Ik kreeg het gevoel dat Jet iets wilde vertellen, ze kijkt alsof ze elk moment in tranen uit kan barsten.quote:Op maandag 8 december 2025 13:42 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Jet, bij het uit school komen, haar gymtas bij zich had, terwijl ze morgen gym heeft. En AM moest dit tegen haar zeggen op haar welbekende zeikerige toon met de telefoon in het kind haar gezicht. Dit zonder een "hoi, dag schat, überhaupt zonder een knuffel óf blijk van genegenheid", wat ik trouwens nog nooit bij het hele gezin onderling heb gezien. Bot daarop aandacht naar Lot, want die heeft een verhaaltje over Jet geschreven. Jet kijkt of ze haar eigen naam niet meer weet, laat staan dat ze morgen gymles heeft en niet vandaag.
Ik zie een meisje dat moe is, haar gymtas per ongeluk op de verkeerde dag heeft meegenomen, terwijl dit 's ochtends ook door pa of ma opgemerkt had kunnen worden. Het kind is 7 maar wordt m.i. als een té grote zus gezien van haar 5 jarige zusje; ze moeten zelfs samen in bad. Altijd drukte thuis, geen ruimte voor haar verhaal/mening of tijd om haar gedachten te ordenen. Vrijdag hysterische bingo, zaterdag paardrijden en voor de 2e keer in 2 weken van haar paard gevallen, zondag de wekelijkse familie maaltijd en maandag "ben je zo suf geweest" om je gymtas mee te nemen en krijg je dit te horen, terwijl je weet dat je gefilmd wordt. Dieptriest vind ik het.
Maar dan even een gewetensvraag, gun je dat Michelle ook?quote:
Ik snap dat vreemdgaan niet zo; wanneer je van man-vrouw relatie naar man-vrouw-vrouw gaat, dan maakt eentje meer of minder toch ook niet meer uit? Ik blijf denken dat M de poly is begonnen toen het haar uitkwam en ermee is gestopt toen het haar uitkwam en vervolgens K en J heeft gevraagd om te vertrekken. Ik kan me er niets bij voorstellen dat K en J gelijkwaardige investeerders zijn in de boerderie en webshop net als M; anders laat je je niet wegsturen uit een 600 vierkante meter huis met je kinderen. Ik denk zelfs dat M niet eens alleenheerser is; er is er maar 1 de baas en dat is haar vader. En M doet nu zielig omdat het past in het narratief wat zij wil dat wij geloven. Ik heb er geen medelijden mee, met de hele poly niet.quote:Op maandag 8 december 2025 13:28 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat de juicechannels gelijk hadden en dat de problemen zijn begonnen toen Jacq en Koen erachter kwamen dat Michelle is vreemdgegaan.
We zullen het zien (of niet)
Welk verraad is wanneer begonnen? Voordat M met T in het openbaar aan het viezelevozen was óf daarna? Het verraad wat ik zou kunnen snappen is dat wanneer K en J financieel/zakelijk M zouden bedriegen maar "op liefdesgebied" kan ik hier geen verraad zien. Welke weldenkend mens laat een derde persoon toe, met 3 kinderen, in je huwelijk met 4 kinderen. Daar komt niets goeds uit, dus M wilde gewoon niet meer want financieel bedrog zie ik niet gebeuren met een vader Walk.quote:Op maandag 8 december 2025 14:10 schreef Cyan het volgende:
Zo zie je maar dat een relatie met 3 personen complexer is dan een relatie met 2 personen.
Als Jacqueline en Koen met elkaar verder (willen) gaan, kun je je afvragen in hoeverre dat verraad is naar Michelle toe. Ze hadden al een relatie met elkaar en zetten die mogelijk voort.
Lijkt me voor de kinderen in ieder geval fijn want ze kennen elkaar allemaal al.
Nou precies dat.quote:Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel dat Jet iets wilde vertellen, ze kijkt alsof ze elk moment in tranen uit kan barsten.
Hoe weet jij dat de relatie open was ten tijde van de poly?quote:Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De relatie was al open. Je kunt niet echt spreken van vreemdgaan dan…
Waar ze de tijd vandaan haalt… K, J en T 🤭
Papa Walk zal het financieel vast goed geregeld hebben voor zijn dochterlief.
Een poly is iets anders dan een open relatie.quote:Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Behoorlijke anti-reclame dan. Zo’n bedrijf heeft er toch veel meer aan alsquote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.
De relatie was niet open. Het was een monogame relatie met zijn 3-enquote:Op maandag 8 december 2025 14:23 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nou idd, alsof buiten kerst om er nooit dagen/weekenden van 'hun' zijn.. Heb nou niet het idee dat AM er het hele jaar door is voor hele hordes mensen.quote:Op maandag 8 december 2025 10:53 schreef Lodelie het volgende:
Am doet met kerst niks anders dan met verjaardagen, sinterklaas en vakanties: alleen met het gezin vieren en met niemand anders.
Daar kan ze een heel verhaal om heen verzinnen, maar ze doet nooit iets met (schoon)familie en/of vrienden dus doe niet alsof het met kerst ineens een weloverwogen keuze is.
Misschien kan ze bij Debbie advies vragenquote:Op maandag 8 december 2025 13:14 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon ontsteken ook volgens mij😂
Maar dat kan al omgezet zijn. En gezien het vermogen van haar familie en later de bedrijven kan ik me goed voorstellen dat het al lang en breed is omgezet.quote:Op maandag 8 december 2025 14:47 schreef Loveischocolala het volgende:
K en M waren in gemeenschap van goederen getrouwd.
Dit is haar vaste tandartspraktijk, zoals het nu allemaal heeft gefilmd deed ze ook al bij de halfjaarlijkse controles.quote:Op maandag 8 december 2025 13:50 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is "een samenwerking", de tandartspraktijk is indirect genoemd, de voordeur en vanuit de stoel gefilmd. Ze moet, kort gezegd, laten zien "wat een nachtmerrie het bitje is, dan dat het wel meevalt en uiteindelijk iets wat anderen ook zouden moeten willen". Van drama naar euforie 🙄.
Alleen als ze er wat uit kan slepen lijkt me.quote:Op maandag 8 december 2025 14:37 schreef sunny_8953 het volgende:
[..]
Nou idd, alsof buiten kerst om er nooit dagen/weekenden van 'hun' zijn.. Heb nou niet het idee dat AM er het hele jaar door is voor hele hordes mensen.
Sneu dit. Ik zie vooral een verveeld kind op de fotos. Studiedagen weet je ruim van te voren dus heel veel tijd om opvang of oppas te regelen ....quote:Op maandag 8 december 2025 11:59 schreef Danielle_ het volgende:
Waarom is B in hemelsnaam mee naar het ziekenhuis? Moet hij niet gewoon naar school?
Ach, de schoenen staan daar ook op de eettafel.quote:Op maandag 8 december 2025 15:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Waarom moet die smerige beugel van AM er elke keer bij op de foto? dat hoef ik echt niet te zien, bah.
(nee beugels zijn niet per se smerig maar brr ik krijg er de rillingen van, je legt gewoon kwijl op tafel toch?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |