alsof het niet haar keuze was om uit elkaar te gaan, in ieder geval niet met kb
pi_219443242
Dit klinkt heel vervelend en zo bedoel ik het niet per se. Maar ik krijg bij Michelle het gevoel dat ze vooral niet wil(de) dat haar perfecte plaatje uiteen zou vallen/valt.
Wel voor iedereen gevoelens krijgen (en daar maximaal tegen vechten), maar ook verwachten dat bijv. Een Koen altijd maar op haar zou wachten.

Pure hersenspinsel van mij hoor.
pi_219443250
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik gun iedereen een gelukkig leven, maar als het inderdaad waar is dat Michelle het hele samengestelde polygezin en hun toekomst in de gezamenlijke boerderie op het spel heeft gezet om weer een verliefdheid waar ze geen weerstand aan kon bieden, dan hoop ik vooral dat de kinderen hun plekje weer vinden.
Dat laatste vind ik ook het allerbelangrijkst.
En wat de reden is, misschien gaat het ons wel verbazen.
Maar dan wens ik ze nog alle 3 het beste.
Thanks voor je antwoord.
pi_219443480
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:12 schreef MissBaksel het volgende:
Het is toch vreselijk dat je zo met je telefoon bezig bent dat je niet eens ziet dat je dochter ergens mee zit!
Arme Jet
pi_219443527
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Idd, ik zag het in een oude vlog voorbijkomen. Dus ben benieuwd
pi_219443653
K is ook een sulletje geweest.

Misschien was de poly niet open. Maar als je aan swingen doet, een 3e persoon accepteert … Waarom nog moeilijk doen over een Tim die even voorbij komt wippen.
pi_219443701
Afgelopen weekend hield Judith heel netjes mensen buiten beeld die niet op insta willen. Vandaag pleurt ze de halve atletiekvereniging maar weer eens online. Gewoon omdat het kan!
pi_219443774
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Danielle_ het volgende:
Afgelopen weekend hield Judith heel netjes mensen buiten beeld die niet op insta willen. Vandaag pleurt ze de halve atletiekvereniging maar weer eens online. Gewoon omdat het kan!
Hadden die mensen en kinderen maar moet aangeven dat ze niet op haar insta willen!
pi_219443824
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:40 schreef Danielle_ het volgende:
Sorry, ik vind Judith gewoon een asociaal wijf. Dat de atletiek vereniging er ook niks van zegt? Hier word aangegeven dat er niks op social media geplaatst mag worden.
En Bob rent, maar kijkt naar Judith en niet vooruit
pi_219443839
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:46 schreef Nieve het volgende:

[..]
Hadden die mensen en kinderen maar moet aangeven dat ze niet op haar insta willen!
Zeker, ze kennen de grooote insta mom Judith allemaal wel toch! En anders hadden ze kunnen ruiken dat ze online geslingerd zouden worden. 😉
pi_219443846
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 17:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sorry, ik vind Judith gewoon een asociaal wijf. Dat de atletiek vereniging er ook niks van zegt? Hier word aangegeven dat er niks op social media geplaatst mag worden.
En Bob rent, maar kijkt naar Judith en niet vooruit
Viel mij ook op, B is de enige die opzij kijkt. Dat zegt al zoveel…
pi_219443898
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 11:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Hvk met kiespijn, toont vervolgens de getrokken kies pontificaal in haar story! Even een waarschuwing mocht iemand daar niet tegen kunnen 🙃
Maar wat voor gat zit er in die kies, i'm in shockkkk
pi_219443910
Mies jokkebrokt weer dat ze alleen op de boerderie is (maar wil wel weer de praise). Tim wordt al wat bedrevener in de shoots.
pi_219443919
Mies jokkebrokt weer dat ze alleen op de boerderie is (maar wil wel weer de praise). Tim wordt al wat bedrevener in de shoots.
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 07:50 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zijn wel fan van de intratuin, vorige week waren ze er toch ook al gespot?
Nog even en er komt een samenwerking 😁
pi_219443963
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 12:16 schreef lila01 het volgende:
Weer jankpost van mevrouw Wolf en ja joor, in de auto Wolf vol in beeld achter het stuur.
Ik begin die insinuaties van haar irritant te vinden, zeg dan wat er aan de hand is. Nu lijkt het net alsof Koen en Jacq haar vreselijke dingen aandoen ( misschien wil ze dat we dat denken?)
Zelf in de lampen hangen met Tim en maar maximaal janken.
pi_219443969
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 18:00 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Maar wat voor gat zit er in die kies, i'm in shockkkk
Ik ook!! Letterlijk één zwart gat.
pi_219443974
Familie Geerts eet weer héérlijke kwak van Maarten, inclusief draad 🤢
pi_219443987
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 14:08 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik snap dat vreemdgaan niet zo; wanneer je van man-vrouw relatie naar man-vrouw-vrouw gaat, dan maakt eentje meer of minder toch ook niet meer uit? Ik blijf denken dat M de poly is begonnen toen het haar uitkwam en ermee is gestopt toen het haar uitkwam en vervolgens K en J heeft gevraagd om te vertrekken. Ik kan me er niets bij voorstellen dat K en J gelijkwaardige investeerders zijn in de boerderie en webshop net als M; anders laat je je niet wegsturen uit een 600 vierkante meter huis met je kinderen. Ik denk zelfs dat M niet eens alleenheerser is; er is er maar 1 de baas en dat is haar vader. En M doet nu zielig omdat het past in het narratief wat zij wil dat wij geloven. Ik heb er geen medelijden mee, met de hele poly niet.
The Godfather 😱
pi_219444041
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 15:51 schreef Fleur79 het volgende:
Over MB/MW:

Ik denk dat M verliefd werd op Tim. Dat daar meer is gebeurd.
Maar dat Michelle er niet verder mee kon en tóch wilde werken aan haar poly-relatie.(destijds)
Maar dat Koen het toen helemaal zat was. En vervolgens Jacqueline ook.
Michelle was heel gestrest. En dat was goed te zien met dat afvallen. Net de boerderij gekocht. Alle kinderen. De samenwerkingen, Jolie Enz.

Vervolgens liepen er nog behoorlijk wat samenwerkingen die indirect om de poly gingen zoals Hello Fresh (met z'n tienen aan tafel.)
En ook Leen Bakker? Met z'n drieeen iets inrichten.
De gehele zomer was het overduidelijk dat ze al uit elkaar waren maar dat ze nog veel zakelijk moesten regelen.
Toen MB het uiteindelijk bekend maakte op 1 sept waren K&J op 2 september vertrokkken uit de boerderie. Dat was echt geen toeval.
K&J moesten er eerst uit. En daarna werd het bekend gemaakt.

Ik denk ook dat ze in eerste instantie allemaal uit elkaar waren maar J&K nu aan Michelle hebben gezegd samen verder te gaan. Sinds dat Intratuin verhaal zegt Michelle ook steeds hoe zwaar het weer is. En hoe graag ze dingen wil vertellen.
Maar niet kan. Of mag.

In de Podcast hint Iris ergens over.
In de trant: "gaat die andere deur nou ook dicht?"
En M zegt dan iets van dat dit bijna zo is.
Ja, het blijft gissen. Maar tóch denk ik dat het gaat over K&J.
Zo denk ik er ook over. Toen K en J het van M en T ontdekten, was Tim er denk ik (nog) niet klaar om zijn gezin voor Mies te verlaten. Vandaar dat Mies de poly uit alle macht probeerde te redden. Haar stress/afvallen had/heeft denk ik ook te maken met de sores van Tim. Maar dat is mijn gevoel dus, op basis van wat we via juice en Insta weten.
pi_219444072
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2025 16:11 schreef lila01 het volgende:

[..]
Het zal vast ook niet de laatste keer zijn dat ze "hard tegen haar gevoelens heeft gevochten". Mies heeft gewoon heel veel bevestiging nodig.
pi_219444076
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2025 14:10 schreef Cyan het volgende:
Zo zie je maar dat een relatie met 3 personen complexer is dan een relatie met 2 personen.

Als Jacqueline en Koen met elkaar verder (willen) gaan, kun je je afvragen in hoeverre dat verraad is naar Michelle toe. Ze hadden al een relatie met elkaar en zetten die mogelijk voort.

Lijkt me voor de kinderen in ieder geval fijn want ze kennen elkaar allemaal al.
👏👏👏
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')