abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219462677
Nienke Plas heeft een judo film van jongste zoon.
Zij is echt een karikatuur geworden van zichzelf qua overdreven nep commentaar.
Plus zou ze alle aanwezigen voor toestemming hebben gevraagd? Ik vind Judith haar gefilmd al verschrikkelijk bij de sport wedstrijden maar dit is nog meer ingezoomd van andere kids.

Wat tegelijkertijd ook iets engs is. Je kent nooit alle influencers. Je weet dus nooit wie er na het weekend de beelden online slingerd van de wedstrijden van je kind.
pi_219462699
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:42 schreef AppelsEieren het volgende:
Nienke Plas heeft een judo film van jongste zoon.
Zij is echt een karikatuur geworden van zichzelf qua overdreven nep commentaar.
Plus zou ze alle aanwezigen voor toestemming hebben gevraagd? Ik vind Judith haar gefilmd al verschrikkelijk bij de sport wedstrijden maar dit is nog meer ingezoomd van andere kids.

Wat tegelijkertijd ook iets engs is. Je kent nooit alle influencers. Je weet dus nooit wie er na het weekend de beelden online slingerd van de wedstrijden van je kind.
Dat laatste bedacht ik me ook tijdens een plaatselijke sint intocht. Wat als ik met mijn kinderen in vol ornaat ineens op iemands social media sta, omdat ik het gewoon niet weet? Enge wereld eigenlijk…
pi_219462766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:40 schreef Henrike het volgende:
Hvk: kan ze nu zelf niet bedenken dat het misschien handig is om samen met J de kleren klaar te leggen?
Waarom doe je dat niet in de avond als de kleintjes op bed liggen. Ga even met dat meisje samen kijken wat ze aan kan de volgende ochtend,scheelt toch stress
Ik denk dat J ook wel professionele hulp kan gebruiken.. 😢
pi_219462768
quote:
Hvk: kan ze nu zelf niet bedenken dat het misschien handig is om samen met Jayda de kleren klaar te leggen?
Waarom doe je dat niet in de avond als de kleintjes op bed liggen. Ga even met dat meisje samen kijken wat ze aan kan de volgende ochtend,scheelt toch stress
En nee zeggen als het eerste kledingstuk uit de la wordt gegooid.
pi_219462770
quote:
Hvk: kan ze nu zelf niet bedenken dat het misschien handig is om samen met Jayda de kleren klaar te leggen?
Dit inderdaad
pi_219462785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:56 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
En nee zeggen als het eerste kledingstuk uit de la wordt gegooid.
Ik denk steeds vaker dat haar oudste wel ‘makkelijk’ was, ook doordat ze toen volgens mij nog wat hulp van haar ouders had. Nu met de 5 jongsten moet ze er ineens zelf de schouders onder zetten en dat had ze even niet bedacht! Haar ouders hebben vast niet voor niks bij de 5e of 6e (weet het even niet meer precies) gezegd dat zij er niet langer achter staan. Die zagen ongetwijfeld al het een en ander mis gaan bij kindje 2, 3 en 4 (en dan met name de pittige tweeling, die echt geen terror had hoeven worden als moeder een beetje opgevoed had).
pi_219462803
Heeft dat meiske nu een la onder de tv in de woonkamer? Dat is toch ook niet echt een plek voor je eigen spullen/kleding?
pi_219462814
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dat laatste bedacht ik me ook tijdens een plaatselijke sint intocht. Wat als ik met mijn kinderen in vol ornaat ineens op iemands social media sta, omdat ik het gewoon niet weet? Enge wereld eigenlijk…
Dat doen programma's op tv ook, die tussenstukjes bij Ewout bij de politie bijvoorbeeld, daar zijn mensen ook niet van op de hoogte.

Mijn vriendin is een keer uitgebreid in beeld geweest tijdens een voetbalwedstrijd terwijl ze met man en kind op de tribune zat.

Mensen lopen tegenwoordig vaak gewoon al filmend over straat, ik vind dat echt niet fijn. Laatst was ik in de markthal in Rotterdam, zoveel toeristen die daar gewoon lopen en ondertussen om zich heen filmen. Dan zin ze mij een corndog naar binnenwerken.
pi_219462992
Nou de sierpijp bij Judith gaan er vrijdag weer af. Echt hoe druk kun je je maken over de uitlaat van je auto. En 4 winkels af voor een kerstboom, want niet de maat die ze zocht, moeilijk moeilijk allemaal daar.
pi_219463099
Ik word echt moe van Judith.. Telefonische excuses zijn niet goed genoeg, ze eist schriftelijk echt wauw.. Dat je gemaakte afspraken op papier wil dat snap ik hoor. Volgende keer moeten ze persoonlijk bij haar op de knietjes om voor vergiffenis te smeken??

Ook al die beleggingen, rekeningen, cashback, clicks en waar ze nog meer allemaal gebruik van maakt. Het zal best geld opbrengen hoor maar ik wil niet weten hoeveel (malafide) bedrijven hierdoor allerlei gegevens van je verzamelen. Woolsocks bijvoorbeeld schijnt echt niet helemaal kosjer te zijn.
pi_219463141
HVK woont volgens mij ontzettend klein. Triestig voor de kinderen dat urgentie tegenwoordig niet meer mogelijk is.
pi_219463165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
HVK woont volgens mij ontzettend klein. Triestig voor de kinderen dat urgentie tegenwoordig niet meer mogelijk is.
Ze hebben een dak boven hun hoofd en er zijn (minstens) 2 slaapkamers en een best wel grote zolder. Kinderen kunnen in de tuin spelen. Waarom zouden ze een groter huis moeten hebben omdat moeder besloot zoveel kinderen te krijgen?
pi_219463230
Zo de kinderen van MWalk gaan al op pad samen met moeder EN haar nieuwe lover.
Lekker snel aan elkaar geļntroduceerd in ieder geval, meteen doorpakken.
pi_219463251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk dat J ook wel professionele hulp kan gebruiken.. 😢
Ja , eens. Maar moeder kan zelf al heel veel problemen tackelen als ze zich iets meer in zou leven.
pi_219463268
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze had ook kunnen bedenken om niet zoveel kinderen op de wereld te zetten als haar financiėle toestand dit niet toelaat. Waarom 6 kinderen als je weet dat je niet verder komt dan een piepklein beschimmeld huurhuis? Want wie miet dat betalen dan,? En ja ik weet dat er veel huizen naar vluchtelingen gaan maar deze moeder kiest hier bewust voor.
pi_219463304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:20 schreef Annika2016 het volgende:
Zo de kinderen van MWalk gaan al op pad samen met moeder EN haar nieuwe lover.
Lekker snel aan elkaar geļntroduceerd in ieder geval, meteen doorpakken.
Zij denkt echt niet na. Hop van een bonusmoeder en 3 broertjes binnen 3 maanden door naar een bonuspapa en nieuwe bonus broertjes/zusjes. Dan denk je echt niet na. Maar o ze heeft het toch zo zwaar en moeilijk ermee.
pi_219463337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:26 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had ook kunnen bedenken om niet zoveel kinderen op de wereld te zetten als haar financiėle toestand dit niet toelaat. Waarom 6 kinderen als je weet dat je niet verder komt dan een piepklein beschimmeld huurhuis? Want wie miet dat betalen dan,? En ja ik weet dat er veel huizen naar vluchtelingen gaan maar deze moeder kiest hier bewust voor.
Kinderen maken deze keuze niet. Elk kind verdient dezelfde kansen.

Deze woning is totaal niet geschikt voor zo’n hoeveelheid kinderen.
pi_219463346
Tuurlijk had HVK moeten nadenken over de toekomst. Maar waarschijnlijk is zij ook slachtoffer van haar jeugd.

Ik gun de kinderen meer. Zodat het bij deze generatie stopt
pi_219463375
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben een dak boven hun hoofd en er zijn (minstens) 2 slaapkamers en een best wel grote zolder. Kinderen kunnen in de tuin spelen. Waarom zouden ze een groter huis moeten hebben omdat moeder besloot zoveel kinderen te krijgen?
Ach de mensen hier uit de sociale huurwoningen doen niks anders hoor. Daar zijn ook gezinnen met soms wel 8!!! Kinderen. Denk dat het Soedanezen zijn oid.
pi_219463379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:31 schreef papierentas het volgende:
Nou de sierpijp bij Judith gaan er vrijdag weer af. Echt hoe druk kun je je maken over de uitlaat van je auto. En 4 winkels af voor een kerstboom, want niet de maat die ze zocht, moeilijk moeilijk allemaal daar.
Niet de maat die ze zocht? Ze bedoelt vast ‘niet de prijs die ik zoek’
pi_219463382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik word echt moe van Judith.. Telefonische excuses zijn niet goed genoeg, ze eist schriftelijk echt wauw.. Dat je gemaakte afspraken op papier wil dat snap ik hoor. Volgende keer moeten ze persoonlijk bij haar op de knietjes om voor vergiffenis te smeken??

Ook al die beleggingen, rekeningen, cashback, clicks en waar ze nog meer allemaal gebruik van maakt. Het zal best geld opbrengen hoor maar ik wil niet weten hoeveel (malafide) bedrijven hierdoor allerlei gegevens van je verzamelen. Woolsocks bijvoorbeeld schijnt echt niet helemaal kosjer te zijn.
Valt mee dat ze niet om compensatie gevraagd heeft
pi_219463393
AM blijft overal ‘maar even’ voor het signeren, en houdt ook geen rekening met vertraging onderweg, zoeken naar een parkeerplaats, de weg vinden naar de boekhandel/bibliotheek.

Daar sta je dan als volgmoeke met je boek in je hand, hopend op een stempel, een krabbel en een foto.

Jammer joh, ze heeft maar tijd voor 7 mensen in de rij en jij bent nummer 8.

Gelukkig heeft ze wel zakjes gemaakt voor įl die kinderen die moeten wachten. Met een snoepje er in. En een plastic krukje. Hoe lang zullen ze daar zoet mee zijn?
pi_219463471
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet de maat die ze zocht? Ze bedoelt vast ‘niet de prijs die ik zoek’
Wat ze nu kwijt is aan extra benzinekosten door dat heen en weer rijden!
Of zal ze daar ook casback voor hebben? 🤭
pi_219463478
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 04:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het raar dat toen ze die link poste ze zelf nog geen euro had over gemaakt (of ze moet 1 van de anonieme 5¤'s zijn maar haar kennende staat er Debbie lether in grote letters bij als ze gedoneerd had...
Ook zoiets raars ja. En ze kan prima minder meuk kopen om iets te doneren.
pi_219463479
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat ze nu kwijt is aan extra benzinekosten door dat heen en weer rijden!
Of zal ze daar ook casback voor hebben? 🤭
Zou ze een kerstpotje hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')