Och uiteindelijk naai je jezelf omdat het niet gunstig is voor de ranglijst mbt het Nederlandse voetbal. Sowieso niet voor een NL team zijn is merkwaardig.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel leuk dat de Feyenoorders ook weer een keer iets hebben om mee te trollen.
Weliswaar een speler die verder ook niks met Feyenoord heeft, maar ach.
Ik heb niet echt het idee dat ik daar ook maar enigszins invloed op heb.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Och uiteindelijk naai je jezelf omdat het niet gunstig is voor de ranglijst mbt het Nederlandse voetbal.
Het is zoals het is. De verwachtingen waren al niet te hoog vanwege de loting. Die wedstrijd tegen Union gaat je opbreken.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:27 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik zei, hier werd wat verwacht en dan wordt het niks.
Zul je zien dat het bij Newcastle waar niemand enig vertrouwen in heeft het weer wel goed gaat.
Naja, tegen Olympiakos mag je ook best winnen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is zoals het is. De verwachtingen waren al niet te hoog vanwege de loting. Die wedstrijd tegen Union gaat je opbreken.
Slecht in tweede deel eerste helft en een beetje pech rondom de 1-2 en daarna counteren ze er eentje in en doen ze het op 90%quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is toch een beetje mannen tegen jongens. Op zich speelt PSV bij vlagen gewoon prima, maar op de momenten dat het moet is het net te weinig.
Hmm op eigen plein zijn die best goed. Niet te onderschatten.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, tegen Olympiakos mag je ook best winnen.
el teams moet je niet serieus nemenquote:Op dinsdag 9 december 2025 22:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wel leuk dat de Feyenoorders ook weer een keer iets hebben om mee te trollen.
Weliswaar een speler die verder ook niks met Feyenoord heeft, maar ach.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer niet
Typisch!quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, helaas. Die kans van Obispo mag nooit mis natuurlijk.
Minder.goals dan je tegenstander?quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja jammer, onderuit op de traditionele manier in Europa.
Driouech had al 2-0 moeten maken. Vanaf die misser laat je Atletico terug in de wedstrijd komen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, helaas. Die kans van Obispo mag nooit mis natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 november 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8
quote:Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.
quote:
Dit is het moment dat ik je bericht lachend op zoek btwquote:Op donderdag 27 november 2025 07:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaap
Ik denk dat enig realisme gepast is dat jullie er in de CL nog niet zijn met het programma dat nog voor ligt. Kijk even naar de stand in de CL en budgetten van Newcastle en Bayern.
Waarom je dan alsnog je eierdopje op zet... Je blijft lachen om de PSV supportersreflex.
Ik hoop vooral dat jullie het halen gezien de coëfficiëntencrisis, maar je begrijpt dat ik je bericht lachend op ga zoeken als jullie er nu alsnog uit vliegen ergens eind januari.
quote:Op donderdag 27 november 2025 07:50 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Atletico serieuze kans om jezelf ruim veilig te spelen. De rest wordt echt een uitdaging, of Bayern moet er al zijn.
Ja, ik heb er enorme moeite mee dat nota bene een Feyenoorder nu komt lachen dat Atletico door het oog van de naald 3 punten pakt. Succes donderdag!quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is het moment dat ik je bericht lachend op zoek btw
[..]
Ik heb liever dat je me succes zondag wenstquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb er enorme moeite mee dat nota bene een Feyenoorder nu komt lachen dat Atletico door het oog van de naald 3 punten pakt. Succes donderdag!
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PSV BIJ DE EERSTE ACHT IS NOG EEN SERIEUZE KANS OP
ZO GOED ALS DOOR
Aldus PSVCL![]()
@Coco.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.
Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |