quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk bij mezelf een stukje verzadiging. We hebben alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn vrij recent nog gewonnen. FC Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. AC Milan uit de Europa Cup 1 gekegeld. Pep Guardiola de haren uit zijn hoofd laten trekken. 020 tot op het bot vernederd.
Wat nu, vraag ik mij af?
quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben bovendien al een tijdje niet van PSV gewonnen terwijl dat vroeger een zekerheidje was, dat mag ook wel weer veranderen
quote:Op dinsdag 9 december 2025 16:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk bij mezelf een stukje verzadiging. We hebben alle prijzen die er in Nederland te winnen zijn vrij recent nog gewonnen. FC Bayern van het kastje naar de muur gestuurd. AC Milan uit de Europa Cup 1 gekegeld. Pep Guardiola de haren uit zijn hoofd laten trekken. 020 tot op het bot vernederd.
Wat nu, vraag ik mij af?
Effe 020 supportenquote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker.
Nu een keer tegen een andere club dan FC Bal op het Dak.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan gewoon 4 goals maken.
Eredivisie was toen zo armoedig, mezelf ook echt kapot geërgerd dat we het verschil niet hebben gemakatquote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
De jaren onder Koeman waren ook wel heel vermakelijk.
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer nietquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
David Hancko met Feyenoordslippers in Eindhoven en hij mist ons.![]()
![]()
![]()
Erwin of Ronald?quote:Op dinsdag 9 december 2025 11:20 schreef H.FR het volgende:
[..]
De jaren onder Koeman waren ook wel heel vermakelijk.
Je bent weer hard voor Brazilie.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nu een keer tegen een andere club dan FC Bal op het Dak.
Met 6000 man in de oude Kuip in de stromende regen en nog verliezen ook, nee, dat had echt geen charme.quote:Op dinsdag 9 december 2025 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft allemaal wel een beetje zijn charme. De gelatenheid die er onder het legioen en in de Kuip lijkt te heersen als het een soort van goed maar ook weer niet top gaat (zoals de laatste seizoenen ) vind ik bijvoorbeeld maar mokersaai. Net als dat elke Europese thuis- en uitpot opeens (snel) is uitverkocht (DAGJESVOLKED)
Ergens gun ik mijzelf weer een paar catastrofale jaren, dan zijn de succesjes erna ook een stuk leuker. Maar dat wil je in the end natuurlijk ook niet écht.
Twee keerquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer niet
Van de 10 wedstrijden ofzo? en de JC schaal tel ik niet meequote:
Dat je niet kan tellen was al duidelijk, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Van de 10 wedstrijden ofzo? en de JC schaal tel ik niet mee
https://www.espn.nl/voetb(...)or-mij-bij-feyenoord
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:55 schreef De_Pel het volgende:
Kontjesman vindt dat Twente Zerrouki moet verkopen en Steijn terughuren, want dan gaan ze de puntjes wel over de streep trekken
Als Feyenoorders hebben we onszelf een soort aangepraat dat het lijden het leuk maakt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met 6000 man in de oude Kuip in de stromende regen en nog verliezen ook, nee, dat had echt geen charme.
Dat was het zeker ja, maar toen kwamen de gouden jaren, bij de titel in '93 hield ik het niet droog met Hans van Vliet op Rijnmond, God hebbe zijn ziel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoorders hebben we onszelf een soort aangepraat dat het lijden het leuk maakt.
Alhoewel die periode eind jaren 80 mij vreselijk veel naarder lijkt dan de periode 06-11
Echt? Het was misschien wat troostelozer omdat er geen hond zat. Maar sportief was de periode die jij noemde eigenlijk wel vergelijkbaar, zo niet slechter.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Feyenoorders hebben we onszelf een soort aangepraat dat het lijden het leuk maakt.
Alhoewel die periode eind jaren 80 mij vreselijk veel naarder lijkt dan de periode 06-11
Echt wel, topgozert.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hahahahaha deze man moet nog net niet huilenquote:
[..]
Die ga je al niet meer kunnen betalen.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef fetX het volgende:
Ik zou misschien wel die Sano als opvolger van Timber willen zien. Maar goed. We zitten al met 100 (geblesseerde) middenvelders en Zechiël komt ook weer terug. Dus echt noodzakelijk is het niet.
Hoe hij die goal voorbereidde afgelopen zondag tegen Volendam, bohh.
Het lijkt mij sterk dat je daar (veel) meer voor moet betalen dan Valente, maar ik denk dat de hele discussie sowieso niet nodig is. Die gaan we toch niet halen en dat is ook begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ga je al niet meer kunnen betalen.
Die willen daar meer voor dan Roefs, en terecht.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je daar (veel) meer voor moet betalen dan Valente, maar ik denk dat de hele discussie sowieso niet nodig is. Die gaan we toch niet halen en dat is ook begrijpelijk.
Dan moet je hopen dat een PL club aanklopt, anders kun je dat vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die willen daar meer voor dan Roefs, en terecht.
Als er voor een non-voetballer als Steijn al 10 wordt neergelegd is één van de beste middenvelders van de eredivisie dat wel waard. Je bent daarmee helaas rijkelijk laatquote:Op woensdag 10 december 2025 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat een PL club aanklopt, anders kun je dat vergeten.
Rendement en het zijn van topscorer vertroebelt vaak veel in de prijs.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Als er voor een non-voetballer als Steijn al 10 wordt neergelegd is één van de beste middenvelders van de eredivisie dat wel waard. Je bent daarmee helaas rijkelijk laat
Gok dat PSV hem haalt
Blijven doneren.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef fetX het volgende:
Ik zou misschien wel die Sano als opvolger van Timber willen zien. Maar goed. We zitten al met 100 (geblesseerde) middenvelders en Zechiël komt ook weer terug. Dus echt noodzakelijk is het niet.
5 miljoen + Steijn. Done deal.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ga je al niet meer kunnen betalen.
En dan vond ik 10 miljoen voor Steijn gezien zijn rendement echt wel een koopje. Maar je ziet op het veld wel duidelijk waarom je er niet meer voor betaalt (lol)quote:Op woensdag 10 december 2025 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Rendement en het zijn van topscorer vertroebelt vaak veel in de prijs.
Zou het wel weten als ik PSV was. Die Veerman lekker laten gaan en Sano halen.
Timber moet misschien wel vervangen worden deze winter, maar wellicht met een huurspeler. Hwang en Moder heb ik nog niet afgeschreven maar ik vraag mij af hoe veel zij nog gaan spelen dit seizoen op een redelijk niveau.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:53 schreef fetX het volgende:
Ben er wel fan van om jaarlijks wat nieuwe energie toe te voegen. Vaak wel goed voor de dynamiek in het elftal, maar het moet natuurlijk wel de kwaliteit verhogen.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber moet wel vervangen worden deze winter, maar wellicht met een huurspeler. Hwang en Moder heb ik nog niet afgeschreven maar ik vraag mij af hoe veel zij nog gaan spelen dit seizoen op een redelijk niveau.
De vraag is hoeveel aankopen na dit seizoen überhaupt nodig gaan zijn. We zitten best breed in de spelers zonder de blessures, niemand lijkt het niveau Feyenoord echt te gaan ontgroeien en de linksbuitens groeien wellicht nog naar het niveau komende halfjaar. Weinig posities die je echt gaat moeten vervangen. En bovendien zal er nogal veel puin geruimd moeten worden (lol)
Je gaat die hele berg aan onverkoopbare spelers ook weer terugkrijgen en Te Kloese gaat die dubbelfunctie niet loslatenquote:Op woensdag 10 december 2025 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber moet misschien wel vervangen worden deze winter, maar wellicht met een huurspeler. Hwang en Moder heb ik nog niet afgeschreven maar ik vraag mij af hoe veel zij nog gaan spelen dit seizoen op een redelijk niveau.
De vraag is hoeveel aankopen na dit seizoen überhaupt nodig gaan zijn. We zitten best breed in de spelers zonder de blessures, niemand lijkt het niveau Feyenoord echt te gaan ontgroeien en de linksbuitens groeien wellicht nog naar het niveau komende halfjaar. Weinig posities die je echt gaat moeten vervangen. En bovendien zal er nogal veel puin geruimd moeten worden (lol)
Het zou in ieder geval fijn zijn als je een keer geen sleutelspelers hoeft te vervangen. Valente en Read blijven nog wel een jaar denk ik, en Timber en Ueda zie ik nu niet als sleutelspelers.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben er wel fan van om jaarlijks wat nieuwe energie toe te voegen. Vaak wel goed voor de dynamiek in het elftal, maar het moet natuurlijk wel de kwaliteit verhogen.
Eens dat je eerst puin moet ruimen, maar denk ook dat je beslissingen moet gaan nemen om door te selecteren. Je wil niet meer met een selectie zitten waarvan de helft blessuregevoelig is.
Ruijl gaat naar Ajax, iedereen is nog steeds geblesseerd en het openingsduel spelen we met Zerrouki, Ivanusec en Kasanwirjo in de basis.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat die hele berg aan onverkoopbare spelers ook weer terugkrijgen en Te Kloese gaat die dubbelfunctie niet loslaten
Weer een disasterclass in de zomer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |