Ik zou me vooral rot schamen voor het Calimerogedrag dat hier vertoond werd toen ik wat realisme bracht na de ontzettend knappe overwinning op Liverpoolquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.
Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL.
Nee, deze poging verandert niets aan mijn mening over jou Klaas.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zou me vooral rot schamen voor het Calimerogedrag dat hier vertoond werd toen ik wat realisme bracht na de ontzettend knappe overwinning op Liverpool
Of gewoon voor dat gedrag in het algemeen dat al jaren als een wolkendek over psv hangt
Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op de wereld ouwe reus
What else is new…quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen
Leuke rubriek blijft ditquote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, deze poging verandert niets aan mijn mening over jou Klaas.
Ja. Bedankt voor het uitleggen van de grap.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien even het puntje verwijderen (uit je neus)
Geen probleem, doe ik graag voor een provincie vol achtergestelden.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Bedankt voor het uitleggen van de grap.
Nouja die gozer kwam met die shit over Hancko in het Feyenoord topic aan zetten. Daar is dit een reactie op.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.
Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL
salah-edinne, schouten, veerman en mauro waren wel top vandaag.quote:
Laat gaan. Zo iemand zet alleen zichzelf voor lul.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
HMF, die fan is van de club die het in de Europa League mogelijk na gaat laten de tussenronde te bereiken, heeft me een schik dat PSV niet van Atletico wint zeg.
Ik wilde er even met jullie om lachen, laat me.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat gaan. Zo iemand zet alleen zichzelf voor lul.
Vooruit.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde er even met jullie om lachen, laat me.
Een simpel dravertje dat schiet als hij moet voorgeven en voorgeeft als hij moet schieten. Je ziet het vaak bij deze spelers, technisch best redelijk, maar het spelinzicht van een aardbei. Als hij iets meer overzicht had, zou PSV met 3-1 de rust in gaan en is het feitelijk gespeeld.quote:
Ik vind het oprecht jammer. Kunnen de coëfficiënten goed gebruiken. Voor de rest maakt niemand zich ooit druk om PSV.quote:Op dinsdag 9 december 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
HMF, die fan is van de club die het in de Europa League mogelijk na gaat laten de tussenronde te bereiken, heeft me een schik dat PSV niet van Atletico wint zeg.
Over eierdoppen gesproken: je door PSVCL zo laten opnaaien…quote:Op woensdag 10 december 2025 07:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer. Kunnen de coëfficiënten goed gebruiken. Voor de rest maakt niemand zich ooit druk om PSV.
Maar dit krijg je natuurlijk wel na het eierdoppen van Buitendam en PSVCL. De rationele opmerking dat het programma nog heel zwaar zou gaan blijken en dat plaatsing echt geen garantie is werd hier met hoongelach en Y U MAD DOUGH reacties ontvangen.
Om dorpsgek PSVCL die ineens begint over hancko in het Feyenoordtopic maar niet te benoemen
Ik denk dat je gewoon nog 2 punten nodig hebt.quote:Op woensdag 10 december 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kansrijk is de situatie dat we het met 9 punten redden inmiddels? Met 8 is volstrekt kansloos, dus je moet wel minimaal een punt pakken. Een punt dat je gisteren echt wel had kunnen pakken
Precies. Goede analyse denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat 1 punt genoeg kan zijn, maar het kan ook zomaar net een 25e plaats worden daarmee.
Ik ben het wel eens met Bosz dat Atletico langer de bovenliggende partij was, ongeveer van minuut 25 tot minuut 80. Maar in die fase dat ze dat niet waren, gaven ze ook wel écht veel weg.
Na 6 potjes 8 punten had ik voor getekend vooraf, maar ja er had ook weer meer in gezeten dus dat is balen.quote:Op woensdag 10 december 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies. Goede analyse denk ik.
Jammer, want deze had je absoluut niet hoeven te verliezen maar goed: you win some, you lose someErgens nog een puntje zien te pakken en dan hopen dat het voldoende is. Meer dan 11 punten zat er ook gewoon echt niet in met deze loting denk ik. Liverpool uit zijn gewoon 100% bonuspunten, die laat je dan weer liggen (naar mijn beleving) tegen die Belgen in de eerste wedstrijd.
Dat hij dat niet ziet zegt alles over hoe een ontzettend treurig sujet hij is.quote:Op woensdag 10 december 2025 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Over eierdoppen gesproken: je door PSVCL zo laten opnaaien…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |