abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219455124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Eens met Judith, die uitlaat is afschuwelijk. Dan laat je er toch een andere onder zetten?

En hebben zij geen wekker?
Dit was vast de goedkoopste optie 🫣
pi_219455126
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze woont in een sociale huurwoning. Kleine kans dat het huis er naast een koopwoning is.
Over HvK. Ik weet niet hoe het in haar situatie is, maar ik weet wel dat niet elke sociale huurwoning (na leeg komen te staan), een sociale huurwoning blijft. Heel veel van dit soort woningen gaan in de verkoop; zelfs de sociale huurders kunnen, in sommige gevallen, hun huis kopen. Dus haar buurvrouw kan haar eigen huis hebben gekocht.
pi_219455149
Sanneke over die gezonde ontbijten en niet weten waar veel suiker in zit enzo.. je kan toch gewoon een verpakking omdraaien en zien hoeveel suiker in een product zit? Of is ze daar dan ook alweer te lui voor? Of anders kijkt ze online bij een website van een supermarkt? Ze zit de hele dag op de bank?

En ze had toch altijd zo’n samenwerking met zo’n notentoko, of was dat alleen voor pijnboompitten? Laatst klaagde ze dat noten altijd zo duur waren en ik moest toen aan die samenwerking denken van dat je dat dat elkaar tegenspreekt (ofja, als ik haar zou sponsoren is dit niet iets waarvan ik wil dat iemand dat zegt)
pi_219455157
Maar die uitlaat van Judith: waarschijnlijk wilde ze een tweedehandse en/of moest deze er onder om de APK te kunnen voltooien.

En dan heeft ze dus deze.
Dan kun je kiezen om het te accepteren of alsnog een nieuwe te laten bestellen en monteren.
pi_219455162
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lijkt me ook beter en fijner voor de hond.
💯💯💯💯💯
pi_219455169
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:21 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Over HvK. Ik weet niet hoe het in haar situatie is, maar ik weet wel dat niet elke sociale huurwoning (na leeg komen te staan), een sociale huurwoning blijft. Heel veel van dit soort woningen gaan in de verkoop; zelfs de sociale huurders kunnen, in sommige gevallen, hun huis kopen. Dus haar buurvrouw kan haar eigen huis hebben gekocht.
Dat weet ik. Ik beweer ook niet dat de buurvrouw een sociale huurwoning heeft.
pi_219455190
Op de dag dat je paspoort verloopt een nieuwe aanvragen? Dan ben je toch te laat?

En Debbie die zegt dat het niet helpt. Maar ze is niet echt ziek. Maar moet wel ziek blijven lijken, anders kan ze haar verworven identiteit opdoeken.
pi_219455207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
Eens met Judith, die uitlaat is afschuwelijk. Dan laat je er toch een andere onder zetten?
Volgens Judith "past de uitlaat bij een type man die ze niet wil zijn". Ik kijk ernaar en denk zal ze een "pooierbak" bedoelen 🤣😉.
pi_219455251
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Iemand vroeg het weekend of zij, Sofie, wel eens wat zelf/alleen doet, werd niet in dank afgenomen. Snibbig antwoord.

Ze hadden weer heerlijk gesnoosd in bed met z'n tweeen het weekend. Wie wil dat weten.
En de meiden hadden een feestje met vriendinnen en zij (Jan en Sofie) gingen samen in een warm bad. Kunnen de meiden ook allemaal lezen 🤭
pi_219455252
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef Utopica het volgende:
Sanneke over die gezonde ontbijten en niet weten waar veel suiker in zit enzo.. je kan toch gewoon een verpakking omdraaien en zien hoeveel suiker in een product zit? Of is ze daar dan ook alweer te lui voor? Of anders kijkt ze online bij een website van een supermarkt? Ze zit de hele dag op de bank?

En ze had toch altijd zo’n samenwerking met zo’n notentoko, of was dat alleen voor pijnboompitten? Laatst klaagde ze dat noten altijd zo duur waren en ik moest toen aan die samenwerking denken van dat je dat dat elkaar tegenspreekt (ofja, als ik haar zou sponsoren is dit niet iets waarvan ik wil dat iemand dat zegt)
En daarnaast: als je gewoon een bakje kwark met een beetje volvette gesuikerde muesli eet, hoef je echt niet zo dik te worden. Ik vermoed dat ze heel veel tussendoor snackt en nu moeilijk doet om het zeiken. Wil je niet die gesuikerde muesli, dan neem je havermout en wat fruit ofzo. Sanneke zit ook enorm in die slachtofferrol, zo ongezond.
Blegh.
pi_219455270
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
En deze maand nog naar Dubai zonder kids. Ze heeft het er maar druk mee.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
Wel heel fijn voor haar! Ze is in deze ellendige tijd al zo lang niet met het vliegtuig weg geweest. Hopelijk doet het haar goed.

Oh wacht…
pi_219455277
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze had laatst een pakje laten bezorgen bij haar moeder, dus die is gewoon weer thuis? Maar kan de hond niet meer uitlaten misschien. En de hond en kind gingen niet zo goed meer samen schreef ze laatst, dus ik denk dat het voor iedereen beter is dat de hond een ander plekje krijgt.

Ik zie haar ook niet de hond uitlaten als Peppie aan het werk is, dus de deur naar ‘de tuin’ zal wel even open gedaan worden. Niet echt iets voor een (drukke) hond om zijn energie kwijt te raken.
Dat denk ik ook. Dat haar moeder wel thuis is (ik meen dat Sanneke onlangs zei "dat haar moeder nog steeds in het gips zit"); wellicht mobiel genoeg voor de voordeur maar (begrijpelijk) niet voor de hond. Dat vind ik ook sneu voor Ochi, dat z'n bewegingsvrijheid heel minimaal lijkt te zijn.
pi_219455285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:35 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Volgens Judith "past de uitlaat bij een type man die ze niet wil zijn". Ik kijk ernaar en denk zal ze een "pooierbak" bedoelen 🤣😉.
Wat een zeur is het. Het is als ik het zie niet meer dan een sierstuk wat erop zit, ik heb ook zo'n dubbele, vond de verkoper mooi bij aflevering om mij te dollen, dubbele pijp op een klein autotje. We hebben er samen hard om gelachen toen en hij zit er nog steeds op.

En de APK voor 800,- , nee meid, je hebt al een tijdje rondgereden met een auto die je niet hebt onderhouden, dat is iets anders.
pi_219455287
Sanneke op threads: ze proeft en ruikt al 1,5 week niks. Dan lijkt het me de ideale gelegenheid om geen snaai te eten, omdat ze gezonder wil eten?
pi_219455291
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op threads: ze proeft en ruikt al 1,5 week niks. Dan lijkt het me de ideale gelegenheid om geen snaai te eten, omdat ze gezonder wil eten?
Misschien heeft ze wel (long) covid. Kan ze een Debbie gaan doen.
Nee alle gekheid, het kan dat ze niks ruikt en proeft, maar dan zou nu gezond eten toch ook niet zo moeilijk moeten zijn. Gisteravond een hele rant over havermout, het moet inderdaad je smaak zijn, maar als je toch niks proeft, wat is dan het punt.
pi_219455314
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:25 schreef Utopica het volgende:

Ik hoop dat ze meeleest en jouw antwoord leest, dan weet ze nu hoe ze erachter komt waar veel suiker in zit. Fijn dat jij dat haar even vertelt!
pi_219455373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En daarnaast: als je gewoon een bakje kwark met een beetje volvette gesuikerde muesli eet, hoef je echt niet zo dik te worden. Ik vermoed dat ze heel veel tussendoor snackt en nu moeilijk doet om het zeiken. Wil je niet die gesuikerde muesli, dan neem je havermout en wat fruit ofzo. Sanneke zit ook enorm in die slachtofferrol, zo ongezond.
Blegh.
En ze beweegt ook niet , alles wat ze eet wordt opgeslagen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219455407
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
En ze beweegt ook niet , alles wat ze eet wordt opgeslagen
Maar ze eet tegenwoordig chips uit een bákje, misschien dat ze denkt dat dat scheelt?
pi_219455419
Sientje wil ook steeds meer geld verdienen , nu heeft ze die ahead in haar boom gehangen , ik kan mij daar eerder aan storen dan dat ik daar om moet lachen .
Al die influencers eerst zijn ze wel leuk maar naar een tijdje ga je je er aan irriteren
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219455457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:44 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Blegh.
Nouja dit.. en toen begint ze over het zelf maken en dan zijn noten weer het probleem? Waar houdt het op?
pi_219455470
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:55 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze meeleest en jouw antwoord leest, dan weet ze nu hoe ze erachter komt waar veel suiker in zit. Fijn dat jij dat haar even vertelt!
Nou ik hoop het! Aangezien ze volgens mij zowat iedereen die haar probeert te helpen, sowieso blokkeert 👍
pi_219455477
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze eet tegenwoordig chips uit een bákje, misschien dat ze denkt dat dat scheelt?
Ja alsof dat zo bijzonder is :’)

Ik doe het trouwens ook, maar meer omdat ik een hekel heb aan het geluid van een chipszak :’)
pi_219455478
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:47 schreef Mirp het volgende:

[..]
Wel heel fijn voor haar! Ze is in deze ellendige tijd al zo lang niet met het vliegtuig weg geweest. Hopelijk doet het haar goed.

Oh wacht…
Ze is nog nooit zo vaak op reis geweest. Ze komt nog eens ergens na het uit elkaar vallen van de poly 😁 Onze globetrotter.

Is dit niet (grotendeels) dezelfde groep als die toen samen naar Moraira ging?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219455521
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
En deze maand nog naar Dubai zonder kids. Ze heeft het er maar druk mee.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
Maximaal vluchten voor de realiteit. Zij is werkelijk nog nooit alleen geweest sinds de breuk.
pi_219455566
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 11:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gaat niet echt lekker met Judith he? Al die rare grote uitgaven ineens met cadeautjes en dure zooi... apk niet eerder gedaan.. paspoort niet eerder gedaan.. allerlei potjes leeg 🤷 boodschappen pot op, autopot op.. uit allemaal andere potjes graaien 🤔 geen paspoort potje? (Ook nog je paspoort vergeten 🤔🤦‍♂️ hoe dan?)
Lijkt wel alsof ze met de extra inkomen van haar excel sheetje direct al haar budgetering skills kwijt is 🤔
En een sport uitlaat? Wat voor garage was dit?
Ook Judith laat m.i. het narrarief zien, die zij wil dat wij zien; net als alle anderen die hier worden besproken. Wat ik bij haar zie is "beheersbare paniek, onrust, chaos en gedoe" en dan opeens komt het allemaal uiteindelijk goed. Dan is er B, de buurman, haar vader, haar moeder, haar zus, haar broer, de fysio, het ziekenhuis, der nieuwe blender, haar beleggingen, haar Excell-bestand én haar duizend en één spaarpotjes. Judith "is niet gek en haar paspoort verlengen op de verloopdatum is gewoon hoe Judith is; het komt uiteindelijk altijd goed maar zorgt ook voor de door haar gewenste interactie in haar DM". En die uitlaat was gewoon het goedkoopste wat ze hadden en groot gelijk heeft ze (maar het klagen zorgt toch weer voor content).

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 10-12-2025 13:14:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')