Erg zuur voor hem inderdaad. Had zo gehoopt dat hij zijn carrière mooi kon afsluiten, maar op deze leeftijd zo'n blessure zou wel eens einde loopbaan kunnen zijn.quote:
Zo is het. Ik heb er nu wel vertrouwen in. 16:30 uur is voor mij een lastige tijd, maar wel gunstig met het oog op Atletico dinsdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Heerenveen uit , altijd lastig (behalve 2 seizoenen terug, 0-8)
Hup PSV
Hij is precies op tijd gebracht zo lijkt het, past zich moeiteloos aan het Boszballquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het zijn erg mooie tijden voor mij want mijn lievelingetje WannerGod krijgt eindelijk minuten.
Mauro en Perisic zitten allebei gewoon bij de selectie toch?quote:Op zondag 7 december 2025 10:22 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk is Perisic fit voor Atleti thuis. Die heb je nodig in dat soort wedstrijden..
[ x ]
Perisic zal wel invallen. Net als Pepi.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mauro en Perisic zitten allebei gewoon bij de selectie toch?
Hij wil het middenveld versterken, met Wanner op rechts.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Driouech in de basis? Wat een meesterlijke zet!
Die Madrilenen weten niet wat ze overkomt.
Ja!quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Driouech in de basis? Wat een meesterlijke zet!
Die Madrilenen weten niet wat ze overkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |