SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Het zal Solispolar niet lekker zitten dat PSVCL hier een goeie bait heeft neergelegd dus moet ie maar nog een keer overheen.quote:Op maandag 8 december 2025 11:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Valente vergelijken met de Ligt
Ik kan sowieso niet slapen totdat ik weet of Valente of Veerman een betere voetballer isquote:Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal Solispolar niet lekker zitten dat PSVCL hier een goeie bait heeft neergelegd dus moet ie maar nog een keer overheen.
Ja maar de randstadmediaquote:Op maandag 8 december 2025 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan sowieso niet slapen totdat ik weet of Valente of Veerman een betere voetballer is
Dat is heel belangrijk voor mij
Het is mij niet genoeg erkenning dat PSV al twee jaar kampioen is, drie keer op rij in de Kuip wint en nu zes punten bovenaan staat, er moet ook erkenning zijn dat Veerman de allerbeste middenvelder isquote:Op maandag 8 december 2025 11:39 schreef Slobeend het volgende:
Veerman is een prima speler die best nieuwe kansen in Oranje zou mogen krijgen, ware het niet dat er betere spelers met meer potentie rondlopen, zoals Valente.
Ik heb daar eerlijk gezegd helemaal niets over gelezen in het AD.quote:Op maandag 8 december 2025 11:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is mij niet genoeg erkenning dat PSV al twee jaar kampioen is, drie keer op rij in de Kuip wint en nu zes punten bovenaan staat
Als zelfs Caland nog De Ligt gaat verdedigen dan weet je dat je erg mis zit.quote:Op maandag 8 december 2025 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zal Solispolar niet lekker zitten dat PSVCL hier een goeie bait heeft neergelegd dus moet ie maar nog een keer overheen.
Te Ligt!!!!quote:Op maandag 8 december 2025 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Als zelfs Caland nog De Ligt gaat verdedigen dan weet je dat je erg mis zit.
Anita > Clasie > Strootmanquote:Op maandag 8 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:
Valente versus Veerman is een vermoeiend draadje.
Wat was dat MOOI he.quote:Op maandag 8 december 2025 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer tegen Excelsior.
Valenta is de nieuwe...quote:Op maandag 8 december 2025 13:45 schreef Elan het volgende:
Valente versus Veerman is een vermoeiend draadje.
En jij de nieuwe PietjePukquote:Op maandag 8 december 2025 14:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valenta is de nieuwe...
\/
Bekijk deze YouTube-video
Pietje was geen god maar een onuitstaanbare kutuserquote:Op maandag 8 december 2025 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze wappie was er al eerder dan PietjeGod.
Soms kan je ook om kutusers wel lachen.quote:Op maandag 8 december 2025 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was geen god maar een onuitstaanbare kutuser
Laat je niet iets anders herinneren
Het doet mij vooral denken aan de periode tussen 2004 en 2021 bij Feyenoord, achterf kan je er hard om lachen maar op het moment zelf was het vooral frustrerend irritantquote:Op maandag 8 december 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms kan je ook om kutusers wel lachen.
Er mag verassend veel vergunningvrij op het achtererf.quote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet mij vooral denken aan de periode tussen 2004 en 2021 bij Feyenoord, achterf kan je er hard om lachen maar op het moment zelf was het vooral frustrerend irritant
Dat was echt een bizarre dagquote:Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat was dat MOOI he.
@:hmfuckyouall gewoon gezellig doorgesnoven in Heerenveen die dag
Ik weet niet wat jij hebt meegemaakt in 2016, 2017 en 2018, maar dat waren voor mij echt prima jarenquote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet mij vooral denken aan de periode tussen 2004 en 2021 bij Feyenoord, achterf kan je er hard om lachen maar op het moment zelf was het vooral frustrerend irritant
Wotte probeert weer een grap te maken, iedereen even lachen jongensquote:Op maandag 8 december 2025 20:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er mag verassend veel vergunningvrij op het achtererf.
Dat was zijn tweede basisplek in de Eredivisie. En een week later debuteerde hij in de basis van het Nederlands elftal (lol)quote:Op maandag 8 december 2025 13:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet je nog die ene keer tegen Excelsior.
gohquote:Op maandag 8 december 2025 14:01 schreef Caland het volgende:
@:hmfuckyouall gewoon gezellig doorgesnoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |