abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219353884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
Liverpool blijft natuurlijk Liverpool. En zelfs van een matig Liverpool win je als Nederlandse club niet zomaar. Dan moet je ergens in die 90 minuten ook gewoon een paar keer flink geluk hebben.

Al ben ik het ook wel eens met Schouten (die trouwens onwijs goed speelde, wat een felheid ineens) dat Liverpool niet absurd veel uitgespeelde kansen had toch? Die vond ik eigenlijk meer voor PSV (waar de goals uiteindelijk ook vielen). Het waren vooral veel lage ballen en dan met die grote sterke gasten proberen te koppen.
pi_219353896
Give them the cup already.

Ik heb genoten van de wedstrijd, PSV liet zien dat je met een sterk collectief veel kan bereiken. Maar door daar bij te blijven doe ik ze tekort want ik zeg zelfvertrouwen en individueel technisch mooie dingen.

De felicitaties van iemand die zelf weer hoop moet houden tijdens een klote seizoen van een andere club die nog in duisternis gehuld is.

Ik moet wel eerlijk zeggen, vlak voor rust vond ik het al knap dat het bij 1-1 bleef want Liverpool bleef komen. Maar wat er toen in de tweede helft gebeurde, wtf :') los van de doelpunten die iedereen kan zien op teletekst ook verdedigende en aanvallende acties. Ik zag lef en goede afstemming. Twee keer nog pech gehad ook bij een mogelijke counter, keer dat een bal tegen de achterkant van een speler van Liverpool vloog.
pi_219353975
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wut :') Newcastle is op papier misschien wel de lastigste wedstrijd van het hele stel denk ik. Ontzetten goed, fit en gedreven team. Waar een team als Bayern of Liverpool wel eens een mindere dag hebben blijft Newcastle gewoon 100% geven. Ik denk dat een resultaat halen tegen Newcastle héél moeilijk gaat worden.
[..]
Maar even serieus: wat deed hij nou bij die handsbal? Schouten heeft hem nauwelijks vast en zijn hand vliegt letterlijk 180 graden de lucht in. En hij leek ook oprecht verbouwereerd dat hij een penalty tegen kreeg :') Ik ben dan stiekem wel heel benieuwd wat je op dat moment zegt tegen de scheidsrechter? Het was geen hands ofzo?
Ik denk dat hij aan het appelleren was.

Maar goed, zotheid zelve. Liep de hele tijd verongelijkt rond. Zo’n goede speler… beschamend.
pi_219354007
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij aan het appelleren was.

Maar goed, zotheid zelve. Liep de hele tijd verongelijkt rond. Zo’n goede speler… beschamend.
Is over zijn hoogtepunt en kan dat lastig accepteren.
pi_219354015
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:06 schreef LethalNinja het volgende:
Give them the cup already.

Ik heb genoten van de wedstrijd, PSV liet zien dat je met een sterk collectief veel kan bereiken. Maar door daar bij te blijven doe ik ze tekort want ik zeg zelfvertrouwen en individueel technisch mooie dingen.

De felicitaties van iemand die zelf weer hoop moet houden tijdens een klote seizoen van een andere club die nog in duisternis gehuld is.

Ik moet wel eerlijk zeggen, vlak voor rust vond ik het al knap dat het bij 1-1 bleef want Liverpool bleef komen. Maar wat er toen in de tweede helft gebeurde, wtf :') los van de doelpunten die iedereen kan zien op teletekst ook verdedigende en aanvallende acties. Ik zag lef en goede afstemming. Twee keer nog pech gehad ook bij een mogelijke counter, keer dat een bal tegen de achterkant van een speler van Liverpool vloog.
Wat je vooral zag is dat zodra PSV aan het voetballen komt ze op CL niveau meekunnen.

Als ze niet aan het voetballen komen zie je dan ook weer direct de kwetsbaarheid.

Opvallend groot verschil daartussen. Al lijken ze tegenwoordig met 11 man achter de bal dat soort fases wel aardig te kunnen overleven.
pi_219354021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Is over zijn hoogtepunt en kan dat lastig accepteren.
Nog steeds een topspeler. Die mag van mij bij PSV komen afbouwen…
pi_219354031
Virgil mocht btw wel zijn 2de gele kaart krijgen voor zijn idiote trap in het gezicht van Guus.
pi_219354084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog steeds een topspeler. Die mag van mij bij PSV komen afbouwen…
Wat Carragher zei was wel mooi. "Van Dijk is over zijn top en is nu gewoon een CV zoals ik dat ook was."

Nog steeds goed genoeg voor een topclub, maar niet meer zo goed dat hij bepalend is en een verdediging kan dragen.
pi_219354092
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:27 schreef LethalNinja het volgende:
Virgil mocht btw wel zijn 2de gele kaart krijgen voor zijn idiote trap in het gezicht van Guus.
Hij had al een eerste moeten hebben voor die handsbal natuurlijk. Het is een wonder dat hij het einde van de wedstrijd heeft gehaald.

Net als frusti Chiesa. Wat een aanfluiting is dat zeg.
pi_219354159
Lekker gespeeld lampies! Fijne wedstrijd gezien!
pi_219354498
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Liverpool blijft natuurlijk Liverpool. En zelfs van een matig Liverpool win je als Nederlandse club niet zomaar. Dan moet je ergens in die 90 minuten ook gewoon een paar keer flink geluk hebben.

Al ben ik het ook wel eens met Schouten (die trouwens onwijs goed speelde, wat een felheid ineens) dat Liverpool niet absurd veel uitgespeelde kansen had toch? Die vond ik eigenlijk meer voor PSV (waar de goals uiteindelijk ook vielen). Het waren vooral veel lage ballen en dan met die grote sterke gasten proberen te koppen.
Ik kon me goed vinden in de uitleg van Veerman. Dat het enige echte verschil was dat PSV de oplossing wel zag en vond, Liverpool lukte dat constant niet. Ook in die 20 minuten volle druk in de eerste helft ontbrak het laatste stukje en bij PSV was juist dat laatste stukje wel aanwezig.
Dit, dus.
pi_219354918
Dat PSV onder Bosz kan aanvallen wisten we al. Deze wedstrijd liet zien dat PSV ook op hoog niveau kan verdedigen. Naast een leger aan scorende buitenspitsen is dat het nieuwe wapen dit jaar.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219354999
Die Driouech gaat er nu alleen wel teveel in geloven vrees ik. Ik las net een uitspraak waarin hij zei 'ik werd PSV-onwaardig genoemd'.

Je bént PSV onwaardig, maar je maakte gisteren wel 2 doelpunten. Het 1 sluit het ander niet uit.
pi_219355163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:
Die Driouech gaat er nu alleen wel teveel in geloven vrees ik. Ik las net een uitspraak waarin hij zei 'ik werd PSV-onwaardig genoemd'.

Je bént PSV onwaardig, maar je maakte gisteren wel 2 doelpunten. Het 1 sluit het ander niet uit.
Hij scoort ook alleen als de tegenstander all or nothing speelt of zo vermoeid en er zoveel ruimte is dat zelfs basis techniek aan de bal niet meer nodig is.

Wat hij wel goed doet in zo'n situaties is zijn positionering en hij heeft een meer dan behoorlijk slim geplaatst schot.

Met wat hij kan is hij inderdaad PSV onwaardig in het merendeel van de wedstrijden, maar in dit soort potten wel heel nuttig om de boel op slot (no pun) te gooien.
pi_219355171
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:

Beetje grote bek en zelfoverschatting hoort nou eenmaal bij een topsporter. En al helemaal bij een jonge buitenspeler.
pi_219355275
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:37 schreef Adames het volgende:

[..]
Beetje grote bek en zelfoverschatting hoort nou eenmaal bij een topsporter. En al helemaal bij een jonge buitenspeler.
Klopt hoor. Maar ik vind het dan toch stiekem wel lekker als het gepaard gaat met in ieder geval een bodempje van kwaliteit.
pi_219355510
Ik hoop vooral dat er clubs zijn die op basis van Napoli en Liverpool hem willen hebben.
Dit, dus.
pi_219355648
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.

De kans is inmiddels wel groot aan het worden. Een wedstrijd winnen van die drie en je bent er. Twee van die wedstrijden is het winnen ervan of krijgen van een punt in principe heel onwaarschijnlijk, maar dat riep ik vorig jaar ook van Feyenoord tegen Manchester City en Bayern. :)

Het is een reuze stap die een paar vrienden uit het PSV topic ontzettend gegund is.
Tegen Atleti thuis gelijkspelen (9 punten) is zo goed als zeker play off ronde, bij winst heb je uitzicht op de eerste 8.
pi_219355659

Maar Watanbe (28 jaar), en vorig seizoen nog spelend in de Crocy league van Belgie is de beste cv van NL!! _O-
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 15:03:02 #145
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219355692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Maar Watanbe (28 jaar), en vorig seizoen nog spelend in de Crocy league van Belgie is de beste cv van NL!! _O-
Gisteren een geweldige pot en gelukkig ook geen opbouwblundertje zoals ie wel eens heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219355802
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Gisteren een geweldige pot en gelukkig ook geen opbouwblundertje zoals ie wel eens heeft.
Sinds Schouten naast hem speelt is dat er sowieso wel uit. Die verzorgd de opbouw vanuit achteruit.
Na bijna 20 jaar eindelijk weer eens een sterk centraal duo _O_ En de backs doen het ook top.
pi_219355807
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

Watanabe, houd op met me hoor. Die mag de veters van Gassie niet eens likken!
pi_219355821
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop vooral dat er clubs zijn die op basis van Napoli en Liverpool hem willen hebben.
Gewoon overal in de media gooien dat hij onder de 60 miljoen helemaal nergens naar toe gaat.

En dan het eerste bod boven de 10 miljoen direct accepteren.
  donderdag 27 november 2025 @ 17:07:15 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219356519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 23:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit kan niet kloppen want Veerman levert nooit in de CL volgens @:Adames en @:Tarado :)
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 17:21:36 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219356606
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!
Dit jaar vind ik dat voorlopig wel beter eigenlijk, lijkt erop dat ie toch nog een stapje gemaakt heeft. Had ik eigenlijk niet verwacht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')