abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219452615
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 19:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wanneer zijn de beelden uit het PSV stadion uitgelekt? Volgens mij al zeker zo’n 1,5 jaar geleden. Misschien zelfs al langer geleden.
2 jaar
pi_219452641
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:15 schreef NineMilka het volgende:
Ik zag het boek van Jaimy in de boekwinkel liggen vandaag en heb het even doorgebladerd. Heb staan twijfelen om het mee te nemen, toch niet gedaan omdat het verhaal me niet echt nieuw lijkt vergeleken met als je haar jaren op Instagram hebt gevolgd. Maar ik twijfel nog steeds nu. Dus als iemand het binnenkort gelezen heeft en kan delen of het boek meerwaarde heeft, graag!

Het boek van AM trouwens nog steeds niet gespot. Al in meerdere winkels in meerdere steden geweest. Wil die ook even doorbladeren uit nieuwsgierigheid.
Ik heb vandaag het boek van Jaimy binnen gekregen. Hoop dat ik er komend weekend in kan beginnen. Even getwijfeld of ik het boek meeneem op mijn zakenreisje de komende dagen, maar de e-reader is toch makkelijker meenemen. Zal iets laten weten als ik wat hoofdstukken heb gelezen.
pi_219452710
Celinecharlotte heeft het ook over het boek van Jaimy, dat het nu te koop is.
Maar niet ‘daar ben je dan Jaimy’ en J heeft voor haar gewerkt, dus ze vond het fijn weer wat terug te lezen van haar.

Toch wat anders dan DL.
pi_219452747
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Celinecharlotte heeft het ook over het boek van Jaimy, dat het nu te koop is.
Maar niet ‘daar ben je dan Jaimy’ en J heeft voor haar gewerkt, dus ze vond het fijn weer wat terug te lezen van haar.

Toch wat anders dan DL.
Joep was ook blij met de stories van Celinecharlotte inderdaad
pi_219452976
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Jan en Sofie weer samen naar Parijs. Opa en Oma moeten zeker weer voor de kinderen zorgen
En met zo'n achterlijke smoes. Ze gaan in Frankrijk kaas kopen.
Waar Am te weinig spaties gebruikt, gooit Sofietje overal een spatie tussen kerst mens, kerst sfeer etc.
pi_219453069
De lampjes aan de kant van Judith doen het niet, waarschijnlijk moet de elektriciteit ook nog van de buurman komen.
pi_219453184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:36 schreef Farfallefalle het volgende:
De lampjes aan de kant van Judith doen het niet, waarschijnlijk moet de elektriciteit ook nog van de buurman komen.
Twee jaar geleden ook al niet. Bij mij wordt zoiets dan vervangen. Maar het potje voor kerstverlichting zal wel leeg zijn.
pi_219453324
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Twee jaar geleden ook al niet. Bij mij wordt zoiets dan vervangen. Maar het potje voor kerstverlichting zal wel leeg zijn.
Dat is naar de trampoline, Nintendo en APK gegaan denk ik.

Ik had het niet eens opgehangen. Had vorig jaar in de sale een nieuw snoer gekocht, scheelt aanzienlijk.
pi_219453347
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is naar de trampoline, Nintendo en APK gegaan denk ik.

Ik had het niet eens opgehangen. Had vorig jaar in de sale een nieuw snoer gekocht, scheelt aanzienlijk.
Maar twee jaar geleden deden de lampjes het na een week opeens! Zolang die kans aanwezig is gaat zij geen geld uitgeven aan nieuwe lampjes.
pi_219453372
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 22:36 schreef Farfallefalle het volgende:
Je controleert de lampjes toch voor je ze op gaat hangen, ongeacht wie de elektriciteit moet regelen?
pi_219453869
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:15 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Je controleert de lampjes toch voor je ze op gaat hangen, ongeacht wie de elektriciteit moet regelen?
Dit... echt 🤦‍♂️ maar het is Judith dus wie weet deed de buurman dit ook en heeft Judith gezegd dat hij ze gewoon op mag hangen wie weet doen ze het straks toch 🤷
pi_219453923
Nagelkerke hebben fijne reisjes die ze kunnen afschrijven als werkbezoek.

Je zou maar naast HVK wonen, wat een geschreeuw zo vroeg in de ochtend
pi_219453966
6.54 en een van de terror twins bij HVK gilt om het gillen.

Moeders filmt en laat het gebeuren.
Uiteraard 🙄
pi_219454018
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Uiteraard 🙄
Buurvrouw is toch altijd vroeg wakker!
pi_219454090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Buurvrouw is toch altijd vroeg wakker!
En dat is precies haar verkeerde opvatting: zij heeft voor alles een excuus maar pakt nooit het probleem aan.
Zwemles dus een droge pasta
Louay slaapt slecht , middagslaapje of niet.
Buurvrouw is toch vroeg wakker
Spugende kinderen, zij trekt ze schone kleren aan.
Iedere vorm van opvoeden ontloopt ze, het is haar te veel. Daarom natuurlijk steeds die bieb, dekunderen mee naar buiten want dan mogen ze "los"en is het makkelijker.
Thuis altijd voor de tablets, moeder weet bij god niet wat ze er op doen en kijken.
pi_219454168
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:29 schreef Huisopdehoek het volgende:

Uiteraard 🙄
Arme buren
pi_219454226
Milou haar doel dit jaar was 60.000 volgers. Wat fijn dat je dan tegenwoordig volgers kan kopen, dan haal je dat nog ook!
pi_219454257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
En dat is precies haar verkeerde opvatting: zij heeft voor alles een excuus maar pakt nooit het probleem aan.
Zwemles dus een droge pasta
Louay slaapt slecht , middagslaapje of niet.
Buurvrouw is toch vroeg wakker
Spugende kinderen, zij trekt ze schone kleren aan.
Iedere vorm van opvoeden ontloopt ze, het is haar te veel. Daarom natuurlijk steeds die bieb, dekunderen mee naar buiten want dan mogen ze "los"en is het makkelijker.
Thuis altijd voor de tablets, moeder weet bij god niet wat ze er op doen en kijken.
Ik denk als Louay eens de kans krijgt om overdag fatsoenlijk te slapen dat hij beter gaat slapen maargoed hij is een slechte slaper punt.

Ik zou mijn huis te koop zetten mocht ik hiernaast wonen, dan ga ik nog liever onder een brug zitten.
Maar zonder grappen, als dit mijn buurvrouw was had ik echt allang bepaalde instanties gebeld.
pi_219454278
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:45 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ik denk als Louay eens de kans krijgt om overdag fatsoenlijk te slapen dat hij beter gaat slapen maargoed hij is een slechte slaper punt.

Ik zou mijn huis te koop zetten mocht ik hiernaast wonen, dan ga ik nog liever onder een brug zitten.
Maar zonder grappen, als dit mijn buurvrouw was had ik echt allang bepaalde instanties gebeld.
Ze probeert hem dan een dagje overdag in bed te leggen en dat werkt dan niet dus roept ze "zie je wel werkt niet" en klaar... net als eet patronen.. ze blijft hangen in een patroon wat lekker makkelijk is maar niet perse goed voor de kinderen.. een nieuw gezonder patroon moet je ze aanleren en dat heeft tijd en herhaling nodig
pi_219454280
MB in de podcast over haar ex en de papa . Zo afstandelijk
pi_219454290
AM hoeft de denktank niet voor te bereiden ‘want ze zit er als ervaringsdeskundige ‘. Wel wil ze nadenken wat ze er voor zichzelf wil uithalen 🙄

En er zitten ook mensen bij die bij BOOs waren betrokken. Ben benieuwd!
pi_219454299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:45 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Ze woont in een sociale huurwoning. Kleine kans dat het huis er naast een koopwoning is.
pi_219454301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze probeert hem dan een dagje overdag in bed te leggen en dat werkt dan niet dus roept ze "zie je wel werkt niet" en klaar... net als eet patronen.. ze blijft hangen in een patroon wat lekker makkelijk is maar niet perse goed voor de kinderen.. een nieuw gezonder patroon moet je ze aanleren en dat heeft tijd en herhaling nodig
Die tijd heeft ze niet he, want druk druk druk. Ritme en regelmaat daar in het gezin, en dan langere tijd. Dan wordt het daar een stuk rustiger, voor zowel haar als de kinderen.
pi_219454336
Verrassend. Debbie benoemt ergens dat het er-attach programma niet voor haar lijkt te werken. Ze doet er waarschijnlijk ook wel alles aan om het niet re laten werken.
pi_219454345
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Verrassend. Debbie benoemt ergens dat het er-attach programma niet voor haar lijkt te werken. Ze doet er waarschijnlijk ook wel alles aan om het niet re laten werken.
Wat is/was dat voor programma?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')