Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaapquote:
Ik vind een Feyenoorder die PSV’ers lachend op komt zoeken om CL-prestaties een cadeautje, dus hou je niet in makker!quote:Op donderdag 27 november 2025 07:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Euhhh, wat. Ik heb hier geloof ik drie keer benoemd dat het bizar knap is, dat overwinteren nu een serieuze mogelijkheid is en supporters gefeliciteerd knaap
Ik denk dat enig realisme gepast is dat jullie er in de CL nog niet zijn met het programma dat nog voor ligt. Kijk even naar de stand in de CL en budgetten van Newcastle en Bayern.
Jullie hadden en hebben een extreem moeilijke loting gehad. Juist daarom is het zo knap dat dit lukt en dat je een serieuze kans maakt. Soms moet het even mee zitten en dat doet het, maar de kwaliteiten van PSV zijn ook overduidelijk aanwezig.
Waarom je dan alsnog je eierdopje op zet... Je blijft lachen om de PSV supportersreflex.
Ik hoop vooral dat jullie het halen gezien de coëfficiëntencrisis, maar je begrijpt dat ik je bericht lachend op ga zoeken als jullie er nu alsnog uit vliegen ergens eind januari.
Atletico serieuze kans om jezelf ruim veilig te spelen. De rest wordt echt een uitdaging, of Bayern moet er al zijn.quote:Op donderdag 27 november 2025 07:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, dit soort avonden zijn gewoon prachtig. Zeker als je er bij kunt zijn in het stadion. En dit jaar hebben we er al twee gehad, dat is echt bijzonder voor een Nederlandse club.
Nu nog drie super zware wedstrijden. Daar zul je nog minimaal twee punten moeten pakken. Atletico lijkt me op dit moment de ploeg waar je een kansje maakt. En hopelijk Bayern als die al gekwalificeerd zijn tegen die tijd.
Sowieso Feyenoorders die lacherig doen om PSV of Ajaxquote:Op donderdag 27 november 2025 07:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind een Feyenoorder die PSV’ers lachend op komt zoeken om CL-prestaties een cadeautje, dus hou je niet in makker!
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graagquote:Op donderdag 27 november 2025 08:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sowieso Feyenoorders die lacherig doen om PSV of AjaxHun cluppie mag nog niet eens de spreekwoordelijke schoenen strikken van beide clubs. En dan hebben we het alleen nog maar over nationaal niveau, laat staan internationaal.
Gewoon aaien, koekje geven en wegsturen. Dan zijn ze weer voor even braaf.
Pijnlijk ja om de waarheid onder ogen te zien. Kun je het maar beter weglachen maat, eensquote:Op donderdag 27 november 2025 08:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graag
Eerste kwartier goed, daarna bij de eerste de beste kleine fout op het middenveld (en omdat Kovar schoten niet goed kan verwerken, wat een matige keeper op dat soort schoten is dat toch) 1-1 en vervolgens is het billenknijpen eerste helft, zonder dat Liverpool extreem veel grote kansen krijgt, maar ze hadden er 2 a 3 kunnen maken en PSV had buiten de pingel en die afgekeurde goal weinig. Man vond ik daarin eigenlijk niet zo goed en Saibari kreeg ook weer niet de ruimte. Schouten/Veerman/Yarek en Salah-Edinne wel ontzettend sterk, al het gevaar kwam van Szobo/Gakpo tussen de linies in die fase, dat was wel een beetje jammer.quote:
Ik kan zelf net zo goed niet tegen calimeroreacties maar dit was natuurlijk op geen enkele manier een calimeroreactie van onze boswachter. Ziet er niet best uit, jongen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ga zo goed op de calimeroreacties. Meer van dit graag
Newcastle is ook niet zo goed toch?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend dat Bayern nu niet met een B-team gaat komen. Daar moet écht een wonder gebeuren.
Lijken me beter dan Liverpool.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Newcastle is ook niet zo goed toch?
Die winnen wel van Sporting en Union lijkt me. Dan hoeft het ook niet meer voor hun.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend dat Bayern nu niet met een B-team gaat komen. Daar moet écht een wonder gebeuren.
Top 2 is op zich alleen maar 'leuk' natuurlijk, da's ook wel waar. Wat extra centen en een iets gunstigere loting. Al is dat relatief, vorig jaar moest Liverpool tegen PSG nadat ze de Top 2 haaldenquote:Op donderdag 27 november 2025 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die winnen wel van Sporting en Union lijkt me. Dan hoeft het ook niet meer voor hun.
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Napoli, die speelden we echt compleet zoek.
Ja, wat was dat zeg? Heeft die op de kamer bij Weghorst gelegen en besmet geraakt?quote:Op donderdag 27 november 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enorm genoten van jankbal Van Dijk
De reden waarom ik gisteren hoger aansla is dat Napoli het in de tweede helft liet lopen, waar Liverpool tot het einde probeerde terug te komen in de wedstrijd. Pas na de 1-4 knakte het daar.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
Napoli liet ook pas lopen na die domme rooie prent natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De reden waarom ik gisteren hoger aansla is dat Napoli het in de tweede helft liet lopen, waar Liverpool tot het einde probeerde terug te komen in de wedstrijd. Pas na de 1-4 knakte het daar.
Wutquote:Op donderdag 27 november 2025 08:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Newcastle is ook niet zo goed toch?
Maar even serieus: wat deed hij nou bij die handsbal? Schouten heeft hem nauwelijks vast en zijn hand vliegt letterlijk 180 graden de lucht in. En hij leek ook oprecht verbouwereerd dat hij een penalty tegen kreegquote:Op donderdag 27 november 2025 08:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Enorm genoten van jankbal Van Dijk
Liverpool blijft natuurlijk Liverpool. En zelfs van een matig Liverpool win je als Nederlandse club niet zomaar. Dan moet je ergens in die 90 minuten ook gewoon een paar keer flink geluk hebben.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Geen twijfel over mogelijk, Napoli speel je helemaal zoek. Ik denk nog steeds oprecht dat dat - en dan voornamelijk de 2e helft natuurlijk - misschien wel het best spelende PSV ooit was op wereldniveau. Deze win je op een zeer volwassen, slimme en effectieve manier maar je hebt Liverpool niet gedomineerd en in de eerste helft was het voornamelijk met de billen samengeknepen bibberen. Toch is de lading van deze winst wellicht wel groter omdat je in een uit-wedstrijd op Anfield met 1-4 wint van het grote Liverpool.
Ik denk dat hij aan het appelleren was.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
WutNewcastle is op papier misschien wel de lastigste wedstrijd van het hele stel denk ik. Ontzetten goed, fit en gedreven team. Waar een team als Bayern of Liverpool wel eens een mindere dag hebben blijft Newcastle gewoon 100% geven. Ik denk dat een resultaat halen tegen Newcastle héél moeilijk gaat worden.
[..]
Maar even serieus: wat deed hij nou bij die handsbal? Schouten heeft hem nauwelijks vast en zijn hand vliegt letterlijk 180 graden de lucht in. En hij leek ook oprecht verbouwereerd dat hij een penalty tegen kreegIk ben dan stiekem wel heel benieuwd wat je op dat moment zegt tegen de scheidsrechter? Het was geen hands ofzo?
Is over zijn hoogtepunt en kan dat lastig accepteren.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij aan het appelleren was.
Maar goed, zotheid zelve. Liep de hele tijd verongelijkt rond. Zo’n goede speler… beschamend.
Wat je vooral zag is dat zodra PSV aan het voetballen komt ze op CL niveau meekunnen.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:06 schreef LethalNinja het volgende:
Give them the cup already.
Ik heb genoten van de wedstrijd, PSV liet zien dat je met een sterk collectief veel kan bereiken. Maar door daar bij te blijven doe ik ze tekort want ik zeg zelfvertrouwen en individueel technisch mooie dingen.
De felicitaties van iemand die zelf weer hoop moet houden tijdens een klote seizoen van een andere club die nog in duisternis gehuld is.
Ik moet wel eerlijk zeggen, vlak voor rust vond ik het al knap dat het bij 1-1 bleef want Liverpool bleef komen. Maar wat er toen in de tweede helft gebeurde, wtflos van de doelpunten die iedereen kan zien op teletekst ook verdedigende en aanvallende acties. Ik zag lef en goede afstemming. Twee keer nog pech gehad ook bij een mogelijke counter, keer dat een bal tegen de achterkant van een speler van Liverpool vloog.
Nog steeds een topspeler. Die mag van mij bij PSV komen afbouwen…quote:Op donderdag 27 november 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is over zijn hoogtepunt en kan dat lastig accepteren.
Wat Carragher zei was wel mooi. "Van Dijk is over zijn top en is nu gewoon een CV zoals ik dat ook was."quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog steeds een topspeler. Die mag van mij bij PSV komen afbouwen…
Hij had al een eerste moeten hebben voor die handsbal natuurlijk. Het is een wonder dat hij het einde van de wedstrijd heeft gehaald.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:27 schreef LethalNinja het volgende:
Virgil mocht btw wel zijn 2de gele kaart krijgen voor zijn idiote trap in het gezicht van Guus.
Ik kon me goed vinden in de uitleg van Veerman. Dat het enige echte verschil was dat PSV de oplossing wel zag en vond, Liverpool lukte dat constant niet. Ook in die 20 minuten volle druk in de eerste helft ontbrak het laatste stukje en bij PSV was juist dat laatste stukje wel aanwezig.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Liverpool blijft natuurlijk Liverpool. En zelfs van een matig Liverpool win je als Nederlandse club niet zomaar. Dan moet je ergens in die 90 minuten ook gewoon een paar keer flink geluk hebben.
Al ben ik het ook wel eens met Schouten (die trouwens onwijs goed speelde, wat een felheid ineens) dat Liverpool niet absurd veel uitgespeelde kansen had toch? Die vond ik eigenlijk meer voor PSV (waar de goals uiteindelijk ook vielen). Het waren vooral veel lage ballen en dan met die grote sterke gasten proberen te koppen.
Hij scoort ook alleen als de tegenstander all or nothing speelt of zo vermoeid en er zoveel ruimte is dat zelfs basis techniek aan de bal niet meer nodig is.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:
Die Driouech gaat er nu alleen wel teveel in geloven vrees ik. Ik las net een uitspraak waarin hij zei 'ik werd PSV-onwaardig genoemd'.
Je bént PSV onwaardig, maar je maakte gisteren wel 2 doelpunten. Het 1 sluit het ander niet uit.
Beetje grote bek en zelfoverschatting hoort nou eenmaal bij een topsporter. En al helemaal bij een jonge buitenspeler.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:03 schreef Solispolar het volgende:
Die Driouech gaat er nu alleen wel teveel in geloven vrees ik. Ik las net een uitspraak waarin hij zei 'ik werd PSV-onwaardig genoemd'.
Je bént PSV onwaardig, maar je maakte gisteren wel 2 doelpunten. Het 1 sluit het ander niet uit.
Klopt hoor. Maar ik vind het dan toch stiekem wel lekker als het gepaard gaat met in ieder geval een bodempje van kwaliteit.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Beetje grote bek en zelfoverschatting hoort nou eenmaal bij een topsporter. En al helemaal bij een jonge buitenspeler.
Tegen Atleti thuis gelijkspelen (9 punten) is zo goed als zeker play off ronde, bij winst heb je uitzicht op de eerste 8.quote:Op donderdag 27 november 2025 05:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zo goed als zeker door zeker nog niet met Atletico en Bayern thuis en Newcastle uit.
De kans is inmiddels wel groot aan het worden. Een wedstrijd winnen van die drie en je bent er. Twee van die wedstrijden is het winnen ervan of krijgen van een punt in principe heel onwaarschijnlijk, maar dat riep ik vorig jaar ook van Feyenoord tegen Manchester City en Bayern.
Het is een reuze stap die een paar vrienden uit het PSV topic ontzettend gegund is.
Gisteren een geweldige pot en gelukkig ook geen opbouwblundertje zoals ie wel eens heeft.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Watanbe (28 jaar), en vorig seizoen nog spelend in de Crocy league van Belgie is de beste cv van NL!!
Sinds Schouten naast hem speelt is dat er sowieso wel uit. Die verzorgd de opbouw vanuit achteruit.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren een geweldige pot en gelukkig ook geen opbouwblundertje zoals ie wel eens heeft.
Watanabe, houd op met me hoor. Die mag de veters van Gassie niet eens likken!quote:Op donderdag 27 november 2025 14:59 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Watanbe (28 jaar), en vorig seizoen nog spelend in de Crocy league van Belgie is de beste cv van NL!!
Gewoon overal in de media gooien dat hij onder de 60 miljoen helemaal nergens naar toe gaat.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:35 schreef Buitendam het volgende:
Ik hoop vooral dat er clubs zijn die op basis van Napoli en Liverpool hem willen hebben.
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!quote:Op woensdag 26 november 2025 23:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen want Veerman levert nooit in de CL volgens @:Adames en @:Tarado
Dit jaar vind ik dat voorlopig wel beter eigenlijk, lijkt erop dat ie toch nog een stapje gemaakt heeft. Had ik eigenlijk niet verwacht.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
In grote wedstrijden, maar dat klopt toch ook in de regel, verder gefeliciteerd met deze denkwaardige overwinning!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |