Erg zuur voor hem inderdaad. Had zo gehoopt dat hij zijn carrière mooi kon afsluiten, maar op deze leeftijd zo'n blessure zou wel eens einde loopbaan kunnen zijn.quote:
Zo is het. Ik heb er nu wel vertrouwen in. 16:30 uur is voor mij een lastige tijd, maar wel gunstig met het oog op Atletico dinsdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef PSVCL het volgende:
Heerenveen uit , altijd lastig (behalve 2 seizoenen terug, 0-8)
Hup PSV
Hij is precies op tijd gebracht zo lijkt het, past zich moeiteloos aan het Boszballquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het zijn erg mooie tijden voor mij want mijn lievelingetje WannerGod krijgt eindelijk minuten.
Mauro en Perisic zitten allebei gewoon bij de selectie toch?quote:Op zondag 7 december 2025 10:22 schreef PSVCL het volgende:
Hopelijk is Perisic fit voor Atleti thuis. Die heb je nodig in dat soort wedstrijden..
[ x ]
Perisic zal wel invallen. Net als Pepi.quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Mauro en Perisic zitten allebei gewoon bij de selectie toch?
Hij wil het middenveld versterken, met Wanner op rechts.quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Driouech in de basis? Wat een meesterlijke zet!
Die Madrilenen weten niet wat ze overkomt.
Ja!quote:Op dinsdag 9 december 2025 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Driouech in de basis? Wat een meesterlijke zet!
Die Madrilenen weten niet wat ze overkomt.
Wat een gemiste kans inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Hoe dan. Zelf vrij voor de goal en dan een mislukte pass willen geven op een speler die vier meter buitenspel staat.
PSV staat gewoon te prutsen. Je had gewoon al lang 2-0 moeten maken. Nu breng je ze zelf terug in de wedstrijd.quote:
bedoel dat ze makkelijk voetballen , (zoals bijna alle spaanse teams) als je dat vergelijkt met de rest van europaquote:
Ze hebben PSV slim uit de wedstrijd gespeeld. de 2e helft is Perisic nodigquote:Op dinsdag 9 december 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV staat gewoon te prutsen. Je had gewoon al lang 2-0 moeten maken. Nu breng je ze zelf terug in de wedstrijd.
Dan vergeet je toch wel de goede kansen die Atletico ook kreeg en verprutst.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
PSV staat gewoon te prutsen. Je had gewoon al lang 2-0 moeten maken. Nu breng je ze zelf terug in de wedstrijd.
Precies en ook nog 3 maal geel.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tja, en de eerste 15 minuten leek Atletico net PEC Zwolle. Het is gelijk en dat is een keurige afspiegeling van de eerste helft.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt zonde dat je er niet 1 of 2 meer hebt gemaakt. Op basis van die laatste 15 minuten gaat dit nog 1-5 worden oid, worden compleet overlopen.
Die kwamen pas na die enorme kans van PSV.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan vergeet je toch wel de goede kansen die Atletico ook kreeg en verprutst.
Al met al is 1-1 gelet op het spelbeeld gewoon terecht, al had dat ook 2-2 of 3-3 kunnen zijn.
Zeker. Hopelijk kunnen we met wat omzettingen of wissels, ruimte zoeken met Man ipv Driouech bijv., wat doen.quote:Op dinsdag 9 december 2025 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tja, en de eerste 15 minuten leek Atletico net PEC Zwolle. Het is gelijk en dat is een keurige afspiegeling van de eerste helft.
HanckoGodquote:Op dinsdag 9 december 2025 20:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog nooit gewonnen van PSV volgens mij. Vandaag weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |