abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219454682
AM preekt voor eigen parochie en hoe de denktank ook zal gaan verlopen, zal ze er als een combinatie van leerling (oh, maar dat wist ik niet), slachtoffer (komt door de haters) en overwinnaar (mijn gezin is trots op me) uitkomen. Deze vrouw is een tegenstrijdigheid op twee benen, maar is zó gehaaid dat ze het voor haar trouwe volgers laat klinken, alsof zij alleen de wijsheid in pacht heeft.
pi_219454701
AM voelt zich wel heel wat met haar opleiding pfff
pi_219454715
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Harper het volgende:
Wat neuzelt AM weer. "Nu wel mijn kant van het verhaal kan vertellen".
Dat doet ze toch in vrijwel alle interviews, lezingen en haar boeken?
Maar Tim zat niet te wachten op haar standaard praatje. En ik hoop de rest van de denktank ook niet.

Ik begrijp werkelijk niet ze blijft blaten over Ik heb fouten gemaakt, we moeten mom-fluencers en bedrijven voorlichten bla bla bla en tegelijkertijd nog steeds doorgaan met haar kinderen 24/7 inzetten voor geld.
Ik hoop dat ze flink op haar nummer gezet wordt.
Ik snap er ook helemaal niets van. Ze vertelt altijd en overal haar kant van het verhaal, vertelde ze maar eens iets vaker de andere kant van het verhaal. En dan weer dat gezanik dat niemand weet wat er achter de glans van het influencerbestaan schuil gaat: ik denk dat de meeste mensen, met wat nadenken, zich daar echt wel een voorstelling van kunnen maken.

En dan elke keer weer dat: "Vroeger maakte ik fouten, maar ik doe het nu helemaal goed en ben in de positie om alle anderen, die er niets van snappen, te vertellen hoe het moet"-stokpaardje. Als je die fouten hebt gemaakt, dan is het het meest waarschijnlijk, dat je nu nog steeds fouten maakt. Dat noemen we voortschrijdend inzicht en het getuigt van rationeel nadenken als je dat inziet.

Ik vind dit superioriteitsdenken van Annemarie (ik ben de degene die anderen voor fouten kan behoeden) best wel stuitend. En dan ook weer die opmerking van Maarten, dat mensen eens een dagje mee moeten lopen... Dan ga je weer volledig aan de essentie voorbij: kinderen hebben een basaal recht op privacy. Dat lijkt in de basis vrijwel iedereen te begrijpen, behalve een kluit influencers, die hun leven in de vorm van content leven.

Het gaat dus niet om een keer meelopen, het gaat er om dat ik, en vele anderen, continu kinderen zien die we niet kennen, waar we geen connectie mee hebben, maar waarvan we wel van alles weten. Dat is het probleem.
pi_219454755
Wat is dat toch steeds over een dag/week meekijken? Het maakt helemaal niet uit hoe het er in het gezin Geerts aan toe gaat. Waar het om gaat is het resultaat wat 100k volgers (en misschien nog wel meer niet-volgers) te zien krijgen: kinderen die geen privacy hebben.
pi_219454758
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Iemand vroeg het weekend of zij, Sofie, wel eens wat zelf/alleen doet, werd niet in dank afgenomen. Snibbig antwoord.

Ze hadden weer heerlijk gesnoosd in bed met z'n tweeen het weekend. Wie wil dat weten.
Sofie lijkt sinds die nieuwe plastic verzameling in de vitrine kaaswinkel un peu kattig hier en daar (een niet positieve reviewer werd naar het GGZ doorverwezen 🙄). En die "samen in de jacuzzi of bad" opmerkingen zijn voor mij ook te klef.
pi_219454791
Annemarie met haar kant van het verhaal, hahaha. Haar kant is nog steeds hetzelfde. Ze verdient geld over de ruggen van haar kinderen en ze verkwanselt hun privacy. Daar helpt echt geen lievemoederen aan. Dat is het verhaal. Punt.
pi_219454821
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Harper het volgende:

Ik begrijp werkelijk niet ze blijft blaten over Ik heb fouten gemaakt, we moeten mom-fluencers en bedrijven voorlichten bla bla bla en tegelijkertijd nog steeds doorgaan met haar kinderen 24/7 inzetten voor geld.
Ik hoop dat ze flink op haar nummer gezet wordt.
Hier begrijp ik ook niets van. Ze maakt een enorme denkfout hier en dat zou haar best zuur kunnen opbreken. Ze ziet het werkelijk niet.
pi_219454834
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:08 schreef Cattolica het volgende:
AM preekt voor eigen parochie en hoe de denktank ook zal gaan verlopen, zal ze er als een combinatie van leerling (oh, maar dat wist ik niet), slachtoffer (komt door de haters) en overwinnaar (mijn gezin is trots op me) uitkomen. Deze vrouw is een tegenstrijdigheid op twee benen, maar is zó gehaaid dat ze het voor haar trouwe volgers laat klinken, alsof zij alleen de wijsheid in pacht heeft.
En domme volgers, want die vinden dat ze het zó goed doet, dat het zó leuk is om de jongsten op te zien groeien, dat het zó lief is hoe L in haar bed ligt omringt door Takkies en als zoete koek geloven dat wat AM zegt ook waar is, terwijl ze niet op haar eerste leugen betrapt is.
pi_219454837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat is/was dat voor programma?
Iets met het brein. Sorry, geen fut om op te zoeken 😅. Maar Google weet het antwoord vast.
pi_219454881
Eens met Judith, die uitlaat is afschuwelijk. Dan laat je er toch een andere onder zetten?

En hebben zij geen wekker?
pi_219454923
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
En deze maand nog naar Dubai zonder kids. Ze heeft het er maar druk mee.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
pi_219454936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Eens met Judith, die uitlaat is afschuwelijk. Dan laat je er toch een andere onder zetten?

Ze wil autonoom wakker worden of zoiets.

Overigens over Annemarie nog eens: opnieuw komt bij mij de vraag op of ik haar wellicht intelligenter had geschat dat ze werkelijk is 🤔
pi_219454959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:45 schreef Shuri het volgende:

[..]
Overigens over Annemarie nog eens: opnieuw komt bij mij de vraag op of ik haar wellicht intelligenter had geschat dat ze werkelijk is 🤔
Dat heb ik mezelf al zo vaak afgevraagd en ik ben er ook nog steeds niet uit.
pi_219455022
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:

Ja lelijk ding, aan de andere kant; hoe vaak kijk jij naar je uitlaat? 🙈

En een wekker doen ze niet aan, iets met autonomie ofzo
pi_219455056
Ik heb het gevoel dat er voor Ochi (de hond) t.z.t. een ander logeeradresje wordt gevonden door Sanneke. Sneu, maar ik kan me er, om meerdere redenen, iets bij voorstellen. Het valt me al een tijdje op, dat ze óf minder vaak bij haar moeder is óf dat ze gewoon haar moeder niet meer post. Er vallen me meer dingen op, maar dat is wat ik vooral niet zie, dus dat mag ik hier niet bespreken (?).
pi_219455067
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja lelijk ding, aan de andere kant; hoe vaak kijk jij naar je uitlaat? 🙈

En een wekker doen ze niet aan, iets met autonomie ofzo
Het gaat er niet om of ik mijn uitlaat zie. Het gaat erom dat ik bepaalde dingen niet op mijn auto wil. Ik zou dus kiezen voor een nieuwe maar ik vermoed dat hier geen nieuwe is gebruikt.

Die wekker die er dus blijkbaar niet is heb ik gemist.
  woensdag 10 december 2025 @ 11:11:15 #117
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_219455069
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar dan heb je op het mbo toch al 3 of 4 jaar Engels gehad? Of op de mavo/havo?
Toevallig heb ik ook een mbo opleiding gedaan waar geen Engelse les werd gegeven, dus inderdaad alleen op mavo/havo les gehad. Daarbij merk ik persoonlijk, omdat ik ook binnen een bedrijf werk waar weinig Engels wordt gesproken, dat het best wel wegzakt.
pi_219455077
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb het gevoel dat er voor Ochi (de hond) t.z.t. een ander logeeradresje wordt gevonden door Sanneke. Sneu, maar ik kan me er, om meerdere redenen, iets bij voorstellen. Het valt me al een tijdje op, dat ze óf minder vaak bij haar moeder is óf dat ze gewoon haar moeder niet meer post. Er vallen me meer dingen op, maar dat is wat ik vooral niet zie, dus dat mag ik hier niet bespreken (?).
Dat denk ik ook. Zal ze hem wel uitlaten? Of mag hij z'n ding in de tuin doen?
pi_219455080
Judith en haar paspoort. Zij is echt slecht georganiseerd. Ik snap wel dat ze haar medicatie vergeet. Die vrouw zou haar kont nog vergeten als die niet vastzit.
pi_219455082
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb het gevoel dat er voor Ochi (de hond) t.z.t. een ander logeeradresje wordt gevonden door Sanneke. Sneu, maar ik kan me er, om meerdere redenen, iets bij voorstellen. Het valt me al een tijdje op, dat ze óf minder vaak bij haar moeder is óf dat ze gewoon haar moeder niet meer post. Er vallen me meer dingen op, maar dat is wat ik vooral niet zie, dus dat kan of mag ik hier niet bespreken (?).
Ze had laatst een pakje laten bezorgen bij haar moeder, dus die is gewoon weer thuis? Maar kan de hond niet meer uitlaten misschien. En de hond en kind gingen niet zo goed meer samen schreef ze laatst, dus ik denk dat het voor iedereen beter is dat de hond een ander plekje krijgt.

Ik zie haar ook niet de hond uitlaten als Peppie aan het werk is, dus de deur naar ‘de tuin’ zal wel even open gedaan worden. Niet echt iets voor een (drukke) hond om zijn energie kwijt te raken.
pi_219455091
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:06 schreef Cattolica het volgende:
Lijkt me ook beter en fijner voor de hond.
pi_219455105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:11 schreef LALAA het volgende:

[..]
Toevallig heb ik ook een mbo opleiding gedaan waar geen Engelse les werd gegeven, dus inderdaad alleen op mavo/havo les gehad. Daarbij merk ik persoonlijk, omdat ik ook binnen een bedrijf werk waar weinig Engels wordt gesproken, dat het best wel wegzakt.
Maar een paar simpele woorden moet toch wel lukken? In IJsland (met Mirjam), Londen en op de kroesj moet je ook weleens wat zeggen, of laat ze dat door anderen doen?
pi_219455116
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of ik mijn uitlaat zie. Het gaat erom dat ik bepaalde dingen niet op mijn auto wil. Ik zou dus kiezen voor een nieuwe maar ik vermoed dat hier geen nieuwe is gebruikt.

Die wekker die er dus blijkbaar niet is heb ik gemist.
Voor een nieuwe is ze te gierig ook haha.
pi_219455117
En AM moet vanwege haar instastraf nu iedere keer handmatig #af toevoegen en dat vergeet ze vaak.

Anders nooit hè AM? 😂
pi_219455119
Gaat niet echt lekker met Judith he? Al die rare grote uitgaven ineens met cadeautjes en dure zooi... apk niet eerder gedaan.. paspoort niet eerder gedaan.. allerlei potjes leeg 🤷 boodschappen pot op, autopot op.. uit allemaal andere potjes graaien 🤔 geen paspoort potje? (Ook nog je paspoort vergeten 🤔🤦‍♂️ hoe dan?)
Lijkt wel alsof ze met de extra inkomen van haar excel sheetje direct al haar budgetering skills kwijt is 🤔
En een sport uitlaat? Wat voor garage was dit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')