Zeker. En verdedigend heb ik PSV in jaren niet zo sterk en gepassioneerd gezien. Schouten, Gassie, Salah-Eddine. Maar ook Veerman en Man die goed mee terugverdedigde, Mauro die letterlijk overal opdook. Kovar die weer belangrijk was.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Absoluut, mag ook tegen zo'n sterrenensemble. Maar je maakt er zelf wel 4(!). Dan heb je gewoon een topprestatie geleverd.
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8quote:Op woensdag 26 november 2025 23:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te veel. Het is geen knock-out wedstrijd voor de grote prijzen. Het was genieten maar zeker niet een van de legendarische wedstrijden van PSV.
Een toplevel prestatiequote:Op woensdag 26 november 2025 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, Liverpool had ook op 2-1 kunnen komen. En dan denk ik dat je hem niet pakt.
Het was ook duidelijk dat Liverpool weinig vertrouwen heeft. Mooi moment om ze te treffen.
Nou heb ik genoeg voetbal in mijn leven gezien om te zeggen dat je nog lang niet door bent.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8
Over paar jaar ben je de vorm van Liverpool vergeten en herinner je je enkel nog de 1-4 op Anfield.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik iets te veel. Het is geen knock-out wedstrijd voor de grote prijzen. Het was genieten maar zeker niet een van de legendarische wedstrijden van PSV.
Dit wilde Koeman zien hè. Want als je voor PSV speelt zijn potjes tegen NEC en GAE niet belangrijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
Zou Koeman hebben gekeken vandaag? \/
[ afbeelding ]
Tsja, die heeft iets tegen Veerman. Anders selecteer je de Temu versie van Veerman niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
[ afbeelding ]
Zever7 en sportief? Neuh… Maar goed, die zit inmiddels weer in zijn hokje.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:13 schreef Solispolar het volgende:
Hoop wel dat de Veerman haters (@:CR7) zich nu ook even van hun sportieve kant laten zien
Dit kan niet kloppen want Veerman levert nooit in de CL volgens @Adames en @Taradoquote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
[ afbeelding ]
Veerman hoort er minimaal bij te zitten. Schouten ook ijzersterk achterin zeg.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een toplevel prestatie
[ afbeelding ]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.quote:Op woensdag 26 november 2025 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het was een soort van knock out / alles of niets wedstrijd, door deze overwinning ben je zo goed als zeker door... en maak je ook nog eens kans op de top 8
Gefeliciteerd vriend @RipCity!quote:Op donderdag 27 november 2025 00:48 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOETERSSSS!!!
(verlate reactie net pas terug in hotel. Kut locatie zeg dat stadion!) maar heeeujjjjj
Had er 0 geloof in maar schitterend avondje!
Kijk ‘m oprecht balenquote:Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.
De kans is inmiddels wel groot aan het worden. Een wedstrijd winnen van die drie en je bent er. Twee van die wedstrijden is het winnen ervan of krijgen van een punt in principe heel onwaarschijnlijk, maar dat riep ik vorig jaar ook van Feyenoord tegen Manchester City en Bayern.
Het is een reuze stap die een paar vrienden uit het PSV topic ontzettend gegund is.
Lekker man!!!quote:Op donderdag 27 november 2025 00:48 schreef RipCity het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA TOETERSSSS!!!
(verlate reactie net pas terug in hotel. Kut locatie zeg dat stadion!) maar heeeujjjjj
Had er 0 geloof in maar schitterend avondje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |