Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.quote:
Bedoel je dat je teleurgesteld zou zijn in Koen?quote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als MB en K in gemeenschap van goederen zijn getrouwd, dan zou ik zeer verbaasd zijn en teleurgesteld in hem. Ik geloof het pas als ik het bewijs zie, want kan me er niets bij voorstellen.
Locatie tracker?! Dat moet een grapje van je zijn 🤣.quote:Op maandag 8 december 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Maarten deponeert zijn kwak eten weer op de borden.
En ‘Jim is er!’ Had ze dat niet in haar locatietracker gezien?
ik schrok evenquote:Op maandag 8 december 2025 18:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Maarten deponeert zijn kwak eten weer op de borden.
En ‘Jim is er!’ Had ze dat niet in haar locatietracker gezien?
Neehoor. Ze staat zeer regelmatig op de oprit/uit het raam te filmen hoe haar favoriete zoon op zijn motor komt aanrijden.quote:Op maandag 8 december 2025 18:59 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Locatie tracker?! Dat moet een grapje van je zijn 🤣.
En dan lees ik er in eerste instantie nog overheenquote:Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarom ook maar ‘eten’ er bij gezet 😁
Dit is gewoon om te zetten. Dus hoezo teleurgesteld zijn in hem en waarom zou je een bewijs nodig hebben?quote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee het is een reactie op de "godfather".quote:Op maandag 8 december 2025 18:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je teleurgesteld zou zijn in Koen?
Een kwak van Maarten naast de beugel van AM.quote:Op maandag 8 december 2025 19:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarom ook maar ‘eten’ er bij gezet 😁
🤢quote:Op maandag 8 december 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een kwak van Maarten naast de beugel van AM.
Eet smakelijk!
Precies, had het ge-quote maar is niet meegenomen in mijn reactie.quote:Op maandag 8 december 2025 19:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee het is een reactie op de "godfather".
Ik bedoel teleurgesteld in haar vader omdat hij een zakenman is.quote:Op maandag 8 december 2025 19:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is gewoon om te zetten. Dus hoezo teleurgesteld zijn in hem en waarom zou je een bewijs nodig hebben?
Ik denk dat MB eerder dan KB redenen heeft gehad om het om te zetten.
Dat heb ik gezien, maar ik dacht omdat ze de motor de straat in hoort rijden; niet omdat ze hem letterlijk in de gaten houdt.quote:Op maandag 8 december 2025 19:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Neehoor. Ze staat zeer regelmatig op de oprit/uit het raam te filmen hoe haar favoriete zoon op zijn motor komt aanrijden.
Ha, sorry dan begreep ik het verkeerd. Daarin heb je zeker een punt.quote:Op maandag 8 december 2025 20:03 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik bedoel teleurgesteld in haar vader omdat hij een zakenman is.
Volgens mij hebben ze wel eens verteld in een Q&A dat ze toen ze met z’n drieën verder gingen, alles veranderd hebben zodat die gemeenschap van goederen weg viel en zij alle drie even veel rechten hadden (om J niet uit te sluiten destijds).quote:Op maandag 8 december 2025 18:52 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat ging ook wel snel van rammelende eierstokken naar nooi tmeer ongesteld.quote:Op maandag 8 december 2025 20:20 schreef Harper het volgende:
AM wordt niet meer ongesteld?
Zou ze weten dat je pas officieel in de menopauze bent als je een jaar niet gemenstrueerd hebt?
Zolang is het zeker niet geleden. Laatst toch nog tijdens een fotoshoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |