Ik vond haar tot van de week best leuk om te volgen, maar ik trek het drama rond die knie en enkel niet meer. 🤣 Vind wel dat ze (voor mij) begrijpelijk over rouw praat, al linkt ze idd nu wel veel van haar tweede dochter. Maar aan de andere kant snap ik het wel, tweede dochter is de eerste al zo vaak voorbij gegaan in wat ze kan. Dat lijkt me ook wel iets waar je over blijft malen. Tot nu toe vind ik niet dat zij haar dochters in zet voor geld (al zal ze zeker meer volgers gekregen hebben door een deel van de content), haar rouw voelt voor mij oprechter dan bij sommige anderen. Maar dat is puur mijn gevoel, even ter verduidelijking!quote:
Het is inderdaad erg schrijnend. Hier zou eigenlijk ook regelgeving voor moeten komen, als je het hebt over kwetsbare mensen op social media.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Inderdaad! Hou van die mom realness en daarvoor volgde ik lotte ooit ook, maar dat is inmiddels meer een irritatievolg geworden. De anderen waar hier vaak over gepraat wordt (Debbie, am etc) volg ik niet.quote:Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
Nee, ze heeft de eerste 9 maanden van dit jaar juist te veel geld aan kleding uitgegeven vond ze, daarom doet ze nu de laatste drie maanden van het jaar een no-buy challengequote:Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken besteed 0 euro aan kleding. Zoveel gesponsord
Denk dat je dat heel goed verwoordt.quote:Op zondag 9 november 2025 00:08 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het verwerken van een scheiding net als rouwen, ieder doet het op zijn eigen manier en anderen moeten lekker hun mond houden, het is al moeilijk genoeg.
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ikquote:Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Ja ergquote:Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Nee ze heeft zoveel gekocht dat ze nu even niets meer wil kopen. Ze krijgt helemaal geen kleding gesponsord.quote:Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.quote:Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
Ja true, al heeft ze ook een periode gehad waarin het minder echt was.quote:Op zondag 9 november 2025 06:49 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.
Denk dat reacties haar helpen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:32 schreef AppelsEieren het volgende:
Erin van miniliefde deelt vaker dat ze gezins begeleiding/therapie hebben voor hun zoon, en deelt nu ook expliciet dat ze te boos is geweest vandaag omdat er een orkaan door het huis ging.
Ik vind het sneu dat ze zo struggelt maar snap echt totaal de waarde van het delen niet.
Ik krijg heel erg medelijden met zoon dat wij onbekenden zo op de hoogte zijn van deze moeilijkheden
En ik heb ooit eens gelezen dat haar vader ook iets in de kleding doet ?quote:Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand die altijd zo loopt te verkondigen dat ze van haar lichaam houdt datzelfde lichaam zo laat toetakelen.quote:Op zondag 9 november 2025 05:55 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ik
En ook zij had het er laatst over om er misschien wat aan te laten doen. Kwestie van tijd/sponsoring denk ik.quote:Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ach Judith, zo 1 die ik niet meer volg om dit soort gedrag.quote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith beweert dat B dankzij haar fantastische opvoeding en nooit laten winnen met een spel zo goed tegen z’n verlies kan. Ondertussen zagen we B nog niet zo lang geleden behoorlijk chagrijnig op de achtergrond na een verloren spel én moet Judith altijd excuses opdreunen als B een keer niet de beste is bij atletiek. Dan lag het aan het sterke deelnemersveld, aan de omstandigheden, aan de leeftijden van de andere sporters… Echt, als er iemand in de opvoeding weinig meegeeft over je verlies nemen dan is het Judith wel!
Dit 100%quote:Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith beweert dat B dankzij haar fantastische opvoeding en nooit laten winnen met een spel zo goed tegen z’n verlies kan. Ondertussen zagen we B nog niet zo lang geleden behoorlijk chagrijnig op de achtergrond na een verloren spel én moet Judith altijd excuses opdreunen als B een keer niet de beste is bij atletiek. Dan lag het aan het sterke deelnemersveld, aan de omstandigheden, aan de leeftijden van de andere sporters… Echt, als er iemand in de opvoeding weinig meegeeft over je verlies nemen dan is het Judith wel!
En daarom ook zoveel mislukte relaties en 2 huwelijken.quote:Op zondag 9 november 2025 09:19 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) is na een 1e date met een nieuw slachtoffer naar het huis van de vader van haar kind gegaan om haar zoontje te knuffelen, haar verhaal te doen en om een reel te maken van snacken uit zijn koelkast. Die vrouw verbaast me ook iedere dag weer 🤣 En om het verhaal compleet te maken: ze beweert (om haar healings te verkopen) dat ze INSTANT kan zien of een man een rode vlag is. Vragen er mensen hoe de date was, zegt ze dat ze twijfelt of ze een match zijn en dat ze nog even af wil wachten. Oh wat kan ze het toch instant zien en voelen met haar milt! 😂
Wat zal die date van haar vinden denk ik dan? Niet 1 rode vlag maar een hele vksggenlijnquote:Op zondag 9 november 2025 09:19 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) is na een 1e date met een nieuw slachtoffer naar het huis van de vader van haar kind gegaan om haar zoontje te knuffelen, haar verhaal te doen en om een reel te maken van snacken uit zijn koelkast. Die vrouw verbaast me ook iedere dag weer 🤣 En om het verhaal compleet te maken: ze beweert (om haar healings te verkopen) dat ze INSTANT kan zien of een man een rode vlag is. Vragen er mensen hoe de date was, zegt ze dat ze twijfelt of ze een match zijn en dat ze nog even af wil wachten. Oh wat kan ze het toch instant zien en voelen met haar milt! 😂
Ze is ook wel erg wanhopig vind ik, volop aan het daten na haar vorige relatie.quote:Op zondag 9 november 2025 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En daarom ook zoveel mislukte relaties en 2 huwelijken.
Koekoek.
Die is niet goed hoorquote:Op zondag 9 november 2025 09:19 schreef Danielle_ het volgende:
Juist. Al die spuiten kunnen allerlei bijwerkingen geven, maar ach zo kan ze haar LC verhaal lekker lang uitmelken.quote:Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Post iets wat ze in een besloten fb groep vraagt:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.
Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
Pinokkioquote:Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.
Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
En Jacqueline doet dit niet?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies verveelt zich in het hotel en wil weer horen hoe geweldig ze het doet.
En volgens haar is de voormalige poly niet verdeeld in kampen. Iris Z denkt daar blijkbaar anders over.
Tja liegen is haar hele bestaanquote:Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Nee zegt ze.
Bijzonder dit.
En bij een andere reactie vraagt iemand of ze de hap heeft gebeld, haar antwoord; nee die weten niks van longcovid.quote:Op zondag 9 november 2025 09:53 schreef papierentas het volgende:
[..]
Juist. Al die spuiten kunnen allerlei bijwerkingen geven, maar ach zo kan ze haar LC verhaal lekker lang uitmelken.
Vind wel netjes dat ze dat niet online gooitquote:Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Hope88 het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor wie HVK vannacht de HAP heeft gebeld...
Ja dat snap ik ook niet. Heb zo met dat meisje te doen.quote:Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk een post over Jayda, waar ze aangeeft dat ze geen diagnose heeft maar wel de #autisme gebruikt. Waarom laat ze haar niet diagnostiseren als er een vermoeden is?
Ik vind het wel raar dat ze dat meldt. Ze schrijft toch ook niet als ze ‘s nachts naar de wc moest ofzo?quote:Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind wel netjes dat ze dat niet online gooit
En iedereen eronder jubelt dat het zo fijn is dat school er rekening Meerhout. Waarom houdt moeders er dan geen rekening mee☹️quote:Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk een post over Jayda, waar ze aangeeft dat ze geen diagnose heeft maar wel de #autisme gebruikt. Waarom laat ze haar niet diagnostiseren als er een vermoeden is?
Ja maar zeg dan niets.. dit komt bij mij over als "vraag mij in dm waarvoor "quote:Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vind wel netjes dat ze dat niet online gooit
Ik zag dat ex Koen touringcar chauffeur is en de ritten die hij aanbiedt voor kerstmarkten zijn al snel vol. Denk dat Ellen niet bij de deelnemers zit hahaquote:Op zondag 9 november 2025 09:19 schreef Danielle_ het volgende:
Volgens mij heeft ze haar wel laten testen jaren geleden maar kwam het er niet uit. Of ze kreeg geen doorverwijzing oid. Er was iig iets. Ze heeft er ooit een post over geplaatst. Misschien staat het nog op haar pagina.quote:Op zondag 9 november 2025 10:24 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Heb zo met dat meisje te doen.
Staat mij ook bij dat het niet uit de test kwam ofzo 🤔 ze kon toen wel naar een andere school maar dat kwam niet uit qua met de rest van de kinderen ofzo...quote:Op zondag 9 november 2025 11:02 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze haar wel laten testen jaren geleden maar kwam het er niet uit. Of ze kreeg geen doorverwijzing oid. Er was iig iets. Ze heeft er ooit een post over geplaatst. Misschien staat het nog op haar pagina.
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.quote:Op zondag 9 november 2025 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Staat mij ook bij dat het niet uit de test kwam ofzo 🤔 ze kon toen wel naar een andere school maar dat kwam niet uit qua met de rest van de kinderen ofzo...
Denk dat het ook wel meespeeld hoeveel je aankan en hoe mentaal sterk je bent. Klinkt misschien beetje lullig. Maar ze zwelgt er helemaal in.quote:Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ze hoeft op school geen spreekbeurten ed te doen, mooi dat school dat doet maar dat lost het “probleem” niet op natuurlijk, het meisje moet gewoon hulp hebben..quote:Op zondag 9 november 2025 11:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.
Ik heb even op haar profiel gekeken want geen idee wie dit is, en het laatste halfjaar gaat het vooral over die buik? Het lijkt echt een obsessie.quote:Op zondag 9 november 2025 11:37 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel meespeeld hoeveel je aankan en hoe mentaal sterk je bent. Klinkt misschien beetje lullig. Maar ze zwelgt er helemaal in.
Het is gewoon diep triest dat moeders er niks aan doet! Dit is wachten tot het een keer flink fout gaat, ze is toen al meerdere keren 's ochtends niet naar school gefietst maar gaan zwerven. Mijn kind houdt zich op school ook enorm in maar thuis komt het eruit. HVK is te lam om hulp te zoeken, alles is lastig want 6 kinderen en ze vliegt al van hot naar her. Hebben zelf ambulante hulp, komt gewoon aan huis en op school dus komt geen "vliegen" aan te pas. Maar je moet er wel zélf achteraan en daar ligt het probleem want alles moet haar aan komen waaien.quote:Op zondag 9 november 2025 11:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb eens teruggezocht. Het kwam niet uit de test toen ze 5 was. Op school doet ze het goed en laat ze niets merken.
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂quote:Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Nee zegt ze.
Bijzonder dit.
Wat een parel die Debbie.quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.quote:Op zondag 9 november 2025 07:59 schreef Beppie12345 het volgende:
Kinderen kunnen weinig hebben tegenwoordig. Kind van Wiline kan niet tegen een rondje Intratuin. Helemaal overprikkeld.
Uiteraard reclame. De diffuser moet aan.
Ah oké. Duidelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.
Hoe denken jullie over die oliën en dure drankjes van young living? Ik vind het erg duur en online valt er geen bewijs te vinden over de werking.
ant dan kan ze die blokkeren op haar TikTok, wat een zielig persoon is het ook hè.quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Vind het ook zo mooi dat er dan een reactie komt die direct zegt van haar tatoeages (dus indirect dat ze liegt ) ineens moeten de reacties uit die anoniem reageren. 😂
Ja klopt, mijn schoonmoeder had dezelfde ingreep, zogenaamde mommy make over. Ookal was ze al bijna oma hahaha!quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dubbele ingreep is het geweest zowel buikwand als borstlift en misschien nog lipo (waarom anders het drukpak)
Dat is echt heel heftig. En op dag 9 opnieuw opgenomen in het ziekenhuis?
Eigenlijk geen reclame voor de chirurg op deze manier, ookal is hij vast enorm kundig.
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2747510/3/25#p219230125]zondag 9 november 2025 13:29[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506623]Kletsdoos165[/url] het volgende:
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Die oliën zijn, wat mij betreft, echt kwakzalverij🙈.quote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Er is wel iets met dat jongetje. Zo schuift hij ook nog ipv kruipen of stapjes lopen. Hij is 20 maanden. Ze wil er niet veel over delen inhoudelijk, wat haar siert. Zijn ontwikkeling loopt trager en na zijn (te vroege) geboorte zijn er zorgen geweest. Dit is wat ze er over heeft gedeeld.
Hoe denken jullie over die oliën en dure drankjes van young living? Ik vind het erg duur en online valt er geen bewijs te vinden over de werking.
eft Debbie niet in de gaten te houden, ze hebben daar gewoon beheerders.quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.
Typisch Debbie 🫣quote:Op zondag 9 november 2025 12:55 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dit was ook mijn gedachtequote:Op zondag 9 november 2025 13:24 schreef Shuri het volgende:
(Annemarie)
Ok, domme vraag wellicht: op dat strand met die paarden in galop, loopt daar dan helemaal geen mens of hond met mens? Ik vind dat doodeng die aanstormende paarden.
(Helemaal als het mistig is)
Klopt, ik zag pas na mijn bericht hier dat ze dat zelf had gedaan.quote:Op zondag 9 november 2025 13:43 schreef Henrike het volgende:
Maar dat hi
[..]
eft Debbie niet in de gaten te houden, ze hebben daar gewoon beheerders.
Ze moet natuurlijk wel goed scrollen en lezen in bed.quote:Op zondag 9 november 2025 13:53 schreef Post-its het volgende:
[..]
Klopt, ik zag pas na mijn bericht hier dat ze dat zelf had gedaan.
Maar kan iedereen daar gewoon meelezen of zijn jullie lid vsn die groep?quote:Op zondag 9 november 2025 13:41 schreef Post-its het volgende:
[..]
Dat is wel de regel in die groep dat je niet anoniem mag reageren. Ik reageer dus bijna nooit meer daar.
HVK vindt het heel makkelijk om de schuld aan een ander te geven. Nu is het de schuld van het schoolsysteem.quote:Op zondag 9 november 2025 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Het is gewoon diep triest dat moeders er niks aan doet! Dit is wachten tot het een keer flink fout gaat, ze is toen al meerdere keren 's ochtends niet naar school gefietst maar gaan zwerven. Mijn kind houdt zich op school ook enorm in maar thuis komt het eruit. HVK is te lam om hulp te zoeken, alles is lastig want 6 kinderen en ze vliegt al van hot naar her. Hebben zelf ambulante hulp, komt gewoon aan huis en op school dus komt geen "vliegen" aan te pas. Maar je moet er wel zélf achteraan en daar ligt het probleem want alles moet haar aan komen waaien.
Ja en die ene dag hebben ze niet meer gedaan dan paardrijden?quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel gave beelden bij AM, leuk voor die meiden en Guus dat ze eindelijk een strandrit hebben kunnen doen! Zijn ze nou vanochtend gelijk weer vertrokken? Wat zonde nu het vandaag zulk zalig weer is, had gedacht dat ze nog wel een ritje zouden maken. Sowieso vind ik op vrijdagavond laat aankomen en zondagochtend vroeg vertrekken een beetje zonde van een weekend weg, dan heb je effectief 1 dag op het eiland.
Er is een docu over geweest op Netflix. Het is pure geldklopperij.quote:Op zondag 9 november 2025 13:40 schreef Henrike het volgende:
https://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenyou
[..]
ng living vind ik oplichterij, het is een soort pyramide spel.
Ik ken 3 mensen die het hebben verkocht maar er nu niks meer mee te maken willen hebben.
Zeg, in de bijbel staat al over het gebruik van de oliën hè? 😂quote:Op zondag 9 november 2025 13:29 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Aan de hoeveelste bingokaart zijn we inmiddels al bezig?quote:Op zondag 9 november 2025 13:59 schreef Henrike het volgende:
OMG. Iemand noemt nu dunne vezel neuropathie, weer een kruidje op de bingokaart van Debbie,
Let op #dunne vezel neuropathie in 1,2,3
Wat is zijn insta? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan.![]()
Koenpauwquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wat is zijn insta? Ik vraag dit voor een vriend
En al die geile Annies reageren 🫣😂quote:Op zondag 9 november 2025 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Koenpauw
En dan is het zijn vastgezette bericht. Ik kwam het net tegen.
Hahaha jaaaquote:Op zondag 9 november 2025 14:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En al die geile Annies reageren 🫣😂
Kunnen we hier geen FOK trip van maken? De 22e kan ik niet, maar de 7e naar Keulen zou wel lukken 😂 Ik wil wel eens zien wat voor figuren dit trekt. 🤣quote:Op zondag 9 november 2025 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Koenpauw
En dan is het zijn vastgezette bericht. Ik kwam het net tegen.
Vooral ook erg om te zien hoe mensen haar beeld van haar ziekte 'voeden'. Door te zeggen dat ze er goed uitziet etc en haar aanmoedigen die challenge groep (wat te zot voor woorden is) door te zetten. Dit zullen precies de mensen zijn die massaal janken als het definitief verkeerd afloopt en zich dan afvragen hoe het heeft kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Tja, samenwerking uiteraard, dus moet in beeld ...quote:Op zondag 9 november 2025 11:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte de hele tijd met haar bottenboullion, het zal vast gezond zijn hoor. Maar ze zegt steeds; goed voor het herstel, maar haar herstel gaat helemaal niet zo goed dus niet echt goede reclame🙈
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣quote:Op zondag 9 november 2025 13:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar kan iedereen daar gewoon meelezen of zijn jullie lid vsn die groep?
Mosterd idd Ff teruglezen, heb ik al genoemd whahaquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Hahaa ik ben vast enorme mosterd, maar hebben jullie Koen (zonder Ellen) z'n promo wel gezien om met de bus naar de kerstmarkt te gaan.![]()
Welke groep?quote:Op zondag 9 november 2025 15:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣
Die hond bijt nog een keer van zich af. Dat zou mij echt niks verbazen met hoe ze Bodi continu op die hond laat hangen.quote:Op zondag 9 november 2025 14:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom vind Nathalie vd Let het ok dat haar dochter op de hond zit? Arm beestje
Ik dacht dat je een grapje maakte 😬 mijn hemel.. waarom???? Is Chrome niet (hopelijk) de achternaam van de vader? 😅quote:Op zondag 9 november 2025 15:31 schreef Gooischevrouw het volgende:
Heet het kind van Julia Reinders nou echt: Phanthére Chrome? Wat de hellie….
Nee want die staan er nog achter zowel van moeder als vader. Haar zoon heet blijkbaar Rocket Star Presley Cigar. Van beide kinderen staan dus de eerste twee namen in de bio dus het is echt een dubbele voornaam.quote:Op zondag 9 november 2025 15:54 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte 😬 mijn hemel.. waarom???? Is Chrome niet (hopelijk) de achternaam van de vader? 😅
Hoeveel mensen bewaren kerstkaarten? Volgens mij maakt het niet uit wat je stuurt.quote:Op zondag 9 november 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
De lievingsfoto (..) voor kerst van Debbie met Roy is die met een kale groene kerstkrans en een kale witte top van een nepkerstboom.
Ze kan niet kiezen welke foto de kerstkaart wordt.
Oké.
Inderdaad! Haar zoon wel, ‘want die trekt het meeste met de kat op’quote:
En dan een jurk aan met korte mouwen, lekker kerstigquote:Op zondag 9 november 2025 15:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
De lievingsfoto (..) voor kerst van Debbie met Roy is die met een kale groene kerstkrans en een kale witte top van een nepkerstboom.
Ze kan niet kiezen welke foto de kerstkaart wordt.
Oké.
Ik heb dit gezien! Had tot dit bericht niet door dat hij het wasquote:Op zondag 9 november 2025 14:31 schreef Donna het volgende:
Mijn hemel… waarom. Arme kinderen inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2025 16:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Nee want die staan er nog achter zowel van moeder als vader. Haar zoon heet blijkbaar Rocket Star Presley Cigar. Van beide kinderen staan dus de eerste twee namen in de bio dus het is echt een dubbele voornaam.
Arme kids!
Ik houd van tattoos maar bij Debbie zie je heel duidelijk dat ze naar verschillende tatoeëerders gaat. Dat vind ik persoonlijk niet mooi. En tattoos op mijn handen zou ik zelf nooit doen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die tattoo op haar vinger is echt lelijk
Vooral behoorlijk uit verhouding. Veel te groot voor die vinger.quote:Op zondag 9 november 2025 16:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die tattoo op haar vinger is echt lelijk
Is er al veel geswifferd onder dat bericht?quote:Op zondag 9 november 2025 15:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
In principe kan iedereen daar net zo makkelijk lid worden als hier op FOK. Ik heb met een oud Facebook account gewoon lid geworden. Kan jij en ieder ander met Facebook dus ook. Als Debbie daarintegen zelf doodleuk dit soort dingen in haar story post vind ik dat er best wel wat context geplaatst mag worden. Het is wel echt om te smullen in de reacties nu. 🤣
De tattoo op haar onderarm vind ik heel lelijk. Veel te zwart vergeleken bij de rest en daar piept een andere tattoo onderuit. Zo raar gezet.quote:Op zondag 9 november 2025 16:52 schreef Maremare het volgende:
[..]
Vooral behoorlijk uit verhouding. Veel te groot voor die vinger.
Ja laten we daar een forum uitje van maken! Al is het alleen al om hem te steunenquote:Op zondag 9 november 2025 15:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Mosterd idd Ff teruglezen, heb ik al genoemd whaha
Ik wil best mee de 7e 🫢
Volgens mij is er idd geswifferd onder dat bericht. Maar hoe dan? Dat kan Debbie zelf toch niet doen? Of wel omdat het haar bericht is? Ben niet zo’n FB’er.quote:Op zondag 9 november 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Is er al veel geswifferd onder dat bericht?
As always bij Debbie: het is het weer net niet allemaal.quote:Op zondag 9 november 2025 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De tattoo op haar onderarm vind ik heel lelijk. Veel te zwart vergeleken bij de rest en daar piept een andere tattoo onderuit. Zo raar gezet.
Ik vind het tokkiequote:Op zondag 9 november 2025 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik houd van tattoos maar bij Debbie zie je heel duidelijk dat ze naar verschillende tatoeëerders gaat. Dat vind ik persoonlijk niet mooi. En tattoos op mijn handen zou ik zelf nooit doen.
Iemand vraagt of het niet door de Wellis Health spuitje komt 🫣 en daar gaat ze uiteraard weer tegenin (maar geeft wel toe dat ze het gebruikt)quote:Op zondag 9 november 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat ze Ozempic gebruikt, volgens mij is ze al aardig wat kilo’s kwijt aan die foto’s te zien met die rode broek. Volgens mij had ze ergens anders ook al toegegeven dat ze het gebruikt.quote:Op zondag 9 november 2025 17:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Iemand vraagt of het niet door de Wellis Health spuitje komt 🫣 en daar gaat ze uiteraard weer tegenin (maar geeft wel toe dat ze het gebruikt)
Haha, sorry! Ik bedoelde meer dat ik het tokkie vind omdat het nogal een grote letter lijkt, in verhouding met haar vinger 🫣quote:
Ja akelig mens. Ze is al druk reacties aan het verwijderen die zeiden: ik zou geen lol kunnen hebben als mijn kat zo ziek is en waarom ga je niet op bezoek. Daar heeft mevrouw wel tijd voor maar niet om de kat op te zoeken.quote:Op zondag 9 november 2025 16:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Inderdaad! Haar zoon wel, ‘want die trekt het meeste met de kat op’
Hahaha, ieder z'n smaak hoor, hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Haha, sorry! Ik bedoelde meer dat ik het tokkie vind omdat het nogal een grote letter lijkt, in verhouding met haar vinger 🫣
Ja vrijwel alles is weg jammer genoeg... ik heb nog wel alles net kunnen lezen.quote:Op zondag 9 november 2025 16:54 schreef Maremare het volgende:
[..]
De groep die ze gisteren in haar story had gedeeld. Ik ben er al lid van met mijn privé account maar ben er ook lid mee geworden met een leeg, oud account. Ze accepteren dus daadwerkelijk iedereen. De grootste longcovid groep van Nederland.quote:
Ik snap niet dat ze die kat nog proberen op te lappen, kijk hoe zijn ogen staan dat is echt niet goed hoor. Ik ben echt een dierenvriend hoor maar dat beestje heeft gewoon een onnodige lijdensweg die naar mijn mening nergens toe leidt.quote:Op zondag 9 november 2025 17:47 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ja akelig mens. Ze is al druk reacties aan het verwijderen die zeiden: ik zou geen lol kunnen hebben als mijn kat zo ziek is en waarom ga je niet op bezoek. Daar heeft mevrouw wel tijd voor maar niet om de kat op te zoeken.
Geen gevoel niet voor de kinderen en niet voor de dieren. Zoals ze altijd tegen Madelief doet. Brrr
Kan best mooi zijn hoor, maar ik vind die van Debbie zo rommelig, niet een mooi geheelquote:Op zondag 9 november 2025 18:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind tattoos niet tokkie, heb zelf een flink asntal.
Nou, dit. Bij haar ziet et eruit van pleur dr maar ergens wat op, maar op het moment dat het mooi samenhang heeft ziet het er gewoon beter uit.quote:Op zondag 9 november 2025 18:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kan best mooi zijn hoor, maar ik vind die van Debbie zo rommelig, niet een mooi geheel
Welke docu is dat? Ik heb een hele goede vriendin die helaas meegezogen is in de mooie praatjes van young living olie.quote:Op zondag 9 november 2025 14:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er is een docu over geweest op Netflix. Het is pure geldklopperij.
Er was toen ook een fluflu die er ook heel fanatiek mee was. Overal was een olie voor. Ook bij haar kinderen werd de olie regelmatig ingezet (Hoe maak je kinderen afhankelijk van middelen? Juist.). Op een gegeven moment stapte ze over op een ander pyramide gebeuren, een sapje. Ook helemaal geweldig🙄
Precies dit! En hoe zielig ben je als je als 30-jarige een story moet maken met 'sleep over' als je in een (jawel Conservatoriumhotel -oh wat stoer) overnacht. Dan ben je toch kinderlijk op zoek naar aandacht?quote:Op zondag 9 november 2025 18:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Jawel, maar die vist niet steeds naar complimenten.
(Un)Well. Is een docu reeks. De 1e afl. gaat over olieën. Niet alleen over YL volgens mij. Het is echt al lang geleden dat ik de docu zag.quote:Op zondag 9 november 2025 18:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Welke docu is dat? Ik heb een hele goede vriendin die helaas meegezogen is in de mooie praatjes van young living olie.
Mwoah… ik zie dat anders. Zij pakt het wat bescheidener in maar ook zij vist naar schouderklopjes en ❤. En die krijgt ze volop. Vooral onder haar laatste post. Zo geweldig dat ze gaan verhuizen! Ik denk alleen maar: woonplek nr. 7 in 3 jaar tijd voor de kinderen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:30 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Jawel, maar die vist niet steeds naar complimenten.
Daar ben ik het mee eens. Veel te veel verschillende stijlen.quote:Op zondag 9 november 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de combinatie van tatoeages bij Debbie echt volledig de plank mis slaan, dat maakt het, wat mij betreft, lelijk.
Die tekst die haar opa/oma geschreven heeft, tja je moet er van houden en ik houd er niet van 🙈.
Ja is wel zorgelijk maar wie weet knapt ie op. Het gaat iets beter.quote:Op zondag 9 november 2025 18:07 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die kat nog proberen op te lappen, kijk hoe zijn ogen staan dat is echt niet goed hoor. Ik ben echt een dierenvriend hoor maar dat beestje heeft gewoon een onnodige lijdensweg die naar mijn mening nergens toe leidt.
Michelle heeft net zo goed jonge kinderen. Die zijn de grootste dupe hiervan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:35 schreef lila01 het volgende:
En dan te bedenken dat Tim een gezin had met nog jonge kinderen.
Gaat lekker met de poly (en MB maar doen alsof ze zo alleen is).
Zeker. Ik bedoel dat er nu nog een gezin stuk is. Tim was gebonden.quote:Op zondag 9 november 2025 19:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Michelle heeft net zo goed jonge kinderen. Die zijn de grootste dupe hiervan.
Dus dit! Maar sommige mensen hier hebben de focus alleen op Michelle liggen en hebben geen eens door hoe sluw Jacqueline is met het plaatsen van foto’s, altijd op een manier waardoor er een discussie los barst. Zoals afgelopen week met de post.nl bezorger of laatst toen ze een foto plaatste wat duidelijk een man was, maar dan niet in zijn geheel zodat mensen lekker kunnen discussiëren wie het is. Ze vind het maar wat fijn dat mensen denken dat ze iets met Koen heeft. De één is echt geen haar beter dan de ander. Ze weten beide heel goed hoe ze engagement krijgen op hun kanaal en dat er mensen zijn die hier in goed intrappen is binnen dit topic wel duidelijk. De enige voor wie ik nog een beetje respect heeft is Koen, die social media los heeft gelaten.quote:Op zondag 9 november 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mwoah… ik zie dat anders. Zij pakt het wat bescheidener in maar ook zij vist naar schouderklopjes en ❤. En die krijgt ze volop. Vooral onder haar laatste post. Zo geweldig dat ze gaan verhuizen! Ik denk alleen maar: woonplek nr. 7 in 3 jaar tijd voor de kinderen.
Ik zag ze op Facebook voorbij komen.quote:Op zondag 9 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wel gave beelden bij AM, leuk voor die meiden en Guus dat ze eindelijk een strandrit hebben kunnen doen! Zijn ze nou vanochtend gelijk weer vertrokken? Wat zonde nu het vandaag zulk zalig weer is, had gedacht dat ze nog wel een ritje zouden maken. Sowieso vind ik op vrijdagavond laat aankomen en zondagochtend vroeg vertrekken een beetje zonde van een weekend weg, dan heb je effectief 1 dag op het eiland.
100% mee eens.quote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Dus dit! Maar sommige mensen hier hebben de focus alleen op Michelle liggen en hebben geen eens door hoe sluw Jacqueline is met het plaatsen van foto’s, altijd op een manier waardoor er een discussie los barst. Zoals afgelopen week met de post.nl bezorger of laatst toen ze een foto plaatste wat duidelijk een man was, maar dan niet in zijn geheel zodat mensen lekker kunnen discussiëren wie het is. Ze vind het maar wat fijn dat mensen denken dat ze iets met Koen heeft. De één is echt geen haar beter dan de ander. Ze weten beide heel goed hoe ze engagement krijgen op hun kanaal en dat er mensen zijn die hier in goed intrappen is binnen dit topic wel duidelijk. De enige voor wie ik nog een beetje respect heeft is Koen, die social media los heeft gelaten.
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.quote:Op zondag 9 november 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mwoah… ik zie dat anders. Zij pakt het wat bescheidener in maar ook zij vist naar schouderklopjes en ❤. En die krijgt ze volop. Vooral onder haar laatste post. Zo geweldig dat ze gaan verhuizen! Ik denk alleen maar: woonplek nr. 7 in 3 jaar tijd voor de kinderen.
Kinderen zijn loyaal en zullen alles doen om hun ouders te plezieren. Al die reacties dat kinderen zo veerkrachtig en flexibel zijn🤮quote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.
Zó verliefd op zichzelf🥰quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer kerstballen van het gezin laten maken 🤦♀ en zelfs van de katten
Nee, weer afgehaakt.quote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand al door de podcast van MB en Iris heen?
Retteketet, met zichzelf in bed 😆 en dat doet ze ook echt, al die dagen dat ze in bed ligt te meurenquote:
Ja eens, deze vrouwen zijn allebei zó bezig met Instagram. Het zou ze denk ik best goed doen eens een tijd pauze te nemen van Instagram. Kijken wie je dan bent en wat je leven is.quote:Op zondag 9 november 2025 19:46 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Dus dit! Maar sommige mensen hier hebben de focus alleen op Michelle liggen en hebben geen eens door hoe sluw Jacqueline is met het plaatsen van foto’s, altijd op een manier waardoor er een discussie los barst. Zoals afgelopen week met de post.nl bezorger of laatst toen ze een foto plaatste wat duidelijk een man was, maar dan niet in zijn geheel zodat mensen lekker kunnen discussiëren wie het is. Ze vind het maar wat fijn dat mensen denken dat ze iets met Koen heeft. De één is echt geen haar beter dan de ander. Ze weten beide heel goed hoe ze engagement krijgen op hun kanaal en dat er mensen zijn die hier in goed intrappen is binnen dit topic wel duidelijk. De enige voor wie ik nog een beetje respect heeft is Koen, die social media los heeft gelaten.
Op dit moment zijn ze misschien veerkrachtig en flexibel, de klap komt later/kan later komen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kinderen zijn loyaal en zullen alles doen om hun ouders te plezieren. Al die reacties dat kinderen zo veerkrachtig en flexibel zijn🤮
Toen ik ging scheiden wilden mijn kinderen vooral rust, duidelijkheid en een vaste eigen plek en aan nieuwe ouders en broertjes en zusjes hadden ze totaal geen behoefte.
Heeft Debbie geen broers of zussen? En Roy? Hoe zit het met zijn ouders?quote:Op zondag 9 november 2025 20:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Opa en Oma krijgen weer een fotokalender 🫣
Over haar ouders hoor je niks meer
Debbie heeft een zus waar ze geen contact mee heeft en een broer met een autistische stoornis (dacht ik). Die was van de zomer een keer te zien toen ze ging zwemmen en zij moest mediteren ofzo.quote:Op zondag 9 november 2025 20:16 schreef lila01 het volgende:
[..]
Heeft Debbie geen broers of zussen? En Roy? Hoe zit het met zijn ouders?
Ik kijk uit naar je samenvatting😉quote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ik ga de podcast proberen. Heb beloofd aan @:JaNeeDan 😆
Debbie heeft een broer en zus, Roy een zus volgens mij?quote:Op zondag 9 november 2025 20:16 schreef lila01 het volgende:
[..]
Debbie heeft een broer en een zus. Van wat ik van hier heb begrepen zijn zij de oorzaak van Debbie haar mentale issues. Broer heeft autisme, zus was een tienermoeder.quote:Op zondag 9 november 2025 20:16 schreef lila01 het volgende:
[..]
Roy heeft ook een broer toch? Ging die niet trouwen toen Debbie hoogzwanger was?quote:Op zondag 9 november 2025 20:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Debbie heeft een broer en zus, Roy een zus volgens mij?
Volgens mij waren deze van vorig jaar.. ze zegt ook dat ze op de foto site gaat knutselen... dus nieuwe maken 🥳quote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer kerstballen van het gezin laten maken 🤦♀ en zelfs van de katten
J had toen een prima nieuwbouwhuis. Volgens mij was het nog niet eens volledig ingericht toen ze al naar Uden ging en haar zoons een slaapzaal moesten gaan delen. Jouw laatste zin zegt alles.quote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze misschien veerkrachtig en flexibel, de klap komt later/kan later komen.
Jacqueline heeft werkelijk geen moment aan het belang van haar kinderen gedacht (zo komt het iig over), steeds maar verslepen van huis naar huis. Ze had nu gewoon een fijne woning kunnen hebben met haar kinderen, ze had tenslotte gewoon een woning voordat ze gingen hokken in het huis van Michelle&Koen.
Verliefdheid kan je niet tegen houden, hoe je er mee omgaat wel.
Volgens mij wel ... weet niet waarom maar mij staat ergens bij dat hij 2 broers en een zus heeft 🤔🤷 Maar goed je ziet of hoort verder nooit iets over schoon familie of Debbie's familie (behalve toen haar niet zelfredzame (Volgens Debbie) broer op een kleuter en dreumes moest passen in het water toen Debbie haar eigen ding ging doen)quote:Op zondag 9 november 2025 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Roy heeft ook een broer toch? Ging die niet trouwens toen Debbie hoogzwanger was?
Ze had toen nog zo’n raar verhaal over haar zwangerschap. Ze werd zo makkelijk zwanger dat ze na de miskraam heeft overwogen een nieuwe zwangerschap een maand uit te stellen i.v.m. de trouwerij. Maar oeps… ze was al zwanger.quote:Op zondag 9 november 2025 20:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij wel ... weet niet waarom maar mij staat ergens bij dat hij 2 broers en een zus heeft 🤔🤷 Maar goed je ziet of hoort verder nooit iets over schoon familie of Debbie's familie (behalve toen haar niet zelfredzame (Volgens Debbie) broer op een kleuter en dreumes moest passen in het water toen Debbie haar eigen ding ging doen)
Dezelfde brunch als waar ze met Tim en zijn kinderen was?quote:Op zondag 9 november 2025 20:37 schreef Gooischevrouw het volgende:
Iris: ga je nog leuke dingen doen
Michelle: ja ik heb dit weekend de kinderen en we gaan allemaal leuke dingen doen. Ze gaan naar vrienden en naar een één of andere brunch gaan we naartoe 👀
Geen goed Nederlands, maar exacte vertaling. Kinderen waren dus mee met de brunch!
Edit:
En dat ze het fijn vind voor de kids wanneer hun bij papa zijn omdat ze Koen doordeweeks niet veel zien.
Wie weet binnenkort een nieuwe #….ofusquote:Op zondag 9 november 2025 20:37 schreef Gooischevrouw het volgende:
Michelle: ja ik heb dit weekend de kinderen en we gaan allemaal leuke dingen doen. Ze gaan naar vrienden en naar een één of andere brunch gaan we naartoe 👀
Geen goed Nederlands, maar exacte vertaling. Kinderen waren dus mee met de brunch!
Edit:
En dat ze het fijn vind voor de kids wanneer hun bij papa zijn omdat ze Koen doordeweeks niet veel zien.
Dat was het, het ging voornamelijk over hun zwangerschappen, saaiiiii!
Dezelfde brunch als waar ze met Tim en zijn kinderen was?quote:Op zondag 9 november 2025 20:37 schreef Gooischevrouw het volgende:
Edit:
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 9 november 2025 20:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
J had een toen een prima nieuwbouwhuis. Volgens mij was het nog niet eens volledig ingericht toen ze al naar Uden ging en haar zoons een slaapzaal moesten gaan delen. Jouw laatste zin zegt alles.
Geen idee, het is niet dat ze zegt met wie ze gaat brunchen, dus daar kan je je eigen conclusie aan hangen 😉 ik weet niet wanneer de podcast is opgenomen. Maar er is sowieso een klein kind aanwezig bij de brunch want die staat deels op de foto. Hoe de foto is genomen lijkt het wel of ze met een heel groep zitten te brunchen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:41 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Dezelfde brunch als waar ze met Tim en zijn kinderen was?
Naar mijn idee had J het leven van M als droom. Zij werd een 2e M en sleepte haar kinderen mee.quote:Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
[..]
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.
Maar haren wassen doet ze zelden. Ondanks al die toeters en bellen ziet ze er vaak onverzorgd uit.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.
Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.
Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
Een jurk met kort mouwen is vreemd op een kerstfoto, en die arm zit inderdaad vreemd. Zou de fotograaf ook van Temu komen 🫣quote:Op zondag 9 november 2025 20:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij waren deze van vorig jaar.. ze zegt ook dat ze op de foto site gaat knutselen... dus nieuwe maken 🥳
Ik heb 14 jaar terug 1x voor mijn schoonmoeder en voor mezelf een kerstbal laten maken met een foto van onze oudste 2.. en had heel even het "ga ik ieder jaar doen" gevoel... maar jaar erop vond ik het zo raar foto's in de boom 😂 dus niet meer gedaan...
Maar tja Debbie... iedereen weer een Debbie foto cadeau 🥳
Kerstfoto met Roy is ook echt Debbie 👌 ze staat half in de schaduw haar arm zit raar .. ze staat zomers erbij bij een kale krans en een dooie nepboom 👌👍
Helemaal geweldig
Ja ik vind dit ook heel typisch.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Debbie is enorm met haar uiterlijk bezig. Lippen opspuiten, kapper, nagels doen, tattoo's, shoppen bij de zeeman, gebruik van ozempic, veel fotoshoots.
Terwijl ik denk, als je ziek bent en weinig energie hebt dan heb je toch veel belangrijkste dingen om tijd en aandacht aan te geven.
Als je ziek bent, lijkt je uiterlijk mij toch niet je prioriteit. En dan besef je je toch juist wat er belangrijk is in het leven.
Het klopt gewoon niet
Ik ben er ook echt niet mee bezig. Nagels ben ik direct mee gestopt, kapper misschien één keer in het jaar omdat het echt moet. De rest deed ik sowieso al niet. Kleding kopen gebeurt alleen nog online en dan voornamelijk lekkere joggingsbroeken 😂 douchen wel elke dag, en make up echt alleen als ik weg ga voor iets leuks, één keer in de zoveel tijd.quote:Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook heel typisch.
Als ik naar mijzelf kijk heeft mijn uiterlijk absoluut geen prioriteit. Zo misschien wel handig zijn als ik ooit weer aan de man wil 🤪
Ik probeer mij elke dag te douchen zodat ik mijzelf fris voel, schone kleding en een beetje make up als ik naar buiten ga, maar moet er niet aan denken mijn energie maandelijks te besteden aan een nagelsalon, de kapper, fillers, shoppen etc.
Dat Debbie hier zoveel aandacht en energie in steekt laat voor mij zien dat ze vooral heel veel met zichzelf bezig is en een soort van erkenning zoekt. Gezien en gecomplimenteerd worden.
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.quote:Op zondag 9 november 2025 21:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een jurk met kort mouwen is vreemd op een kerstfoto, en die arm zit inderdaad vreemd. Zou de fotograaf ook van Temu komen 🫣
Echt bizar hoeveel zooi zij heeftquote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Miepje77 het volgende:
OMG die zolder en hoeveelheid speelgoed bij Liekevm
DITquote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Als je nu nog denkt dat MB niet vreemd is gegaan met Tim dan is dat best naïef.
Echt he?! En als ik dan die jongste zie, prachtig mannetje, net als zn broer! Alleen gaat alle aandacht zoals ze het op socials deelt in elk geval uit naar hun zus.quote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Op Debbie haar eigen openbare Facebook gewoon de kinderen herkenbaar in beeld (bij de kale krans en dooie nepboom)... meit heeft echt te veel accounts om consequent te zijn in haar verhaal en handelen blijkbaar
Ze staat ook half achter Roy ofzo, dat geeft een vreemde schaduw. Het klopt net nietquote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.
En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
Allemaal herkenbaar wat je zegt. Daarom vind ik het ook zo bizar. Als ik al kindjes had gehad en ik de energie van Debbie had gehad, was daar mijn energie naar uit gegaan. Niet naar al dit soort shit en dan met een vette kop overal te verschijnen. Al doet ze dat laatste voor mijn gevoel vooral óf omdat ze lui is óf om de schijn op te houden. Onnodig want er bestaat ook gewoon droogshampoo.quote:Op zondag 9 november 2025 21:12 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt niet mee bezig. Nagels ben ik direct mee gestopt, kapper misschien één keer in het jaar omdat het echt moet. De rest deed ik sowieso al niet. Kleding kopen gebeurt alleen nog online en dan voornamelijk lekkere joggingsbroeken 😂 douchen wel elke dag, en make up echt alleen als ik weg ga voor iets leuks, één keer in de zoveel tijd.
Al mijn energie gaat naar medische behandelaren: ziekenhuis, ergo, slaaptherapie, alternatieve therapie, huisarts… dat is al een dagtaak ansich 🫣😂
En toch vliegen de kilo’s er weer af. Dit schreef ze van de week in haar stories.quote:Op zondag 9 november 2025 22:31 schreef Xmuis het volgende:
Mb ziet er in ieder geval weer een stuk gezonder uit
Ja ik zal je morgen even DM’enquote:Op zondag 9 november 2025 22:33 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Allemaal herkenbaar wat je zegt. Daarom vind ik het ook zo bizar. Als ik al kindjes had gehad en ik de energie van Debbie had gehad, was daar mijn energie naar uit gegaan. Niet naar al dit soort shit en dan met een vette kop overal te verschijnen. Al doet ze dat laatste voor mijn gevoel vooral óf omdat ze lui is óf om de schijn op te houden. Onnodig want er bestaat ook gewoon droogshampoo.
Btw slaaptherapie? Zou je mij daar meer informatie over willen geven in een privé berichtje? Hier slaap ik ook ontiegelijk slecht.
En zo tegenstrijdig ook, al die aandacht voor haar uiterlijk. Eerder zei ze heel duidelijk dat ze er niette goed uit wou zien omdat dan mensen ervan uitgingen dat ze zich goed voelde.quote:Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja ik vind dit ook heel typisch.
Als ik naar mijzelf kijk heeft mijn uiterlijk absoluut geen prioriteit. Zo misschien wel handig zijn als ik ooit weer aan de man wil 🤪
Ik probeer mij elke dag te douchen zodat ik mijzelf fris voel, schone kleding en een beetje make up als ik naar buiten ga, maar moet er niet aan denken mijn energie maandelijks te besteden aan een nagelsalon, de kapper, fillers, shoppen etc.
Dat Debbie hier zoveel aandacht en energie in steekt laat voor mij zien dat ze vooral heel veel met zichzelf bezig is en een soort van erkenning zoekt. Gezien en gecomplimenteerd worden.
Eens!quote:Op zondag 9 november 2025 20:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze misschien veerkrachtig en flexibel, de klap komt later/kan later komen.
Jacqueline heeft werkelijk geen moment aan het belang van haar kinderen gedacht (zo komt het iig over), steeds maar verslepen van huis naar huis. Ze had nu gewoon een fijne woning kunnen hebben met haar kinderen, ze had tenslotte gewoon een woning voordat ze gingen hokken in het huis van Michelle&Koen.
Verliefdheid kan je niet tegen houden, hoe je er mee omgaat wel.
Allemaal extra beweging nu Tim (weer?) in beeld is? 👀 😉quote:Op zondag 9 november 2025 22:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En toch vliegen de kilo’s er weer af. Dit schreef ze van de week in haar stories.
Ik heb niet geluisterd, dus geen idee wat ze er mee gaat doen.quote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Miepje77 het volgende:
OMG die zolder en hoeveelheid speelgoed bij Liekevm
Dit idd. Schoencadeaus, sinterklaasavond en kerst zullen nog genoeg cadeaus in huis toevoegen. En die woonkamer is zo vol en rommelig. Ik zou daar zeer onrustig van worden.quote:Op maandag 10 november 2025 06:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, dus geen idee wat ze er mee gaat doen.
Maar het lijkt wel een aflevering van hoarders, wat een zooi. En beneden heeft ze ook nog genoeg staan.
Gelukkig komen de feestdagen eraan, kan er weer wat zooi bij.
Ja hoor JvP kan alvast een abo afsluiten voor de counseling later, heel sneuquote:Op zondag 9 november 2025 19:53 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Maar kinderen zijn zooooo veerkrachtig. Ja hoor, even twee scheidingen en tig verhuizingen in een paar jaar doormaken lekker goedpraten. Bah.
Echt soms denk ik dat het een kind is in een het lichaam van een volwassen vrouwquote:Op zondag 9 november 2025 20:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nog niet maar zag net de promo vqn deze aflevering. Ik vind Iris haar reacties vaak een beetje wereldvreemd. Am I the only one? Just likeeequote:Op zondag 9 november 2025 20:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand al door de podcast van MB en Iris heen?
Vreselijk haar Engels tussendoor ookquote:Op maandag 10 november 2025 08:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nog niet maar zag net de promo vqn deze aflevering. Ik vind Iris haar reacties vaak een beetje wereldvreemd. Am I the only one? Just likeee
Dat klinkt leuk en aardig tot er geen brood meer op de plank komtquote:Op zondag 9 november 2025 20:07 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja eens, deze vrouwen zijn allebei zó bezig met Instagram. Het zou ze denk ik best goed doen eens een tijd pauze te nemen van Instagram. Kijken wie je dan bent en wat je leven is.
Zie mijn vorige post over de podcast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Hope88 het volgende:
Op insta zegt MB dat de kinderen bij haar zijn dit weekend. Zou ze de kinderen mee genomen hebben naar de brunch met Tim? Ben benieuwd of er iets over een brunch gezegd word op haar insta.
Zie mijn vorige post over de podcast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:55 schreef Hope88 het volgende:
Op insta zegt MB dat de kinderen bij haar zijn dit weekend. Zou ze de kinderen mee genomen hebben naar de brunch met Tim? Ben benieuwd of er iets over een brunch gezegd word op haar insta.
Was? In de zin ze is uit de groep gestapt? Wat onwijs kinderachtig. Newsflash, je kan die mensen ook gewoon negeren en het van je af laten glijden. Het zijn maar vreemde mensen. Waarom je zo druk maken als je de waarheid spreekt? Je hoeft je niet te verdedigen als je niet liegt. Hoe Debbie met dit soort situaties omgaat, zegt mij al genoegquote:Op maandag 10 november 2025 08:44 schreef Henrike het volgende:
Wat is Debbie toch ook kinderachtig. Ze post op haar insta een stukje wat ze op een lc fb groep heeft gezet.
Deze groep kun je lid van worden, ik was dat al .
Dan gaat ze daar lopen klagen dat mensen haar medische situatie delen en tipt ze de beheerders dat mensen niet anoniem mogen reageren.
Nou Debbie; als je zelf overal alles deelt, jezelf in beeld zet met b12 spuiten en reclame maakt voor Wellis dan moet je niet achteraf piepen.
Logisch dat mensen hun twijfels hebben.
Ze zien je ziek zwak en misselijk op dag 1, zittend in een rolstoel en liggend op bed.
En dan ineens op dag 2 doe je alles weer fit en energiek.
Leugens alom
Daar ging het over op de groep. Ze kreeg de vraag of ze injecties had gehad, omdat daar de bijwerking/pemreactie wel eens vandaan kan komen. Zij gaf aan van niet. Ja, dan is het niet gek dat mensen toch gaan zeggen: Huh, maar je prikt wel: B12, tatoeage en Ozempic.quote:
Ik zou een schilder inhuren. En november is een maand met hogere luchtvochtigheid. Niet altijd handig met schilderwerk laten drogen. En ze heeft het over dure verf van Flexa. Misschien toch een beter advies vragen bij een verfspeciaalzaak ipv het bij de praxis te halen. Als de basis op het kozijn idd zo slecht is dan is er misschien eem betere optie.quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Het staat er gewoon op hoor. Ze post wel vaker pas de volgende ochtend. Iedereen die gelijk losgaat om die brunch omdat een Juicechannel daar gister mee gekomen is 😂😂quote:Op zondag 9 november 2025 23:57 schreef lila01 het volgende:
Geen stories vandaag bij MB. Je kunt natuurlijk niet laten zien dat je met je lover aan de brunch zat.
Dat past niet bij het perfecte plaatje van supermom en het zogenaamd in je eentje verwerken van het klappen van de poly.
3 werkt niet, in geen enkele situatie dus ja ergens had ze het kunnen weten hoorquote:Op zondag 9 november 2025 20:43 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
[..]
De boerderie was de droom. Die J ook heeft moeten opgeven. Dat had ze niet kunnen bedenken.
Of dubbel glas 🙃 En je kozijnen drogen met een föhn is waarschijnlijk ook niet het beste idee 💡quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Dat verfwerk bij DBM😅🙈 wat is dat voor een gepruts? Heeft zij de boel niet afgeplakt ofzo? Er zit zoveel verf daadwerkelijk op het glas😅wat een prutswerk. En hebben zij enkel glas ofzo dat daar zoveel condens op staat iedere ochtend? Misschien investeren in goede kozijnen?
Doe je zoveel moeite voor een shoot en dan ga je er met wallen en opzettelijk vermoeid op staanquote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die krans vind ik ook storend, hij hangt niet recht, of zij staan niet in het midden? Ik weet niet wat in zie.
En mijn eerste gedachte bij die foto was; ze lacht niet gemeend, haar ogen op half 11, wallen (extra?) goed zichtbaar. Daarom is het haar favoriete foto.
Mjah, en toch, hier had ik toevallig gister nog met een vriendin over die chronisch ziek is, volledig afgekeurd, dat zij juist ook van de therapeut het advies kreeg om dagelijks wel voor die kleine dingen te zorgen waardoor ze zich "mens voelt" zeg maar. Is wat anders dan elke dag een beauty afspraak tot en met fillers aan toe, dat snap ik. Maar ik merk het zelf ook, als ik een enorme baaldag heb, moet ik vooral WEL even de wenkbrauwen inkleuren en wat kleur op de wangen smeren. Anders is elke reflectie van mezelf alleen maar bevestiging van de naargeestigheid.quote:Op zondag 9 november 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
Het klopt gewoon niet
"egoisme is haar second name"quote:Op zondag 9 november 2025 22:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eens!
Ik vind JvP een sluwe vos en ze denkt alleen maar aan zichzelf. Toen ze in haar huwelijk met Jeroen zat. Toen ze fan girl van mb werd, toen ze verliefd werd op (het leven van) mb. Al die stomme keuzes do ze heeft gemaakt en haar kinderen in mee heeft gesleept. Haar kinderen krijgen klap op klap. Worden van hot naar her gesleept.
Ik hoop voor haar kinderen dat ze een stabiele basis bij hun vader kunnen krijgen .
En dat JvP een goede psycholoog op gaat zoeken.
Dan is er inderdaad, zoals jij het ook zegt, nog wel een verschil tussen energie en tijd besteden aan iets wat je thuis kunt doen (douchen, haren wassen, make up etc.) of de deur uitgaan voor nagels, tattoos, pmu, fillers, piercings.quote:Op maandag 10 november 2025 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, en toch, hier had ik toevallig gister nog met een vriendin over die chronisch ziek is, volledig afgekeurd, dat zij juist ook van de therapeut het advies kreeg om dagelijks wel voor die kleine dingen te zorgen waardoor ze zich "mens voelt" zeg maar. Is wat anders dan elke dag een beauty afspraak tot en met fillers aan toe, dat snap ik. Maar ik merk het zelf ook, als ik een enorme baaldag heb, moet ik vooral WEL even de wenkbrauwen inkleuren en wat kleur op de wangen smeren. Anders is elke reflectie van mezelf alleen maar bevestiging van de naargeestigheid.
Het is toch allemaal “haar wil is wet”. Hoezo moet je naar een rengalop toewerken terwijl je het doodeng vind.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik kan het niet exact plaatsen, maar dat gehamer op die rengalop staat mij zo tegen. Waarom is dit een doel om naar toe te werken? Omdat je het zelf gaaf vindt, moet de kinderen dus ook? Het lijkt bijna alsof ze over een soort ritueel heeft (eerst was de jaarlijkse buitenrit het ritueel, maar nu met de samenwerking met de manege daar lijkt dit het nieuwe ritueel.
Er is niets mis met het uitje an sich (al zou ik het zonde vinden om helemaal een eind te reizen voor een strandrit), maar de manier waarop Annemarie er over praat geeft mij de kriebels.
Zelfde met het kuuroord (vroeger was het de sauna). Helemaal prima als je kinderen dat willen, maar ik word plaats vervangend recalcitrant van het moeten.
Wij beleven ook plezier aan een bepaalde activiteit en een van de kinderen doet bepaalde dingen niet vanwege angst (en heeft de behoefte ook niet). Kind kan het echt wel qua capaciteiten, maar hoeft niet van ons. Dat komt wel een keer. Of niet. Het is geen levensbehoefte.
Ik heb overigens niet het idee dat de kinderen die rengalop eng vonden, maar ik ben wel heel blij dat ik vroeger in een ander soort gezin opgegroeid ben.
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar ziek = totaal jezelf moeten laten versloffen is ook te extreem gesteld.quote:Op maandag 10 november 2025 09:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan is er inderdaad, zoals jij het ook zegt, nog wel een verschil tussen energie en tijd besteden aan iets wat je thuis kunt doen (douchen, haren wassen, make up etc.) of de deur uitgaan voor nagels, tattoos, pmu, fillers, piercings.
Goed voor jezelf zorgen snap ik volledig. Dit doen ten koste van je kinderen? Nee, daar snap ik niks van.
Volgens mij is dat hier ook nog nooit geschreven. Of ik heb het niet gelezen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar ziek = totaal jezelf moeten laten versloffen is ook te extreem gesteld.
Nu alle kracht weer om te zeuren op de bank 🫤🤣quote:Op maandag 10 november 2025 10:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
Leuk voor Sanneke dat ze (weer eens) een weekend weg was en zo te zien buiten heeft gezeten en is geweest.
Ze liet van t weekend zien hoe ze aan het schilderen was. Nu ben ik ook geen pro hoor, maar met 1 hand filmen en de andere hand schilderen zonder af te plakken en veel te veel verf op de kwast.quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Omdat alle Geertsen dat willen en leuk vinden.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik kan het niet exact plaatsen, maar dat gehamer op die rengalop staat mij zo tegen. Waarom is dit een doel om naar toe te werken? Omdat je het zelf gaaf vindt, moet de kinderen dus ook? Het lijkt bijna alsof ze over een soort ritueel heeft (eerst was de jaarlijkse buitenrit het ritueel, maar nu met de samenwerking met de manege daar lijkt dit het nieuwe ritueel.
Er is niets mis met het uitje an sich (al zou ik het zonde vinden om helemaal een eind te reizen voor een strandrit), maar de manier waarop Annemarie er over praat geeft mij de kriebels.
Zelfde met het kuuroord (vroeger was het de sauna). Helemaal prima als je kinderen dat willen, maar ik word plaats vervangend recalcitrant van het moeten.
Wij beleven ook plezier aan een bepaalde activiteit en een van de kinderen doet bepaalde dingen niet vanwege angst (en heeft de behoefte ook niet). Kind kan het echt wel qua capaciteiten, maar hoeft niet van ons. Dat komt wel een keer. Of niet. Het is geen levensbehoefte.
Ik heb overigens niet het idee dat de kinderen die rengalop eng vonden, maar ik ben wel heel blij dat ik vroeger in een ander soort gezin opgegroeid ben.
Maar soms kan het niet anders. Vroeger droeg ik dagelijks make up. Nu misschien 4x per jaar en dan is het veel. 🤣 Ben dankbaar als ik 1x per jaar naar de kapper ga ipv 5x per jaar. En de rest? Ik heb al 9 weken mijn wenkbrauwen niet meer geplukt omdat ik gewoon geen energie heb om zo lang voor de spiegel te staan. Dat is het mij niet waard, liever eet ik dan tussen de middag ipv van zoiets te doen omdat het momenteel na een operatie daadwerkelijk zo slecht gaat en ik (tijdelijk hoop ik van harte) zo achteruit sinds dien ben gegaan en mijn basis nog lager ligt als hiervoor.quote:Op maandag 10 november 2025 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik zeker met je eens. Maar ziek = totaal jezelf moeten laten versloffen is ook te extreem gesteld.
AM haar hele leven, en daarmee ook dat van haar kinderen, hangt samen aan rituelen. Zij is zo enorm star. En maar blaten dat ze zo lekker spontaan wordt van al dat plannen 😆 Ik snap niet dat Mirjam het met haar uit houdt op al die tot de puntjes uitgezochte tripjes.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef Tarantelle het volgende:
Ik heb dubbel glas en toch condens op de ramen in de slaapkamer. Soms is er niet veel aan te doen!quote:Op maandag 10 november 2025 09:20 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Of dubbel glas 🙃 En je kozijnen drogen met een föhn is waarschijnlijk ook niet het beste idee 💡
Ja blijkbaar genieten mensen daar van.quote:Op maandag 10 november 2025 09:05 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post over de podcast.
Ben ik overigens de enige die het diep triest vind dat er dus blijkbaar volwassen mensen in het restaurant achter hun zitten die ongevraagd foto’s maken om het door te kunnen sturen naar een Juicechannel. Ik denk dat deze mensen zich meer mogen schamen dan een Michelle, die single is en mag brunchen met wie ze wil. Je zal zo maar als persoon in elkaar zitten dan heb je ook echt geen leuke persoonlijkheid. Ik zou hier geen eens mee bezig zijn als ik zelf zit te eten en gelukkig ga ik met mensen om die daar hetzelfde in staan. Leef en laat leven
[..]
Was? In de zin ze is uit de groep gestapt? Wat onwijs kinderachtig. Newsflash, je kan die mensen ook gewoon negeren en het van je af laten glijden. Het zijn maar vreemde mensen. Waarom je zo druk maken als je de waarheid spreekt? Je hoeft je niet te verdedigen als je niet liegt. Hoe Debbie met dit soort situaties omgaat, zegt mij al genoeg
Precies, en dan melding maken want mevr wordt het te heet onder de voeten.quote:Op maandag 10 november 2025 09:07 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Daar ging het over op de groep. Ze kreeg de vraag of ze injecties had gehad, omdat daar de bijwerking/pemreactie wel eens vandaan kan komen. Zij gaf aan van niet. Ja, dan is het niet gek dat mensen toch gaan zeggen: Huh, maar je prikt wel: B12, tatoeage en Ozempic.
Als zij anders had gereageerd op de vraag, dan hadden mensen daar ook niet (anoniem) op gereageerd. Bijvoorbeeld: He, verrek ja! Oh zou het daar van kunnen komen? Nou, dan hou ik daar rekening mee.
Als professioneel TikTokker verbaas ik me elke dag hoe comfortabel mensen zijn om wildvreemden te filmen. Ongevraagd en onbeschaamd. Hele rare tendens opeens. En of het nu positief is of niet. Je zal jezelf maar opeens terugzien, viral. Bizarquote:Op maandag 10 november 2025 09:05 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post over de podcast.
Ben ik overigens de enige die het diep triest vind dat er dus blijkbaar volwassen mensen in het restaurant achter hun zitten die ongevraagd foto’s maken om het door te kunnen sturen naar een Juicechannel. Ik denk dat deze mensen zich meer mogen schamen dan een Michelle, die single is en mag brunchen met wie ze wil. Je zal zo maar als persoon in elkaar zitten dan heb je ook echt geen leuke persoonlijkheid.
En geen ‘ad’ erbij volgens mijquote:Op maandag 10 november 2025 11:34 schreef slowie het volgende:
Die ad van hvk, hoeveel zou ze daarmee verdienen?
1 velletje, 1 verpakking voor een draaiende wasmachine voor 2 seconde. Liedje eroverheen. 😂
Ik moet er altijd vooral om lachen hoe zij na 2x iets gedaan te hebben het gelijk als een ritueel betitelt. Ze zal nooit eens zeggen “goh, paar jaar terug kregen we dit gesponsord voor onszelf en de volwassen kinderen en dat vonden we allemaal zo tof dat we dit nu ook de jongere kinderen willen laten ervaren”. Nee; het is gelijk verworden tot Het Ritueel. Hou toch op zeg 😅quote:Op maandag 10 november 2025 11:22 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
AM haar hele leven, en daarmee ook dat van haar kinderen, hangt samen aan rituelen. Zij is zo enorm star. En maar blaten dat ze zo lekker spontaan wordt van al dat plannen 😆 Ik snap niet dat Mirjam het met haar uit houdt op al die tot de puntjes uitgezochte tripjes.
En duidelijk die Instax printer in beeld, ben benieuwd wanneer daar de officiële reclame voor komtquote:Op maandag 10 november 2025 12:20 schreef Tarantelle het volgende:
En niets is gesponsord, maar wel weer even de linkjes delen...Natuurlijk, want een dikke korting is natuurlijk geen #ad..
Die is al oud 😂 toevallig ooit gevraagd hoe hij beviel omdat dochter deze op haar lijstje had... ze vertelde toen dat ze hem gekregen had in een goodiebag ofzo dus hoeft ze verder geen reclame voor te makenquote:Op maandag 10 november 2025 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En duidelijk die Instax printer in beeld, ben benieuwd wanneer daar de officiële reclame voor komt
Dank je! Ik vind het ook eng dat mensen zich zo comfortabel voelen. Bizar dat jij dit ook mee moet maken, dat vind ik oprecht vervelend voor je. Ondanks dat jij je beroep hiervan heb gemaakt heeft niemand het recht om je ongevraagd op film of foto te zetten.quote:Op maandag 10 november 2025 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Als professioneel TikTokker verbaas ik me elke dag hoe comfortabel mensen zijn om wildvreemden te filmen. Ongevraagd en onbeschaamd. Hele rare tendens opeens. En of het nu positief is of niet. Je zal jezelf maar opeens terugzien, viral. Bizar
Oh nee, het is mn beroep niet, hoor. Ik verdoe er alleen zoveel uren alsof het mijn werk is.quote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Dank je! Ik vind het ook eng dat mensen zich zo comfortabel voelen. Bizar dat jij dit ook mee moet maken, dat vind ik oprecht vervelend voor je. Ondanks dat jij je beroep hiervan heb gemaakt heeft niemand het recht om je ongevraagd op film of foto te zetten.
Zelf ben ik mij ook steeds meer bewust van hoe ik me gedraag in het openbaar, voor je het weet wordt je ongevraagd op dumpert gezet.
Haha oké, ben nu wel benieuwd of ik dat gezien heb 😂 ik ben maar wat blij dat ik in de anonimiteit leefquote:Op maandag 10 november 2025 13:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, het is mn beroep niet, hoor. Ik verdoe er alleen zoveel uren alsof het mijn werk is.![]()
Maar ben wel eens viral gegaan. Was niet best.
Ah, die heb ik gemist dan, had hem nog niet eerder gezienquote:Op maandag 10 november 2025 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die is al oud 😂 toevallig ooit gevraagd hoe hij beviel omdat dochter deze op haar lijstje had... ze vertelde toen dat ze hem gekregen had in een goodiebag ofzo dus hoeft ze verder geen reclame voor te maken
Wat zeg jij nu allemaal voor rare dingen 🫣quote:Op maandag 10 november 2025 13:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt weer eens linkjes om geld binnen te harken maar neemt blijkbaar nog steeds niet de moeite om het woord adventskalender een keer goed te schrijven. Ze is daarin echt niet de enige fluflu maar kom op zeg, doe een beetje moeite voor je geld.
Nou ze ging het zaterdag ff snel snel doen, zonder afplakken en drogen met een föhn. Ik had niet anders verwacht dan dit.quote:Op maandag 10 november 2025 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Wij hebben hem nu denk ik al een jaar.. dus ze heeft hem iets langer iig.. ze print wel vaker foto's voor in de plannerquote:Op maandag 10 november 2025 13:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ah, die heb ik gemist dan, had hem nog niet eerder gezien
Omdat het makkelijk verdienen is? Of omdat deze mensen toch allemaal wel een tikkeltje verliefd zijn op aandacht en op zichzelf? Er zijn er ook steeds meer die een boek gaan schrijven. Nu mijngeldzaken weer.quote:Op maandag 10 november 2025 13:13 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om influencer te worden, waarom zou je delen (met iedereen in de wereld) wat je verdient, wat je hypotheek is etc (mini liefde) en waarom zou je in je ondergoed vrijwillig voor iedereen die het wil zien op internet staan. (DBM) Ik ben misschien achterdochtig maar waarom zou je dat doen?
Oh dat stoort me dan weer helemaal niet, ik vind het heerlijk om mee te gluren in andermans portemonnee! En ook fijn als daar open over wordt gepraat, praat er ook graag met vrienden en collega’s over. En zie 100x liever mensen die dit soort dingen over hun leven delen dan dat ze hun kinderen online gooien.quote:Op maandag 10 november 2025 13:13 schreef IlseMarije het volgende:
Ik ben duidelijk niet in de wieg gelegd om influencer te worden, waarom zou je delen (met iedereen in de wereld) wat je verdient, wat je hypotheek is etc (mini liefde) en waarom zou je in je ondergoed vrijwillig voor iedereen die het wil zien op internet staan. (DBM) Ik ben misschien achterdochtig maar waarom zou je dat doen?
🤣🤣🤣 maar echt!!!quote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM: die denkt dat ze professioneel sporter kan worden met die 1.5 x sporten per week?? Die vrouw is niet goed hoor. Ze heeft een heel vreemd wereldbeeld blijkt uit alles. De lift gaat duidelijk niet tot de bovenste verdieping daar.
Ik ook 🫣 ik zou heel graag bij Roy en Debbie eens meekijken, of bij LiekeVMquote:Op maandag 10 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh dat stoort me dan weer helemaal niet, ik vind het heerlijk om mee te gluren in andermans portemonnee! En ook fijn als daar open over wordt gepraat, praat er ook graag met vrienden en collega’s over. En zie 100x liever mensen die dit soort dingen over hun leven delen dan dat ze hun kinderen online gooien.
Ze doet ook weer of ze elke dag sport. En ik mis nog de vele tripjes naar winkels om troep te kopen.quote:Op maandag 10 november 2025 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
De dagen van dbm gaan altijd hetzelfde, en dat vindt ze soms zo stom hè! Ze wil wel wat meer avontuur 🤡🤡🤡
Ga werken.quote:Op maandag 10 november 2025 13:26 schreef Mallorcameisje het volgende:
De dagen van dbm gaan altijd hetzelfde, en dat vindt ze soms zo stom hè! Ze wil wel wat meer avontuur 🤡🤡🤡
Een keer prima maar bijv. mijngeldzaken deelt maandelijks haar vaste lasten en uitgaven. Eerder dit jaar volgde ik haar heel even ivm haar nieuwe woning maar ik was er al gauw klaar mee toen ik doorhad dat haar woning maar een mini stukje van haar content bleek te zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 13:25 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Oh dat stoort me dan weer helemaal niet, ik vind het heerlijk om mee te gluren in andermans portemonnee! En ook fijn als daar open over wordt gepraat, praat er ook graag met vrienden en collega’s over. En zie 100x liever mensen die dit soort dingen over hun leven delen dan dat ze hun kinderen online gooien.
En waarom schilder je openstaande ramen als het buiten zo vochtig is, ze post verdorie vrijdag nog dat het zo mistig was, zaterdagochtend was dat hier net zo. (En toen de zon doorkwam was het nog steeds erg vochtig)quote:Op maandag 10 november 2025 14:05 schreef Anhur666 het volgende:
Omg dat verfwerk! Waarom alles zo scheef en op het raam en met allemaal druipers en over het handvat heen?? Zo lelijk? En waarom haalt ze die schimmel niet eerst weg??
En hoorde ik nou goed dat ze toen energiecoach was? Dus werkte?quote:Op maandag 10 november 2025 13:37 schreef Nieve het volgende:
Zag bij Sanneke dat lang leve de liefde filmpje weer, maar daar vind ik ze beide best leuk overkomen.
Bizar contrast met wat ze nu dagelijks laat zien.
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.quote:Op maandag 10 november 2025 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En hoorde ik nou goed dat ze toen coach was? Dus werkte?
Dat soort profielen lijkt me juist niet handig voor werkgevers😬quote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
En kennelijk werkt ze volgens haar linkedin nu al bijna 5 jaar voor Coolblue als klantenservicemedewerker. Bijzonder.quote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan bekeek ik haar Linkedin even en ze heeft dat energiecoach werk welgeteld 3 maanden gedaan. Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
Hier is naar boven inderdaad ook dichtquote:Op maandag 10 november 2025 14:22 schreef papierentas het volgende:
DbM; Ik had ook het idee dat het ventilatierooster dicht zat, het schuifje zat omhoog, bij onze ruiten is dat dicht. Maar ik kan het mis hebben.
Lijkt me ook net iets voor haar. Altijd zo vriendelijk❤quote:Op maandag 10 november 2025 14:36 schreef papierentas het volgende:
[..]
En kennelijk werkt ze volgens haar linkedin nu al bijna 5 jaar voor Coolblue als klantenservicemedewerker. Bijzonder.
😆quote:Op maandag 10 november 2025 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lijkt me ook net iets voor haar. Altijd zo vriendelijk❤
En anderen (zoals ik) vonden die woning weer niet interessant.quote:Op maandag 10 november 2025 14:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een keer prima maar bijv. mijngeldzaken deelt maandelijks haar vaste lasten en uitgaven. Eerder dit jaar volgde ik haar heel even ivm haar nieuwe woning maar ik was er al gauw klaar mee toen ik doorhad dat haar woning maar een mini stukje van haar content bleek te zijn.
Haha, dat snap ik ook! Ik heb zelf een apart insta account rondom de bouw van ons huis dus de afgelopen periode lag mijn interesse daar. Bizar trouwens hoeveel bedrijven je dan willen volgen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:06 schreef Donna het volgende:
[..]
En anderen (zoals ik) vonden die woning weer niet interessant.
Jaaaa echt he?quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik ook! Ik heb zelf een apart insta account rondom de bouw van ons huis dus de afgelopen periode lag mijn interesse daar. Bizar trouwens hoeveel bedrijven je dan willen volgen.
Of omdat ze een nieuwe liefde heeft wat ze nog niet wilt laten zien?quote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef Annika2016 het volgende:
MB post wel steeds onregelmatiger op insta en slaat ook wel eens dagen over waarin ze niks laat zien. Zoals vanmorgen over zaterdag gepost maar de vrijdag niks van gezien.. Misschien wel beter dat ze minder bezig is met social media, misschien moet ze dat ook doen als de kids er juist wel zijn, minder beeld maken en meer met het nu bezig zijn.
En zo komen velen dus in de verleiding om hun ziel te verkopen. In ruil voor gratis isolatiemateriaal ofzo😬quote:Op maandag 10 november 2025 15:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaa echt he?
Verbouwen en zwanger raken, dan ga je echt goed op Insta volgens mij.
Die heeft ze toch gekregen ooit van 'drukke' Francien. Toen die haar boek uitbracht kwam zij met een hele kist met spullen bij am aan de deur.quote:Op maandag 10 november 2025 12:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En duidelijk die Instax printer in beeld, ben benieuwd wanneer daar de officiële reclame voor komt
Waar kennen we dat toch vanquote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..] Zoals haar hele CV bol staat met baantjes van steeds maar een paar maanden.
Maar afvallen lukt niet? Strookt ook niet met elkaarquote:Op maandag 10 november 2025 15:43 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is wel op dreef vandaag:
Eten is voor mij heel erg moeilijk af en toe. Ik heb gewoon weinig honger, dus eet ik dan maar niks..
💀😂🙈
Voor gratis spullen voor een verbouwing zou ik mijn verbouwziel nog wel willen verkopen haha, daar schaad ik mijn kinderen niet mee.quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik ook! Ik heb zelf een apart insta account rondom de bouw van ons huis dus de afgelopen periode lag mijn interesse daar. Bizar trouwens hoeveel bedrijven je dan willen volgen.
Ik sta zelf niet herkenbaar op insta dus zou redelijk ingewikkeld worden. En zodra het op de inrichting aan kwam ben ik al gestopt met foto’s plaatsen. Dat vind ik al te privé😂quote:Op maandag 10 november 2025 16:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Voor gratis spullen voor een verbouwing zou ik mijn verbouwziel nog wel willen verkopen haha, daar schaad ik mijn kinderen niet mee.
Ik vind die verbouw profielen ook echt leuk om te volgen😅
Haha same. Maar op een anoniem account deel ik dan wel weer alles over geld en co ouderschap. Zolang er maar niks herkenbaar in beeld komt.quote:Op maandag 10 november 2025 16:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik sta zelf niet herkenbaar op insta dus zou redelijk ingewikkeld worden. En zodra het op de inrichting aan kwam ben ik al gestopt met foto’s plaatsen. Dat vind ik al te privé😂
Oeh… co ouderschap vind ik interessant.quote:Op maandag 10 november 2025 16:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha same. Maar op een anoniem account deel ik dan wel weer alles over geld en co ouderschap. Zolang er maar niks herkenbaar in beeld komt.
Oh ja! Die vriendschap was ook weer puur voor de samenwerking toenquote:Op maandag 10 november 2025 16:02 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Die heeft ze toch gekregen ooit van 'drukke' Francien. Toen die haar boek uitbracht kwam zij met een hele kist met spullen bij am aan de deur.
Maar kan natuurlijk dat ze weer een nieuwe heeft om te promoten zonder #ad toe te voegen.
Zoals alle 'vriendschappen'. In die partybus zaten bijna alleen maar mensen die ze kent via een samenwerking. Dat noemt ze dan 'vriendinnen'. Als de samenwerking over is hoor je niks meer erover.quote:Op maandag 10 november 2025 17:05 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh ja! Die vriendschap was ook weer puur voor de samenwerking toen
Daarom kan ze het zo goed vinden met Debbie, die heeft ook iets van 23 baantjes gehadquote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef Nieve het volgende:
[..]
Op mijn privé insta sta ik wel eens in beeld, maar dat zijn echt alleen mensen die ik ken die me daar volgen. Ben ook niet zo boeiend 😂.quote:Op maandag 10 november 2025 16:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik sta zelf niet herkenbaar op insta dus zou redelijk ingewikkeld worden. En zodra het op de inrichting aan kwam ben ik al gestopt met foto’s plaatsen. Dat vind ik al te privé😂
Triest eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2025 17:10 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zoals alle 'vriendschappen'. In die partybus zaten bijna alleen maar mensen die ze kent via een samenwerking. Dat noemt ze dan 'vriendinnen'. Als de samenwerking over is hoor je niks meer erover.
Geen samenwerking, maar ze gaat wel graag mee op gratis weekenden.quote:Op maandag 10 november 2025 18:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Triest eigenlijk.
Zou Mirjam van Ijsland ook een samenwerking zijn 😂
Nee😂quote:Op maandag 10 november 2025 19:03 schreef Gooischevrouw het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt of Jacqueline nu naar Koen zijn nieuwe huurhuis gaat?? 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |