SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Het zal Solispolar niet lekker zitten dat PSVCL hier een goeie bait heeft neergelegd dus moet ie maar nog een keer overheen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valente vergelijken met de Ligt
Ik kan sowieso niet slapen totdat ik weet of Valente of Veerman een betere voetballer isquote:Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal Solispolar niet lekker zitten dat PSVCL hier een goeie bait heeft neergelegd dus moet ie maar nog een keer overheen.
Ja maar de randstadmediaquote:Op maandag 8 december 2025 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet slapen totdat ik weet of Valente of Veerman een betere voetballer is
Dat is heel belangrijk voor mij
Het is mij niet genoeg erkenning dat PSV al twee jaar kampioen is, drie keer op rij in de Kuip wint en nu zes punten bovenaan staat, er moet ook erkenning zijn dat Veerman de allerbeste middenvelder isquote:Op maandag 8 december 2025 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Veerman is een prima speler die best nieuwe kansen in Oranje zou mogen krijgen, ware het niet dat er betere spelers met meer potentie rondlopen, zoals Valente.
Ik heb daar eerlijk gezegd helemaal niets over gelezen in het AD.quote:Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is mij niet genoeg erkenning dat PSV al twee jaar kampioen is, drie keer op rij in de Kuip wint en nu zes punten bovenaan staat
Als zelfs Caland nog De Ligt gaat verdedigen dan weet je dat je erg mis zit.quote:Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal Solispolar niet lekker zitten dat PSVCL hier een goeie bait heeft neergelegd dus moet ie maar nog een keer overheen.
Te Ligt!!!!quote:Op maandag 8 december 2025 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Als zelfs Caland nog De Ligt gaat verdedigen dan weet je dat je erg mis zit.
Anita > Clasie > Strootmanquote:Op maandag 8 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:
Valente versus Veerman is een vermoeiend draadje.
Wat was dat MOOI he.quote:Op maandag 8 december 2025 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer tegen Excelsior.
Valenta is de nieuwe...quote:Op maandag 8 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:
Valente versus Veerman is een vermoeiend draadje.
En jij de nieuwe PietjePukquote:Op maandag 8 december 2025 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valenta is de nieuwe...
\/
Bekijk deze YouTube-video
Pietje was geen god maar een onuitstaanbare kutuserquote:Op maandag 8 december 2025 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze wappie was er al eerder dan PietjeGod.
Soms kan je ook om kutusers wel lachen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was geen god maar een onuitstaanbare kutuser
Laat je niet iets anders herinneren
Het doet mij vooral denken aan de periode tussen 2004 en 2021 bij Feyenoord, achterf kan je er hard om lachen maar op het moment zelf was het vooral frustrerend irritantquote:Op maandag 8 december 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms kan je ook om kutusers wel lachen.
Er mag verassend veel vergunningvrij op het achtererf.quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet mij vooral denken aan de periode tussen 2004 en 2021 bij Feyenoord, achterf kan je er hard om lachen maar op het moment zelf was het vooral frustrerend irritant
Dat was echt een bizarre dagquote:Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was dat MOOI he.
@:hmfuckyouall gewoon gezellig doorgesnoven in Heerenveen die dag
Ik weet niet wat jij hebt meegemaakt in 2016, 2017 en 2018, maar dat waren voor mij echt prima jarenquote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet mij vooral denken aan de periode tussen 2004 en 2021 bij Feyenoord, achterf kan je er hard om lachen maar op het moment zelf was het vooral frustrerend irritant
Wotte probeert weer een grap te maken, iedereen even lachen jongensquote:Op maandag 8 december 2025 20:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er mag verassend veel vergunningvrij op het achtererf.
Dat was zijn tweede basisplek in de Eredivisie. En een week later debuteerde hij in de basis van het Nederlands elftal (lol)quote:Op maandag 8 december 2025 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer tegen Excelsior.
gohquote:Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
@:hmfuckyouall gewoon gezellig doorgesnoven
En dan gewoon 4 goals maken.quote:Ueda kwam tot 5 doelpogingen met opgeteld een Expected Goal waarde (xG) van 0,69.
nicequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan gewoon 4 goals maken.
Zou leuk zijn als hij dat ook eens tegen een wat betere tegenstander doetquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij dat ook eens tegen een wat betere tegenstander doet
Volgende week Ajaxquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij dat ook eens tegen een wat betere tegenstander doet
Leuk dat jij hem inkopt makker, like uitgedeeldquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende week Ajax
Maar misschien krijgt hij daarna die kans
De jaren onder Koeman waren ook wel heel vermakelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt meegemaakt in 2016, 2017 en 2018, maar dat waren voor mij echt prima jaren
14 december. Ja, volgende week.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende week Ajax
Maar misschien krijgt hij daarna die kans
Wel vermakelijk, maar qua professionaliteit onvergelijkbaar met nu. Net als 2016-18.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
De jaren onder Koeman waren ook wel heel vermakelijk.
De organisatie is er inderdaad wel op vooruitgegaan ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel vermakelijk, maar qua professionaliteit onvergelijkbaar met nu. Net als 2016-18.
Daardoor kan het toch nog wel vermakelijker zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel vermakelijk, maar qua professionaliteit onvergelijkbaar met nu. Net als 2016-18.
Prullenbakje in de trainerskamer werd niet eens geleegd man.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die de gehandicapten het heuveltje op moesten duwen na elke trainingquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prullenbakje in de trainerskamer werd niet eens geleegd man.
Die puinhoop was soms wel vermakelijk omdat we lekker cynisch konden doen, maar tussen mijn eerste seizoenskaart (2002/03) en Oh Arne heb ik in totaal eigenlijk maar twee maanden écht goed voetbal gezien (onder Rutten). Ook nu nu onder vPersie en zelfs onder Priske is het voetbal beter dan in al die jaren. Ik zou niet zomaar terug kunnen naar Gio aidsbal ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daardoor kan het toch nog wel vermakelijker zijn.
Fakkels afsteken met de vriendin van Guidetti op varkenoord genot
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die puinhoop was soms wel vermakelijk omdat we lekker cynisch konden doen, maar tussen mijn eerste seizoenskaart (2002/03) en Oh Arne heb ik in totaal eigenlijk maar twee maanden écht goed voetbal gezien (onder Rutten). Ook nu nu onder vPersie en zelfs onder Priske is het voetbal beter dan in al die jaren.
Bovendien zijn leuke Europese avonden de afgelopen seizoenen meer regel geworden dan uitzondering, op zich is dat ook een vooruitgang.
Afgelopen seizoen was op dat vlak best leuk, dat was eigenlijk een totale catastrofe gecombineerd met een Europees topjaar waarin werkelijk alles mee zat. 23/24 en dit seizoen zijn inderdaad saai, maar dat komt ook wel omdat PSV eigenlijk geen enkele ruimte laat en Ajax op zijn gat ligt. Voor mijn gevoel maakt het geen reet uit wat we precies doen, dat zorgt ook wel voor gelatenheid.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker. Maar dat wil je in the end natuurlijk ook niet écht.
Stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker. Maar dat wil je in the end natuurlijk ook niet écht.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stukje zelfkastijding.
@:Zipportal @:Rambodirk
En dat dan elk seizoen, daar is het streven naar. Heerlijk, toch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk bij mezelf een stukje verzadiging. We hebben alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn vrij recent nog gewonnen. FC Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. AC Milan uit de Europa Cup 1 gekegeld. Pep Guardiola de haren uit zijn hoofd laten trekken. 020 tot op het bot vernederd.
Wat nu, vraag ik mij af?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk bij mezelf een stukje verzadiging. We hebben alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn vrij recent nog gewonnen. FC Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. AC Milan uit de Europa Cup 1 gekegeld. Pep Guardiola de haren uit zijn hoofd laten trekken. 020 tot op het bot vernederd.
Wat nu, vraag ik mij af?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben bovendien al een tijdje niet van PSV gewonnen terwijl dat vroeger een zekerheidje was, dat mag ook wel weer veranderen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat nu, vraag ik mij af?
Effe 020 supportenquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker.
Nu een keer tegen een andere club dan FC Bal op het Dak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eredivisie was toen zo armoedig, mezelf ook echt kapot geërgerd dat we het verschil niet hebben gemakatquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
David Hancko met Feyenoordslippers in Eindhoven en hij mist ons.![]()
![]()
![]()
Erwin of Ronald?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bent weer hard voor Brazilie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nu een keer tegen een andere club dan FC Bal op het Dak.
Met 6000 man in de oude Kuip in de stromende regen en nog verliezen ook, nee, dat had echt geen charme.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keerquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer niet
Van de 10 wedstrijden ofzo? en de JC schaal tel ik niet meequote:
Dat je niet kan tellen was al duidelijk, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van de 10 wedstrijden ofzo? en de JC schaal tel ik niet mee
https://www.espn.nl/voetb(...)or-mij-bij-feyenoord
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:55 schreef De_Pel het volgende:
Kontjesman vindt dat Twente Zerrouki moet verkopen en Steijn terughuren, want dan gaan ze de puntjes wel over de streep trekken
Als Feyenoorders hebben we onszelf een soort aangepraat dat het lijden het leuk maakt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met 6000 man in de oude Kuip in de stromende regen en nog verliezen ook, nee, dat had echt geen charme.
Dat was het zeker ja, maar toen kwamen de gouden jaren, bij de titel in '93 hield ik het niet droog met Hans van Vliet op Rijnmond, God hebbe zijn ziel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoorders hebben we onszelf een soort aangepraat dat het lijden het leuk maakt.
Alhoewel die periode eind jaren 80 mij vreselijk veel naarder lijkt dan de periode 06-11
Echt? Het was misschien wat troostelozer omdat er geen hond zat. Maar sportief was de periode die jij noemde eigenlijk wel vergelijkbaar, zo niet slechter.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoorders hebben we onszelf een soort aangepraat dat het lijden het leuk maakt.
Alhoewel die periode eind jaren 80 mij vreselijk veel naarder lijkt dan de periode 06-11
Echt wel, topgozert.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hahahahaha deze man moet nog net niet huilenquote:
[..]
Die ga je al niet meer kunnen betalen.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef fetX het volgende:
Ik zou misschien wel die Sano als opvolger van Timber willen zien. Maar goed. We zitten al met 100 (geblesseerde) middenvelders en Zechiël komt ook weer terug. Dus echt noodzakelijk is het niet.
Hoe hij die goal voorbereidde afgelopen zondag tegen Volendam, bohh.
Het lijkt mij sterk dat je daar (veel) meer voor moet betalen dan Valente, maar ik denk dat de hele discussie sowieso niet nodig is. Die gaan we toch niet halen en dat is ook begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ga je al niet meer kunnen betalen.
Die willen daar meer voor dan Roefs, en terecht.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je daar (veel) meer voor moet betalen dan Valente, maar ik denk dat de hele discussie sowieso niet nodig is. Die gaan we toch niet halen en dat is ook begrijpelijk.
Dan moet je hopen dat een PL club aanklopt, anders kun je dat vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die willen daar meer voor dan Roefs, en terecht.
Als er voor een non-voetballer als Steijn al 10 wordt neergelegd is één van de beste middenvelders van de eredivisie dat wel waard. Je bent daarmee helaas rijkelijk laatquote:Op woensdag 10 december 2025 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat een PL club aanklopt, anders kun je dat vergeten.
Rendement en het zijn van topscorer vertroebelt vaak veel in de prijs.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er voor een non-voetballer als Steijn al 10 wordt neergelegd is één van de beste middenvelders van de eredivisie dat wel waard. Je bent daarmee helaas rijkelijk laat
Gok dat PSV hem haalt
Blijven doneren.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef fetX het volgende:
Ik zou misschien wel die Sano als opvolger van Timber willen zien. Maar goed. We zitten al met 100 (geblesseerde) middenvelders en Zechiël komt ook weer terug. Dus echt noodzakelijk is het niet.
5 miljoen + Steijn. Done deal.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ga je al niet meer kunnen betalen.
En dan vond ik 10 miljoen voor Steijn gezien zijn rendement echt wel een koopje. Maar je ziet op het veld wel duidelijk waarom je er niet meer voor betaalt (lol)quote:Op woensdag 10 december 2025 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Rendement en het zijn van topscorer vertroebelt vaak veel in de prijs.
Zou het wel weten als ik PSV was. Die Veerman lekker laten gaan en Sano halen.
Timber moet misschien wel vervangen worden deze winter, maar wellicht met een huurspeler. Hwang en Moder heb ik nog niet afgeschreven maar ik vraag mij af hoe veel zij nog gaan spelen dit seizoen op een redelijk niveau.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef fetX het volgende:
Ben er wel fan van om jaarlijks wat nieuwe energie toe te voegen. Vaak wel goed voor de dynamiek in het elftal, maar het moet natuurlijk wel de kwaliteit verhogen.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber moet wel vervangen worden deze winter, maar wellicht met een huurspeler. Hwang en Moder heb ik nog niet afgeschreven maar ik vraag mij af hoe veel zij nog gaan spelen dit seizoen op een redelijk niveau.
De vraag is hoeveel aankopen na dit seizoen überhaupt nodig gaan zijn. We zitten best breed in de spelers zonder de blessures, niemand lijkt het niveau Feyenoord echt te gaan ontgroeien en de linksbuitens groeien wellicht nog naar het niveau komende halfjaar. Weinig posities die je echt gaat moeten vervangen. En bovendien zal er nogal veel puin geruimd moeten worden (lol)
Je gaat die hele berg aan onverkoopbare spelers ook weer terugkrijgen en Te Kloese gaat die dubbelfunctie niet loslatenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber moet misschien wel vervangen worden deze winter, maar wellicht met een huurspeler. Hwang en Moder heb ik nog niet afgeschreven maar ik vraag mij af hoe veel zij nog gaan spelen dit seizoen op een redelijk niveau.
De vraag is hoeveel aankopen na dit seizoen überhaupt nodig gaan zijn. We zitten best breed in de spelers zonder de blessures, niemand lijkt het niveau Feyenoord echt te gaan ontgroeien en de linksbuitens groeien wellicht nog naar het niveau komende halfjaar. Weinig posities die je echt gaat moeten vervangen. En bovendien zal er nogal veel puin geruimd moeten worden (lol)
Het zou in ieder geval fijn zijn als je een keer geen sleutelspelers hoeft te vervangen. Valente en Read blijven nog wel een jaar denk ik, en Timber en Ueda zie ik nu niet als sleutelspelers.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er wel fan van om jaarlijks wat nieuwe energie toe te voegen. Vaak wel goed voor de dynamiek in het elftal, maar het moet natuurlijk wel de kwaliteit verhogen.
Eens dat je eerst puin moet ruimen, maar denk ook dat je beslissingen moet gaan nemen om door te selecteren. Je wil niet meer met een selectie zitten waarvan de helft blessuregevoelig is.
Ruijl gaat naar Ajax, iedereen is nog steeds geblesseerd en het openingsduel spelen we met Zerrouki, Ivanusec en Kasanwirjo in de basis.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat die hele berg aan onverkoopbare spelers ook weer terugkrijgen en Te Kloese gaat die dubbelfunctie niet loslaten
Weer een disasterclass in de zomer dus
Voor tien miljoen blind terugverkopen.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Steijn doet een paar wedstrijden niet alles mee en gelijk begint de tukker media hem terug naar Twente te schrijven
Het scheelt dat je niet zoveel echte sleutelspelers hebt, dan kunnen ze ook niet vertrekken....quote:Op woensdag 10 december 2025 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval fijn zijn als je een keer geen sleutelspelers hoeft te vervangen. Valente en Read blijven nog wel een jaar denk ik, en Timber en Ueda zie ik nu niet als sleutelspelers.
Eigenlijk een beetje dezelfde situatie als 23/24, toen vertrokken Kökcü en Szymanski wel maar Timber en Stengs namen dat vrij geruisloos over. Alleen maakte Dennis er toen verder een gigantische puinzooi van, dus laten we hopen dat ie dat niet weer doet!
Tering. Die was ik alweer vergeten. Gelukkig krijgen we ook Jeyland Yahir Mitchell Baltodano weer terug, die speelt amper bij het grote Sturm Graz.quote:Op woensdag 10 december 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ivanusec en Kasanwirjo in de basis.
Dat zal inderdaad wel Kraaijeveld, Timber, Valente worden. En je zal zien dat Zerrouki en vd Belt de wedstrijd van het seizoen spelenquote:Op woensdag 10 december 2025 14:59 schreef Slobeend het volgende:
En Targhalline de laatste twee duels voor de winterstop naar de Afrika Cup. Kraaijeveld dan maar als verdedigende middenvelder?
Zal Robin het nog over het fitheidspercentage hebben?quote:Op woensdag 10 december 2025 16:00 schreef Caland het volgende:
Drie middenvelders over waarvan er één op zijn laatste benen loopt en één naar de ebola cup gaat.
Genot
Zerrouki gaat ook naar Afrikaquote:Op woensdag 10 december 2025 15:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel Kraaijeveld, Timber, Valente worden. En je zal zien dat Zerrouki en vd Belt de wedstrijd van het seizoen spelen
Kraaijegod is me echt prima bevallen in een andere rol dan hij normaliter zou moeten spelen.quote:Op woensdag 10 december 2025 15:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel Kraaijeveld, Timber, Valente worden. En je zal zien dat Zerrouki en vd Belt de wedstrijd van het seizoen spelen
Echt zin om in de 2e seizoenshelft geen enkele uitdaging meer te hebben.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
Het zal me echt aan mijn reet roesten of we in de EL en de beker blijven, als we de wedstrijden tegen ajax en Twente maar winnen. Dan even rust voor die gasten tot 11 januari.
Tweede worden is zo ontzettend belangrijk dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Echt zin om in de 2e seizoenshelft geen enkele uitdaging meer te hebben.
Hoop dat we in ieder geval dat bekerpotje winnen.
quote:
Coco is meer geïnteresseerd in zijn broer Butquote:Op woensdag 10 december 2025 19:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu al zin in Jan Plug morgen
Dat is met twee t'squote:Op woensdag 10 december 2025 23:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Coco is meer geïnteresseerd in zijn broer But
Dat word je ook wel als je wel doorgaat in de beker.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Tweede worden is zo ontzettend belangrijk dit jaar.
Feyenoord neemt het woensdag in de Champions League op tegen een zwaar gehavende tegenstander. Red Bull Salzburg mist maar liefst acht spelers. Achter drie namen staat nog een vraagteken.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:28 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)met-veertien-spelers
Benieuwd hoe we hiervan gaan verliezen.
Priske deed destijds een briljante move door met beide rechtsbacks (Lotomba en Nieuwkoop) te starten en ze allebei bij rust te wisselen.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:43 schreef DefKu het volgende:
[..]
Feyenoord neemt het woensdag in de Champions League op tegen een zwaar gehavende tegenstander. Red Bull Salzburg mist maar liefst acht spelers. Achter drie namen staat nog een vraagteken.
Ik krijg een flashback.....
Ik zou lekker Smal en Valente sparen vanavond maar daarvoor heb je nauwelijks vervangers (lol)quote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske deed destijds een briljante move door met beide rechtsbacks (Lotomba en Nieuwkoop) te starten en ze allebei bij rust te wisselen.
Dat valt toch allemaal wel mee.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Je kan vandaag en zondag al weer helemaal uittekenen.
Gaat het verder allemaal wel goed thuis?quote:Op donderdag 11 december 2025 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen een club die amper nog bestaat met slechts paar spelers. Dat kan je inderdaad wel uittekenen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
kapoet maken op mijn kladpapier getekendquote:Op donderdag 11 december 2025 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze hebben slechts een paar spelers minder.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tegen een club die amper nog bestaat met slechts paar spelers. Dat kan je inderdaad wel uittekenen.
Dan mag ik ook overdrijven. Al gaat het bij Feyenoord ook niet heel lekker nee.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben slechts een paar spelers minder.
Weinig andere smaken.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:51 schreef fetX het volgende:
Lotomba, Plug en Tengstedt![]()
We feliciteren FCSB.
Je moet ook smaken overhouden voor op het middenveld.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kraaijeveld maakt een veel betere indruk dan Jan Plug, die keuze snap ik niet
En zo is de stamboom weer rond.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:02 schreef Caland het volgende:
Veel mensen weten dit niet, maar die Plug is dus een volle neef van Dirk Kuijt.
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En zo is de stamboom weer rond.
We hebben blessures, toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
Dat je zelfs nu nog zo bang bent voor Ajax dat je je Europese kansen op het spel zet en met dit B-elftal speelt
Dat is wel erg droevig
Echt kinderachtig inderdaad :’)quote:Op donderdag 11 december 2025 21:09 schreef Qarrad het volgende:
Deze scheidsrechter durft sterke beslissingen te nemen
Misschien kunnen jullie er gewoon niet zoveel van.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:12 schreef fetX het volgende:
FCSB verliest van alles en iedereen.
FeyenoordGoden
Het C elftal is verschrikkelijk matig inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie er gewoon niet zoveel van.
Al 18 EL uitwedstrijden op rij niet gewonnenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die iets anders hadden verwacht dan dit zijn sowieso pas vanaf 2021 fan.
De Slotjaren waren idd de uitzondering, dit is gewoon de normale standaard.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat hij er nog niet klaar voor is was wel te verwachten toch.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien moeten we de verwachtingen met Sauer wat temperen
Voetballend vind ik hem wel gewoon prima overigens, maar die assists en goals die Paixao leverde kan en mag je niet van hem verwachten nee.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij er nog niet klaar voor is was wel te verwachten toch.
Nou ja, je had gehoopt dat die jaren de basis zouden vormen voor structurele aansluiting bij de top en beter voetbal, maar helaas.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
toen ik dat in augustus en september zei, kreeg ik alleen maar stront over me heen iigquote:Op donderdag 11 december 2025 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat hij er nog niet klaar voor is was wel te verwachten toch.
Die mag niet komen zondagquote:Op donderdag 11 december 2025 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel een megafoonmongool hier, goede voorbereiding op zondag.
Verre van terecht. Eerder andersom.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:31 schreef snabbi het volgende:
slim gedaan van tengstedt, terecht maar wel soft
VARred bedoelde ik hier niet mee overigensquote:Op donderdag 11 december 2025 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
GEEN vertrouwen in deze penalty.
Dat zag ik dan toch maar weer mooi correct.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk geen pingel.
Omdat die commentator dus een debiel isquote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja. Ik snap het niet meer zo, die commentator zegt al dat je het twee kanten op kunt uitleggen en dan mag de VAR toch niet meer ingrijpen?
Lekker maatquote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zag ik dan toch maar weer mooi correct.
Tengstedt gaat uiteindelijk op de voet van de verdediger staanquote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja. Ik snap het niet meer zo, die commentator zegt al dat je het twee kanten op kunt uitleggen en dan mag de VAR toch niet meer ingrijpen?
Fey heeft de VAR vaker niet, dan wel, mee... Het is wat het is.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Fey heeft de VAR vaker niet, dan wel, mee... Het is wat het is.
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die commentator dus een debiel is
Mwoah, voor mij hoef je hier niks voor te geven hoor, maar clear and obvious error vind ik het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Tengstedt gaat uiteindelijk op de voet van de verdediger staan
Dan kan je hem best terugdraaien
Dat is gewoon ontzettende middelmaatquote:Op donderdag 11 december 2025 21:35 schreef Caland het volgende:
Achmed achterin doet mij een beetje denken aan de gemiddelde kelderklasseverdediger
Wat een brok aan onrust
Ik heb wel Botteghin-vibes. Kan gewoon aardig verdedigen met wel af en toe een bizarre fout en kan geen fuck met de bal aan z'n voet.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:35 schreef Caland het volgende:
Achmed achterin doet mij een beetje denken aan de gemiddelde kelderklasseverdediger
Wat een brok aan onrust
Dat doet geen enkele profclub die zichzelf serieus neemt meerquote:Op donderdag 11 december 2025 21:41 schreef Haringkop2 het volgende:
Steau doet ook niet aan palen dekken
140+*quote:Op donderdag 11 december 2025 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zou nog 130 corners moeten duren, je kunt nooit van ze op aan.
Ik heb niet echt het idee dat we daar nu aan het kijken zijnquote:Op donderdag 11 december 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet geen enkele profclub die zichzelf serieus neemt meer
Sturm Graz thuis en Betis dat nergens meer voor speeltquote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig maar. Zelfs met deze overwinning is de tussenronde nog niet binnen. Al hadden jullie nog wel 1 simpel affiche toch?
Laten we hier eerst maar de drie punten pakken, Mexicano. Wordt nog lastig zat.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig maar. Zelfs met deze overwinning is de tussenronde nog niet binnen. Al hadden jullie nog wel 1 simpel affiche toch?
Sturm Grazquote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit jij nog bij de wedstrijd?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FCSB is oprecht niveau Heracles en PEC
Hopelijk maakt Hadj Moussa nog een goal met een overstapje, kunnen we daar weer een dad-joke over makenquote:Op donderdag 11 december 2025 21:45 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM nergens meer te bekennen hier. Overstappen broer. @:3rr0r
Nelomquote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Kan me echt niet herinneren dat ik een grotere hekel had aan een feyenoord speler dan lotomba. Heb hem echt nog nooit wat goeds zien doen
Was Östlund een slechtere back?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Kan me echt niet herinneren dat ik een grotere hekel had aan een feyenoord speler dan lotomba. Heb hem echt nog nooit wat goeds zien doen
Bilal.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Greene. Die was nog slechter.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Lex Immersquote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Narsingh, Greene, Bilal, Cruijffquote:Op donderdag 11 december 2025 21:48 schreef Windwalker88 het volgende:
Lurling, De Clerquote:Op donderdag 11 december 2025 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Narsingh, Greene, Bilal, Cruijff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |