Vorige speelronde ook al met de 1-5 bij AZ en alle concurrenten die punten laten liggen. Nu eigenlijk idem dito.quote:
PSV DNA genot.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:02 schreef Pino112 het volgende:
Cocu komt in dienst, Manager Topsport
9 met dit programma lijkt me onmogelijk, of ze moeten vanavond van Liverpool winnen. Ik zie ze wel gelijkspelen tegen Liverpool op een goede avond; 9 punten tegen de komende tegenstanders... nope.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
9 punten gaan minimaal nodig zijn, met 8 door lijkt vrijwel onmogelijk nu
Wordt vrij lastig ja. Hopen dat Bayern in Londen ook wint, wellicht komen die dan met een B-team naar Eindhoven. Al is de wedstrijd na PSV uit niet bijzonder lastig voor ze.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
9 met dit programma lijkt me onmogelijk, of ze moeten vanavond van Liverpool winnen. Ik zie ze wel gelijkspelen tegen Liverpool op een goede avond; 9 punten tegen de komende tegenstanders... nope.
Tegen Madrid kun je op een goede dag winnen. Een reeds geplaatst Bayern kan ook best verslagen worden.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:59 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
9 met dit programma lijkt me onmogelijk, of ze moeten vanavond van Liverpool winnen. Ik zie ze wel gelijkspelen tegen Liverpool op een goede avond; 9 punten tegen de komende tegenstanders... nope.
Als je vanavond 0 punten haalt, dan kun je nog maximaal 9 punten halen, als je alles wint.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tegen Madrid kun je op een goede dag winnen. Een reeds geplaatst Bayern kan ook best verslagen worden.
Onmogelijk is echt grote flauwekul.
Al verwacht ik vanavond gewoon 0 punten. Liverpool is niet zo slecht als de uitslagen doen vermoeden.
Maar goed, kans heb je altijd.
Je hebt er al 5. Dus met 4 punten extra kan je wellicht doorgaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je vanavond 0 punten haalt, dan kun je nog maximaal 9 punten halen, als je alles wint.
Ah, klopt. Dat is idd nog mogelijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt er al 5. Dus met 4 punten extra kan je wellicht doorgaan.
Tenzij Bayern er met de pet naar gooit in die laatste pot, maar daar reken ik niet op.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:35 schreef Zorro het volgende:
Je zult thuis moeten winnen van Atletico en dan nog ergens een puntje sprokkelen.
Win je niet van Atleti dan kun je het schudden.
Als ze zonder te winnen eerste zullen worden, alleen dan zie ik ze een B-team sturen.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij Bayern er met de pet naar gooit in die laatste pot, maar daar reken ik niet op.
Ze spelen het weekend voor PSV tegen Augsburg, het weekend erna tegen HSV. De nummers 13 en 14. Dus het is ook niet dat ze zich moeten sparen voor een topper of zo.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als ze zonder te winnen eerste zullen worden, alleen dan zie ik ze een B-team sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |