abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219457626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM vindt het spannend maar ook leuk ‘omdat ze nu wel haar kant van het verhaal kan vertellen’

Dat heeft ze toch al gedaan in het interview met BOOS? Wat haar kinderen zo positief vonden?

En als ik de samenstelling van de denktank zie, kon ze nog wel eens aangepakt kunnen worden.
Waar kun je de samenstelling van de denktank zien?
pi_219457715
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:04 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar kun je de samenstelling van de denktank zien?
Dat las ik in haar stories
pi_219457780
AM legt idd ook de schuld bij de volgers neer. Wat een mafkees, bedrijven en volgens leggen druk op de kinderen. Nee, dat doe jij AM, jij slingert elke poep en scheet op het internet.
pi_219457934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
een moeder als springende vlo
😂
Haha wat een treffende omschrijving
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 15:57:11 #180
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219457967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:29 schreef proud_mami het volgende:
AM legt idd ook de schuld bij de volgers neer. Wat een mafkees, bedrijven en volgens leggen druk op de kinderen. Nee, dat doe jij AM, jij slingert elke poep en scheet op het internet.
Dit zijn echt de dingen waarbij ik (net als iedereen hier volgens mij :+ ) twijfel of ze het écht niet snapt of doet alsof. Ze deelde toen toch ook dat filmpje over dat iedereen een meisje herkende, en bijv ook wist dat haar vader haar altijd te laat ophaalde bij de voetbal (!), dat ze dat héél eng vond van die mensen, terwijl de rest van de miljoenen kijkers van dat filmpje allemaal de vader fout vond :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219457985
Da
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit zijn echt de dingen waarbij ik (net als iedereen hier volgens mij :+ ) twijfel of ze het écht niet snapt of doet alsof. Ze deelde toen toch ook dat filmpje over dat iedereen een meisje herkende, en bijv ook wist dat haar vader haar altijd te laat ophaalde bij de voetbal (!), dat ze dat héél eng vond van die mensen, terwijl de rest van de miljoenen kijkers van dat filmpje allemaal de vader fout vond :')
Of ze het zelf wel of niet snapt weet ik niet, maar dat de oudste 4 kinderen het niet snappen begrijp ik echt niet
pi_219457986
Ik heb uit nieuwsgierigheid de vraag gesteld aan ChatGpt of individuele Instagram gebruikers boetes kunnen worden opgelegd voor “foute content. Dit kreeg ik als antwoord: Als gewone gebruiker van Instagram loop je dus geen direct financieel risico — je kunt geen boete verwachten van Instagram alleen omdat je “foute” content plaatst. Wel loop je het gevaar dat je content wordt verwijderd of dat je account geschorst wordt.
  Moderator woensdag 10 december 2025 @ 16:02:19 #183
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219457998
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:00 schreef Lalaland79 het volgende:
Da
[..]
Of ze het zelf wel of niet snapt weet ik niet, maar dat de oudste 4 kinderen het niet snappen begrijp ik echt niet
Nee precies dat. Daarom blijf ik ook twijfelen of het niet allemaal juist expres is zodat wij er weer over gaan praten _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219458040
Weinig voorbij zien komen van de pop-up van @byjolienoe. Alleen bij mb. Jvp niks erover gezegd.
Als ze er echt vanaf willen, misschien zijn ze dan nu gestopt met inkopen, maar er zijn natuurlijk nog wel heeeeeel veel maanden die al ingekocht hebben, dus ze zitten nog wel even vast aan elkaar
pi_219458079
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 14:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Gezellie, Leontien Borsato ook mee, zie ik 😜
Wat zal Miesje zich weer belangrijk voelen.

Ik heb wel met haar kinderen te doen. Zo'n grote overgang na de poly en dan een moeder als springende vlo.

(Gelukkig zijn Koen en Jacq er ook nog, die dit jaar 0 keer op vakantie zijn geweest).
😂
pi_219458134
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 12:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind Yaramairin haar filmpjes zo ongemakkelijk om naar te kijken, ondanks dat ik denk dat dit een hele lieve meid is die ik het echt wel gun om een kindje te krijgen.
Ik denk een hele labiele vrouw
pi_219458153
AM; Schrijft over een Staat secretaris. Het is echt moeilijk kennelijk om fatsoenlijk nederlands te schrijven. Dat is dan bestseller auteur.
pi_219458219
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:26 schreef papierentas het volgende:
AM; Schrijft over een Staat secretaris. Het is echt moeilijk kennelijk om fatsoenlijk nederlands te schrijven. Dat is dan bestseller auteur.
Ze kan al niet eens de namen van mensen, zelfs haar eigen kinderen, met een hoofdletter schrijven.
pi_219458249
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 15:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het prima snapt maar net doet of ze het niet snapt zodat ze het kan recht lullen dat ze (AM en MG) ondanks alle risico’s etc er gewoon voor kiezen om het wel te doen omdat het flink wat geld oplevert. En ze kan het alleen maar recht lullen door anderen de schuld te geven.
pi_219458330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:39 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik denk dat ze het prima snapt maar net doet of ze het niet snapt zodat ze het kan recht lullen dat ze (AM en MG) ondanks alle risico’s etc er gewoon voor kiezen om het wel te doen omdat het flink wat geld oplevert. En ze kan het alleen maar recht lullen door anderen de schuld te geven.
Ja, al die bedrijven maken het natuurlijk onmogelijk om nee te zeggen. De euro's gaan boven de kinderen. Dan ben je als ouders gewoon fout en af. Maar ik ben blij dat ze alvast weer een verhaal heeft ingestudeerd zodat ze oa. mensen van jeugdzorg wel even gaat vertellen waarom zij het wel doen en dat helemaal oke is. AM en Maarten zijn niet dom, ze kunnen heel goed dom kijken.
pi_219458361
Wat een bende weer bij hvk. Kleintje is maar op de bank in slaap gevallen
pi_219458417
AM heeft meer dan 25 jaar geleden op de HEAO gezeten . Nooit iets met diploma gedaan want werd meteen huismoeder . Nu denkt ze nog steeds aan haar werkstuk voor de politie . kun je nagaan hoe weinig zij de afgelopen 25 jaar heeft meegemaakt.
En goed nieuws voor haar ze schrijft dat ze beter naar de politieacademie had kunnen gaan. Dat kan nog steeds! Maar verdient geen 10.000,- per maand.
pi_219458467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:08 schreef Pumba2024 het volgende:
AM heeft meer dan 25 jaar geleden op de HEAO gezeten . Nooit iets met diploma gedaan want werd meteen huismoeder . Nu denkt ze nog steeds aan haar werkstuk voor de politie . kun je nagaan hoe weinig zij de afgelopen 25 jaar heeft meegemaakt.
En goed nieuws voor haar ze schrijft dat ze beter naar de politieacademie had kunnen gaan. Dat kan nog steeds! Maar verdient geen 10.000,- per maand.
Ik zie haar echt geen politie agent zijn, zij kan niet tegen een weerwoord krijgen. Al haar dagen zijn precies hetzelfde, dat is bij de politie niet 😅
pi_219458481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:44 schreef Nieuwnestje het volgende:
Michelle en Iris (met een hele hoop random BN'ers, hoe past dat bij elkaar?) naar Curacao. M zal op het eiland wel weer als reisleider spelen want 'hier kom ik aaaaltijd'.
En deze maand nog naar Dubai zonder kids. Ze heeft het er maar druk mee.
Het maximaal janken als je je kinderen op donderdag afzet voor daaagen bij papa, terwijl je ze de zaterdagochtend alweer ziet, en dit staat toch wel in enorm contrast.
Wat zal ze zich belangrijk voelen. Haar behoefte aan aandacht is groter dan in de wens om in deze turbulente tijd rust te creëren voor haar kinderen.
Ik vond haar oudste zoon er laatst doodmoe uitzien. Dat tempo van supermom Mies is toch ook niet bij te houden?
Ze doet me denken aan dat roze Duracellkonijntje. Ik word al moe als ik ernaar kijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 10-12-2025 18:32:32 ]
pi_219458488
AM 'sjoemelt' tussendoor ff wat extra reclame.
Doet ze anders nooit....
pi_219458731
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 16:39 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Maar in dat geval houd je je toch een beetje gedeisd en ga je lekker door met wat je aan het doen bent.
In plaats van je nek uitsteken en mensen als Tim, of misschien wel de arbeidsinspectie op je dak krijgen?
pi_219458745
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM 'sjoemelt' tussendoor ff wat extra reclame.
Doet ze anders nooit....
Maar betekent dat eigenlijk niet dat ze drie maanden geen reclame mag maken op haar kanaal?
Aangezien ze #ad er handmatig bij moet in plaatsen van geregistreerd partnerschap bij de stories selecteren?

[ Bericht 1% gewijzigd door Harper op 10-12-2025 18:00:40 ]
pi_219458753
Oh dat haar van kc, ze heeft even een story gemaakt hoe ze haar haren krult, doe maar niet
pi_219458850
DBM over haar dochter “ze had mogen blijven” ( in het ziekenhuis) alsof het een hotel of een logeerpartijtje is 😆
pi_219458993
quote:
88s.gif Op woensdag 10 december 2025 17:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar in dat geval houd je je toch een beetje gedeisd en ga je lekker door met wat je aan het doen bent.
In plaats van je nek uitsteken en mensen als Tim, of misschien wel de arbeidsinspectie op je dak krijgen?
Niet als je mediageil bent en een chronisch aandachtstekort hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')