Zou ze die recente volgers ook weer gekocht hebben?quote:Op woensdag 10 december 2025 08:41 schreef Mirp het volgende:
Milou haar doel dit jaar was 60.000 volgers. Wat fijn dat je dan tegenwoordig volgers kan kopen, dan haal je dat nog ook!
Ja precies! Iedereen met kinderen heeft wel eens dagen gehad dat slaapjes minder makkelijk gingen/strijd waren. Hetzelfde met eten. Maar om het dan maar gewoon te laten is gemakzuchtig inderdaad. Ik heb het echt te doen met die kinderen want ze weten ook niet echt beter.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze probeert hem dan een dagje overdag in bed te leggen en dat werkt dan niet dus roept ze "zie je wel werkt niet" en klaar... net als eet patronen.. ze blijft hangen in een patroon wat lekker makkelijk is maar niet perse goed voor de kinderen.. een nieuw gezonder patroon moet je ze aanleren en dat heeft tijd en herhaling nodig
Nou ja Milou kennende..quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze die recente volgers ook weer gekocht hebben?
Nee dat denk ik ook niet haha. Maar bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze woont in een sociale huurwoning. Kleine kans dat het huis er naast een koopwoning is.
Ik denk dat ze het allemaal veel te veel moeite vindt. Dat ze verwacht dat het vanzelf allemaal wel goed komt.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:06 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ja precies! Iedereen met kinderen heeft wel eens dagen gehad dat slaapjes minder makkelijk gingen/strijd waren. Hetzelfde met eten. Maar om het dan maar gewoon te laten is gemakzuchtig inderdaad. Ik heb het echt te doen met die kinderen want ze weten ook niet echt beter.
En zij is gewoon niet intelligent genoeg om te begrijpen dat ze door haar gebrek aan enige vorm van opvoeding het alleen maar moeilijker maakt voor zowel haarzelf als haar kinderen.
Misschien leert ze er nog wat vanquote:Op woensdag 10 december 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het spannend maar ook leuk ‘omdat ze nu wel haar kant van het verhaal kan vertellen’
Dat heeft ze toch al gedaan in het interview met BOOS? Wat haar kinderen zo positief vonden?
En als ik de samenstelling van de denktank zie, kon ze nog wel eens aangepakt kunnen worden.
Ik hoop dat ze aangepakt gaat worden. Was leuk geweest als Tim ook was uitgenodigd haha.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het spannend maar ook leuk ‘omdat ze nu wel haar kant van het verhaal kan vertellen’
Dat heeft ze toch al gedaan in het interview met BOOS? Wat haar kinderen zo positief vonden?
En als ik de samenstelling van de denktank zie, kon ze nog wel eens aangepakt kunnen worden.
Wat ze in de uitzending van BOOS deed was inderdaad haar mening vertellen, en vooral niet antwoorden op de gestelde vragen. Dat zal ze bij de denktank ook wel doen.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb ook hbo gedaan, maar in 4 jaar tijd slechts één module Engels gehad. Dus dat hoeft niet perse zo te zijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM zegt toch HBO te hebben gedaan?
Waarom zijn een paar simpele woorden Engels dan zo moeilijk uit te spreken, dan heb je toch al vele jaren Engels gehad?
Ja precies, geen garantie dat hij dan doorslaapt maar het valt te proberen.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:45 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk als Louay eens de kans krijgt om overdag fatsoenlijk te slapen dat hij beter gaat slapen maargoed hij is een slechte slaper punt.
Ik zou mijn huis te koop zetten mocht ik hiernaast wonen, dan ga ik nog liever onder een brug zitten.
Maar zonder grappen, als dit mijn buurvrouw was had ik echt allang bepaalde instanties gebeld.
Het zoveelste dat ze een blauwe maandag probeert. Zij roept gelijk dat het niet werkt, ze zal eens verbetering zien, dat kan natuurlijk niet want dan is haar sprookje uit.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Verrassend. Debbie benoemt ergens dat het er-attach programma niet voor haar lijkt te werken. Ze doet er waarschijnlijk ook wel alles aan om het niet re laten werken.
Iemand vroeg het weekend of zij, Sofie, wel eens wat zelf/alleen doet, werd niet in dank afgenomen. Snibbig antwoord.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:26 schreef Snaky het volgende:
[..]
En met zo'n achterlijke smoes. Ze gaan in Frankrijk kaas kopen.
Waar Am te weinig spaties gebruikt, gooit Sofietje overal een spatie tussen kerst mens, kerst sfeer etc.
Maar dan heb je op het mbo toch al 3 of 4 jaar Engels gehad? Of op de mavo/havo?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:43 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ik heb ook hbo gedaan, maar in 4 jaar tijd slechts één module Engels gehad. Dus dat hoeft niet perse zo te zijn.
En de bedrijven die haar sponsoren en voor wie ze content moeten maken moeten aangepakt worden hè? Niet zij. Zij doet alles uit liefde en in overleg 🤢quote:Op woensdag 10 december 2025 09:54 schreef Harper het volgende:
Wat neuzelt AM weer. "Nu wel mijn kant van het verhaal kan vertellen".
Dat doet ze toch in vrijwel alle interviews, lezingen en haar boeken?
Maar Tim zat niet te wachten op haar standaard praatje. En ik hoop de rest van de denktank ook niet.
Ik begrijp werkelijk niet ze blijft blaten over Ik heb fouten gemaakt, we moeten mom-fluencers en bedrijven voorlichten bla bla bla en tegelijkertijd nog steeds doorgaan met haar kinderen 24/7 inzetten voor geld.
Ik hoop dat ze flink op haar nummer gezet wordt.
Misschien kan ze Engelse les bij Debbie volgenquote:Op woensdag 10 december 2025 09:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM zegt toch HBO te hebben gedaan?
Waarom zijn een paar simpele woorden Engels dan zo moeilijk uit te spreken, dan heb je toch al vele jaren Engels gehad?
Ik vind het echt niet gezond hoe die 2 echt niks zonder elkaar kunnen doenquote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Iemand vroeg het weekend of zij, Sofie, wel eens wat zelf/alleen doet, werd niet in dank afgenomen. Snibbig antwoord.
Ze hadden weer heerlijk gesnoosd in bed met z'n tweeen het weekend. Wie wil dat weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |