nicequote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan gewoon 4 goals maken.
Zou leuk zijn als hij dat ook eens tegen een wat betere tegenstander doetquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zou echt leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij dat ook eens tegen een wat betere tegenstander doet
Volgende week Ajaxquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij dat ook eens tegen een wat betere tegenstander doet
Leuk dat jij hem inkopt makker, like uitgedeeldquote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende week Ajax
Maar misschien krijgt hij daarna die kans
De jaren onder Koeman waren ook wel heel vermakelijk.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij hebt meegemaakt in 2016, 2017 en 2018, maar dat waren voor mij echt prima jaren
14 december. Ja, volgende week.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgende week Ajax
Maar misschien krijgt hij daarna die kans
Wel vermakelijk, maar qua professionaliteit onvergelijkbaar met nu. Net als 2016-18.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
De jaren onder Koeman waren ook wel heel vermakelijk.
De organisatie is er inderdaad wel op vooruitgegaan ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel vermakelijk, maar qua professionaliteit onvergelijkbaar met nu. Net als 2016-18.
Daardoor kan het toch nog wel vermakelijker zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel vermakelijk, maar qua professionaliteit onvergelijkbaar met nu. Net als 2016-18.
Prullenbakje in de trainerskamer werd niet eens geleegd man.quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die de gehandicapten het heuveltje op moesten duwen na elke trainingquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prullenbakje in de trainerskamer werd niet eens geleegd man.
Die puinhoop was soms wel vermakelijk omdat we lekker cynisch konden doen, maar tussen mijn eerste seizoenskaart (2002/03) en Oh Arne heb ik in totaal eigenlijk maar twee maanden écht goed voetbal gezien (onder Rutten). Ook nu nu onder vPersie en zelfs onder Priske is het voetbal beter dan in al die jaren. Ik zou niet zomaar terug kunnen naar Gio aidsbal ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Daardoor kan het toch nog wel vermakelijker zijn.
Fakkels afsteken met de vriendin van Guidetti op varkenoord genot
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die puinhoop was soms wel vermakelijk omdat we lekker cynisch konden doen, maar tussen mijn eerste seizoenskaart (2002/03) en Oh Arne heb ik in totaal eigenlijk maar twee maanden écht goed voetbal gezien (onder Rutten). Ook nu nu onder vPersie en zelfs onder Priske is het voetbal beter dan in al die jaren.
Bovendien zijn leuke Europese avonden de afgelopen seizoenen meer regel geworden dan uitzondering, op zich is dat ook een vooruitgang.
Afgelopen seizoen was op dat vlak best leuk, dat was eigenlijk een totale catastrofe gecombineerd met een Europees topjaar waarin werkelijk alles mee zat. 23/24 en dit seizoen zijn inderdaad saai, maar dat komt ook wel omdat PSV eigenlijk geen enkele ruimte laat en Ajax op zijn gat ligt. Voor mijn gevoel maakt het geen reet uit wat we precies doen, dat zorgt ook wel voor gelatenheid.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker. Maar dat wil je in the end natuurlijk ook niet écht.
Stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker. Maar dat wil je in the end natuurlijk ook niet écht.
quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stukje zelfkastijding.
@:Zipportal @:Rambodirk
En dat dan elk seizoen, daar is het streven naar. Heerlijk, toch?quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk bij mezelf een stukje verzadiging. We hebben alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn vrij recent nog gewonnen. FC Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. AC Milan uit de Europa Cup 1 gekegeld. Pep Guardiola de haren uit zijn hoofd laten trekken. 020 tot op het bot vernederd.
Wat nu, vraag ik mij af?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk bij mezelf een stukje verzadiging. We hebben alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn vrij recent nog gewonnen. FC Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. AC Milan uit de Europa Cup 1 gekegeld. Pep Guardiola de haren uit zijn hoofd laten trekken. 020 tot op het bot vernederd.
Wat nu, vraag ik mij af?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben bovendien al een tijdje niet van PSV gewonnen terwijl dat vroeger een zekerheidje was, dat mag ook wel weer veranderen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat nu, vraag ik mij af?
Effe 020 supportenquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker.
Nu een keer tegen een andere club dan FC Bal op het Dak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eredivisie was toen zo armoedig, mezelf ook echt kapot geërgerd dat we het verschil niet hebben gemakatquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
David Hancko met Feyenoordslippers in Eindhoven en hij mist ons.![]()
![]()
![]()
Erwin of Ronald?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bent weer hard voor Brazilie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nu een keer tegen een andere club dan FC Bal op het Dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |