abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219353095
Mooie zege
Jack does it in real time...
pi_219353158
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 06:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Kijk ‘m oprecht balen :D leuk.
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaap :')

Ik denk dat enig realisme gepast is dat jullie er in de CL nog niet zijn met het programma dat nog voor ligt. Kijk even naar de stand in de CL en budgetten van Newcastle en Bayern.

Jullie hadden en hebben een extreem moeilijke loting gehad. Juist daarom is het zo knap dat dit lukt en dat je een serieuze kans maakt. Soms moet het even mee zitten en dat doet het, maar de kwaliteiten van PSV zijn ook overduidelijk aanwezig.

Waarom je dan alsnog je eierdopje op zet... Je blijft lachen om de PSV supportersreflex.

Ik hoop vooral dat jullie het halen gezien de coëfficiëntencrisis, maar je begrijpt dat ik je bericht lachend op ga zoeken als jullie er nu alsnog uit vliegen ergens eind januari. :)
pi_219353188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 07:30 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaap :')

Ik denk dat enig realisme gepast is dat jullie er in de CL nog niet zijn met het programma dat nog voor ligt. Kijk even naar de stand in de CL en budgetten van Newcastle en Bayern.

Jullie hadden en hebben een extreem moeilijke loting gehad. Juist daarom is het zo knap dat dit lukt en dat je een serieuze kans maakt. Soms moet het even mee zitten en dat doet het, maar de kwaliteiten van PSV zijn ook overduidelijk aanwezig.

Waarom je dan alsnog je eierdopje op zet... Je blijft lachen om de PSV supportersreflex.

Ik hoop vooral dat jullie het halen gezien de coëfficiëntencrisis, maar je begrijpt dat ik je bericht lachend op ga zoeken als jullie er nu alsnog uit vliegen ergens eind januari. :)
Ik vind een Feyenoorder die PSV’ers lachend op komt zoeken om CL-prestaties een cadeautje, dus hou je niet in makker!
Dit, dus.
pi_219353200
Ach, dit soort avonden zijn gewoon prachtig. Zeker als je er bij kunt zijn in het stadion. En dit jaar hebben we er al twee gehad, dat is echt bijzonder voor een Nederlandse club.

Nu nog drie super zware wedstrijden. Daar zul je nog minimaal twee punten moeten pakken. Atletico lijkt me op dit moment de ploeg waar je een kansje maakt. En hopelijk Bayern als die al gekwalificeerd zijn tegen die tijd.
pi_219353214
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 07:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, dit soort avonden zijn gewoon prachtig. Zeker als je er bij kunt zijn in het stadion. En dit jaar hebben we er al twee gehad, dat is echt bijzonder voor een Nederlandse club.

Nu nog drie super zware wedstrijden. Daar zul je nog minimaal twee punten moeten pakken. Atletico lijkt me op dit moment de ploeg waar je een kansje maakt. En hopelijk Bayern als die al gekwalificeerd zijn tegen die tijd.
Atletico serieuze kans om jezelf ruim veilig te spelen. De rest wordt echt een uitdaging, of Bayern moet er al zijn.
pi_219353234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 07:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik vind een Feyenoorder die PSV’ers lachend op komt zoeken om CL-prestaties een cadeautje, dus hou je niet in makker!
Sowieso Feyenoorders die lacherig doen om PSV of Ajax :') Hun cluppie mag nog niet eens de spreekwoordelijke schoenen strikken van beide clubs. En dan hebben we het alleen nog maar over nationaal niveau, laat staan internationaal.

Gewoon aaien, koekje geven en wegsturen. Dan zijn ze weer voor even braaf.
U MAD?
pi_219353356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Sowieso Feyenoorders die lacherig doen om PSV of Ajax :') Hun cluppie mag nog niet eens de spreekwoordelijke schoenen strikken van beide clubs. En dan hebben we het alleen nog maar over nationaal niveau, laat staan internationaal.

Gewoon aaien, koekje geven en wegsturen. Dan zijn ze weer voor even braaf.
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graag
  donderdag 27 november 2025 @ 08:29:14 #108
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219353367
Enorm genoten van jankbal Van Dijk _O_
pi_219353379
quote:
10s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:25 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Pijnlijk ja om de waarheid onder ogen te zien. Kun je het maar beter weglachen maat, eens :J
U MAD?
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 08:42:24 #110
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219353412
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 22:53 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker graag review
Eerste kwartier goed, daarna bij de eerste de beste kleine fout op het middenveld (en omdat Kovar schoten niet goed kan verwerken, wat een matige keeper op dat soort schoten is dat toch) 1-1 en vervolgens is het billenknijpen eerste helft, zonder dat Liverpool extreem veel grote kansen krijgt, maar ze hadden er 2 a 3 kunnen maken en PSV had buiten de pingel en die afgekeurde goal weinig. Man vond ik daarin eigenlijk niet zo goed en Saibari kreeg ook weer niet de ruimte. Schouten/Veerman/Yarek en Salah-Edinne wel ontzettend sterk, al het gevaar kwam van Szobo/Gakpo tussen de linies in die fase, dat was wel een beetje jammer.

Tweede helft minimaal gelijkwaardig, natuurlijk zit het scoreverloop mee en hebben zij 3 enorme kansen gehad, maar PSV was echt niet minder. Yarek was geweldig aan het stofzuigen, Schouten ook prima en Mauro die zowaar wat minder was in de 1e helft (daardoor krijg je die 1-1 ook tegen) herstelde prima. Driouech natuurlijk smerige mazzel dat ie die 3e maakt, maar goed dat valt dan allemaal in zo'n wedstrijd. 1-2 en 1-4 geweldige goals. Van Dijk deed zijn beste Wappie Wout gisteren.

Al met al een gedenkwaardige avond tegen een Liverpool dat het echt wel kan als ze er vertrouwen in hebben, maar dat problemen heeft met de selectiebreedte en nieuw ingepaste spelers die niet functioneren. Die zouden deze wedstrijd normaal 9 van de 10 keer moeten winnen, ook in deze vorm, dus alleen wat dat betreft al geweldig. Hopelijk komt er een of andere PL club die van counteren houdt met 25 miljoen voor Driouech, want hij heeft al een paar wondergoals in de CL maar als ie geen ruimte krijgt om te counteren heb je er weinig aan.

Nog 1 punt en je hebt goede kans om door te gaan, al zijn er wel simulaties waarbij je er weer 10 nodig hebt. Het doelsaldo dat weer flink gespekt is is ook erg lekker. Atletico thuis lijkt me wel de makkelijkste pot van de 3. Erg vervelend dat je die Belgen niet hebt kunnen verslaan of er in ieder geval een punt tegen hebt kunnen pakken, maar nog eentje over de streep trekken moet toch kunnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219353430
quote:
10s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:25 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik kan zelf net zo goed niet tegen calimeroreacties maar dit was natuurlijk op geen enkele manier een calimeroreactie van onze boswachter. Ziet er niet best uit, jongen.
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 08:47:58 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_219353434
Laten we het gezellig houden.
What can change the nature of a man?
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 08:49:35 #113
pi_219353441
Wel vervelend dat Bayern nu niet met een B-team gaat komen. Daar moet écht een wonder gebeuren.
pi_219353442
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:47 schreef Coco het volgende:
Laten we het gezellig houden.
Wat kom jij hier doen dan?
pi_219353443
;)
  donderdag 27 november 2025 @ 08:54:49 #116
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219353467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend dat Bayern nu niet met een B-team gaat komen. Daar moet écht een wonder gebeuren.
Newcastle is ook niet zo goed toch?
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 09:00:13 #117
pi_219353502
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Lijken me beter dan Liverpool.
pi_219353516
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die winnen wel van Sporting en Union lijkt me. Dan hoeft het ook niet meer voor hun.
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 09:04:10 #119
pi_219353525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Die winnen wel van Sporting en Union lijkt me. Dan hoeft het ook niet meer voor hun.
Top 2 is op zich alleen maar 'leuk' natuurlijk, da's ook wel waar. Wat extra centen en een iets gunstigere loting. Al is dat relatief, vorig jaar moest Liverpool tegen PSG nadat ze de Top 2 haalden
pi_219353530
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
pi_219353629
Nagenietings vandaag ^O^
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_219353741
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ja, wat was dat zeg? Heeft die op de kamer bij Weghorst gelegen en besmet geraakt?
pi_219353772
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
De reden waarom ik gisteren hoger aansla is dat Napoli het in de tweede helft liet lopen, waar Liverpool tot het einde probeerde terug te komen in de wedstrijd. Pas na de 1-4 knakte het daar.
  Redactie Sport donderdag 27 november 2025 @ 09:54:47 #124
pi_219353794
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 09:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De reden waarom ik gisteren hoger aansla is dat Napoli het in de tweede helft liet lopen, waar Liverpool tot het einde probeerde terug te komen in de wedstrijd. Pas na de 1-4 knakte het daar.
Napoli liet ook pas lopen na die domme rooie prent natuurlijk.
pi_219353859
quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wut :') Newcastle is op papier misschien wel de lastigste wedstrijd van het hele stel denk ik. Ontzetten goed, fit en gedreven team. Waar een team als Bayern of Liverpool wel eens een mindere dag hebben blijft Newcastle gewoon 100% geven. Ik denk dat een resultaat halen tegen Newcastle héél moeilijk gaat worden.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 november 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar even serieus: wat deed hij nou bij die handsbal? Schouten heeft hem nauwelijks vast en zijn hand vliegt letterlijk 180 graden de lucht in. En hij leek ook oprecht verbouwereerd dat hij een penalty tegen kreeg :') Ik ben dan stiekem wel heel benieuwd wat je op dat moment zegt tegen de scheidsrechter? Het was geen hands ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')