Gasiorowski was ook magnifiek. Als we daar toch die opbouwende foutjes uit weten te krijgen gaan we zo mokerhard cashen. Wat staat die goddelijk te verdedigen de laatste tijd.quote:
Ik werd heel vrolijk van Pepi. Niet alleen omdat hij die 1-3 voor 99% uit het niets creëert, maar ook de arbeid die hij leverde.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Pepi doet dat ook wel lekker, zo wegdraaien en dan korte hoek.
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
De 6-2 thuis tegen Napoli of deze 1-3 uit bij Liverpool, welke is de beste?
Jaquote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
Even een niet-zo-ninja edit gedaanquote:
Ik gaf ons wel kans op een stuntje maar 1-4 had ik daar niet bij in mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben jullie in het vervolg wat meer vertrouwen ipv dat broek schijten keer op keer alsof het FC Eindhoven is
Op naar de top 8
Vind ik ook, dit is natuurlijk een legendarische avond, maar je staat ook gewoon 70 minuten met je rug tegen de muur.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.
Dit zijn wel wedstrijden voor de geschiedenisboekjes ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV speelt legendarische wedstrijden dit jaar. Mijn hemel.
Uit bij Liverpool toch wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:54 schreef Zorro het volgende:
De 6-2 thuis tegen Napoli of deze 1-4 uit bij Liverpool, welke is de beste?
Ongekend, blijft jammer die pot tegen unionquote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
PSV speelt legendarische wedstrijden dit jaar. Mijn hemel.
Absoluut, mag ook tegen zo'n sterrenensemble. Maar je maakt er zelf wel 4(!). Dan heb je gewoon een topprestatie geleverd.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vind ik ook, dit is natuurlijk een legendarische avond, maar je staat ook gewoon 70 minuten met je rug tegen de muur.
Hoge pieken, diepe dalen. Was vorig seizoen niet anders.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ongekend, blijft jammer die pot tegen union
Dat vind ik iets te veel. Het is geen knock-out wedstrijd voor de grote prijzen. Het was genieten maar zeker niet een van de legendarische wedstrijden van PSV.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit zijn wel wedstrijden voor de geschiedenisboekjes ja.
Nou ja, Liverpool had ook op 2-1 kunnen komen. En dan denk ik dat je hem niet pakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk hebben jullie in het vervolg wat meer vertrouwen ipv dat broek schijten keer op keer alsof het FC Eindhoven is
Op naar de top 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |