abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219376047
Interessante opstelling.
pi_219376102
Ik ga eens goed op onze vriend Wanner letten.
  zondag 30 november 2025 @ 12:18:14 #178
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_219376148
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 12:01 schreef ISVV het volgende:
Had die wel op z'n eigen positie moeten spelen denk ik, hier gaat weinig over te zeggen zijn lijkt mij.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!Fotograaf zondag 30 november 2025 @ 12:22:41 #179
842 Zorro
Z
pi_219376178
Gespeeld dit is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219376293
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Had die wel op z'n eigen positie moeten spelen denk ik, hier gaat weinig over te zeggen zijn lijkt mij.
Je kan prima zien dat het een technisch begaafde speler is. Prima aankoop, maar hij heeft gewoon Saibari voor zich.
  zondag 30 november 2025 @ 12:40:51 #181
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_219376308
Sow Pepi _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_219376327
Prima goaltje. Verrassend goede energie zit er trouwens in de ploeg, iets wat vaak ontbreekt na zo’n Europese avond.
  Redactie Sport zondag 30 november 2025 @ 13:49:53 #183
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219376775
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 12:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Prima goaltje. Verrassend goede energie zit er trouwens in de ploeg, iets wat vaak ontbreekt na zo’n Europese avond.
Nu is het wel op. Te veel invallers ook
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!Fotograaf zondag 30 november 2025 @ 13:51:21 #184
842 Zorro
Z
pi_219376793
Ik heb de tweede helft opgenomen, voor als ik een keer niet in slaap kan komen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_219376821
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2025 12:01 schreef ISVV het volgende:
En? :)
pi_219376842
Die Boadu ontbreekt het toch ook wel aan een beetje mentaliteit he? Die heeft het volgens mij altijd op talent kunnen redden, maar je ziet dat hij in de duels gewoon 8 van de 10 keer wordt afgetroefd op inzet.
pi_219377938
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:54 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En? :)
Wanner speler is dat hè.
pi_219378756
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 13:59 schreef Solispolar het volgende:
Die Boadu ontbreekt het toch ook wel aan een beetje mentaliteit he? Die heeft het volgens mij altijd op talent kunnen redden, maar je ziet dat hij in de duels gewoon 8 van de 10 keer wordt afgetroefd op inzet.
Boadu's invalbeurt viel inderdaad tegen. Schouten was weer ontzettend goed. Echt super waardevol dat hij het hoge niveau uit zijn eerste seizoen weer aan het aantikken is.
pi_219380769
13 punten voor de CL plaatsen. In dit tempo kan PSV de versterkingen in maart wel gaan halen :9 ;)
pi_219385229
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
13 punten voor de CL plaatsen. In dit tempo kan PSV de versterkingen in maart wel gaan halen :9 ;)
Het is inderdaad alleen Feyenoord die weerstand kan bieden/biedt. Ajax staat al te ver achter en AZ, Twente en Utrecht hebben stuk voor stuk nog teveel mindere dagen om serieus naar boven te kunnen kijken.

Beetje een cliché, maar voor PSV is het nu gewoon zaak om Feyenoord snel op 9 of 12 punten te zetten zodat daar ook de ambitie langzaam maar zeker uit vloeit. Elke keer maar zien dat de club boven je 'makkelijk' de 3 punten haalt werkt natuurlijk ontzettend demotiverend.
pi_219390206
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2025 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
PSV is alweer kampioen, dat is een kwestie van tijd. Nu is het zaak om het contract van Bosz te verlengen zodat ie het record van Guus Hiddink komend seizoen kan evenaren en een jaar later verbreken ( 5 titels op een rij). Daarna mag een PSV icoon de 3e ster pakken in de nieuwe/uitgebreide hel van Eindhoven ( Cocu met Luukinho als assistent _O_ )
pi_219390799
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het is inderdaad alleen Feyenoord die weerstand kan bieden/biedt. Ajax staat al te ver achter en AZ, Twente en Utrecht hebben stuk voor stuk nog teveel mindere dagen om serieus naar boven te kunnen kijken.
In het moderne voetbal heb je een brede bank nodig, vooral als je Europees voetbal speelt. AZ had best een aardig elftal, maar die hebben ondertussen erg veel blessures. Het was een meesterzet van PSV om zo veel (vleugel)spitsen te halen.

Dit is trouwens een goed voorbeeld van waar PSV het anders doet dan andere Nederlandse clubs, en waar dat verschil zorgt voor meer punten.

Wat ook meehelpt is een selectie met meerdere alleskunners. Mauro, Til, Saibari, Schouten. Waar je ze ook neerzet, ze komen goed uit de verf.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219400540
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 03:46 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
In het moderne voetbal heb je een brede bank nodig, vooral als je Europees voetbal speelt. AZ had best een aardig elftal, maar die hebben ondertussen erg veel blessures. Het was een meesterzet van PSV om zo veel (vleugel)spitsen te halen.

Dit is trouwens een goed voorbeeld van waar PSV het anders doet dan andere Nederlandse clubs, en waar dat verschil zorgt voor meer punten.

Wat ook meehelpt is een selectie met meerdere alleskunners. Mauro, Til, Saibari, Schouten. Waar je ze ook neerzet, ze komen goed uit de verf.
Dat inderdaad. En ik vind de ondergrens van de spelers over het algemeen ook vrij stabiel/hoog, dat schijf ik overigens vooral op het conto van Bosz.

Zo'n Til kan in het verkeerde elftal bijvoorbeeld echt een dissonant zijn en als je kijkt hoe hij Mauro aan het voetballen heeft gekregen.. dat is wel vrij bijzonder.
pi_219400600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 12:53 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat inderdaad. En ik vind de ondergrens van de spelers over het algemeen ook vrij stabiel/hoog, dat schijf ik overigens vooral op het conto van Bosz.

Zo'n Til kan in het verkeerde elftal bijvoorbeeld echt een dissonant zijn en als je kijkt hoe hij Mauro aan het voetballen heeft gekregen.. dat is wel vrij bijzonder.
Bij Mauro zat het er altijd al in, die is gewoon volwassener geworden. Ik vind dat niet een typisch Bosz dingetje, die ontwikkeling maakte hij echt al heel lang door.

Til wordt inderdaad maximaal gebruikt op zijn (beperkte) kwaliteiten.
pi_219405290
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 13:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Bij Mauro zat het er altijd al in, die is gewoon volwassener geworden. Ik vind dat niet een typisch Bosz dingetje, die ontwikkeling maakte hij echt al heel lang door.

Til wordt inderdaad maximaal gebruikt op zijn (beperkte) kwaliteiten.
Mwoah. Mauro is (als ik me niet vergis) ooit begonnen als 10 in de jeugdopleiding.. en daar was hij altijd heel frivool, maar vooral veel te licht. Ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand, een aantal jaren geleden had kunnen voorzien dat hij nu de terrier op de 6 positie zou worden.

Maar goed. Niet minder blij om :9
pi_219406301
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Mwoah. Mauro is (als ik me niet vergis) ooit begonnen als 10 in de jeugdopleiding.. en daar was hij altijd heel frivool, maar vooral veel te licht. Ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand, een aantal jaren geleden had kunnen voorzien dat hij nu de terrier op de 6 positie zou worden.

Maar goed. Niet minder blij om :9
Mauro is nooit als zuivere 10 gehaald, simpelweg omdat PSV in die periode helemaal niet met een traditionele '10' speelde, maar met de punt naar achteren. Hij werd toen veel meer ingezet als box to box middenvelder en dat deed hij altijd al erg goed.

Ik heb in hem altijd een vaste waarde voor PSV 1 gezien, al vanaf de jeugd groot liefhebber van zijn spel en zijn capaciteiten om altijd met de bal uit een scrimmage te komen. Heerlijk dat hij dat nu ook redelijk structureel en op het hoogste niveau laat zien.
pi_219406346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Mauro is nooit als zuivere 10 gehaald, simpelweg omdat PSV in die periode helemaal niet met een traditionele '10' speelde, maar met de punt naar achteren. Hij werd toen veel meer ingezet als box to box middenvelder en dat deed hij altijd al erg goed.

Ik heb in hem altijd een vaste waarde voor PSV 1 gezien, al vanaf de jeugd groot liefhebber van zijn spel en zijn capaciteiten om altijd met de bal uit een scrimmage te komen. Heerlijk dat hij dat nu ook redelijk structureel en op het hoogste niveau laat zien.
Prima, maar dan ben je echt wel 1 van de weinigen hoor. Langere tijd simpelweg te licht en niet goed genoeg aan de bal. Zelfde kaliber als Boscagli eigenlijk; die begon ook als een oud wijf in de verdediging en vertrok als iemand die voetballend de lijnen uit zette.

Ik denk dat een Bosz dat ook kan doen met zulke jongens. Een Heitinga (en om heel eerlijk te zijn: ook een van Persie) zie ik dat niet snel doen. Van Noa Lang een goede speler maken lukt iedere halve wel, maar om dit te persen uit Mauro en Boscagli vind ik knap.
pi_219407372
Mauro speelde altijd en overal onder van Bommel (en Cocu?) en liet toen al zien goed te kunnen voetballen en dat hij een leeuwenhart heeft. Slimme voetballer.

Die alleskunners die ik eerder noemde hebben dat gemeen: slimme spelers.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219407537
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 13:26 schreef Lyrebird het volgende:
Mauro speelde altijd en overal onder van Bommel (en Cocu?) en liet toen al zien goed te kunnen voetballen en dat hij een leeuwenhart heeft. Slimme voetballer.

Die alleskunners die ik eerder noemde hebben dat gemeen: slimme spelers.
Dit dus. Dat mensen dat toen niet zagen snap ik echt niet. Natuurlijk was hij toen nog jong en maakte hij fouten, maar dat talent spatte er altijd al vanaf.
pi_219407612
Blessuregevoelig. Dat is het enige wat hem tot nu heeft tegengehouden. … wat voor PSV mazzel was, want anders waren ze hem kwijtgeraakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')