Vorige speelronde ook al met de 1-5 bij AZ en alle concurrenten die punten laten liggen. Nu eigenlijk idem dito.quote:
PSV DNA genot.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Cocu komt in dienst, Manager Topsport
9 met dit programma lijkt me onmogelijk, of ze moeten vanavond van Liverpool winnen. Ik zie ze wel gelijkspelen tegen Liverpool op een goede avond; 9 punten tegen de komende tegenstanders... nope.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
9 punten gaan minimaal nodig zijn, met 8 door lijkt vrijwel onmogelijk nu
Wordt vrij lastig ja. Hopen dat Bayern in Londen ook wint, wellicht komen die dan met een B-team naar Eindhoven. Al is de wedstrijd na PSV uit niet bijzonder lastig voor ze.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
9 met dit programma lijkt me onmogelijk, of ze moeten vanavond van Liverpool winnen. Ik zie ze wel gelijkspelen tegen Liverpool op een goede avond; 9 punten tegen de komende tegenstanders... nope.
Tegen Madrid kun je op een goede dag winnen. Een reeds geplaatst Bayern kan ook best verslagen worden.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
9 met dit programma lijkt me onmogelijk, of ze moeten vanavond van Liverpool winnen. Ik zie ze wel gelijkspelen tegen Liverpool op een goede avond; 9 punten tegen de komende tegenstanders... nope.
Als je vanavond 0 punten haalt, dan kun je nog maximaal 9 punten halen, als je alles wint.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen Madrid kun je op een goede dag winnen. Een reeds geplaatst Bayern kan ook best verslagen worden.
Onmogelijk is echt grote flauwekul.
Al verwacht ik vanavond gewoon 0 punten. Liverpool is niet zo slecht als de uitslagen doen vermoeden.
Maar goed, kans heb je altijd.
Je hebt er al 5. Dus met 4 punten extra kan je wellicht doorgaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je vanavond 0 punten haalt, dan kun je nog maximaal 9 punten halen, als je alles wint.
Ah, klopt. Dat is idd nog mogelijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt er al 5. Dus met 4 punten extra kan je wellicht doorgaan.
Tenzij Bayern er met de pet naar gooit in die laatste pot, maar daar reken ik niet op.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:35 schreef Zorro het volgende:
Je zult thuis moeten winnen van Atletico en dan nog ergens een puntje sprokkelen.
Win je niet van Atleti dan kun je het schudden.
Als ze zonder te winnen eerste zullen worden, alleen dan zie ik ze een B-team sturen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij Bayern er met de pet naar gooit in die laatste pot, maar daar reken ik niet op.
Ze spelen het weekend voor PSV tegen Augsburg, het weekend erna tegen HSV. De nummers 13 en 14. Dus het is ook niet dat ze zich moeten sparen voor een topper of zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als ze zonder te winnen eerste zullen worden, alleen dan zie ik ze een B-team sturen.
Ik vind Salah-Eddine en Gassie anders ook beestachtig goed.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
Schouten beste man van het veld.
Genieten van Driouchquote:Op woensdag 26 november 2025 22:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, das kut. Perisic een paar weken eruit.
Misschien kan Mauro linksbuiten. Die kun je overal wel opstellen, behalve in het doel.quote:
Die gast uit Jong mag van mij ook wel een kans krijgen dan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien kan Mauro linksbuiten. Die kun je overal wel opstellen, behalve in het doel.
Driouech snoert mondjes.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die gast uit Jong mag van mij ook wel een kans krijgen dan.
Gasiorowski was ook magnifiek. Als we daar toch die opbouwende foutjes uit weten te krijgen gaan we zo mokerhard cashen. Wat staat die goddelijk te verdedigen de laatste tijd.quote:
Ik werd heel vrolijk van Pepi. Niet alleen omdat hij die 1-3 voor 99% uit het niets creëert, maar ook de arbeid die hij leverde.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Pepi doet dat ook wel lekker, zo wegdraaien en dan korte hoek.
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
De 6-2 thuis tegen Napoli of deze 1-3 uit bij Liverpool, welke is de beste?
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
Even een niet-zo-ninja edit gedaanquote:
Ik gaf ons wel kans op een stuntje maar 1-4 had ik daar niet bij in mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben jullie in het vervolg wat meer vertrouwen ipv dat broek schijten keer op keer alsof het FC Eindhoven is
Op naar de top 8
Vind ik ook, dit is natuurlijk een legendarische avond, maar je staat ook gewoon 70 minuten met je rug tegen de muur.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.
Dit zijn wel wedstrijden voor de geschiedenisboekjes ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV speelt legendarische wedstrijden dit jaar. Mijn hemel.
Uit bij Liverpool toch wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
De 6-2 thuis tegen Napoli of deze 1-4 uit bij Liverpool, welke is de beste?
Ongekend, blijft jammer die pot tegen unionquote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV speelt legendarische wedstrijden dit jaar. Mijn hemel.
Absoluut, mag ook tegen zo'n sterrenensemble. Maar je maakt er zelf wel 4(!). Dan heb je gewoon een topprestatie geleverd.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vind ik ook, dit is natuurlijk een legendarische avond, maar je staat ook gewoon 70 minuten met je rug tegen de muur.
Hoge pieken, diepe dalen. Was vorig seizoen niet anders.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ongekend, blijft jammer die pot tegen union
Dat vind ik iets te veel. Het is geen knock-out wedstrijd voor de grote prijzen. Het was genieten maar zeker niet een van de legendarische wedstrijden van PSV.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit zijn wel wedstrijden voor de geschiedenisboekjes ja.
Nou ja, Liverpool had ook op 2-1 kunnen komen. En dan denk ik dat je hem niet pakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben jullie in het vervolg wat meer vertrouwen ipv dat broek schijten keer op keer alsof het FC Eindhoven is
Op naar de top 8
Zeker. En verdedigend heb ik PSV in jaren niet zo sterk en gepassioneerd gezien. Schouten, Gassie, Salah-Eddine. Maar ook Veerman en Man die goed mee terugverdedigde, Mauro die letterlijk overal opdook. Kovar die weer belangrijk was.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Absoluut, mag ook tegen zo'n sterrenensemble. Maar je maakt er zelf wel 4(!). Dan heb je gewoon een topprestatie geleverd.
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8quote:Op woensdag 26 november 2025 23:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te veel. Het is geen knock-out wedstrijd voor de grote prijzen. Het was genieten maar zeker niet een van de legendarische wedstrijden van PSV.
Een toplevel prestatiequote:Op woensdag 26 november 2025 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, Liverpool had ook op 2-1 kunnen komen. En dan denk ik dat je hem niet pakt.
Het was ook duidelijk dat Liverpool weinig vertrouwen heeft. Mooi moment om ze te treffen.
Nou heb ik genoeg voetbal in mijn leven gezien om te zeggen dat je nog lang niet door bent.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8
Over paar jaar ben je de vorm van Liverpool vergeten en herinner je je enkel nog de 1-4 op Anfield.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te veel. Het is geen knock-out wedstrijd voor de grote prijzen. Het was genieten maar zeker niet een van de legendarische wedstrijden van PSV.
Dit wilde Koeman zien hè. Want als je voor PSV speelt zijn potjes tegen NEC en GAE niet belangrijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
Zou Koeman hebben gekeken vandaag? \/
[ afbeelding ]
Tsja, die heeft iets tegen Veerman. Anders selecteer je de Temu versie van Veerman niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
[ afbeelding ]
Zever7 en sportief? Neuh… Maar goed, die zit inmiddels weer in zijn hokje.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:13 schreef Solispolar het volgende:
Hoop wel dat de Veerman haters (@:CR7) zich nu ook even van hun sportieve kant laten zien
Dit kan niet kloppen want Veerman levert nooit in de CL volgens @Adames en @Taradoquote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
[ afbeelding ]
Veerman hoort er minimaal bij te zitten. Schouten ook ijzersterk achterin zeg.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
[ afbeelding ]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8
Gefeliciteerd vriend @RipCity!quote:Op donderdag 27 november 2025 00:48 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOETERSSSS!!!
(verlate reactie net pas terug in hotel. Kut locatie zeg dat stadion!) maar heeeujjjjj
Had er 0 geloof in maar schitterend avondje!
Kijk ‘m oprecht balenquote:Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.
De kans is inmiddels wel groot aan het worden. Een wedstrijd winnen van die drie en je bent er. Twee van die wedstrijden is het winnen ervan of krijgen van een punt in principe heel onwaarschijnlijk, maar dat riep ik vorig jaar ook van Feyenoord tegen Manchester City en Bayern.
Het is een reuze stap die een paar vrienden uit het PSV topic ontzettend gegund is.
Lekker man!!!quote:Op donderdag 27 november 2025 00:48 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOETERSSSS!!!
(verlate reactie net pas terug in hotel. Kut locatie zeg dat stadion!) maar heeeujjjjj
Had er 0 geloof in maar schitterend avondje!
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaapquote:
Ik vind een Feyenoorder die PSV’ers lachend op komt zoeken om CL-prestaties een cadeautje, dus hou je niet in makker!quote:Op donderdag 27 november 2025 07:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaap
Ik denk dat enig realisme gepast is dat jullie er in de CL nog niet zijn met het programma dat nog voor ligt. Kijk even naar de stand in de CL en budgetten van Newcastle en Bayern.
Jullie hadden en hebben een extreem moeilijke loting gehad. Juist daarom is het zo knap dat dit lukt en dat je een serieuze kans maakt. Soms moet het even mee zitten en dat doet het, maar de kwaliteiten van PSV zijn ook overduidelijk aanwezig.
Waarom je dan alsnog je eierdopje op zet... Je blijft lachen om de PSV supportersreflex.
Ik hoop vooral dat jullie het halen gezien de coëfficiëntencrisis, maar je begrijpt dat ik je bericht lachend op ga zoeken als jullie er nu alsnog uit vliegen ergens eind januari.
Atletico serieuze kans om jezelf ruim veilig te spelen. De rest wordt echt een uitdaging, of Bayern moet er al zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, dit soort avonden zijn gewoon prachtig. Zeker als je er bij kunt zijn in het stadion. En dit jaar hebben we er al twee gehad, dat is echt bijzonder voor een Nederlandse club.
Nu nog drie super zware wedstrijden. Daar zul je nog minimaal twee punten moeten pakken. Atletico lijkt me op dit moment de ploeg waar je een kansje maakt. En hopelijk Bayern als die al gekwalificeerd zijn tegen die tijd.
Sowieso Feyenoorders die lacherig doen om PSV of Ajaxquote:Op donderdag 27 november 2025 07:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind een Feyenoorder die PSV’ers lachend op komt zoeken om CL-prestaties een cadeautje, dus hou je niet in makker!
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graagquote:Op donderdag 27 november 2025 08:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoorders die lacherig doen om PSV of AjaxHun cluppie mag nog niet eens de spreekwoordelijke schoenen strikken van beide clubs. En dan hebben we het alleen nog maar over nationaal niveau, laat staan internationaal.
Gewoon aaien, koekje geven en wegsturen. Dan zijn ze weer voor even braaf.
Pijnlijk ja om de waarheid onder ogen te zien. Kun je het maar beter weglachen maat, eensquote:Op donderdag 27 november 2025 08:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graag
Eerste kwartier goed, daarna bij de eerste de beste kleine fout op het middenveld (en omdat Kovar schoten niet goed kan verwerken, wat een matige keeper op dat soort schoten is dat toch) 1-1 en vervolgens is het billenknijpen eerste helft, zonder dat Liverpool extreem veel grote kansen krijgt, maar ze hadden er 2 a 3 kunnen maken en PSV had buiten de pingel en die afgekeurde goal weinig. Man vond ik daarin eigenlijk niet zo goed en Saibari kreeg ook weer niet de ruimte. Schouten/Veerman/Yarek en Salah-Edinne wel ontzettend sterk, al het gevaar kwam van Szobo/Gakpo tussen de linies in die fase, dat was wel een beetje jammer.quote:
Ik kan zelf net zo goed niet tegen calimeroreacties maar dit was natuurlijk op geen enkele manier een calimeroreactie van onze boswachter. Ziet er niet best uit, jongen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graag
Newcastle is ook niet zo goed toch?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend dat Bayern nu niet met een B-team gaat komen. Daar moet écht een wonder gebeuren.
Lijken me beter dan Liverpool.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Newcastle is ook niet zo goed toch?
Die winnen wel van Sporting en Union lijkt me. Dan hoeft het ook niet meer voor hun.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend dat Bayern nu niet met een B-team gaat komen. Daar moet écht een wonder gebeuren.
Top 2 is op zich alleen maar 'leuk' natuurlijk, da's ook wel waar. Wat extra centen en een iets gunstigere loting. Al is dat relatief, vorig jaar moest Liverpool tegen PSG nadat ze de Top 2 haaldenquote:Op donderdag 27 november 2025 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die winnen wel van Sporting en Union lijkt me. Dan hoeft het ook niet meer voor hun.
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.
Ja, wat was dat zeg? Heeft die op de kamer bij Weghorst gelegen en besmet geraakt?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enorm genoten van jankbal Van Dijk
De reden waarom ik gisteren hoger aansla is dat Napoli het in de tweede helft liet lopen, waar Liverpool tot het einde probeerde terug te komen in de wedstrijd. Pas na de 1-4 knakte het daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
Napoli liet ook pas lopen na die domme rooie prent natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden waarom ik gisteren hoger aansla is dat Napoli het in de tweede helft liet lopen, waar Liverpool tot het einde probeerde terug te komen in de wedstrijd. Pas na de 1-4 knakte het daar.
Wutquote:Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Newcastle is ook niet zo goed toch?
Maar even serieus: wat deed hij nou bij die handsbal? Schouten heeft hem nauwelijks vast en zijn hand vliegt letterlijk 180 graden de lucht in. En hij leek ook oprecht verbouwereerd dat hij een penalty tegen kreegquote:Op donderdag 27 november 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enorm genoten van jankbal Van Dijk
Liverpool blijft natuurlijk Liverpool. En zelfs van een matig Liverpool win je als Nederlandse club niet zomaar. Dan moet je ergens in die 90 minuten ook gewoon een paar keer flink geluk hebben.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
Ik denk dat hij aan het appelleren was.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
WutNewcastle is op papier misschien wel de lastigste wedstrijd van het hele stel denk ik. Ontzetten goed, fit en gedreven team. Waar een team als Bayern of Liverpool wel eens een mindere dag hebben blijft Newcastle gewoon 100% geven. Ik denk dat een resultaat halen tegen Newcastle héél moeilijk gaat worden.
[..]
Maar even serieus: wat deed hij nou bij die handsbal? Schouten heeft hem nauwelijks vast en zijn hand vliegt letterlijk 180 graden de lucht in. En hij leek ook oprecht verbouwereerd dat hij een penalty tegen kreegIk ben dan stiekem wel heel benieuwd wat je op dat moment zegt tegen de scheidsrechter? Het was geen hands ofzo?
Is over zijn hoogtepunt en kan dat lastig accepteren.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het appelleren was.
Maar goed, zotheid zelve. Liep de hele tijd verongelijkt rond. Zo’n goede speler… beschamend.
Wat je vooral zag is dat zodra PSV aan het voetballen komt ze op CL niveau meekunnen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:06 schreef LethalNinja het volgende:
Give them the cup already.
Ik heb genoten van de wedstrijd, PSV liet zien dat je met een sterk collectief veel kan bereiken. Maar door daar bij te blijven doe ik ze tekort want ik zeg zelfvertrouwen en individueel technisch mooie dingen.
De felicitaties van iemand die zelf weer hoop moet houden tijdens een klote seizoen van een andere club die nog in duisternis gehuld is.
Ik moet wel eerlijk zeggen, vlak voor rust vond ik het al knap dat het bij 1-1 bleef want Liverpool bleef komen. Maar wat er toen in de tweede helft gebeurde, wtflos van de doelpunten die iedereen kan zien op teletekst ook verdedigende en aanvallende acties. Ik zag lef en goede afstemming. Twee keer nog pech gehad ook bij een mogelijke counter, keer dat een bal tegen de achterkant van een speler van Liverpool vloog.
Nog steeds een topspeler. Die mag van mij bij PSV komen afbouwen…quote:Op donderdag 27 november 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is over zijn hoogtepunt en kan dat lastig accepteren.
Wat Carragher zei was wel mooi. "Van Dijk is over zijn top en is nu gewoon een CV zoals ik dat ook was."quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog steeds een topspeler. Die mag van mij bij PSV komen afbouwen…
Hij had al een eerste moeten hebben voor die handsbal natuurlijk. Het is een wonder dat hij het einde van de wedstrijd heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:27 schreef LethalNinja het volgende:
Virgil mocht btw wel zijn 2de gele kaart krijgen voor zijn idiote trap in het gezicht van Guus.
Ik kon me goed vinden in de uitleg van Veerman. Dat het enige echte verschil was dat PSV de oplossing wel zag en vond, Liverpool lukte dat constant niet. Ook in die 20 minuten volle druk in de eerste helft ontbrak het laatste stukje en bij PSV was juist dat laatste stukje wel aanwezig.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Liverpool blijft natuurlijk Liverpool. En zelfs van een matig Liverpool win je als Nederlandse club niet zomaar. Dan moet je ergens in die 90 minuten ook gewoon een paar keer flink geluk hebben.
Al ben ik het ook wel eens met Schouten (die trouwens onwijs goed speelde, wat een felheid ineens) dat Liverpool niet absurd veel uitgespeelde kansen had toch? Die vond ik eigenlijk meer voor PSV (waar de goals uiteindelijk ook vielen). Het waren vooral veel lage ballen en dan met die grote sterke gasten proberen te koppen.
Hij scoort ook alleen als de tegenstander all or nothing speelt of zo vermoeid en er zoveel ruimte is dat zelfs basis techniek aan de bal niet meer nodig is.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:
Die Driouech gaat er nu alleen wel teveel in geloven vrees ik. Ik las net een uitspraak waarin hij zei 'ik werd PSV-onwaardig genoemd'.
Je bént PSV onwaardig, maar je maakte gisteren wel 2 doelpunten. Het 1 sluit het ander niet uit.
Beetje grote bek en zelfoverschatting hoort nou eenmaal bij een topsporter. En al helemaal bij een jonge buitenspeler.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:
Die Driouech gaat er nu alleen wel teveel in geloven vrees ik. Ik las net een uitspraak waarin hij zei 'ik werd PSV-onwaardig genoemd'.
Je bént PSV onwaardig, maar je maakte gisteren wel 2 doelpunten. Het 1 sluit het ander niet uit.
Klopt hoor. Maar ik vind het dan toch stiekem wel lekker als het gepaard gaat met in ieder geval een bodempje van kwaliteit.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje grote bek en zelfoverschatting hoort nou eenmaal bij een topsporter. En al helemaal bij een jonge buitenspeler.
Tegen Atleti thuis gelijkspelen (9 punten) is zo goed als zeker play off ronde, bij winst heb je uitzicht op de eerste 8.quote:Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.
De kans is inmiddels wel groot aan het worden. Een wedstrijd winnen van die drie en je bent er. Twee van die wedstrijden is het winnen ervan of krijgen van een punt in principe heel onwaarschijnlijk, maar dat riep ik vorig jaar ook van Feyenoord tegen Manchester City en Bayern.
Het is een reuze stap die een paar vrienden uit het PSV topic ontzettend gegund is.
Gisteren een geweldige pot en gelukkig ook geen opbouwblundertje zoals ie wel eens heeft.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Watanbe (28 jaar), en vorig seizoen nog spelend in de Crocy league van Belgie is de beste cv van NL!!
Sinds Schouten naast hem speelt is dat er sowieso wel uit. Die verzorgd de opbouw vanuit achteruit.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren een geweldige pot en gelukkig ook geen opbouwblundertje zoals ie wel eens heeft.
Watanabe, houd op met me hoor. Die mag de veters van Gassie niet eens likken!quote:Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Watanbe (28 jaar), en vorig seizoen nog spelend in de Crocy league van Belgie is de beste cv van NL!!
Gewoon overal in de media gooien dat hij onder de 60 miljoen helemaal nergens naar toe gaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop vooral dat er clubs zijn die op basis van Napoli en Liverpool hem willen hebben.
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!quote:Op woensdag 26 november 2025 23:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen want Veerman levert nooit in de CL volgens @:Adames en @:Tarado
Dit jaar vind ik dat voorlopig wel beter eigenlijk, lijkt erop dat ie toch nog een stapje gemaakt heeft. Had ik eigenlijk niet verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!
Hoe was de wedstrijd tegen NAC afgelopen weekend?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:37 schreef ISVV het volgende:
Veerman heeft zich echt significant verbeterd in verdedigend opzicht. Best frappant, ik dacht juist dat het mislopen van zijn transfer naar Brentford er eerder voor zou zorgen dat hij wat vervelender gedrag zou gaan vertonen.
Ik denk dat hij na dit seizoen lekker naar de PL gaat. Je staat er toch wat beter op nu je het ook hebt laten zien tegen Napoli en Liverpool.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:37 schreef ISVV het volgende:
Veerman heeft zich echt significant verbeterd in verdedigend opzicht. Best frappant, ik dacht juist dat het mislopen van zijn transfer naar Brentford er eerder voor zou zorgen dat hij wat vervelender gedrag zou gaan vertonen.
Hij speelt als een blind paard. Maar dat kan ook gebrek aan ritme zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij scoort ook alleen als de tegenstander all or nothing speelt of zo vermoeid en er zoveel ruimte is dat zelfs basis techniek aan de bal niet meer nodig is.
Wat hij wel goed doet in zo'n situaties is zijn positionering en hij heeft een meer dan behoorlijk slim geplaatst schot.
Met wat hij kan is hij inderdaad PSV onwaardig in het merendeel van de wedstrijden, maar in dit soort potten wel heel nuttig om de boel op slot (no pun) te gooien.
Die wedstrijd tegen NAC was eerder een gevalletje waan van de dag. Hij levert gewoon meer verdedigende arbeid en speelt een prima seizoen tot dusverquote:Op donderdag 27 november 2025 17:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe was de wedstrijd tegen NAC afgelopen weekend?
Wil echt niks afdoen aan deze overwinning maar kan slecht tegen de waan van de dag binnen het voetbal.
Dit seizoen laat hij het eigenlijk juist wel zien. Hij speelt ook wat ingetogener als daarom gevraagd wordt. Meer in dienst van het elftal.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!
Ok manquote:Op donderdag 27 november 2025 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pijnlijk ja om de waarheid onder ogen te zien. Kun je het maar beter weglachen maat, eens
Het hele punt is dus dat ik niet lacherig over PSV doe maatquote:Op donderdag 27 november 2025 08:47 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik kan zelf net zo goed niet tegen calimeroreacties maar dit was natuurlijk op geen enkele manier een calimeroreactie van onze boswachter. Ziet er niet best uit, jongen.
Nee, zeker niet! In lijn met mijn verwachtingenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En gaat het een beetje lekker tegen Celtic momenteel?
quote:Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die PSV 0-1 won bedoel je? Prima toch? Oh, je gaat nu beweren dat wedstrijden als die tegen NAC niet zozeer de uitzondering zijn, maar eerder de regel?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe was de wedstrijd tegen NAC afgelopen weekend?
Wil echt niks afdoen aan deze overwinning maar kan slecht tegen de waan van de dag binnen het voetbal.
Kap eens met die onzin. Je weet zelf ook wel dat er zelfs in jouw felicitaties (die je wat mij betreft mag houden, schijnheilig gedoe) altijd wel een lading afgunst verpakt zit. Maar sure, ga net even doen of je oprecht superblij bent dat PSV van Liverpool heeft gewonnenquote:Op donderdag 27 november 2025 19:51 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het hele punt is dus dat ik niet lacherig over PSV doe maatFelicitaties accepteren leidt al tot Calimerogedrag
Thuis tegen Volendam moet je gewoon 3 punten pakken, al zet je Peter Bosz zelf op de linksbuiten plek.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:05 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ivan er niet bij tegen Volendam. Driehoek gaat natuurlijk weer echt helemaal niets worden in zo’n wedstrijd. Wellicht Wanner op zijn plek, gewoon heerlijk nog een extra middenvelder er bij toch.
Die laat zich alleen zien als hij wat te zeiken heeft over PSV. Voorlopig zit die in een hoekje te huilen op zolder, vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Terecht. Schouten was mega afgelopen woensdag.
Waar is onze grote vriend CR7 eigenlijk? Ban?
Had die wel op z'n eigen positie moeten spelen denk ik, hier gaat weinig over te zeggen zijn lijkt mij.quote:Op zondag 30 november 2025 12:01 schreef ISVV het volgende:
Ik ga eens goed op onze vriend Wanner letten.
Je kan prima zien dat het een technisch begaafde speler is. Prima aankoop, maar hij heeft gewoon Saibari voor zich.quote:Op zondag 30 november 2025 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had die wel op z'n eigen positie moeten spelen denk ik, hier gaat weinig over te zeggen zijn lijkt mij.
Nu is het wel op. Te veel invallers ookquote:Op zondag 30 november 2025 12:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Prima goaltje. Verrassend goede energie zit er trouwens in de ploeg, iets wat vaak ontbreekt na zo’n Europese avond.
En?quote:Op zondag 30 november 2025 12:01 schreef ISVV het volgende:
Ik ga eens goed op onze vriend Wanner letten.
Boadu's invalbeurt viel inderdaad tegen. Schouten was weer ontzettend goed. Echt super waardevol dat hij het hoge niveau uit zijn eerste seizoen weer aan het aantikken is.quote:Op zondag 30 november 2025 13:59 schreef Solispolar het volgende:
Die Boadu ontbreekt het toch ook wel aan een beetje mentaliteit he? Die heeft het volgens mij altijd op talent kunnen redden, maar je ziet dat hij in de duels gewoon 8 van de 10 keer wordt afgetroefd op inzet.
Het is inderdaad alleen Feyenoord die weerstand kan bieden/biedt. Ajax staat al te ver achter en AZ, Twente en Utrecht hebben stuk voor stuk nog teveel mindere dagen om serieus naar boven te kunnen kijken.quote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
13 punten voor de CL plaatsen. In dit tempo kan PSV de versterkingen in maart wel gaan halen![]()
PSV is alweer kampioen, dat is een kwestie van tijd. Nu is het zaak om het contract van Bosz te verlengen zodat ie het record van Guus Hiddink komend seizoen kan evenaren en een jaar later verbreken ( 5 titels op een rij). Daarna mag een PSV icoon de 3e ster pakken in de nieuwe/uitgebreide hel van Eindhoven ( Cocu met Luukinho als assistentquote:Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
13 punten voor de CL plaatsen. In dit tempo kan PSV de versterkingen in maart wel gaan halen![]()
In het moderne voetbal heb je een brede bank nodig, vooral als je Europees voetbal speelt. AZ had best een aardig elftal, maar die hebben ondertussen erg veel blessures. Het was een meesterzet van PSV om zo veel (vleugel)spitsen te halen.quote:Op maandag 1 december 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is inderdaad alleen Feyenoord die weerstand kan bieden/biedt. Ajax staat al te ver achter en AZ, Twente en Utrecht hebben stuk voor stuk nog teveel mindere dagen om serieus naar boven te kunnen kijken.
Dat inderdaad. En ik vind de ondergrens van de spelers over het algemeen ook vrij stabiel/hoog, dat schijf ik overigens vooral op het conto van Bosz.quote:Op dinsdag 2 december 2025 03:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In het moderne voetbal heb je een brede bank nodig, vooral als je Europees voetbal speelt. AZ had best een aardig elftal, maar die hebben ondertussen erg veel blessures. Het was een meesterzet van PSV om zo veel (vleugel)spitsen te halen.
Dit is trouwens een goed voorbeeld van waar PSV het anders doet dan andere Nederlandse clubs, en waar dat verschil zorgt voor meer punten.
Wat ook meehelpt is een selectie met meerdere alleskunners. Mauro, Til, Saibari, Schouten. Waar je ze ook neerzet, ze komen goed uit de verf.
Bij Mauro zat het er altijd al in, die is gewoon volwassener geworden. Ik vind dat niet een typisch Bosz dingetje, die ontwikkeling maakte hij echt al heel lang door.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:53 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En ik vind de ondergrens van de spelers over het algemeen ook vrij stabiel/hoog, dat schijf ik overigens vooral op het conto van Bosz.
Zo'n Til kan in het verkeerde elftal bijvoorbeeld echt een dissonant zijn en als je kijkt hoe hij Mauro aan het voetballen heeft gekregen.. dat is wel vrij bijzonder.
Mwoah. Mauro is (als ik me niet vergis) ooit begonnen als 10 in de jeugdopleiding.. en daar was hij altijd heel frivool, maar vooral veel te licht. Ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand, een aantal jaren geleden had kunnen voorzien dat hij nu de terrier op de 6 positie zou worden.quote:Op woensdag 3 december 2025 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bij Mauro zat het er altijd al in, die is gewoon volwassener geworden. Ik vind dat niet een typisch Bosz dingetje, die ontwikkeling maakte hij echt al heel lang door.
Til wordt inderdaad maximaal gebruikt op zijn (beperkte) kwaliteiten.
Mauro is nooit als zuivere 10 gehaald, simpelweg omdat PSV in die periode helemaal niet met een traditionele '10' speelde, maar met de punt naar achteren. Hij werd toen veel meer ingezet als box to box middenvelder en dat deed hij altijd al erg goed.quote:Op donderdag 4 december 2025 08:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mwoah. Mauro is (als ik me niet vergis) ooit begonnen als 10 in de jeugdopleiding.. en daar was hij altijd heel frivool, maar vooral veel te licht. Ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand, een aantal jaren geleden had kunnen voorzien dat hij nu de terrier op de 6 positie zou worden.
Maar goed. Niet minder blij om
Prima, maar dan ben je echt wel 1 van de weinigen hoor. Langere tijd simpelweg te licht en niet goed genoeg aan de bal. Zelfde kaliber als Boscagli eigenlijk; die begon ook als een oud wijf in de verdediging en vertrok als iemand die voetballend de lijnen uit zette.quote:Op donderdag 4 december 2025 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mauro is nooit als zuivere 10 gehaald, simpelweg omdat PSV in die periode helemaal niet met een traditionele '10' speelde, maar met de punt naar achteren. Hij werd toen veel meer ingezet als box to box middenvelder en dat deed hij altijd al erg goed.
Ik heb in hem altijd een vaste waarde voor PSV 1 gezien, al vanaf de jeugd groot liefhebber van zijn spel en zijn capaciteiten om altijd met de bal uit een scrimmage te komen. Heerlijk dat hij dat nu ook redelijk structureel en op het hoogste niveau laat zien.
Dit dus. Dat mensen dat toen niet zagen snap ik echt niet. Natuurlijk was hij toen nog jong en maakte hij fouten, maar dat talent spatte er altijd al vanaf.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:26 schreef Lyrebird het volgende:
Mauro speelde altijd en overal onder van Bommel (en Cocu?) en liet toen al zien goed te kunnen voetballen en dat hij een leeuwenhart heeft. Slimme voetballer.
Die alleskunners die ik eerder noemde hebben dat gemeen: slimme spelers.
Erg zuur voor hem inderdaad. Had zo gehoopt dat hij zijn carrière mooi kon afsluiten, maar op deze leeftijd zo'n blessure zou wel eens einde loopbaan kunnen zijn.quote:
Zo is het. Ik heb er nu wel vertrouwen in. 16:30 uur is voor mij een lastige tijd, maar wel gunstig met het oog op Atletico dinsdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Heerenveen uit , altijd lastig (behalve 2 seizoenen terug, 0-8)
Hup PSV
Hij is precies op tijd gebracht zo lijkt het, past zich moeiteloos aan het Boszballquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het zijn erg mooie tijden voor mij want mijn lievelingetje WannerGod krijgt eindelijk minuten.
Mauro en Perisic zitten allebei gewoon bij de selectie toch?quote:Op zondag 7 december 2025 10:22 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk is Perisic fit voor Atleti thuis. Die heb je nodig in dat soort wedstrijden..
[ x ]
Perisic zal wel invallen. Net als Pepi.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mauro en Perisic zitten allebei gewoon bij de selectie toch?
Hij wil het middenveld versterken, met Wanner op rechts.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Driouech in de basis? Wat een meesterlijke zet!
Die Madrilenen weten niet wat ze overkomt.
Ja!quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Driouech in de basis? Wat een meesterlijke zet!
Die Madrilenen weten niet wat ze overkomt.
Wat een gemiste kans inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe dan. Zelf vrij voor de goal en dan een mislukte pass willen geven op een speler die vier meter buitenspel staat.
PSV staat gewoon te prutsen. Je had gewoon al lang 2-0 moeten maken. Nu breng je ze zelf terug in de wedstrijd.quote:
bedoel dat ze makkelijk voetballen , (zoals bijna alle spaanse teams) als je dat vergelijkt met de rest van europaquote:
Ze hebben PSV slim uit de wedstrijd gespeeld. de 2e helft is Perisic nodigquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV staat gewoon te prutsen. Je had gewoon al lang 2-0 moeten maken. Nu breng je ze zelf terug in de wedstrijd.
Dan vergeet je toch wel de goede kansen die Atletico ook kreeg en verprutst.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV staat gewoon te prutsen. Je had gewoon al lang 2-0 moeten maken. Nu breng je ze zelf terug in de wedstrijd.
Precies en ook nog 3 maal geel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tja, en de eerste 15 minuten leek Atletico net PEC Zwolle. Het is gelijk en dat is een keurige afspiegeling van de eerste helft.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt zonde dat je er niet 1 of 2 meer hebt gemaakt. Op basis van die laatste 15 minuten gaat dit nog 1-5 worden oid, worden compleet overlopen.
Die kwamen pas na die enorme kans van PSV.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan vergeet je toch wel de goede kansen die Atletico ook kreeg en verprutst.
Al met al is 1-1 gelet op het spelbeeld gewoon terecht, al had dat ook 2-2 of 3-3 kunnen zijn.
Zeker. Hopelijk kunnen we met wat omzettingen of wissels, ruimte zoeken met Man ipv Driouech bijv., wat doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, en de eerste 15 minuten leek Atletico net PEC Zwolle. Het is gelijk en dat is een keurige afspiegeling van de eerste helft.
HanckoGodquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer niet
Och uiteindelijk naai je jezelf omdat het niet gunstig is voor de ranglijst mbt het Nederlandse voetbal. Sowieso niet voor een NL team zijn is merkwaardig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel leuk dat de Feyenoorders ook weer een keer iets hebben om mee te trollen.
Weliswaar een speler die verder ook niks met Feyenoord heeft, maar ach.
Ik heb niet echt het idee dat ik daar ook maar enigszins invloed op heb.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Och uiteindelijk naai je jezelf omdat het niet gunstig is voor de ranglijst mbt het Nederlandse voetbal.
Het is zoals het is. De verwachtingen waren al niet te hoog vanwege de loting. Die wedstrijd tegen Union gaat je opbreken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik zei, hier werd wat verwacht en dan wordt het niks.
Zul je zien dat het bij Newcastle waar niemand enig vertrouwen in heeft het weer wel goed gaat.
Naja, tegen Olympiakos mag je ook best winnen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is zoals het is. De verwachtingen waren al niet te hoog vanwege de loting. Die wedstrijd tegen Union gaat je opbreken.
Slecht in tweede deel eerste helft en een beetje pech rondom de 1-2 en daarna counteren ze er eentje in en doen ze het op 90%quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is toch een beetje mannen tegen jongens. Op zich speelt PSV bij vlagen gewoon prima, maar op de momenten dat het moet is het net te weinig.
Hmm op eigen plein zijn die best goed. Niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, tegen Olympiakos mag je ook best winnen.
el teams moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel leuk dat de Feyenoorders ook weer een keer iets hebben om mee te trollen.
Weliswaar een speler die verder ook niks met Feyenoord heeft, maar ach.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer niet
Typisch!quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, helaas. Die kans van Obispo mag nooit mis natuurlijk.
Minder.goals dan je tegenstander?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja jammer, onderuit op de traditionele manier in Europa.
Driouech had al 2-0 moeten maken. Vanaf die misser laat je Atletico terug in de wedstrijd komen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, helaas. Die kans van Obispo mag nooit mis natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 november 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
quote:
Dit is het moment dat ik je bericht lachend op zoek btwquote:Op donderdag 27 november 2025 07:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaap
Ik denk dat enig realisme gepast is dat jullie er in de CL nog niet zijn met het programma dat nog voor ligt. Kijk even naar de stand in de CL en budgetten van Newcastle en Bayern.
Waarom je dan alsnog je eierdopje op zet... Je blijft lachen om de PSV supportersreflex.
Ik hoop vooral dat jullie het halen gezien de coëfficiëntencrisis, maar je begrijpt dat ik je bericht lachend op ga zoeken als jullie er nu alsnog uit vliegen ergens eind januari.
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Atletico serieuze kans om jezelf ruim veilig te spelen. De rest wordt echt een uitdaging, of Bayern moet er al zijn.
Ja, ik heb er enorme moeite mee dat nota bene een Feyenoorder nu komt lachen dat Atletico door het oog van de naald 3 punten pakt. Succes donderdag!quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is het moment dat ik je bericht lachend op zoek btw
[..]
Ik heb liever dat je me succes zondag wenstquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb er enorme moeite mee dat nota bene een Feyenoorder nu komt lachen dat Atletico door het oog van de naald 3 punten pakt. Succes donderdag!
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PSV BIJ DE EERSTE ACHT IS NOG EEN SERIEUZE KANS OP
ZO GOED ALS DOOR
Aldus PSVCL![]()
@Coco.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.
Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL.
Ik zou me vooral rot schamen voor het Calimerogedrag dat hier vertoond werd toen ik wat realisme bracht na de ontzettend knappe overwinning op Liverpoolquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.
Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL.
Nee, deze poging verandert niets aan mijn mening over jou Klaas.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zou me vooral rot schamen voor het Calimerogedrag dat hier vertoond werd toen ik wat realisme bracht na de ontzettend knappe overwinning op Liverpool
Of gewoon voor dat gedrag in het algemeen dat al jaren als een wolkendek over psv hangt
Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op de wereld ouwe reus
What else is new…quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen
Leuke rubriek blijft ditquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, deze poging verandert niets aan mijn mening over jou Klaas.
Ja. Bedankt voor het uitleggen van de grap.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien even het puntje verwijderen (uit je neus)
Geen probleem, doe ik graag voor een provincie vol achtergestelden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Bedankt voor het uitleggen van de grap.
Nouja die gozer kwam met die shit over Hancko in het Feyenoord topic aan zetten. Daar is dit een reactie op.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL
salah-edinne, schouten, veerman en mauro waren wel top vandaag.quote:
Laat gaan. Zo iemand zet alleen zichzelf voor lul.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
HMF, die fan is van de club die het in de Europa League mogelijk na gaat laten de tussenronde te bereiken, heeft me een schik dat PSV niet van Atletico wint zeg.
Ik wilde er even met jullie om lachen, laat me.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat gaan. Zo iemand zet alleen zichzelf voor lul.
Vooruit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde er even met jullie om lachen, laat me.
Een simpel dravertje dat schiet als hij moet voorgeven en voorgeeft als hij moet schieten. Je ziet het vaak bij deze spelers, technisch best redelijk, maar het spelinzicht van een aardbei. Als hij iets meer overzicht had, zou PSV met 3-1 de rust in gaan en is het feitelijk gespeeld.quote:
Ik vind het oprecht jammer. Kunnen de coëfficiënten goed gebruiken. Voor de rest maakt niemand zich ooit druk om PSV.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
HMF, die fan is van de club die het in de Europa League mogelijk na gaat laten de tussenronde te bereiken, heeft me een schik dat PSV niet van Atletico wint zeg.
Over eierdoppen gesproken: je door PSVCL zo laten opnaaien…quote:Op woensdag 10 december 2025 07:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer. Kunnen de coëfficiënten goed gebruiken. Voor de rest maakt niemand zich ooit druk om PSV.
Maar dit krijg je natuurlijk wel na het eierdoppen van Buitendam en PSVCL. De rationele opmerking dat het programma nog heel zwaar zou gaan blijken en dat plaatsing echt geen garantie is werd hier met hoongelach en Y U MAD DOUGH reacties ontvangen.
Om dorpsgek PSVCL die ineens begint over hancko in het Feyenoordtopic maar niet te benoemen
Ik denk dat je gewoon nog 2 punten nodig hebt.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kansrijk is de situatie dat we het met 9 punten redden inmiddels? Met 8 is volstrekt kansloos, dus je moet wel minimaal een punt pakken. Een punt dat je gisteren echt wel had kunnen pakken
Precies. Goede analyse denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat 1 punt genoeg kan zijn, maar het kan ook zomaar net een 25e plaats worden daarmee.
Ik ben het wel eens met Bosz dat Atletico langer de bovenliggende partij was, ongeveer van minuut 25 tot minuut 80. Maar in die fase dat ze dat niet waren, gaven ze ook wel écht veel weg.
Na 6 potjes 8 punten had ik voor getekend vooraf, maar ja er had ook weer meer in gezeten dus dat is balen.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies. Goede analyse denk ik.
Jammer, want deze had je absoluut niet hoeven te verliezen maar goed: you win some, you lose someErgens nog een puntje zien te pakken en dan hopen dat het voldoende is. Meer dan 11 punten zat er ook gewoon echt niet in met deze loting denk ik. Liverpool uit zijn gewoon 100% bonuspunten, die laat je dan weer liggen (naar mijn beleving) tegen die Belgen in de eerste wedstrijd.
Dat hij dat niet ziet zegt alles over hoe een ontzettend treurig sujet hij is.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Over eierdoppen gesproken: je door PSVCL zo laten opnaaien…
Schouten viel mij juist ontzettend tegen, dat vond ik bij vlagen zelfs pijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
salah-edinne, schouten, veerman en mauro waren wel top vandaag.
perisic met een masterclass invalbeurt.
driouch nooit meer opstellen aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |