abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219219632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:36 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
‘Ha meisje, we houden van je -opa en oma’

En daarbij een zelfgekleide zonnebloem.

Google vindt dit:
“ Veelvoorkomende betekenissen van het symbool zonnebloem:
Positiviteit en levenslust. Liefde en trouw. Geluk. Zomer. Kracht en veerkracht. Én onzichtbarehandicap.” Hééél passend en hééél mooi, Deb!

Volgende tattoo eentje van het hoofd van AM!
Wat een nietszeggende tekst ook...
pi_219219644
Hvk gaat offline, zware nacht. Ze is toch altijd zo blij met haar weekend?
Dat Jayda wederom een nacht beneden zat walst ze maar weer overheen.
Hopelijk gebruikt ze haar offline tijd om aandacht aan deze dochter te besteden.
pi_219219645
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:08 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Zal ze nu nog een winactie doen? voor een nieuwe buik haha.. nu wil niemand meer, geen goede content dit
Ik hoop eerder dat ze die vervelende Joerie achterwege gaat laten, die vent vindt het ook heerlijk om in de schijnwerper te staan, zo onaantrekkelijk
pi_219219669
Milou krijgt dus dagelijks vragen over haar tosti ijzer. Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan haar tosti ijzer denk, maar ik ben dus in de minderheid. Gelukkig is ze niet te beroerd om even een linkje te delen!
pi_219219680
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:34 schreef Henrike het volgende:
Hvk gaat offline, zware nacht. Ze is toch altijd zo blij met haar weekend?
Dat Jayda wederom een nacht beneden zat walst ze maar weer overheen.
Hopelijk gebruikt ze haar offline tijd om aandacht aan deze dochter te besteden.
Is dit nu niet de 3e nacht deze week dat het arme kind in de nacht beneden zat?
Vind het echt belachelijk hoe zij met haar kinderen omgaat, maar gelukkig hebben ze wel altijd mooie nieuwe gesponsorde kleding.
pi_219219683
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2025 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Is Liam al volledig zindelijk? Hij is al een tijdje 2 toch? Of is ze toch een luie moeder die geen tijd in haar kind wilt stoppen (haar woorden voor als iemand zijn kind niet voor de 2e verjaardag zindelijk is)
Nee. Zag hem een week of 2 terug met overduidelijk een luier. Vind ik helemaal niks van, zindelijkheid komt wel. Dat zij andere ouders veroordeelde als hun kind niet zindelijk was rond de leeftijd van 2 jaar, daar vind ik zeker wat van!
pi_219219692
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:31 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Welk kind is nu voor z'n tweede jaar zindelijk? Dat is toch niet normaal ook
Toevallig had ik er 1 😂 niets voor gedaan verder maar ze vond het vies schijnbaar en ging zelf naar de wc en weigerde verder een luier (was net voor haar 2e verjaardag)
De andere 2 waren HEEL laat 🤦‍♂️
Maar Debbie had een zindelijkheid box die gegarandeerd je kind zindelijk kreeg voor het 2e jaar ! Als dit niet lukte was je gewoon een slechte moeder volgens haar!
Vervolgens werd jay maar niet zindelijk en heeft het super lang geduurd 😂👍 en ik heb nog niets voorbij zien komen dat ze ook maar begonnen zijn bij Liam
pi_219219693
Elisejoanne kwam weer eens voorbij. Een post over haar oudste dochter. De helft van de post gaat over haar overleden dochter. Het verdriet om een overleden kind zal ik nooit bagatelliseren, nooit! Maar kan het dan echt nooit meer alleen over één van de andere kinderen gaan?
pi_219219710
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee. Zag hem een week of 2 terug met overduidelijk een luier. Vind ik helemaal niks van, zindelijkheid komt wel. Dat zij andere ouders veroordeelde als hun kind niet zindelijk was rond de leeftijd van 2 jaar, daar vind ik zeker wat van!
Idem... vind het helemaal prima dat een kind met 2 nog niet zindelijk is.. als je wilt kan je het dan proberen maar druk erop gooien is voor niemand leuk! Andere ouders erom veroordelen is in Debbie's geval nu komisch want het is haar zelf niet eens gelukt
pi_219219712
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toevallig had ik er 1 😂 niets voor gedaan verder maar ze vond het vies schijnbaar en ging zelf naar de wc en weigerde verder een luier (was net voor haar 2e verjaardag)
De andere 2 waren HEEL laat 🤦‍♂️
Maar Debbie had een zindelijkheid box die gegarandeerd je kind zindelijk kreeg voor het 2e jaar ! Als dit niet lukte was je gewoon een slechte moeder volgens haar!
Vervolgens werd jay maar niet zindelijk en heeft het super lang geduurd 😂👍 en ik heb nog niets voorbij zien komen dat ze ook maar begonnen zijn bij Liam
Dat zindelijk worden van de middelste was ook één grote grap. Ze was zwanger en had geen zin in twee kinderen in de luiers. Dus moest en zou hij zindelijk worden. Lukte niet. Toen lag het aan haar energie. Want weten we het nog? LC, auto ongeluk, whiplash en weet ik wat al niet meer. En uiteindelijk kwam er een osteopaat aan te pas want het jochie had blokkades waardoor zindelijk worden niet lukte. 🤡

De jongste moet wachten totdat Roy vakantie heeft denk ik. Debbie heeft helemaal geen energie voor zindelijkheidstraining.
pi_219219729
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft ooit vertelt dat ze een geregistreerd partnerschap hebben omdat Roy niet wilde trouwen. Daarom heeft ze officieel ook nog haar meisjesnaam. Het geregistreerd partnerschap was vooral handig omdat ze in Liverpool woonde en zoe eraan kwam

Dus trouwring is het niet en afgelopen vakanties heeft ze steeds een ring gekocht en ze heeft een bv ring ... gaat ze deze dan niet meer dragen?
Je doet hier echt weer zoveel aannames. Zo hoeft het helemaal niet te zitten.

Ik ben ook niet getrouwd, wel geregistreerd partnerschap. Wij hebben dat destijds bezegeld met een tattoo. En ik heb zijn achternaam (op een later moment) aangenomen.

Het kan allemaal gewoon.

Wellicht heeft ze de naam van haar man/partner/vriend (dit mag ook allemaal) niet (direct) aangenomen. Maar dat betekent niet dat het niet kan of dat ze het niet mag gebruiken. Dat is toch gewoon aan haarzelf. Je legt het op een bepaalde manier vast, maar hoe je jezelf in welke situatie in de praktijk noemt, lekker zelf weten. Het is niet dat het nergens op slaat dat ze zijn achternaam gebruikt, ook al is het misschien niet officieel vastgelegd. Of wie weet heeft ze het tussendoor wel gewijzigd, ook dat kan dus gewoon. Ik heb ook pas jaren na ons geregistreerd partnerschap de naam van mijn man aangenomen.

Of ze heeft die ‘r’ gewoon omdat Roy de liefde van haar leven is. Los van trouwen, geregistreerd partnerschap, achternaam, of helemaal niks vastgelegd hebben. Kan ook gewoon.

[ Bericht 14% gewijzigd door NineMilka op 08-11-2025 09:08:11 ]
pi_219219763
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:59 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Je doet hier echt weer zoveel aannames. Zo hoeft het helemaal niet te zitten.

Ik ben ook niet getrouwd, wel geregistreerd partnerschap. Wij hebben dat destijds bezegeld met een tattoo. En ik heb zijn achternaam aangenomen.

Het kan allemaal gewoon.
Welke aanname dan? Dit hele verhaal vertelde ze toen ze die trouwshoot ging doen en ze daarmee hem wilde overtuigen echt te trouwen en dat ze zijn naam zou aannemen... zijn reactie was echter "nu heb je de foto's toch"
pi_219219775
Jij doet de aanname dat het geen trouwring kan zijn, maar dat kan dus wel. Of een gekapte vorm van trouwring. Een tattoo voor geregistreerd partnerschap dus. Of het is gewoon een R omdat ze van Roy houdt. Het zal ergens op slaan. Dat was je punt toch, dat je die R nergens op vindt slaan en dat het niet een bezegeling van het huwelijk kan betekenen. Het zal een legitieme en voor haar waardevolle reden hebben, zo moeilijk is dat toch niet aan te nemen?
pi_219219787
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:10 schreef NineMilka het volgende:
Jij doet de aanname dat het geen trouwring kan zijn, maar dat kan dus wel. Of een gekapte vorm van trouwring. Een tattoo voor geregistreerd partnerschap dus. Of het is gewoon een R omdat ze van Roy houdt. Het zal ergens op slaan. Dat was je punt toch, dat je die R nergens op vindt slaan en dat het niet een bezegeling van het huwelijk kan betekenen. Het zal een legitieme en voor haar waardevolle reden hebben, zo moeilijk is dat toch niet aan te nemen?
😂👍 ik hou me gewoon aan haar stories
En ik heb nergens gezegd dat ik die R nergens op vind slaan en ik maak aannames?
Zullen we het weer over wat de flu's posten hebben ipv je aangevallen voelen omdat jou situatie anders is?
pi_219219793
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:08 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Welke aanname dan? Dit hele verhaal vertelde ze toen ze die trouwshoot ging doen en ze daarmee hem wilde overtuigen echt te trouwen en dat ze zijn naam zou aannemen... zijn reactie was echter "nu heb je de foto's toch"
En ook dit verhaal klopt niet als je haar bericht hierover leest van 14 oktober 2022 (het staat gewoon op haar feed). Daarin vertelt ze dat ze die shoot wilde omdat ze nooit een echte bruiloft heeft gehad, maar wel al zijn achternaam draagt. Ze wilde alleen graag de jurk nog aan. Ook echt trouwen hoefde ze hem niet van te overtuigen zegt ze daar. Want het contract hadden ze al getekend en GP is het hetzelfde als van een huwelijk.
pi_219219797
Jolien doet sneertje naar milou 😂 vind ik grappig
pi_219219805
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:17 schreef NineMilka het volgende:

[..]
En ook dit verhaal klopt niet als je haar bericht hierover leest van 14 oktober 2022 (het staat gewoon op haar feed). Daarin vertelt ze dat ze die shoot wilde omdat ze nooit een echte bruiloft heeft gehad, maar wel al zijn achternaam draagt. Ze wilde alleen graag de jurk nog aan. Ook echt trouwen hoefde ze hem niet van te overtuigen zegt ze daar. Want het contract hadden ze al getekend en GP is het hetzelfde als van een huwelijk.
Nou jij een lollie omdat je nog niet door hebt dat op haar feed en op andere plekken niet altijd hetzelfde staat en dat ze soms dingen een tikkie aanpast 👍 jij blij... ik weer verder
pi_219219822
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 22:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]

Die getto R op haar vinger 😂🤦‍♂️ geen gezicht! En waarom?
Wat zeg je hier dan?

En nee, je hoeft nu niet gelijk terug te vallen op dat we het over influencers moeten hebben als iemand je een keer aanspreekt op de aannames en onwaarheden die je (wel vaker) vertelt. Het mag best eens gezegd worden vind ik. Het irriteert me mateloos. Ik heb Debbie ook niet hoog zitten, dat weten we allemaal, maar er hoeven geen dingen gezegd worden die niet kloppen waardoor dat op een gegeven moment weer als waarheid overgenomen wordt.

Ik zal het hier bij laten hoor, heb er genoeg over gezegd.
pi_219219829
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Elisejoanne kwam weer eens voorbij. Een post over haar oudste dochter. De helft van de post gaat over haar overleden dochter. Het verdriet om een overleden kind zal ik nooit bagatelliseren, nooit! Maar kan het dan echt nooit meer alleen over één van de andere kinderen gaan?
In alles moet zij Guusje benoemen of het nou over de kinderen of de hond gaat.
pi_219219864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2025 21:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een familieweekend dus dan waarschijnlijk de kant van Dion. Ik hoorde wel een aantal mensen normaal praten. Ik hoop dat zij het gemompel van S en D kunnen volgen.
Maar met kind en verloofd is dat toch ook familie? Of misschien dat Sanneke dat niet zo ziet. Kan natuurlijk ook.. maar als je die stories na elkaar ziet is het wel bijzonder :')
pi_219219872
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:40 schreef Clavis het volgende:
Milou krijgt dus dagelijks vragen over haar tosti ijzer. Er gaan dagen voorbij dat ik niet aan haar tosti ijzer denk, maar ik ben dus in de minderheid. Gelukkig is ze niet te beroerd om even een linkje te delen!
Heeft ze ook wel een linkje geplaatst naar die 5000 platen die in dat ding kunnen?
pi_219219890
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:25 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Als je ze googled kun je ze goedkoper vinden...
Niet mijn smaak :)
pi_219219894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jolien doet sneertje naar milou 😂 vind ik grappig
Ik ook 😂
pi_219219896
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:23 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Wat zeg je hier dan?

En nee, je hoeft nu niet gelijk terug te vallen op dat we het over influencers moeten hebben als iemand je een keer aanspreekt op de aannames en onwaarheden die je (wel vaker) vertelt. Het mag best eens gezegd worden vind ik. Het irriteert me mateloos. Ik heb Debbie ook niet hoog zitten, dat weten we allemaal, maar er hoeven geen dingen gezegd worden die niet kloppen waardoor dat op een gegeven moment weer als waarheid overgenomen wordt.

Ik zal het hier bij laten hoor, heb er genoeg over gezegd.
Eens
En, hoe moeilijk kan het zijn, het is 'zij wil' en niet 'zij wilt'.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snaky op 08-11-2025 09:42:11 ]
pi_219219901
Waarom filmt Debbie een donkere straat? Ik snap 'm niet?

En wat is DBM weer aan het dramatiseren...die is echt niet goed...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')