Om maar te zwijgen over wat chronische slaap te kort met een mens doet.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ik geloof echt net zo veel in Mies haar 3 uur slaap per nacht als in haar verbrijzelde knie. Alles voor de a-a-n-d-a-c-h-t.
Ik dacht hetzelfde. En heb ook geen idee waar dit ineens vandaan komt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:32 schreef Lodelie het volgende:
Hoe is die hele workshop piemel kleien nou ontstaan?
Ik vind dat iets voor een vrijgezellefeestje ofzo.
Maar Am en haar lievelingsdochter gaan dat samen doen en nu willen ze er volgers bij als een soort prijsvraag? Waarom in hemelsnaam?
Hoe loopt het met aanmeldingen van die volgmoekes? Ik zie alleen fb, daar zijn 24 reacties.
500?! Ik ben in shock.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. En heb ook geen idee waar dit ineens vandaan komt.
De piemel-klei-tent had vast meer klanten nodig.
Bijna 500 reacties dus animo genoeg!
Ik begrijp niet dat ze dit soort zaken deelt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het zuurstofgehalte van vriendinnetje is blijkbaar 85? Voor wat ik weet is er dan acute medische hulp nodig. En nu wacht ze een half uur omdat er toch net gepuft is? Bijzonder
Dit. Raar mens. Wel sneu voor flapjequote:Op woensdag 10 december 2025 23:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze dit soort zaken deelt.
Waarom een foto plaatsen van de saturatiemeter, überhaupt dat je hoofd naar posten staat.
Doe gewoon wat je moet doen, en maak het niet tot een sensatie. Het is al vervelend genoeg voor het meisje.
En een gebedje, sorry hoor maar ze scheldt zelf de hele dag, en nu moet een ander gaan bidden?
Zelfs dan zou ik er niet aan mee doenquote:Op woensdag 10 december 2025 22:32 schreef Lodelie het volgende:
Hoe is die hele workshop piemel kleien nou ontstaan?
Ik vind dat iets voor een vrijgezellefeestje ofzo.
Maar Am en haar lievelingsdochter gaan dat samen doen en nu willen ze er volgers bij als een soort prijsvraag? Waarom in hemelsnaam?
Hoe loopt het met aanmeldingen van die volgmoekes? Ik zie alleen fb, daar zijn 24 reacties.
Ik vind vooral dat lopen voor endometriose raar... Waarom zou je dat posten als je het zelf niet hebt? Of zal ze dit ook ineens hebben zonder naar de gynaecoloog te zijn gegaan, een inwendige echo te hebben gekregen, een MRI of kijkoperatie?quote:Op woensdag 10 december 2025 23:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Boeiende content bij Debbie ook weer vandaag (sowieso de laatste tijd zijn het barre tijden qua content bij haar) wie boeit het nu welke pakketpunten er zijn in Barneveld?
Ik heb wel eens dat ik mensen tegenkom die ik volg, maar die nooit op mijn pagina komen. Die hebben dan 1 keer een leuke post gedaan over bakken of zo, dan dacht ik ‘oeh leuk, volgen’ en vervolgens verdwijnen ze in de krochten van mijn Insta.quote:
Ik vind het raar dat toen ze die link poste ze zelf nog geen euro had over gemaakt (of ze moet 1 van de anonieme 5¤'s zijn maar haar kennende staat er Debbie lether in grote letters bij als ze gedoneerd had...quote:Op donderdag 11 december 2025 00:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat lopen voor endometriose raar... Waarom zou je dat posten als je het zelf niet hebt? Of zal ze dit ook ineens hebben zonder naar de gynaecoloog te zijn gegaan, een inwendige echo te hebben gekregen, een MRI of kijkoperatie?
🙄
Het kan wel zijn dat de saturatie na t puffen weer oploopt. Ze zal daarover ook afspraken hebben gemaakt met een arts denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Mallorcameisje het volgende:
Het zuurstofgehalte van vriendinnetje is blijkbaar 85? Voor wat ik weet is er dan acute medische hulp nodig. En nu wacht ze een half uur omdat er toch net gepuft is? Bijzonder
Bij haar betekend het meestal dat er dan iets nieuws aan zit te komen qua 'oh no she didn't'. We wachten af.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Boeiende content bij Debbie ook weer vandaag (sowieso de laatste tijd zijn het barre tijden qua content bij haar) wie boeit het nu welke pakketpunten er zijn in Barneveld?
Als dan de signeersessies afgelopen zijn is er weer een nieuwe inkomstenbron. Simpel en puberaal dus perfect aansluitend op het niveau van de fans.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:51 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. En heb ook geen idee waar dit ineens vandaan komt.
De piemel-klei-tent had vast meer klanten nodig.
Bijna 500 reacties dus animo genoeg!
En idd als die kleine meid een heftige hoestaanval had dan dipt idd je zuurstof even en stijgt je hartslag. Daarna trekt dat weer bij. Gelukkig had ze wel uitgebreid de tijd om dr telefoon erbij te pakken en een foto van het geheel te maken..quote:Op donderdag 11 december 2025 06:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het kan wel zijn dat de saturatie na t puffen weer oploopt. Ze zal daarover ook afspraken hebben gemaakt met een arts denk ik.
Ik vraag me vooral af hoe betrouwbaar een (goedkope) saturatiemeter voor volwassenen is op een kinder vinger.
Sowieso zal er deze maand een zielige post komen over hoe ze LC opliep 🫣quote:Op donderdag 11 december 2025 07:10 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Bij haar betekend het meestal dat er dan iets nieuws aan zit te komen qua 'oh no she didn't'. We wachten af.
Dat snap ik ook niet. Het is niet zo dat ze springen met die paarden ofzo. En als ik ze uit de stal zie sjokken (wat was die stal vies van het paard van AM..) lijkt me er weinig pit in te zitten.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:30 schreef Sushirijst het volgende:
Nu is Maarten weer van een paard gevallen. Wat is dat voor manege? Ik heb geen verstand van paarden en paardrijden, maar normaal is het niet lijkt mij? Dat daar bijna wekelijks mensen/kinderen van een paard vallen?
Ja en dan nu de toelichting met de woorden: don,t worry. Nou ik vind het zeker vervelend voor het meisje dat ze zich niet fijn voelt, maar denk niet dat andere mensen zich zorgen maken om haar kind. Ze doet alsof er iets vreselijk ernstigs aan de hand is.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:33 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
En idd als die kleine meid een heftige hoestaanval had dan dipt idd je zuurstof even en stijgt je hartslag. Daarna trekt dat weer bij. Gelukkig had ze wel uitgebreid de tijd om dr telefoon erbij te pakken en een foto van het geheel te maken..
Ze hebben daar vast doorgesleten oude nietpassende zadels.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is niet zo dat ze springen met die paarden ofzo. En als ik ze uit de stal zie sjokken (wat was die stal vies van het paard van AM..) lijkt me er weinig pit in te zitten.
En een week niet kunnen zitten (volgens AM dan..) na een uurtje knolhobbelen, wat ze iedere week doet. Huh?
In het kader van ‘een like voor een like, een comment voor een comment.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en dan nu de toelichting met de woorden: don,t worry. Nou ik vind het zeker vervelend voor het meisje dat ze zich niet fijn voelt, maar denk niet dat andere mensen zich zorgen maken om haar kind. Ze doet alsof er iets vreselijk ernstigs aan de hand is.
Ik vind die paarden altijd zo droevig overkomen daarquote:Op donderdag 11 december 2025 07:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Het is niet zo dat ze springen met die paarden ofzo. En als ik ze uit de stal zie sjokken (wat was die stal vies van het paard van AM..) lijkt me er weinig pit in te zitten.
En een week niet kunnen zitten (volgens AM dan..) na een uurtje knolhobbelen, wat ze iedere week doet. Huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |