Oh ja Sientje. Die vind ik al heel lang niet meer leuk, wandelend reclamebord voor Ot en Sien destijds, met schoenen en kleding wat ze het jaar erna eigenlijk pas goed pasten.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Sientje wil ook steeds meer geld verdienen , nu heeft ze die ahead in haar boom gehangen , ik kan mij daar eerder aan storen dan dat ik daar om moet lachen .
Al die influencers eerst zijn ze wel leuk maar naar een tijdje ga je je er aan irriteren
Was ook heel sarcastisch bedoeld. En haar kinderen maar maximaal missen. Haar verhalen kloppen ook van geen kant meer.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze is nog nooit zo vaak op reis geweest. Ze komt nog eens ergens na het uit elkaar vallen van de poly 😁 Onze globetrotter.
Is dit niet (grotendeels) dezelfde groep als die toen samen naar Moraira ging?
Dat vond ik ook zo gênant om te lezen. En stel er is wat je moet je ouders halen/ wat vragen zitten ze in badquote:Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En de meiden hadden een feestje met vriendinnen en zij (Jan en Sofie) gingen samen in een warm bad. Kunnen de meiden ook allemaal lezen 🤭
Ik volg haar ook , ik ben zo verbaasd dat iemand zo kleurloos kan leven , ik gun haar ook een kindje, sneu dat het dan zo lang duurtquote:Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind Yaramairin haar filmpjes zo ongemakkelijk om naar te kijken, ondanks dat ik denk dat dit een hele lieve meid is die ik het echt wel gun om een kindje te krijgen.
Ja, stond ik ook van te kijken. En dat ze tot maart geen nieuwe abonnees erbij kan nemen; nou vraagt ze hiervoor geen schrikbarend bedrag, maar al met al is ze aanzienlijk gestraft.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM heeft naast een jaar niet live kunnen, ook een boete van Insta gehad van ¤3500 🫣
Voor de recepten van de kwak-van-MG die je ook op de appie-site kan vinden natuurlijk!quote:Op woensdag 10 december 2025 13:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Vreemd zo’n boete. Bedoeld ze niet, alle misgelopen inkomsten van abonnees? Waarom zou lid worden van AM? Dan heb je toch ook een beperking…
Zit je op de seh en ga je op threads zitten posten 🤦♀ ben er dan voor je kindquote:Op woensdag 10 december 2025 13:20 schreef opwegnaar het volgende:
Gelukkig heeft DBM wel nog even tijd om tussendoor nog het eea op threads te plaatsen:
'waarom altijd dat gezeik over "waarom zetten mensen hun kinderen online". Laat ze man, t zijn niet jouw kinderen. Post er iemand een trots bericht over zn zoon.. staan de comments vol met die bullshit.
Niet iedereen maakt zich daar even druk om dus flikker op'
Voor zichzelf weer even goed praten dat ze haar kinderen in een kwetsbare situatie op het internet zet.
Straks geef je haar nog ideeën 🫣quote:Op woensdag 10 december 2025 11:51 schreef papierentas het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel (long) covid. Kan ze een Debbie gaan doen.
Nee alle gekheid, het kan dat ze niks ruikt en proeft, maar dan zou nu gezond eten toch ook niet zo moeilijk moeten zijn. Gisteravond een hele rant over havermout, het moet inderdaad je smaak zijn, maar als je toch niks proeft, wat is dan het punt.
Even hè, ze zegt steeds dat het om het vlaggensysteem gaat. Ik kan me niet voorstellen dat ze geband was omdat ze dat uit heeft gelegd. Ze heeft foto's gedeeld uit het lesboek van J, waar gewoon naakte, rukkende jongens in een tent stonden (getekend gelukkig).quote:Op woensdag 10 december 2025 13:08 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of dit ook door haar in "de denktank" besproken gaat worden en "dat de bedenker van dit vlaggensysteem de schuld heeft van haar straf 🙄".
Miniliefde poste gisteren dat je haar post ook kon reposten of hoe heet dat, maar dan kunnen ze dat dus ook doen met kwetsbare posts over haar kinderen. Iedereen kan foto's van haar kinderen (of wie dan ook die de kinderen openbaar plaatst) opslaan op de pc/telefoon en er mee doen wat ze willen. Ik vind daar wat van...quote:Op woensdag 10 december 2025 13:20 schreef opwegnaar het volgende:
Gelukkig heeft DBM wel nog even tijd om tussendoor nog het eea op threads te plaatsen:
'waarom altijd dat gezeik over "waarom zetten mensen hun kinderen online". Laat ze man, t zijn niet jouw kinderen. Post er iemand een trots bericht over zn zoon.. staan de comments vol met die bullshit.
Niet iedereen maakt zich daar even druk om dus flikker op'
Voor zichzelf weer even goed praten dat ze haar kinderen in een kwetsbare situatie op het internet zet.
Goed punt!quote:Op woensdag 10 december 2025 13:48 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ging er vanuit dat de boete een grap is.
Afgezien van dat: Annemarie heeft er zo vaak gedoe met Meta over piemels gehad, dat ik mij echt afvraag waarom ze blijft proberen. Het is een Amerikaans bedrijf, dus tja. Daarnaast vraag ik mij af of je die afbeeldingen van het vlaggensysteem zo zonder copyright mag delen op een commercieel account, maar dat terzijde.
Van die potjes van Judith snap ik werkelijk niets. Ik ben te lui voor dat soort dingen heb gewoon een grote pot voor onvoorziene uitgaven.
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 10 december 2025 14:06 schreef Earring het volgende:
Die kerstmannetjes die AM voor school kocht zien er leuk uit maar de vulling is terryaki groenten!
Denk dat er wel wat in de prullenbak beland in de klas🥴
Gezellie, Leontien Borsato ook mee, zie ik 😜quote:Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
En deze maand nog naar Dubai zonder kids. Ze heeft het er maar druk mee.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |