abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219453330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.

Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL.
Ik zou me vooral rot schamen voor het Calimerogedrag dat hier vertoond werd toen ik wat realisme bracht na de ontzettend knappe overwinning op Liverpool

Of gewoon voor dat gedrag in het algemeen dat al jaren als een wolkendek over psv hangt

Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op de wereld ouwe reus :)
pi_219453336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:07 schreef Buitendam het volgende:

[..]
@:Coco.
Misschien even het puntje verwijderen (uit je neus)
pi_219453337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:08 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik zou me vooral rot schamen voor het Calimerogedrag dat hier vertoond werd toen ik wat realisme bracht na de ontzettend knappe overwinning op Liverpool

Of gewoon voor dat gedrag in het algemeen dat al jaren als een wolkendek over psv hangt

Zo heeft iedereen zijn eigen kijk op de wereld ouwe reus :)
Nee, deze poging verandert niets aan mijn mening over jou Klaas.
pi_219453338
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen
What else is new… ;)
pi_219453341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Nee, deze poging verandert niets aan mijn mening over jou Klaas.
Leuke rubriek blijft dit
  dinsdag 9 december 2025 @ 23:11:14 #281
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219453350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Misschien even het puntje verwijderen (uit je neus)
Ja. Bedankt voor het uitleggen van de grap.
Dit, dus.
pi_219453365
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja. Bedankt voor het uitleggen van de grap.
Geen probleem, doe ik graag voor een provincie vol achtergestelden.
  dinsdag 9 december 2025 @ 23:18:24 #283
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_219453383
Hmja, nu wordt het wat bozig.

Hoe dan ook; tot zaterdag allen bij Herácles Héracles :W
Dit, dus.
pi_219453384
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind dat je je als Feyenoord supporter echt dood moet schamen als je hier komt trollen omdat PSV niet wint van Atletico.

Dan ben je echt zo'n ongelooflijk sneu mannetje. Nog sneuer, en dat zeg ik niet vaak, dan onze dorpsgek @:PSVCL
Nouja die gozer kwam met die shit over Hancko in het Feyenoord topic aan zetten. Daar is dit een reactie op.

Verder staat PSV op eenzame hoogte momenteel zowel in de Eredivisie als Europees. Ajax en Feyenoord verneuken de tweede CL plek eigenhandig met hun wanprestaties Europees.
blablablabla
pi_219453414
het zou voor PSV gunstig zijn als ajax morgen een punt of 3 pakt tegen Qarabag.

HUp ajax , voor 1 keer.
pi_219453416
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:05 schreef ISVV het volgende:
Dest is toe aan de winterstop
salah-edinne, schouten, veerman en mauro waren wel top vandaag.
perisic met een masterclass invalbeurt.

driouch nooit meer opstellen aub
  Redactie Sport dinsdag 9 december 2025 @ 23:32:28 #287
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219453423
HMF, die fan is van de club die het in de Europa League mogelijk na gaat laten de tussenronde te bereiken, heeft me een schik dat PSV niet van Atletico wint zeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219453428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
HMF, die fan is van de club die het in de Europa League mogelijk na gaat laten de tussenronde te bereiken, heeft me een schik dat PSV niet van Atletico wint zeg.
Laat gaan. Zo iemand zet alleen zichzelf voor lul.
  Redactie Sport dinsdag 9 december 2025 @ 23:42:29 #289
pi_219453442
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Laat gaan. Zo iemand zet alleen zichzelf voor lul.
Ik wilde er even met jullie om lachen, laat me.
pi_219453445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik wilde er even met jullie om lachen, laat me.
Vooruit.
pi_219453463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

driouch nooit meer opstellen aub
Een simpel dravertje dat schiet als hij moet voorgeven en voorgeeft als hij moet schieten. Je ziet het vaak bij deze spelers, technisch best redelijk, maar het spelinzicht van een aardbei. Als hij iets meer overzicht had, zou PSV met 3-1 de rust in gaan en is het feitelijk gespeeld.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_219453877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het oprecht jammer. Kunnen de coëfficiënten goed gebruiken. Voor de rest maakt niemand zich ooit druk om PSV.

Maar dit krijg je natuurlijk wel na het eierdoppen van Buitendam en PSVCL. De rationele opmerking dat het programma nog heel zwaar zou gaan blijken en dat plaatsing echt geen garantie is werd hier met hoongelach en Y U MAD DOUGH reacties ontvangen.

Om dorpsgek PSVCL die ineens begint over hancko in het Feyenoordtopic maar niet te benoemen _O-
  Redactie Sport woensdag 10 december 2025 @ 08:25:49 #293
pi_219454150
Hoe kansrijk is de situatie dat we het met 9 punten redden inmiddels? Met 8 is volstrekt kansloos, dus je moet wel minimaal een punt pakken. Een punt dat je gisteren echt wel had kunnen pakken :{
pi_219454410
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2025 07:05 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht jammer. Kunnen de coëfficiënten goed gebruiken. Voor de rest maakt niemand zich ooit druk om PSV.

Maar dit krijg je natuurlijk wel na het eierdoppen van Buitendam en PSVCL. De rationele opmerking dat het programma nog heel zwaar zou gaan blijken en dat plaatsing echt geen garantie is werd hier met hoongelach en Y U MAD DOUGH reacties ontvangen.

Om dorpsgek PSVCL die ineens begint over hancko in het Feyenoordtopic maar niet te benoemen _O-
Over eierdoppen gesproken: je door PSVCL zo laten opnaaien…
pi_219454422
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kansrijk is de situatie dat we het met 9 punten redden inmiddels? Met 8 is volstrekt kansloos, dus je moet wel minimaal een punt pakken. Een punt dat je gisteren echt wel had kunnen pakken :{
Ik denk dat je gewoon nog 2 punten nodig hebt.

Het is zonde, aangezien je gisteren gewoon had kunnen winnen als je niet in de eerste helft de boel verprutst. Maar van de andere kant: als alles goed valt kun je best nog resultaat halen in de resterende wedstrijden. Je hebt geluk nodig, maar dat heb je sowieso en met de loting die PSV had was het gewoon al een kleine kans dat je door zou gaan.

Maar goed, je hebt het gisteren vergooid.
  Redactie Sport woensdag 10 december 2025 @ 09:25:59 #296
pi_219454436
Ik denk dat 1 punt genoeg kan zijn, maar het kan ook zomaar net een 25e plaats worden daarmee.

Ik ben het wel eens met Bosz dat Atletico langer de bovenliggende partij was, ongeveer van minuut 25 tot minuut 80. Maar in die fase dat ze dat niet waren, gaven ze ook wel écht veel weg.
pi_219454743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat 1 punt genoeg kan zijn, maar het kan ook zomaar net een 25e plaats worden daarmee.

Ik ben het wel eens met Bosz dat Atletico langer de bovenliggende partij was, ongeveer van minuut 25 tot minuut 80. Maar in die fase dat ze dat niet waren, gaven ze ook wel écht veel weg.
Precies. Goede analyse denk ik.

Jammer, want deze had je absoluut niet hoeven te verliezen maar goed: you win some, you lose some :) Ergens nog een puntje zien te pakken en dan hopen dat het voldoende is. Meer dan 11 punten zat er ook gewoon echt niet in met deze loting denk ik. Liverpool uit zijn gewoon 100% bonuspunten, die laat je dan weer liggen (naar mijn beleving) tegen die Belgen in de eerste wedstrijd.
pi_219454833
Vooraf had je 2-3 een nette uitslag gevonden, maar in het stadion voelde het achteraf toch als een deceptie, er zat veel meer in
  Redactie Sport woensdag 10 december 2025 @ 10:34:34 #299
pi_219454858
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Precies. Goede analyse denk ik.

Jammer, want deze had je absoluut niet hoeven te verliezen maar goed: you win some, you lose some :) Ergens nog een puntje zien te pakken en dan hopen dat het voldoende is. Meer dan 11 punten zat er ook gewoon echt niet in met deze loting denk ik. Liverpool uit zijn gewoon 100% bonuspunten, die laat je dan weer liggen (naar mijn beleving) tegen die Belgen in de eerste wedstrijd.
Na 6 potjes 8 punten had ik voor getekend vooraf, maar ja er had ook weer meer in gezeten dus dat is balen.
pi_219455076
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2025 09:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Over eierdoppen gesproken: je door PSVCL zo laten opnaaien…
Dat hij dat niet ziet zegt alles over hoe een ontzettend treurig sujet hij is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')