abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219224793
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 14:24 schreef Gooischevrouw het volgende:
Er is tegenwoordig nog een influencer die de (toch wel plotselinge) overlijden van haar dochter deelt, en hoe erg ik het ook vind en realistisch weet dat iedereen op zijn eigen manier rouwt, valt het mij bij haar ook op dat ze in elke post haar overleden dochter er bij betrekt. Ook bij een mijlpaal van haar 2e dochter wordt 1e dochter vaak benoemd … want die heeft dit immers nooit kunnen doen. Nogmaals, ik zou absoluut niet in haar schoenen willen staan, toch vind ik het als kijker soms zorgelijk. Haar tweede zwangerschap kwam kort na het overlijden van haar eerste dochter (een paar maanden tussen overlijden en zwanger raken), je merkt dat ze nog midden in een rouw proces zit van het verlies van haar eerste dochter en soms denk ik wel eens: tweede dochter krijgt alles mee van dat rouwproces en zal onbewust trauma’s van moeder mee pikken. Een nieuw mensje dat altijd een soort van moet concurreren met iets wat niet meer zichtbaar is, en dit later ook kan teruglezen omdat alles openbaar is gegooid, omdat haar moeder niets heeft verwerkt voordat ze aan een nieuwe zwangerschap begon. Ik zeg hier overigens niet dat eerste dochter niet mag bestaan of verzwegen moet worden, allesbehalve. Het blijft lastig en social media blijft daarin een grijs gebied omdat je niet alles ziet en de mensen in zo’n situatie het medium gebruiken om het verdriet van zich af te praten. Het kan heel goed zijn dat die focus op het overleden kindje in real life veel minder zichtbaar/voelbaar is.
Simona?
pi_219224856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat Judith denkt dat iedereen haar kind leuk vindt en dat ze niet beseft dat het zou kunnen dat dat niet zo is maar dat niet iedereen een kind ‘durft’ weg te sturen.
Ik zag B gister lekker met losse veters naar school rennen. Valt me mee dat hij vandaag zonder kleerscheuren op pad kon.
pi_219225036
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:17 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Simona?
Ik dacht ook aan haar.
pi_219225046
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:24 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik zag B gister lekker met losse veters naar school rennen. Valt me mee dat hij vandaag zonder kleerscheuren op pad kon.
Living on the edge😉
pi_219225114
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:17 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Simona?
Yes!
pi_219225139
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Was dat toen niet zo’n filmpje waarbij een fluflu een negatieve reactie van een volger om ging buigen naar iets positiefs? Ik weet niet meer precies de strekking bij Debbie maar het was toen echt een trend onder fluflu’s. Voorbeeld: volger: ‘ik snap niet dat je zo’n trui draagt.’ Fluflu: ‘wat lief dat je zegt dat de kleur mij goed staat.’
Ja en Debbie had toen ook zo'n scène dat ze make up op deed en die spray op haar gezicht sprayde precies op dat maniertje waarop verra urru dat deed.
pi_219225167
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:45 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Is dit nu niet de 3e nacht deze week dat het arme kind in de nacht beneden zat?
Vind het echt belachelijk hoe zij met haar kinderen omgaat, maar gelukkig hebben ze wel altijd mooie nieuwe gesponsorde kleding.
Ja derde keer deze week, gaat lekker
pi_219225180
Lotte is wel echt flink toegetakeld. Mijn schoonmoeder heeft dit ook laten doen, 5 jaar geleden en die was na een week wel weer aardig op de been. Wel hulp nodig met douchen en dat drukpak aan doen, maar verder kon ze zich aardig redden.
pi_219225181
Debbie heeft weer een nieuwe klacht bij haar Pem reactie 🫣 eerst vraagt ze advies aan chatgpt, en daarna vertrouwt ze toch meer op haar lotgenoten
pi_219225184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 19:50 schreef papierentas het volgende:
Am had met het paardrijden haar dildo weer op haar helm zitten, die lijkt ze op 1 van de video's in het bos te verliezen.
Dat rijden op het strand zag er wel gaaf uit.
pi_219225237
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft ze die energie. Ik schrijf hier de leugen die zij altijd uitkraamt. Naast de energie voor selfcare heeft zij bakken energie over voor wat er echt toe doet: haar kinderen. Ze kiest er alleen heel bewust voor om haar kinderen te verwaarlozen en om mensen voor te liegen en zielig te doen. En het beroerde is dat mensen in haar toneelspel geloven, zij zelf voorop. Ooit krijgt ze dit terug via haar kinderen. En dan zal het janken zijn.
Voor nu lijkt ze er nog mee weg te komen, hoewel er ook al stukjes beginnen te ontbreken. Waar is bijvoorbeeld de WMO hulp gebleven? Waar zijn de oppasmeisjes? Waar is de familie?

Precies dat laatste.
En waar is haar rolstoel?
pi_219225266
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft ze die energie. Ik schrijf hier de leugen die zij altijd uitkraamt. Naast de energie voor selfcare heeft zij bakken energie over voor wat er echt toe doet: haar kinderen. Ze kiest er alleen heel bewust voor om haar kinderen te verwaarlozen en om mensen voor te liegen en zielig te doen. En het beroerde is dat mensen in haar toneelspel geloven, zij zelf voorop. Ooit krijgt ze dit terug via haar kinderen. En dan zal het janken zijn.
Voor nu lijkt ze er nog mee weg te komen, hoewel er ook al stukjes beginnen te ontbreken. Waar is bijvoorbeeld de WMO hulp gebleven? Waar zijn de oppasmeisjes? Waar is de familie?

Precies dat laatste.
En waar is haar rolstoel?
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:08 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het verbaast me inderdaad dat we niets meer horen over de wmo, alle extra hulp en nieuwe rolstoel. Normaal pronkt ze daar mee.
die WMO hulp komt haar niet uit, ze valt dan door de mand want ze heeft dagen dat ze alles kan.
Je kunt niet zeggen dat je doodziek bent en niks kunt en dan je nagels laten doen en naar de zeeman rennen terwijl je hulp in huis hebt.
pi_219225267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie heeft weer een nieuwe klacht bij haar Pem reactie 🫣 eerst vraagt ze advies aan chatgpt, en daarna vertrouwt ze toch meer op haar lotgenoten
En wat is die zogenaamde klacht dan?
pi_219225306
quote:
En dan schrijven dat ze al dagen last heeft 🤥

Voor het volgende topic:
Geen Rem op de Pem.
pi_219225345
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:02 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
En wat is die zogenaamde klacht dan?
Ik zit op het moment in een PEM reactie die al een paar dagen aan de gang is. En met die flare up kreeg ik ook een bovenbeen wat enorm gevoelig is en verbrand lijkt. De plek (wel echt in volledige lengte van bovenbeen) van pijn schuift ook op van de zijkant naar bovenop en weer terug naar de zijkant. Maar begint ook op andere plekken op mijn lichaam (in mindere mate) : bil en onderarm.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad maar heb er wel last van omdat het al zeer doet bij een aaiende beweging.
is
iemand bekend met deze klacht ? ChatGPT blijft het op long COVID gooien en overgevoelige zenuwuiteinden. Maar ik vertrouw toch liever op mijn lotgenoten
pi_219225377
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
En dan schrijven dat ze al dagen last heeft 🤥

Voor het volgende topic:
Geen Rem op de Pem.
Als je zoveel last heb ga je echt niet doen wat zij allemaal doet. Echt koekoek die vrouw. Overigens waar ze daar post op Facebook, post ze wel eens vaker. En je kunt zo lid worden.
pi_219225389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zit op het moment in een PEM reactie die al een paar dagen aan de gang is. En met die flare up kreeg ik ook een bovenbeen wat enorm gevoelig is en verbrand lijkt. De plek (wel echt in volledige lengte van bovenbeen) van pijn schuift ook op van de zijkant naar bovenop en weer terug naar de zijkant. Maar begint ook op andere plekken op mijn lichaam (in mindere mate) : bil en onderarm.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad maar heb er wel last van omdat het al zeer doet bij een aaiende beweging.
is
iemand bekend met deze klacht ? ChatGPT blijft het op long COVID gooien en overgevoelige zenuwuiteinden. Maar ik vertrouw toch liever op mijn lotgenoten
Maar wel een tattoo laten zetten? Gelul dus.
pi_219225392
quote:
Denk dat het gewoon een pijnlijke prikkel is van de b 12 spuit maar dat kan zij niet bedenken
pi_219225399
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Of wat hier al werd gezegd. Bij pen geen tattoo laten zetten.
Domme gans is het ook
pi_219225425
quote:

[..]
is
Okeeee… je zou denken dat iemand met zoveel PEM haar agenda beter onder controle heeft, maar die discussie hebben we wel vaker gehad. Nou haar lotgenoten zullen wel weer antwoorden en die antwoorden kan ze weer gebruiken bij de vermoeidheidkliniek, ze zal één deze dagen wel een afspraak hebben staan. Ik ga haar in ieder geval niet wijzer maken dan ze is 😉
pi_219225522
quote:

[..]
is
Ik heb de klachten in ChatGPT gegooid en er kwam geen antwoord met LC. Pas nadat ik vroeg of het LC kon zijn kwam dat in een antwoord naar voren. Het is maar net hoe je de vraag stelt, waar je mee ‘voedt.’
pi_219225551
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uiteraard. Maar dat van die tattoo zet ze dan weer niet op die groep
pi_219225563
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb de klachten in ChatGPT gegooid en er kwam geen antwoord met LC. Pas nadat ik vroeg of het LC kon zijn kwam dat in een antwoord naar voren. Het is maar net hoe je de vraag stelt, waar je mee ‘voedt.’
Haar chatgpt is helemaal op LC ingesteld denk ik
pi_219225607
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:54 schreef Lostit het volgende:
Lotte is wel echt flink toegetakeld. Mijn schoonmoeder heeft dit ook laten doen, 5 jaar geleden en die was na een week wel weer aardig op de been. Wel hulp nodig met douchen en dat drukpak aan doen, maar verder kon ze zich aardig redden.
Dubbele ingreep is het geweest zowel buikwand als borstlift en misschien nog lipo (waarom anders het drukpak)
Dat is echt heel heftig. En op dag 9 opnieuw opgenomen in het ziekenhuis?
Eigenlijk geen reclame voor de chirurg op deze manier, ookal is hij vast enorm kundig.
pi_219225620
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Idd chat gpt spreekt je niet tegen hoor lult altijd met je mee. Je kan er werkelijk alles uit krijgen met de juiste suggestieve input.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')