Verre van terecht. Eerder andersom.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:31 schreef snabbi het volgende:
slim gedaan van tengstedt, terecht maar wel soft
VARred bedoelde ik hier niet mee overigensquote:Op donderdag 11 december 2025 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
GEEN vertrouwen in deze penalty.
Dat zag ik dan toch maar weer mooi correct.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit eigenlijk geen pingel.
Omdat die commentator dus een debiel isquote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja. Ik snap het niet meer zo, die commentator zegt al dat je het twee kanten op kunt uitleggen en dan mag de VAR toch niet meer ingrijpen?
Lekker maatquote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zag ik dan toch maar weer mooi correct.
Tengstedt gaat uiteindelijk op de voet van de verdediger staanquote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja. Ik snap het niet meer zo, die commentator zegt al dat je het twee kanten op kunt uitleggen en dan mag de VAR toch niet meer ingrijpen?
Fey heeft de VAR vaker niet, dan wel, mee... Het is wat het is.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2025 21:34 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Fey heeft de VAR vaker niet, dan wel, mee... Het is wat het is.
Ja, zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat die commentator dus een debiel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |